Senest opdateret 15. september
1. udgave fra 2025 på forlaget Wislers
Oplag: active
ISBN: 9788799993970
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation, Øvrige
pris: 219 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 570 gram
Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega. Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet kapitel om, hvordan du bliver den bedste version af dig selv. Det tredje og største kapitel handler om, hvad du skal gøre over for kunder og kolleger. Og det fjerde og sidste kapitel handler om, hvordan du kommer i gang. Jeg håber, du vil med på rejsen – tage det næste skridt – og gøre verden til et bedre sted. Antal sider: 239. - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Documentas
Oplag: active
ISBN: 9788770630757
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 492 gram
For tredje gang gennemgår Søren Ellemose årets gang i A.P.Møller-Mærsk. 2009 blev året, hvor det blev besluttet, at virksomhedens klenodie Lindø-værftet skal lukkes. Det blev også året, hvor den kontinuerlige proces at åbne op for flere informationer til offentligheden blev endnu tydeligere. Antal sider: 207 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 2015 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788740017281
Kategorier: Ledelse & Management, Personlig udvikling, Selvudvikling
pris: 180 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 594 gram
Guide i hvordan man via vilje, holdånd, hårdt arbejde og træning kan opnå high performance. Med cases fra både militæret og almene situationer, tips, gode råd og skemaer til at opnå high performance. Antal sider: 259 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Gad
Oplag: active
ISBN: 9788712044857
Kategorier: Biografier, Erhverv, Ledelse & Management
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 839 gram
Historien om Vestas, der i løbet af 30 år er vokset fra at være et mindre vestjysk smedeværksted til verdens største producent af vindmøller. Direktøren Ditlev Engel (f. 1964) giver sit personlige bud på god ledelse, internationale spilleregler og vindermentalitet. Antal sider: 245 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 2012 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788776922399
Kategorier: Biografier, Erhverv, Historie:Danmark, Ledelse & Management, Øvrige
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 620 gram
Om Lego-koncernens vej fra en livstruende krise til enestående succes. Antal sider: 311 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
fra 1963 på forlaget Munksgaard
Oplag: active
Kategorier: Faglitteratur, Forvaltning, Ledelse & Management, Politik, Økonomi
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 225 gram
Det er et ikke-kommunistisk manifest. Sådan omtaler den økonomiske professor W.W. Rostow selv sin bog "Den økonomiske udviklings faser". Ifølge ham peger historiske erfaringer fra de industrialiserede lande på en række nødvendige faser i udviklingen af den økonomiske vækst, som også ulandene nødvendigvis skal igennem. Bogen regnes i dag som en klassiker inden for litteraturen om samfunds udvikling mod velstand. Paperback, 200 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0850-8
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Presse og Medier, Samfundsvidenskab, Sprog
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 660 gram
"Under lup i offentligheden" er skrevet af Mie Femø Nielsen og har undertitlen "Introduktion til public relations". Bogen henvender sig ikke kun til studerende inden for public relations, sprog, kommunikation, medier, samfundsfag og ledelse, - men kort sagt til alle, der gerne vil vide, hvordan den offentlige debat er skruet sammen. Paparback. Bogen fremstår som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
1. udgave fra 2016 på forlaget Akademisk
Oplag: active
Kategorier: Filosofi, Ledelse & Management, Øvrige
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 636 gram
Kunsten at vælge sig selv præsenterer Søren Kierkegaards syn på selvet som en opgave. En opgave ethvert menneske er stillet, hvad end det er medarbejder eller leder, akademiker eller ufaglært. Opgaven er at vælge sig selv. At vælge sig selv er at overtage ansvaret for lige præcis det selv, man er. Opgaven er ikke at blive en anden, men at blive sig selv. Og det kan ethvert menneske, hvis det vil det. Men det kræver langsomhed, eftertænksomhed, selv-igennem-sigtighed og en vilje og et etisk mod til at handle som sig selv, uden at skele til, hvad ”de andre” gør. At vælge sig selv er ikke noget man gør en gang for alle, men en måde at forholde sig til sig selv og andre på, der skaber kontinuitet i liv og ledelse. Man er bestemt ikke groet fast, men i bevægelse. Men bevægelsen har en retning og et mål, der er afstukket af den enkeltes lidenskab. At vælge sig selv er hverken navlepilleri eller narcissisme, men en ansvarlig måde at være tilstedeværende på i en verden, der er i rivende forandring. Flot hæftet udgave på 236 sider. Vejledende netfoto Bogvægt: 436g + skønnet tara: 200g
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
1. udgave fra 2011 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: active
ISBN: 9788702113754
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 185 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 481 gram
Indeholder tre strategier: En forretningsstrategi for sociale medier, en kommunikationsstrategi og "en organisationsstrategi, som forbereder din organisation på den perfekte storms hærgen". Antal sider: 274 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
1. udgave fra 2011 på Det Andersenske Forlag
Oplag: active
ISBN: 978-87-92240-18-7
Kategorier: Historie:Kultur, Ledelse & Management
pris: 135 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Kulturforståelse for stenalderhjerner - hvordan vi samarbejder med dem, der ikke er ligesom os selv – 351 sider - Papbind med flapper - Sprog: Dansk. Bogen henvender sig til forretningsfolk, skolelærere, socialrådgivere, politi, sundhedsvæsen og idet hele taget alle erhvervsgrupper, der kommer i kontakt med folk fra andre kulturer end den danske. - Pris ex forsendelse -B1725–11 -10716
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine
Oplag: active
ISBN: 9788740611625
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 703 gram
Med afsæt i eksempler fra en række kendte virksomheder og personer, hvor succeshistorier er skabt af ideen om at "fejl fører til læring, udvikling og fremskridt", argumenterer forfatteren for at de alle bruger Black Box Thinking for at skabe succes. Antal sider: 344 - Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2019 på forlaget Trykværket
Oplag: active
ISBN: 9788793709287
Kategori: Ledelse & Management
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 500 gram
Hæftet. Fejlkøb - aldrig brugt :-)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
fra 1998 på forlaget Management Bogklubben – en Egmont bogklub
Oplag: active
ISBN: 87-608-0857-8
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 550 gram
Tillidseffekten – 252 sider – Hardback - Sprog: Dansk. Tillidseffekten er Larry Reynolds’ bud på, hvordan vi som mennesker skal behandle hinanden ligeværdigt og tro på hinanden. Reynolds viser ved eksempler, hvor megen tid og hvor mange ressourcer en virksomhed, der mangler tillid, men ønsker at kontrollere sine medarbejdere,… - Pris ex forsendelse -#2206
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. september
2. udgave fra 2012 på forlaget L & R Business
Oplag: active
ISBN: 9788711414033
Kategori: Ledelse & Management
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Ny og opdateret udgave. : En medreflekterende bog om lederens kompetencer. 342 sider, hardback i originalt smudsomslag. Rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. september
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
Oplag: active
ISBN: 8790959434
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 650 gram
Personlig gennemslagskraft gennem effektiv kommunikation. 251 sider, illustreret i s/h, heftet i rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2017 på forlaget Listen Louder
Oplag: active
ISBN: 978-87-997323-6-4
Kategori: Ledelse & Management
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 365 gram
Softback. Ny. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. (K549) Vejer 165 gram.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Børsens
Oplag: active
ISBN: 9788776643089
Kategori: Ledelse & Management
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 650 gram
287 sider, heftet, super fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776644482
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 265 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 638 gram
Hvad gør man, når man indser, at turbulens, kaos, risici og usikkerhed er den nye dagligdag for virksomheder verden over? Man formulerer et kaosledelsessystem, som gør det muligt for virksomhederne at håndtere denne nye virkelighed. Chaotics er resultatet – og der er ingen tvivl: Det er en kommende international business-bestseller, på linje med fx Blue Ocean Strategy. Med Chaotics får virksomhedsledere en vejviser til omlægning af deres organisation og til etablering af varslingssystemer, som kan advare om turbulens i miljøet. Chaotics udgør et effektivt værktøj for organisationen til rettidigt at håndtere det forhøjede niveau af turbulens og kaos. Antal sider: 227 - Indbinding: Hardback med smudsomslag .
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2008 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788776642624
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 796 gram
Sammendrag: Fremtidens Ledelse viser, at nutidens ledelsesmetoder hæmmer mange virksomheder i at udvikle sig og skabe succes. Gary Hamel og Bill Breen præsenterer en vision om fremtidige virksomheder, der fornyer sig spontant og fremmer innovation. Antal sider: 317 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776642808
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 235 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 757 gram
Nøglen til langtidsholdbar succes er en stærk innovationskultur. På den ene side skal de kreative kræfter sættes fri og på den anden side skal virksomheden kunne tæmme det talent kreativiteten åbner for. Bogen er skrevet med et smil på læben og i et letlæseligt sprog. Den henvender sig til ledere, der ønsker at forstå, hvilke konsekvenser deres adfærd har for den arbejdssammenhæng, deres medarbejdere befinder sig i, samt hvordan de som ledere kan skabe synergi mellem organisationens og den enkelte ansattes behov - og dermed sikre det optimale for alle. Antal sider: 295 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641122
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 210 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 789 gram
Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder. Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter. Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft. Antal sider: 306 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2016 på Informations Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788702157536
Kategorier: Ledelse & Management, Sport & fritid
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 500 gram
159 sider, hæftet, super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 200 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641702
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 210 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
Introduktion til RelationScore et strategisk ledelsesværktøj der kaster lys over virksomhedens kunderelationer og tydeliggører kundernes strategiske betydning for hele organisationen. Virksomhedens kunder skal være det forretningsmæssige omdrejningspunkt og derfor inddrages i en lang række centrale strategiprocesser som f.eks. forretningsudvikling og produktudvikling. Antal sider: 224 - Indbinding: Softcove
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776640439
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 285 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 629 gram
Strategi og viden handler om, hvordan videntunge virksomheder kan opsamle og lede den viden, de allerede har, og hvordan en klar videnstrategi øger deres muligheder for at skabe vækst og øge konkurrenceevnen. Når virksomheder har en klar videnstrategi, har de også lettere ved at forbedre deres eksisterende produkter og skabe nye produkter. Men det er ikke let at få styr på virksomhedens viden eller at opbygge en klar videnstrategi. Dette kræver, at virksomheden får skabt overblik over interne ressourcer og processer og udnyttelsen af viden. Hvordan virksomheden opnår dette overblik, beskrives på en konstruktivt og tilgængelig måde. Bogen er bygget op over syv praktiske case-historier fra videnintensive virksomheder, og den syntetiserer sig frem til nogle lighedspunkter, der fungere som guidelines for læseren. Antal sider: 223 - Indbinding: Kartonbind med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776644543
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 240 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 589 gram
I 'Den afgørende faktor' fortæller otte meget forskellige ledere levende om nogle af de menneskelige egenskaber, der skaber grundlaget for god ledelse. De er alle drevet af lysten til at lede, men fælles for dem er også, at de både kigger ind og ud. De kigger på egne menneskelige egenskaber og på, hvordan disse egenskaber med gode resultater kan anvendes i relation til deres medarbejdere. Blandt de emner, de kommer ind på, er ydmyghed, håndtering af kaos, handlekraft, manipulation, selvindsigt og evnen til at skabe fascination. 'Den afgørende faktor' er en inspirerende og underholdende bog om at få ledelse til at lykkes. Den er illustreret med smukke og karakteristiske portrætter taget af Carsten Ingemann. Glæd dig til at læse om de otte lederes afgørende erfaringer med lederskabet. Antal sider: 170 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2003 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775539956
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 235 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 630 gram
Denne bog går praktisk og operationelt til værks og viser, hvordan virksomheder på en begavet måde kan løse de foreliggende opgaver så effektivt som muligt. Bogen indeholder en kortfattet beskrivelse af teorier og empiriske undersøgelser samt en række praktiske eksempler på forenklinger og forbedringer. Hvordan etableres en nødvendig og tilstrækkelig organisation? Hvordan findes de rette medarbejdere? Hvordan motiverer man sine medarbejdere? Hvordan opbygges tilstrækkelige styringssystemer? Hvordan sikrer man sig effektive hjælpefunktioner? Hvornår og hvordan udliciterer man bedst muligt? Antal sider: 234 - Indbinding: Original bind med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2008
Oplag: active
ISBN: 9788776641368
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 280 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 575 gram
Forfatterne bag “Strategi med mening” ønsker med denne bog at give dig inspiration til, hvordan du bedre kan lykkes med dine strategier. På baggrund af ny forskning indenfor området arbejdes der med at udarbejde meningsfulde strategier, da dette har vist sig at skabe bedre resultater for virksomheder. Der er tale om, at strategien skal vurderes som relevant, fornuftig og nødvendig for ledere såvel som medarbejdere. “Strategi med mening” er dokumenteret med viden, eksempler og praktiske danske ledererfaringer, hvorfor bogen er både yderst relevant og aktuel for ledere, som ønsker succes i deres virksomheder. Antal sider: 199 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776643065
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 285 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 664 gram
Porten til det nye lederskab - om selvværdsbaseret ledelse handler om indgangen til en mening og et engagement, som er dybere og mere skabende, end det vi til dato har slået os til tåls med i ledelse. Lederen kan ikke længere motivere medarbejderne ved kun at måle og belønne ud fra præstationen. En ensidig præstationsorienteret tilgang til ledelse vækker ikke de ansattes følelse af for alvor at være noget værd. Lederskab handler i stigende grad om at aktivere følelser og oplevelser af at være af værdi. Forfatterne kalder denne tilgang til ledelse for selvværdsbaseret ledelse. En ledelsesform, der gør, at både lederen og medarbejderen mærker en ægte form for anerkendelse og for alvor begynder at vokse, udvikle sig, føle engagement og tage ansvar. Porten til det nye lederskab undersøger og beskriver motivationen hos tidens præstationsorienterede menneske - lederen og dem han skal lede. Bogens primære målgruppe er ledere og lederaspiranter, men bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for lederskab. »Tidens menneske motiveres mindre af autoriteten, men tiltrækkes derimod i tiltagende grad af autenticiteten. Der er lige modsat det, som vi i årtier har anset for god ledelse.« - Martin Mourier Antal sider: 247. - Indbinding: Hardback med Smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
2. udgave fra 2004 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776640118
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 667 gram
Hvorfor formår nogle virksomheder at tage springet fra at være gode til at være fantastiske, mens andre virksomheders resultater forbliver på det jævne? Det spørgsmål forsøger Jim Collins - medforfatteren til bestselleren Built to Last (Skabt til succes) - at besvare. Gennem et omfattende researcharbejde fortæller han i denne opsigtsvækkende bog om de krav, der stilles til virksomheder, som vil hæve sig op over det almindelige. Vil gå fra Good til Great - og blive der. Antal sider: 315 - Indbinding: Softcover
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2007 på forlaget Prentice Hall
Oplag: active
ISBN: 9780273711469
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 185 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 629 gram
We've all heard about companies and teams that are buzzing with ideas, innovation and sheer trendiness - think Nokia, think Google, think Starbucks. Sometimes, without warning or explanation, there are condensed periods of growth and innovation within an organisation or culture. For a short time, new ideas flow freely and growth, co-operation and success are achieved at a level that exceeds all expectations. These are Hot Spots. But why do they occur in some companies and teams and not others? How can you avoid the Big Freeze and instead encourage these centres of creativity, action and energy? Hot Spots presents this powerful new idea which holds enormous potential for increasing productivity, co-operation and innovation. Hot Spots can be found anywhere that ideas converge - workplaces, companies, industries, coffee shops, hallways, conferences. And distance is no barrier either: Hot Spots can thrive across different geographical locations and different time zones. Based on extensive research with industry leaders such as BP, Nokia, Adidas, Linux, Goldman Sachs, Ogilvy One, Unilever and Reuters, Hot Spots explores the conditions and environments that are conducive to the creation of Hot Spots. With Hot Spots you can achieve higher levels of effectiveness and productivity than you ever thought possible. Antal sider: 213. - Indbinding: Hardback med Smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.