
Senest opdateret 29. oktober
1. udgave fra 2017 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: active
ISBN: 9788702243581
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation, Psykologi
pris: 169 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 528 gram
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden. - Del 1 af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din. Antal sider: 309 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. oktober
1. udgave fra 2017 på forlaget Politiken
Oplag: active
ISBN: 9788740030495
Kategorier: Humaniora, Ledelse & Management, Organisation, Øvrige
pris: 200 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 508 gram
I en verden, hvor algoritmer og kunstig intelligens anses for at være løsningen på alt, er mennesket blevet synonymt med fejl og uforudsigelighed. Men den nuværende besættelse af algoritmer og big data er foruroligende, mener forretningsrådgiveren Christian Madsbjerg. I sin nye bog, Sensemaking, tager han et provokerende opgør med beundringen af Silicon Valley og samtidens ekstremt stærke tro på de formelle videnskabers forklaringsevne. Ved hjælp af interviews med bl.a. investor George Soros, arkitekt Bjarke Ingels og EU-kommissær Margrethe Vestager beskriver han, hvordan virksomheder og ledere i stedet er nødt til at bruge menneskelige egenskaber – vores menneskelige intelligens, om man vil – for at løse de udfordringer, de står overfor. Som medstift er af ReD Associates har Christian Madsbjerg arbejdet for nogle af verdens største virksomheder, deriblandt Ford, WalMart, LEGO, Adidas, Chanel, Procter and Gamble og Coca Cola, for at hjælpe dem med at løse nogle af deres vanskeligste udfordringer og med at udvikle klare fremtidsstrategier. Og hvordan har han gjort det? Madsbjerg kalder sin metode for sensemaking (meningsskabelse), og i bogen gennemgår han metodens fem bærende principper, som kan anvendes af alle – lige fra ledere og politikere til undervisere, iværksættere og andre, der har interesse i at forstå, hvordan ægte forandring kan finde sted i den digitale tidsalder. Antal sider: 224 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 27. oktober
1. udgave fra 2012 på forlaget Politiken
Oplag: active
ISBN: 9788756790062
Kategorier: Ledelse & Management, Organisation, Personlig udvikling, Selvudvikling
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Hardback, som ny. Incl. CD med øvelser. Smid de mentale lænker. Væk fra kravstyranniet. Nuets skønhed Ægte selvindsigt og større gennemslagskraft
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. oktober
1. udgave fra 2005 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776640507
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 666 gram
Gode råd om, hvordan man arbejder strategisk med sanserne inden for branding og tilfører sine produkter ekstra værdi. Branding skal spille på alle menneskets sanser - man skal kunne se, men også føle, høre og lugte forskellen. Antal sider: 248 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. oktober
1. udgave fra 2006 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641269
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 295 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 695 gram
Lean er på alles læber. Men de færreste ved præcis, hvad det er, og hvordan man rent praktisk arbejder med det. Er det ikke noget med effektivisering og myreflittige japanere på Toyota-fabrikkerne? Eller noget med nedskæringer og færre hænder om flere opgaver? Jo, men ikke kun, for lean handler om at arbejde smartere og ikke hårdere. Om at fjerne spild og bruge ressourcer på at lave flere produkter eller hurtigere sagsbehandling, som kunden samtidig oplever som en forbedring. Samtidig giver det et mere meningsfyldt arbejde for medarbejderne og vækst for virksomheden. LEAN - Implementering i danske virksomheder er den første danske bog med cases og eksempler på, hvordan lean gennem de sidste fem år er blevet indført på vidt forskellige danske arbejdspladser. Lean er først og fremmest en mentalitetsændring, som skal implementeres individuelt afhængig af virksomhedens grundlæggende kultur. Forfatterne beskriver, hvordan lean kan ændre arbejdslivet i industrien, i servicebranchen eller i den offentlige administration. Bogen gennemgår leanprincipperne, som de ser ud i en dansk virkelighed. Lean anvendes både i virksomheder inden for produktion, service og finans, på forsikringsinstitutioner, i sundhedssektoren samt i byggeriet. Antal sider: 287 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. oktober
2. udgave fra 2004 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776640057
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 265 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 730 gram
Kaplan og Norton - forfatterne til den epokegørende The Balanced Scorecard - har skrevet en ny bog Fokus på strategier, hvor de videreudvikler balanced scorecard til et strategisk ledelsesværktøj. Strategi er nerven i enhver virksomhed eller organisation, og gennem fokus på strategi og implementering øges mulighederne for at opnå gode resultater. Med praktiske eksempler og cases viser forfatterne, hvordan virksomheden eller organisationen kan blive ´strategifokuseret´. Antal sider: 392 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 24. oktober
1. udgave fra 1988 på forlaget Dansk Metalarbejderforbund
Oplag: active
ISBN: 87-982029-74-4
Kategorier: Historie:Danmark, Organisation, Politik, Samfund & historie, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 553 gram
207 sider. Orig. heftet m.omslag m. sideflaps. Med Forord af Georg Poulsen. Udgivet i anledning af Dansk Metalarbejderforbunds 100-års jubilæum. Rigt ill. i s/h og farver. Med navne- og emneregister. Pænt eksemplar.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 24. oktober
1. udgave fra 1983 på Husets Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-7483-091-0
Kategorier: Historie:Danmark, Lokalhistorie, Organisation
pris: 65 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 178 gram
122 sider. Orig. heftet. Illustr. s/h Klubbestyrelser. "Et uprofessionelt forsøg på en skildring af smedenes liv og tilværelse gennem de sidste 100 år." Organisationens historie og klubberne. Pænt eksemplar
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. oktober
1. udgave fra 2010 på forlaget Nyt Persektiv
Oplag: active
ISBN: 978-87-992587-1-0
Kategorier: Faglitteratur, Organisation
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 595 gram
Bogen tager udgangspunkt i et fuglereservat som en metafor for, hvordan ledelse kan ses
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 7. oktober
1. udgave fra 2007 på forlaget Hovedland
Oplag: active
ISBN: 9788777399640
Kategorier: Erhverv, Erindringer, Historie:Danmark, Ledelse & Management, Lokalhistorie, Organisation
pris: 240 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1404 gram
Jens Bigums erindringer er også historien om Arla - Europas største mejeri- og fødevarekoncern. Det er en beretning om dansk fødevareindustri og fødevarebusiness. Men Mælkevejen er langt fra en historie, som kun vil interessere landmænd, mejerister, agrobusiness´ egne folk. Den gård i Himmerland, ved Gislum, som Jens Bigum stammer fra, var vel ikke så ring´ endda. Eller det var rent ud sagt en "pænt stor gård". Hans far var vel egentlig ikke et naturtalent som landmand. Til gengæld var der organisatoriske gener i familien og Jens Bigum blev ikke holdt til bogen. Allerede som kandidat på Landbohøjskolen i København viste talentet sig. I så høj grad, at han blev headhuntet til en lederstilling i Mejeriselskabet Danmark. Familiestiftelse synes at ske i pauserne mellem strategiske overtagelser og gradvise udvidelser af forretningsområderne. Alligevel spiller familien en central rolle for Jens Bigum, og en stor del af bogens illustrationer fokuserer da også på den udvikling og vækst, der er sket i privatlivet. Mælkevejen er et hovedværk i nyere dansk erhvervshistorie. Bogen rummer kapitler om alle Bigums og ARLAs forretningsområder fra mælkekrigen med Kløver til Muhammedkrisen, men også økologien og banksektoren spiller afgørende roller i ARLAs og dansk fødevareindustris historie. Jens Bigums erindringer er skrevet i tæt samarbejde med Peter Kjelstrup, som i en årrække har været Bigums medarbejder og pressechef på ARLA, siden har Kjelstrup bestridt den vanskelige stilling som pressedirektør for LEGO. Antal sider: 585 - Indbinding: Illustreret hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 3. oktober
1. udgave fra 2014 på forlaget Lindhardt og Ringhof
Oplag: active
ISBN: 9788711336984
Kategorier: Erhverv, Erindringer, Ledelse & Management, Organisation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 433 gram
I denne erindringsbog fortæller Nils Foss om sit karriereforløb, fra han bliver født ind i en familie af fremtrædende ingeniører, til han stifter familievirksomheden FOSS A/S og selv bliver adm. direktør for koncernen F.L. Smidth i 1969. Efter syv år i F.L. Smidth vender han tilbage som direktør for FOSS. I fokus for erindringerne er, hvad Nils Foss selv har fået med fra tidligere generationer, og hvilke krav der stilles til en leder – ifølge Foss er det ikke nødvendigvis de mest intelligente mennesker, der er de bedste ledere; det er derimod dem, der er gode til at lytte, analysere og tage beslutninger – i god kontakt med deres medarbejdere. Endelig lægger han vægt på betydningen af de mange små og store familiedrevne virksomheder, hvis vækst og innovation Danmark skal leve af i fremtiden. I bogen fortæller Nils Foss om de seks hovedregler, han selv har anvendt som sin tilgang til ledelsesarbejdet: Rettidig omhu, Et ord er et ord, Management by walking, Spørg og lyt til svaret, Arbejdsglæde samt Uddelegering. Antal sider: 191. - Indbinding: Hardback med Smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 1. oktober
1. udgave fra 2016 på forlaget Jurist- og Økonomforbundet
Oplag: active
ISBN: 9788757434934
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 370 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 618 gram
"Strategi med succes" er en indførsel til ledere i de ti nøgleopgaver, der ligger bag enhver succesrig strategi. Forfatterne Jørgen Lægaard og Elmer Fly Steensen underbygger deres pointer med forskning og aktuelle cases med danske topledere fra virksomheder som Novozymes, Danfoss og Hummel. De ti nøgleopgaver danner fundamentet for en effektiv synergi mellem tre centrale indsatsområder. Desuden præsenteres det, hvordan lederens personlige adfærd og kommunikation, er afgørende for synergien. "Strategi med succes" er rettet mod virksomhedsledere og rådgivere, der kender til traditionelle strategiværktøjer, men som ønsker at få præsenteret nye perspektiver, uden at gå på kompromis med kompleksiteten. Antal sider: 396. - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 1. oktober
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775638812
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 433 gram
Med inspiration fra Martin Luthers Katekismus har Odd Nordhaug og Matz Sandman nu skrevet bogen til alle ledere Lederens Katekismus. Der er i vores omskiftelige tidsalder behov for holdbare værdier og ledetråde - ikke mindst på området for lederskab, som for mange i de senere år har nået nærmest mytiske dimensioner. Derfor giver forfatterne 95 universelle råd om ledelse serveret i en humoristisk tone. Udgangspunktet for de 95 teser er ledelse, men teserne er så universelle, at de sætter tanker i gang hos alle, der har interesse i at perspektivere den omkringliggende verden mod sin egen person. Antal sider: 216 - Indbinding: Softcover
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 1. oktober
1. udgave fra 2012 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788776922399
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 613 gram
Miraklet i LEGO fortæller den utrolige historie om en verdensberømt dansk virksomhed, som var døden nær, men overvandt krisen og nu har større succes end nogensinde før. Det er historien om ejerens søn, Kjeld Kirk Kristiansen, som skabte en blomstrende succes i LEGO, mens han kæmpede med sin far om magten. Om hans livslange stræben efter at løfte virksomheden til at tjene et højere formål. Og om hans smertefulde nederlag, da LEGO blev ramt af en livstruende krise, og han måtte overlade ansvaret til den blot 35-årige Jørgen Vig Knudstorp. Det er også historien om den unge topchef, som forstod, at han kun kunne redde LEGO, hvis han søgte ind i virksomhedens sjæl for at finde svaret på det afgørende spørgsmål: Hvorfor eksisterer LEGO? Hans mission lykkedes. LEGO's såkaldte turn around har vakt international opsigt. Bogen løfter også sløret for LEGO's nye projekt for fremtiden, hvor virksomheden vil udføre det samme kunststykke, som Apple har gjort med computere, mobiltelefoner og musikafspillere: LEGO vil revolutionere verdens syn på børns leg og læring. Bogen er skrevet af Børsens journalistiske chefredaktør, Niels Lunde, som har gennemført flere end hundrede interview med nøglepersoner i og uden for LEGO. Antal sider: 311 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 30. september
2. udgave fra 2023 på forlaget Bystrategi
Oplag: active
ISBN: 9788797377819
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 320 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 996 gram
Illustreret med fotos i farver. Kan man leve godt af at drive fysisk butik i en bymidte i dag - også i små og mellemstore byer? Hvis ja: hvordan gør man helt konkret? Bogen er et inspirations- og arbejdsredskab til at skabe økonomisk stærke butikker, baseret på 23 dybdegående interviews med økonomisk succesrige butiksejere over hele landet Antal sider: 501 - Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 30. september
1. udgave fra 2021 på forlaget Business Danmark
Oplag: active
ISBN: 9788797245101
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 300 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1139 gram
Bogen formidler de metoder, teorier og værktøjer som er udsprunget af forskningsprojektet Morgendagens Salg som blev gennemført af Business Danmark, DI Handel, CBS og Customer Agency. Indhold: 1) Om morgendagens salg, 2) Hvad er salg- og hvor er salgsfunktionen på vej hen?, 3) Trends og tendenser som vil forme morgendagens salg. 4) Salget bliver mere strategisk, 5) Kundeindsigt skaber bedre kundeforståelse, 6) Den analyserende salgsafdeling, 7) Salgets hovedfunktioner, 8) Salgsledelse, 9) Salg gennem forhandlere, 10) Potentialevurdering, prognoserm, budget og andre prædiktive analyser, 11) Planlægning og processer - om at få tingene til at ske, 12) Salgsopfølgning og målstyring, 13) Tænk fremtiden ind i salget allerede i dag, 14) Fra morgendagens salg til morgendagens salgsorganisation, 15) Salgskultur, 16) Perspektiver for salg og salgsledelse Antal sider: 352. - Indbinding: Hardback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 30. september
1. udgave fra 2014 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: active
ISBN: 9788702170115
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 592 gram
Kinas økonomi bliver femdoblet i løbet af de næste 35 år, og danske virksomheder knokler for at få foden indenfor på det kinesiske marked. Nogle tager syvmileskridt mod succes. Andre træder deres barnesko – og betaler prisen for fodfejl.Hugo Gaarden samler trådene i et vue over de danske satsninger i Kina. Vi får indblik i mere end 30 virksomheders erfaringer og fiaskoer og hører deres ledere og landechefer uddybe strategier for at operere i et land, hor radikale forandringer er normen, og hvor de olitiske vinde kan blæse enhver plan omkuld.Læs om Mærsk, Rockwool, Vestas, Grundfos og Jysk, der hver især har erkendt, at vækst kræver autonom ledelse, mens mangel på kapital og indsigt i Kina ofte spænder ben for projekter. Firmaer på vej til Kina kunne få mere momentum med kapital fra danskepensionskasser.Bogen beskæftiger sig også med virksomhedernes finansiering og kommer med forslag om at etablere en ny fond for investeringer i Kina. Fonden skal gøre det muligt at få danske pensionskapital med til Kina. Budskabet er, at pensionssektoren bør afsætte 1 pct. af den samlede danske pensionsopsparing på 3.000 mia. kr. til investering i danske virksomheder i Kina. Det vil give dansk erhvervsliv et mægtigt løft i det land, der bliver verdens største marked og økonomi. Med udsigt til stagnation i den vestlige verden er det nødvendigt at satse massivt på vækstlandene – med Kina i spidsen – for at kompensere for tilbageslæbet. Det kan ske efter parolen: „Hvad indad tabes i Vesten, må udad vindes i Østen.“¨ Antal sider: 329 - Indbinding: Softcover
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
2. udgave fra 2006 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 9788760916564
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 666 gram
Stephen R. Covey, forfatteren bag klassikeren 7 gode vaner, har med Den 8. vane tænkt videre.Vi har været vidner til nogle af de hurtigste ændringer gennem verdenshistorien, og vi er nu internationalt blevet permanent forbundet i en grad, som vi ikke tidligere kunne forestille os. I den nye verden er det stadigt blevet mere tydeligt at det at være effektiv som menneske og organisation ikke længere er en mulighed – det er blevet prisen for overhovedet at kunne deltage på banen. Dette forhold kræver et nyt tankesæt, en ny vane: Den 8. vane - find din stemme og inspirer andre til at finde deres.Stephen R. Covey sagde selv om den 8. vane: "Jeg har ikke følt større gejst, større overbevisning eller begejstring siden mit arbejde med 7 gode vaner – personligt lederskab og livskraft. Jeg er overbevist om, at grunden, til at folk har reageret så positivt på Den 8. vane, er, at de føler en tomhed i deres tilværelse. Den samme tomhed er til stede i organisationer over hele verden – de fleste må kæmpe for at opnå deres top-prioriteter. Folk føler ikke, at deres unikke talenter bliver udnyttet, eller at der bliver sat pris på dem. Summa summarum: Der er en dybfølt længsel i både mennesker og organisationer efter at finde deres sande "stemme", at have en betydning, at gøre en forskel, at finde frem til det ypperste." Antal sider: 489 - Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 28. september
1. udgave fra 2006 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641269
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 315 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 744 gram
“Lean” er en forretningsfilosofi, som mange har hørt om, men som ikke alle helt ved, hvad går ud på. Lean er hovedsageligt skabt på baggrund af Toyotas produktionssystem tilbage i 1960′erne, hvor produktionsopgaver blev løst i faste og mekaniske processer. Der var tale om samlebåndsarbejde, automatiseringer og intern struktur. Overordnet set handler “Lean” om at arbejde effekt, smart og om at fjerne spild. “Lean” af Thomas B. Christiansen er den første danske bog med både cases og eksempler på, hvordan “Lean” er blevet indført på yderst forskellige arbejdspladser i Danmark. Antal sider: 287 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 23. september
1. udgave fra 1997 på forlaget Management Bogklubben
Oplag: active
ISBN: 87-608-0640-0
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 467 gram
Sådan håndterer du vanskelige situationer på arbejdspladsen. Originaltitel: "Managing conflict". På dansk ved Hanne Jul-Rasmussen. Antal sider: 187 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 23. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Jurist- og Økonomforbundet
Oplag: active
ISBN: 9788757420463
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 310 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 396 gram
Om hvordan lean praktiseres i den offentlige sektor, og om nogle af de forhold, der henholdsvis fremmer og blokerer for implementeringen af lean. Antal sider: 205. - Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. september
1. udgave fra 2008 på Dansk Psykologisk Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788777061684
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Ledelse & Management, Organisation, Personlig udvikling, Psykologi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 625 gram
Bogen beskriver de praktiske elementer i et Action Learning-forløb, perspektiverer metodikken i form af deltagerudtalelser, beskriver teorien og værdierne bag samt hvordan forløb designes til succesfulde udviklingstiltag. Bogen byder på klare og anvendelige pointer om læring og giver helt konkrete værktøjer til oprettelsen af Action Learninggrupper. Action Learning henvender sig primært til ledere, erhvervspsykologiske konsulenter og HR-ansatte, men alle med interesse for læring og udvikling vil i bogen kunne finde inspiration og praktisk viden til glæde for sig selv og andre. Softback - 349 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 15. september
1. udgave fra 2011 på forlaget Gyldendals Business
Oplag: active
ISBN: 9788702079302
Kategori: Organisation
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen. Med forlagsstempel.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 15. september
1. udgave fra 2025 på forlaget Wislers
Oplag: active
ISBN: 9788799993970
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation, Øvrige
pris: 219 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 570 gram
Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega. Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet kapitel om, hvordan du bliver den bedste version af dig selv. Det tredje og største kapitel handler om, hvad du skal gøre over for kunder og kolleger. Og det fjerde og sidste kapitel handler om, hvordan du kommer i gang. Jeg håber, du vil med på rejsen – tage det næste skridt – og gøre verden til et bedre sted. Antal sider: 239. - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 14. september
fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0850-8
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Presse og Medier, Samfundsvidenskab, Sprog
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 660 gram
"Under lup i offentligheden" er skrevet af Mie Femø Nielsen og har undertitlen "Introduktion til public relations". Bogen henvender sig ikke kun til studerende inden for public relations, sprog, kommunikation, medier, samfundsfag og ledelse, - men kort sagt til alle, der gerne vil vide, hvordan den offentlige debat er skruet sammen. Paparback. Bogen fremstår som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2009 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776644482
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 265 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 638 gram
Hvad gør man, når man indser, at turbulens, kaos, risici og usikkerhed er den nye dagligdag for virksomheder verden over? Man formulerer et kaosledelsessystem, som gør det muligt for virksomhederne at håndtere denne nye virkelighed. Chaotics er resultatet – og der er ingen tvivl: Det er en kommende international business-bestseller, på linje med fx Blue Ocean Strategy. Med Chaotics får virksomhedsledere en vejviser til omlægning af deres organisation og til etablering af varslingssystemer, som kan advare om turbulens i miljøet. Chaotics udgør et effektivt værktøj for organisationen til rettidigt at håndtere det forhøjede niveau af turbulens og kaos. Antal sider: 227 - Indbinding: Hardback med smudsomslag .
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2008 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788776642624
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 796 gram
Sammendrag: Fremtidens Ledelse viser, at nutidens ledelsesmetoder hæmmer mange virksomheder i at udvikle sig og skabe succes. Gary Hamel og Bill Breen præsenterer en vision om fremtidige virksomheder, der fornyer sig spontant og fremmer innovation. Antal sider: 317 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776642808
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 235 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 757 gram
Nøglen til langtidsholdbar succes er en stærk innovationskultur. På den ene side skal de kreative kræfter sættes fri og på den anden side skal virksomheden kunne tæmme det talent kreativiteten åbner for. Bogen er skrevet med et smil på læben og i et letlæseligt sprog. Den henvender sig til ledere, der ønsker at forstå, hvilke konsekvenser deres adfærd har for den arbejdssammenhæng, deres medarbejdere befinder sig i, samt hvordan de som ledere kan skabe synergi mellem organisationens og den enkelte ansattes behov - og dermed sikre det optimale for alle. Antal sider: 295 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641122
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 210 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 789 gram
Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder. Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter. Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft. Antal sider: 306 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 200 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641702
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 210 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
Introduktion til RelationScore et strategisk ledelsesværktøj der kaster lys over virksomhedens kunderelationer og tydeliggører kundernes strategiske betydning for hele organisationen. Virksomhedens kunder skal være det forretningsmæssige omdrejningspunkt og derfor inddrages i en lang række centrale strategiprocesser som f.eks. forretningsudvikling og produktudvikling. Antal sider: 224 - Indbinding: Softcove
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.