
Senest opdateret 12. november
1. udgave fra 2006 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788776920845
Kategorier: Biografier, Erhverv, Historie:Danmark, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 842 gram
Historien bag Dansk Supermarked, der for alvor tog fart i 1960'erne med et håndslag mellem skibsrederen A.P. Møller og købmanden Herman Salling (1919-2006), der stod for opbygningen af virksomhederne: Føtex, Bilka, Netto og stormagasinerne i Århus og Aalborg. Antal sider: 303 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 11. november
1. udgave fra 2006 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788776920845
Kategorier: Biografier, Erhverv, Historie:Danmark, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 842 gram
Historien bag Dansk Supermarked, der for alvor tog fart i 1960'erne med et håndslag mellem skibsrederen A.P. Møller og købmanden Herman Salling (1919-2006), der stod for opbygningen af virksomhederne: Føtex, Bilka, Netto og stormagasinerne i Århus og Aalborg. Antal sider: 303 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. november
1. udgave fra 2002 på forlaget Systime
Oplag: active
ISBN: 87-6160-386-4
Kategorier: Erhverv, Kommunikation
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 534 gram
Paperback. Som ny, dog med enkelte markeringer af tekst i bogen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. november
2. udgave fra 1990 på forlaget Psychology Press
Oplag: active
ISBN: 04-1504-672-6
Kategorier: Kommunikation, Sprog
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 290 gram
Paperback. Som ny, dog med enkelte markeringer af tekst i bogen. In the second edition of this widely-used introductory text John Fiske draws upon the main authorities in the field, from Shannon and Weaver'sCommunication Theoryto Saussure's structural linguistics and Peirce'sSemiotics. He examines the two main schools: seeing communication as the encoding, transmission, and decoding of messages; and viewing communication as the generation of meanings.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. november
3. udgave fra 2006 på forlaget McGraw-Hill Education
Oplag: active
ISBN: 00-7145-680-5
Kategorier: Kommunikation, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 685 gram
Hardback. Som ny. The classic guide to personal and public image making--now updated for the digital age The groundbreaking, critically acclaimed original edition of High Visibility established celebrity--the creating and managing of one's public persona--to be a critical factor in achieving personal and professional success and status. Now, in this new third edition, international communication expert Irving Rein, international marketing guru Philip Kotler, and coauthors Michael Hamlin and Martin Stoller show you how to achieve and benefit from high visibility--in any profession! "High Visibility brilliantly captures the how, why, and what of the celebrity-building process." --Al Reis, bestselling author of Positioning and Marketing Warfare "High Visibility is the Bible, the Das Kapital, the Origin of Species of the infant science of celebritology." --Peter Carlson, Washington Post Today, it's not just what you know or who you know--it's who knows you. High Visibility is the difference between being just a member of the crowd and becoming a highly recognized individual.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. november
fra 1998
Oplag: active
ISBN: 08-7584-881-8
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Organisation
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 306 gram
Harvard Business Review on Knowledge Management (paperback). Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. oktober
3. udgave fra 2016 på forlaget COK - Center for Offentlig Kompetenceudvikling
Oplag: active
ISBN: 9788774248613
Kategorier: Kommunikation, Psykologi
pris: 420 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 823 gram
Forlaget skriver: Bogen består af tre dele. Første del handler om individuel psykologi set fra forskellige psykologiske retninger og anden del præsenterer gruppe- og arbejdspsykologi samt psykologien i et samfundsmæssigt perspektiv. Sidste del af bogen består af forskellige perspektiver på kommunikation, en kommunikativ værktøjskasse og et afsluttende afsnit om kommunikation set i et samfundsperspektiv. Antal sider: 343. -Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. oktober
1. udgave fra 2006 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776641269
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 295 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 695 gram
Lean er på alles læber. Men de færreste ved præcis, hvad det er, og hvordan man rent praktisk arbejder med det. Er det ikke noget med effektivisering og myreflittige japanere på Toyota-fabrikkerne? Eller noget med nedskæringer og færre hænder om flere opgaver? Jo, men ikke kun, for lean handler om at arbejde smartere og ikke hårdere. Om at fjerne spild og bruge ressourcer på at lave flere produkter eller hurtigere sagsbehandling, som kunden samtidig oplever som en forbedring. Samtidig giver det et mere meningsfyldt arbejde for medarbejderne og vækst for virksomheden. LEAN - Implementering i danske virksomheder er den første danske bog med cases og eksempler på, hvordan lean gennem de sidste fem år er blevet indført på vidt forskellige danske arbejdspladser. Lean er først og fremmest en mentalitetsændring, som skal implementeres individuelt afhængig af virksomhedens grundlæggende kultur. Forfatterne beskriver, hvordan lean kan ændre arbejdslivet i industrien, i servicebranchen eller i den offentlige administration. Bogen gennemgår leanprincipperne, som de ser ud i en dansk virkelighed. Lean anvendes både i virksomheder inden for produktion, service og finans, på forsikringsinstitutioner, i sundhedssektoren samt i byggeriet. Antal sider: 287 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. oktober
2. udgave fra 2004 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776640057
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 265 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 730 gram
Kaplan og Norton - forfatterne til den epokegørende The Balanced Scorecard - har skrevet en ny bog Fokus på strategier, hvor de videreudvikler balanced scorecard til et strategisk ledelsesværktøj. Strategi er nerven i enhver virksomhed eller organisation, og gennem fokus på strategi og implementering øges mulighederne for at opnå gode resultater. Med praktiske eksempler og cases viser forfatterne, hvordan virksomheden eller organisationen kan blive ´strategifokuseret´. Antal sider: 392 - Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 23. oktober
5. udgave fra 2021 på forlaget Lindhardt og Ringhof
Oplag: active
ISBN: 9788711537206
Kategorier: Historie:Verden, Kommunikation, Øvrige
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1133 gram
En samling af mere end 50 af de vigtigste og meste indflydelsesrige taler igennem verdenshistorien. Verden havde ikke forandret sig, som den havde gjort, hvis de store statsledere, oprørerne, filosofferne, videnskabsmændene og folkeheltene ikke havde brugt alle deres evner som talere til at indgyde os andre mod, anspore vores moral, tænde vores ildhu, forføre eller mane os til besindighed. Dette er på en gang en inspirerende og historisk relevant bog, hvor vi kommer tæt på en række af verdenshistoriens største- og undertiden værste øjeblikke. Her er Barack Obamas allerede nu historiske ?yes we can?-tale, Mikhail Gorbatjovs store tale i FN om frihed, Martin Luther Kings ?I have a dream?-tale, Robert Oppenheimers tale efter atombomberne over Japan, Winston Churchills tale efter slaget om England, Adolf Hitlers tale til Rigsdagen i 1938 samt epokegørende taler Richard Nixon, Lenin, Stalin, Gandhi, kvindesagskvinden Emmeline Pankhurst, Napoleon Bonaparte, Vaclav Havel og mage andre, som gjorde så dybt indtryk på deres samtid, at verden ikke var den samme derefter. Hver enkelt tale ledsages af kort historisk gennemgang af den tid, hvor talen viste sig at være af største nødvendig. Antal sider: 223 - Indbinding: Illustreret kartonbind
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 18. oktober
1. udgave fra 2007 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 9788759312995
Kategori: Kommunikation
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
251 sider, hæftet, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 11. oktober
1. udgave fra 2018 på forlaget Muusmann
Oplag: active
ISBN: 9788793575578
Kategorier: Husdyr, Kommunikation, Psykologi, Øvrige
pris: 240 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 867 gram
For mange år siden fik dyretelepatør, terapeut og clairvoyant Ditte Young at vide, at hun en dag ville få himlen og jorden til at mødes. Et arbejde, som hun ikke vidste, hvordan ville blive muligt. I arbejdet med hestene begyndte hun at forstå, hvor stor en udvikling der er i den sjælerejse, man som rytter gennemgår sammen med sin hest. En rejse, hvor to sjæle mødes og spejler hinanden på godt og ondt. Et udviklingsarbejde, som kan være smertefuldt og bekymrende, men også fyldt med latter, smil, sammenhold og kærlighed. Derfor gør det alt arbejdet og det hårde slid med hestene det hele værd. Med dem kan du opleve et NU og en mening med livet, hvis du er stille og lytter til, hvad hesten hvisker til dig. Bogen handler om, hvilken rolle hestene spiller i menneskets personlige og åndelige udvikling. Hvordan det kan lade sig gøre at kommunikere med dem uden sprog. Du vil også kunne læse om, hvad der sker med heste i forbindelse med en aflivning, om reinkarnation og om sjælens rejse til det evige liv. Du kan læse om evidens og også om den store modstand, Ditte Young mødte på sin vej i et for hende ukendt land, da hun ikke selv havde haft med heste at gøre, men som hun med årene fik et indgående kendskab til. I Ditte Youngs arbejde med hestene kæmper hun for, at du som rytter stoler på det, du mærker – alt, hvad du mærker, er netop sandheden for dig. Antal sider: 249. - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 11. oktober
1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775539352
Kategorier: Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 522 gram
Professionel webkommunikation - præcis og målrettet - en praksisorienteret håndbog for virksomheder på nettet. I en tidsalder med informationsoverbelastning og indholdsoverflod, hvordan får man så folk til at læse det, der står på ens web-sted? Den moderne verden lever af indhold, og internettet er i stadig større grad blevet det foretrukne medie for levering af indhold. Forretningslivet drejer sig mere og mere om at få det rigtige indhold ud til den rigtige person på det rigtige tidspunkt - og at tjene på det. Indholdet er af kritisk betydning. Professionel Webkommunikation ændrer din opfattelse af webbet. Hvis en del af dit job går ud på at skrive originalt indhold, som skal lægges ud på nettet - hvad enten der er tale om produktoplysninger, marketingfremstød eller intern kommunikation - er du en del af udgivelsesprocessen. Tænk på dit web-sted som en publikation - så begynder det hele at give mere mening. Tænk på den person, som besøger dit web-sted, som en læser, så bliver dine målsætninger klarere. Professionel Webkommunikation redegør for teori og praksis i forbindelse med at fremstille læserfokuseret, medrivende indhold. Bogen indeholder nogle meget detaljerede praktiske råd om, hvad det kræver at opbygge et professionelt, indholdsbaseret websted, og behandler blandt andet emnerne klassifikation, navigation, søgning og layout af indhold. Bogen beskriver, hvordan du sammensætter en udgivelsesgruppe, og hvordan du udformer en strategi for webudgivelser. Find ud af, hvad indhold af høj kvalitet egentlig betyder - og lær, hvordan du skaber det. Antal sider: 264. - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. september
fra 2009 på forlaget Sage
Oplag: active
ISBN: 9781412918732
Kategorier: Kommunikation, Presse og Medier
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
In excellent condition, clean and tight. 475 p.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. september
1. udgave fra 1999 på Ekstra Bladets Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-773-1108-6
Kategorier: Australien, Dansk, Erotik, Etik, Faglitteratur, Humor, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Oversættelse, Parforhold, Personlig udvikling, Psykologi, Selvhjælp, Selvudvikling, Studiebøger, Sundhed, Undervisning, Ungdom, Personlig pleje
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
Som ny. Limet bog med illustreret pink kartonbind, 407 sider, 15x23cm, label over ejerstempel på smudstitelblad.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. september
1. udgave fra 2001 på forlaget Ugebladet Søndag
Oplag: active
ISBN: 87-987-365-3-1
Kategorier: Digte, Humor, Humaniora, Kommunikation, Psykologi, Retorik, Sprog, Undervisning
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 200 gram
Lille limet hæfte med illustreret kartonomslag. 98 sider, 12x20cm. Indlagte udklip om forfatteren.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. september
5. udgave fra 2017 på forlaget Frydenlund
Oplag: active
ISBN: 9788771189636
Kategorier: Journalistik, Kommunikation, Øvrige
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 685 gram
»Vedheftet fremsendes hermed blanket til udfyldelse«. Kan du finde på at skrive sådan? Eller hvad med ord som ekstrovert, kontrafaktisk eller benchmarking? Skriv og bliv læst er en opslagsbog til dig, der skriver professionelle tekster på jobbet. Læs alt om, hvordan du skriver, så modtageren forstår dig! Det kan være et referat, en e-mail, pressemeddelelser, et blogindlæg og meget mere. Læs bl.a. om: Tag hensyn til din modtagerHvordan kommer du i gang?Forskellige typer af teksterSkriftlig argumentationSkriv uden fejlLayoutBlogindlægDette er 6. opdaterede og fuldt ajourførte udgave af bogen. Siden 1. udgave fra 2000 er bogen solgt i mere end 6.000 eksemplarer. Den har været til uvurderlig nytte for mange danske institutioner, organisationer og virksomheder. Forfatterne er begge cand.mag. og ejer sammen firmaet Sprogkontoret. Antal sider: 291 - Indbinding: Softcover
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 18. september
fra 2014 på forlaget Penguin
Oplag: active
ISBN: 978-0-141-03258-0
Kategorier: Interviewmetoder, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Retorik
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 262 gram
"A romp through the rules of Rhetoric. A primer in the art of argument". - Observer Packed with humour, tips and anecdotes to help you get what you want" - Good Book Guide
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 18. september
1. udgave fra 1999 på forlaget Globe
Oplag: active
ISBN: 87-7900-030-4
Kategori: Kommunikation
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 520 gram
Vi kan alle komme ud for at skulle præsentere et produkt eller synspunkt over for en forsamling. Hører du til den gruppe, der egentlig gerne vil, men ikke føler dig tryg ved det, så læs denne bog. Præsentationsteknik skal læres.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 16. september
fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin
Oplag: active
ISBN: 978-0-141-95371-6
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 276 gram
"He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 16. september
fra 2011 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-0-470-62400-5
Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1012 gram
Udsendt i CFA Institute Investment series.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 16. september
fra 2016 på forlaget Harper Business
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 476 gram
"This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 16. september
1. udgave fra 2007 på forlaget Pocket Books
Oplag: active
ISBN: 1-4165-4913-0
Kategorier: Folklore, Fortællinger, Kommunikation, Psykologi, Studiebøger
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 226 gram
Undertitel: " A Nasty Little Book for Tricky Little Schemers and Their Hapless Victime". Nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 14. september
fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0850-8
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Presse og Medier, Samfundsvidenskab, Sprog
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 660 gram
"Under lup i offentligheden" er skrevet af Mie Femø Nielsen og har undertitlen "Introduktion til public relations". Bogen henvender sig ikke kun til studerende inden for public relations, sprog, kommunikation, medier, samfundsfag og ledelse, - men kort sagt til alle, der gerne vil vide, hvordan den offentlige debat er skruet sammen. Paparback. Bogen fremstår som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 12. september
fra 1998 på forlaget Management Bogklubben – en Egmont bogklub
Oplag: active
ISBN: 87-608-0857-8
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 550 gram
Tillidseffekten – 252 sider – Hardback - Sprog: Dansk. Tillidseffekten er Larry Reynolds’ bud på, hvordan vi som mennesker skal behandle hinanden ligeværdigt og tro på hinanden. Reynolds viser ved eksempler, hvor megen tid og hvor mange ressourcer en virksomhed, der mangler tillid, men ønsker at kontrollere sine medarbejdere,… - Pris ex forsendelse -#2206
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 11. september
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
Oplag: active
ISBN: 8790959434
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 650 gram
Personlig gennemslagskraft gennem effektiv kommunikation. 251 sider, illustreret i s/h, heftet i rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 7. september
1. udgave fra 1974 på forlaget D Reidel Publishing co.
Oplag: active
ISBN: 9027704821
Kategorier: Kommunikation, Litteraturhistorie, Litteraturvidenskab
pris: 1020 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1100 gram
xi+501 sider, hardback i rigtig fin stand, internationalt sjælden bog i omløb.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 5. september
1. udgave fra 2011 på forlaget Politiken
Oplag: active
ISBN: 9788756795630
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 508 gram
Om hvordan man gennem selvindsigt kan undgå optrapning af konflikter. Antal sider: 213 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 1. september
1. udgave fra 2010 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
Kategorier: Kommunikation, Kompetenceudvikling
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 375 gram
Bogen er foreligger i softback udgave og tæller 208 sider. Bogen er ny! - Om bogens indhold hedder det: Når vi taler sammen, foregår over 90 procent af kommunikationen nonverbalt gennem stemmeføringen og kropssproget. Vi har alle oplevet, når der ikke er overensstemmelse mellem ord, stemme og kropssprog. Når det sker, er det altid de nonverbale signaler fra stemmen og kropssproget vi tror på. Fx når chefen taler om åbenhed, men samtidig står med korslagte arme og en afvisende attitude og bruger et tonefald, der afslører hans manglende interesse i emnet. Disse nonverbale signaler, gør chefen utroværdig, og utroværdighed mindsker gennemslagskraften. Enhver, der arbejder med at formidle mundtligt, kan få stort udbytte af at træne stemmen og kropssprogets udtryk. Man behøver ikke at skulle optræde for en stor forsamling for at have brug for øget bevidsthed og træning af stemmen og kropssprogets virkemidler. Alle – fra foredragsholdere og ledere over undervisere, læger, sygeplejersker, advokater og journalister – kan have nytte af at øge deres gennemslagskraft. Denne bog tager ikke blot fat på kropssprogets virkemidler. Den behandler også stemmens værktøjer, stemmestøtte og vejrtrækningen. Kontrol over lydstyrke, taletempo, brugen af forskellige typer pauser og variationer i tonelejet m.m. er sammen med kropssproget essentielt for, hvordan man bliver set, hørt og forstået. Bogen tilbyder en lang række øvelser, som giver enhver mulighed for at blive bedre til at udtrykke sig gennem sin stemme og sit kropssprog. De leverer i bogen nyttig baggrundsviden, grundig instruktion og staldtips fra kunstnere, der optimerer gennemslagskraften.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 1. september
2. udgave fra 2010 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 9788759314814
Kategorier: Kommunikation, Leksikon, Øvrige
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1255 gram
Over 500 artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere indenfor medie- og kommunikationsområderne. Antal sider: 644 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.