Kategorien: KommunikationDenne kategori indeholder 595 bøger.



  • 1Billede af bogen Giganten - fra Salling til Dansk Supermarked

    Senest opdateret 12. november

    Giganten - fra Salling til Dansk Supermarked

    Af Søren Ellemose

    1. udgave fra 2006 på forlaget Jyllands-Posten

    Oplag: active

    ISBN: 9788776920845

    Kategorier: Biografier, Erhverv, Historie:Danmark, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 842 gram

    Historien bag Dansk Supermarked, der for alvor tog fart i 1960'erne med et håndslag mellem skibsrederen A.P. Møller og købmanden Herman Salling (1919-2006), der stod for opbygningen af virksomhederne: Føtex, Bilka, Netto og stormagasinerne i Århus og Aalborg. Antal sider: 303 - Indbinding: Hardback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 2Billede af bogen Giganten - fra Salling til Dansk Supermarked

    Senest opdateret 11. november

    Giganten - fra Salling til Dansk Supermarked

    Af Søren Ellemose

    1. udgave fra 2006 på forlaget Jyllands-Posten

    Oplag: active

    ISBN: 9788776920845

    Kategorier: Biografier, Erhverv, Historie:Danmark, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 842 gram

    Historien bag Dansk Supermarked, der for alvor tog fart i 1960'erne med et håndslag mellem skibsrederen A.P. Møller og købmanden Herman Salling (1919-2006), der stod for opbygningen af virksomhederne: Føtex, Bilka, Netto og stormagasinerne i Århus og Aalborg. Antal sider: 303 - Indbinding: Hardback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 3Billede af bogen Netværk

    Senest opdateret 10. november

    Netværk

    Af Finn Frandsen, Henrik Halkier, Winni Johansen

    1. udgave fra 2002 på forlaget Systime

    Oplag: active

    ISBN: 87-6160-386-4

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 534 gram

    Paperback. Som ny, dog med enkelte markeringer af tekst i bogen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 4Billede af bogen Introduction to Communication Studies

    Senest opdateret 10. november

    Introduction to Communication Studies

    Af John Fiske

    2. udgave fra 1990 på forlaget Psychology Press

    Oplag: active

    ISBN: 04-1504-672-6

    Kategorier: Kommunikation, Sprog

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 290 gram

    Paperback. Som ny, dog med enkelte markeringer af tekst i bogen. In the second edition of this widely-used introductory text John Fiske draws upon the main authorities in the field, from Shannon and Weaver'sCommunication Theoryto Saussure's structural linguistics and Peirce'sSemiotics. He examines the two main schools: seeing communication as the encoding, transmission, and decoding of messages; and viewing communication as the generation of meanings.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 5Billede af bogen High Visibility

    Senest opdateret 10. november

    High Visibility

    Af Irving Rein, Michael Hamlin, Martin Stoller, Philip Kotler

    3. udgave fra 2006 på forlaget McGraw-Hill Education

    Oplag: active

    ISBN: 00-7145-680-5

    Kategorier: Kommunikation, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 685 gram

    Hardback. Som ny. The classic guide to personal and public image making--now updated for the digital age The groundbreaking, critically acclaimed original edition of High Visibility established celebrity--the creating and managing of one's public persona--to be a critical factor in achieving personal and professional success and status. Now, in this new third edition, international communication expert Irving Rein, international marketing guru Philip Kotler, and coauthors Michael Hamlin and Martin Stoller show you how to achieve and benefit from high visibility--in any profession! "High Visibility brilliantly captures the how, why, and what of the celebrity-building process." --Al Reis, bestselling author of Positioning and Marketing Warfare "High Visibility is the Bible, the Das Kapital, the Origin of Species of the infant science of celebritology." --Peter Carlson, Washington Post Today, it's not just what you know or who you know--it's who knows you. High Visibility is the difference between being just a member of the crowd and becoming a highly recognized individual.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 6Billede af bogen Knowledge Management

    Senest opdateret 10. november

    Knowledge Management

    Af Peter F Drucker

    fra 1998

    Oplag: active

    ISBN: 08-7584-881-8

    Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 306 gram

    Harvard Business Review on Knowledge Management (paperback). Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 7Billede af bogen Psykologi og kommunikation

    Senest opdateret 25. oktober

    Psykologi og kommunikation

    Af Jan Fjordbak

    3. udgave fra 2016 på forlaget COK - Center for Offentlig Kompetenceudvikling

    Oplag: active

    ISBN: 9788774248613

    Kategorier: Kommunikation, Psykologi

    pris: 420 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 823 gram

    Forlaget skriver: Bogen består af tre dele. Første del handler om individuel psykologi set fra forskellige psykologiske retninger og anden del præsenterer gruppe- og arbejdspsykologi samt psykologien i et samfundsmæssigt perspektiv. Sidste del af bogen består af forskellige perspektiver på kommunikation, en kommunikativ værktøjskasse og et afsluttende afsnit om kommunikation set i et samfundsperspektiv. Antal sider: 343. -Indbinding: Hæftet.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 8Billede af bogen Lean - implementering i danske virksomheder

    Senest opdateret 25. oktober

    Lean - implementering i danske virksomheder

    Af Thomas B. Christiansen, Niels Ahrengot

    1. udgave fra 2006 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776641269

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 295 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 695 gram

    Lean er på alles læber. Men de færreste ved præcis, hvad det er, og hvordan man rent praktisk arbejder med det. Er det ikke noget med effektivisering og myreflittige japanere på Toyota-fabrikkerne? Eller noget med nedskæringer og færre hænder om flere opgaver? Jo, men ikke kun, for lean handler om at arbejde smartere og ikke hårdere. Om at fjerne spild og bruge ressourcer på at lave flere produkter eller hurtigere sagsbehandling, som kunden samtidig oplever som en forbedring. Samtidig giver det et mere meningsfyldt arbejde for medarbejderne og vækst for virksomheden. LEAN - Implementering i danske virksomheder er den første danske bog med cases og eksempler på, hvordan lean gennem de sidste fem år er blevet indført på vidt forskellige danske arbejdspladser. Lean er først og fremmest en mentalitetsændring, som skal implementeres individuelt afhængig af virksomhedens grundlæggende kultur. Forfatterne beskriver, hvordan lean kan ændre arbejdslivet i industrien, i servicebranchen eller i den offentlige administration. Bogen gennemgår leanprincipperne, som de ser ud i en dansk virkelighed. Lean anvendes både i virksomheder inden for produktion, service og finans, på forsikringsinstitutioner, i sundhedssektoren samt i byggeriet. Antal sider: 287 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 9Billede af bogen Fokus på strategier - balanced scorecard som strategiværktøj i organisationer

    Senest opdateret 25. oktober

    Fokus på strategier - balanced scorecard som strategiværktøj i organisationer

    Af David P. Norton, Robert S. Kaplan

    2. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776640057

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 265 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 730 gram

    Kaplan og Norton - forfatterne til den epokegørende The Balanced Scorecard - har skrevet en ny bog Fokus på strategier, hvor de videreudvikler balanced scorecard til et strategisk ledelsesværktøj. Strategi er nerven i enhver virksomhed eller organisation, og gennem fokus på strategi og implementering øges mulighederne for at opnå gode resultater. Med praktiske eksempler og cases viser forfatterne, hvordan virksomheden eller organisationen kan blive ´strategifokuseret´. Antal sider: 392 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 10Billede af bogen Taler der forandrede verden

    Senest opdateret 23. oktober

    Taler der forandrede verden

    Af Mark Hawkins-Dady (tekstbidrag, redaktør) , Poul Henrik Westh (oversætter) , Uffe Ellemann Jensen (forord)

    5. udgave fra 2021 på forlaget Lindhardt og Ringhof

    Oplag: active

    ISBN: 9788711537206

    Kategorier: Historie:Verden, Kommunikation, Øvrige

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1133 gram

    En samling af mere end 50 af de vigtigste og meste indflydelsesrige taler igennem verdenshistorien. Verden havde ikke forandret sig, som den havde gjort, hvis de store statsledere, oprørerne, filosofferne, videnskabsmændene og folkeheltene ikke havde brugt alle deres evner som talere til at indgyde os andre mod, anspore vores moral, tænde vores ildhu, forføre eller mane os til besindighed. Dette er på en gang en inspirerende og historisk relevant bog, hvor vi kommer tæt på en række af verdenshistoriens største- og undertiden værste øjeblikke. Her er Barack Obamas allerede nu historiske ?yes we can?-tale, Mikhail Gorbatjovs store tale i FN om frihed, Martin Luther Kings ?I have a dream?-tale, Robert Oppenheimers tale efter atombomberne over Japan, Winston Churchills tale efter slaget om England, Adolf Hitlers tale til Rigsdagen i 1938 samt epokegørende taler Richard Nixon, Lenin, Stalin, Gandhi, kvindesagskvinden Emmeline Pankhurst, Napoleon Bonaparte, Vaclav Havel og mage andre, som gjorde så dybt indtryk på deres samtid, at verden ikke var den samme derefter. Hver enkelt tale ledsages af kort historisk gennemgang af den tid, hvor talen viste sig at være af største nødvendig. Antal sider: 223 - Indbinding: Illustreret kartonbind

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 11Billede af bogen Tal en tanke - om klarhed og nonsens i tænkning og kommunikation

    Senest opdateret 18. oktober

    Tal en tanke - om klarhed og nonsens i tænkning og kommunikation

    Af Vincent F. Hendricks og Frederik Stjernfelt

    1. udgave fra 2007 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 9788759312995

    Kategori: Kommunikation

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    251 sider, hæftet, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 12Billede af bogen Hvad hvisker hesten - personlig og åndelig udvikling for hest og rytter

    Senest opdateret 11. oktober

    Hvad hvisker hesten - personlig og åndelig udvikling for hest og rytter

    Af Ditte Young

    1. udgave fra 2018 på forlaget Muusmann

    Oplag: active

    ISBN: 9788793575578

    Kategorier: Husdyr, Kommunikation, Psykologi, Øvrige

    pris: 240 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 867 gram

    For mange år siden fik dyretelepatør, terapeut og clairvoyant Ditte Young at vide, at hun en dag ville få himlen og jorden til at mødes. Et arbejde, som hun ikke vidste, hvordan ville blive muligt. I arbejdet med hestene begyndte hun at forstå, hvor stor en udvikling der er i den sjælerejse, man som rytter gennemgår sammen med sin hest. En rejse, hvor to sjæle mødes og spejler hinanden på godt og ondt. Et udviklingsarbejde, som kan være smertefuldt og bekymrende, men også fyldt med latter, smil, sammenhold og kærlighed. Derfor gør det alt arbejdet og det hårde slid med hestene det hele værd. Med dem kan du opleve et NU og en mening med livet, hvis du er stille og lytter til, hvad hesten hvisker til dig. Bogen handler om, hvilken rolle hestene spiller i menneskets personlige og åndelige udvikling. Hvordan det kan lade sig gøre at kommunikere med dem uden sprog. Du vil også kunne læse om, hvad der sker med heste i forbindelse med en aflivning, om reinkarnation og om sjælens rejse til det evige liv. Du kan læse om evidens og også om den store modstand, Ditte Young mødte på sin vej i et for hende ukendt land, da hun ikke selv havde haft med heste at gøre, men som hun med årene fik et indgående kendskab til. I Ditte Youngs arbejde med hestene kæmper hun for, at du som rytter stoler på det, du mærker – alt, hvad du mærker, er netop sandheden for dig. Antal sider: 249. - Indbinding: Hardback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 13Billede af bogen Professionel webkommunikation - webindhold af høj kvalitet giver større konkurrencefordele

    Senest opdateret 11. oktober

    Professionel webkommunikation - webindhold af høj kvalitet giver større konkurrencefordele

    Af Gerry McGovern, Rob Norton

    1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775539352

    Kategorier: Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation

    pris: 175 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 522 gram

    Professionel webkommunikation - præcis og målrettet - en praksisorienteret håndbog for virksomheder på nettet. I en tidsalder med informationsoverbelastning og indholdsoverflod, hvordan får man så folk til at læse det, der står på ens web-sted? Den moderne verden lever af indhold, og internettet er i stadig større grad blevet det foretrukne medie for levering af indhold. Forretningslivet drejer sig mere og mere om at få det rigtige indhold ud til den rigtige person på det rigtige tidspunkt - og at tjene på det. Indholdet er af kritisk betydning. Professionel Webkommunikation ændrer din opfattelse af webbet. Hvis en del af dit job går ud på at skrive originalt indhold, som skal lægges ud på nettet - hvad enten der er tale om produktoplysninger, marketingfremstød eller intern kommunikation - er du en del af udgivelsesprocessen. Tænk på dit web-sted som en publikation - så begynder det hele at give mere mening. Tænk på den person, som besøger dit web-sted, som en læser, så bliver dine målsætninger klarere. Professionel Webkommunikation redegør for teori og praksis i forbindelse med at fremstille læserfokuseret, medrivende indhold. Bogen indeholder nogle meget detaljerede praktiske råd om, hvad det kræver at opbygge et professionelt, indholdsbaseret websted, og behandler blandt andet emnerne klassifikation, navigation, søgning og layout af indhold. Bogen beskriver, hvordan du sammensætter en udgivelsesgruppe, og hvordan du udformer en strategi for webudgivelser. Find ud af, hvad indhold af høj kvalitet egentlig betyder - og lær, hvordan du skaber det. Antal sider: 264. - Indbinding: Hæftet

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 14Billede af bogen The Handbook of New Media

    Senest opdateret 25. september

    The Handbook of New Media

    Af Leah A. Lievrouw & Sonia Livingstone (Ed.)

    fra 2009 på forlaget Sage

    Oplag: active

    ISBN: 9781412918732

    Kategorier: Kommunikation, Presse og Medier

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 450 gram

    In excellent condition, clean and tight. 475 p.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 15Billede af bogen Hot Sex. Sådan! afslappet-humoristisk-direkte, 1998

    Senest opdateret 19. september

    Hot Sex. Sådan! afslappet-humoristisk-direkte, 1998

    Af Tracey Cox, ovs. Bertha og Inge Coley

    1. udgave fra 1999Ekstra Bladets Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 87-773-1108-6

    Kategorier: Australien, Dansk, Erotik, Etik, Faglitteratur, Humor, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Oversættelse, Parforhold, Personlig udvikling, Psykologi, Selvhjælp, Selvudvikling, Studiebøger, Sundhed, Undervisning, Ungdom, Personlig pleje

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    Som ny. Limet bog med illustreret pink kartonbind, 407 sider, 15x23cm, label over ejerstempel på smudstitelblad.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 16Billede af bogen Piet Hein. Udvalgte Gruk & andre genialiteter

    Senest opdateret 19. september

    Piet Hein. Udvalgte Gruk & andre genialiteter

    Af Piet Hein

    1. udgave fra 2001 på forlaget Ugebladet Søndag

    Oplag: active

    ISBN: 87-987-365-3-1

    Kategorier: Digte, Humor, Humaniora, Kommunikation, Psykologi, Retorik, Sprog, Undervisning

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 200 gram

    Lille limet hæfte med illustreret kartonomslag. 98 sider, 12x20cm. Indlagte udklip om forfatteren.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 17Billede af bogen Skriv og bliv læst

    Senest opdateret 19. september

    Skriv og bliv læst

    Af Ellen Bak Åndahl, Susanne Nonboe Jacobsen

    5. udgave fra 2017 på forlaget Frydenlund

    Oplag: active

    ISBN: 9788771189636

    Kategorier: Journalistik, Kommunikation, Øvrige

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 685 gram

    »Vedheftet fremsendes hermed blanket til udfyldelse«. Kan du finde på at skrive sådan? Eller hvad med ord som ekstrovert, kontrafaktisk eller benchmarking? Skriv og bliv læst er en opslagsbog til dig, der skriver professionelle tekster på jobbet. Læs alt om, hvordan du skriver, så modtageren forstår dig! Det kan være et referat, en e-mail, pressemeddelelser, et blogindlæg og meget mere. Læs bl.a. om: Tag hensyn til din modtagerHvordan kommer du i gang?Forskellige typer af teksterSkriftlig argumentationSkriv uden fejlLayoutBlogindlægDette er 6. opdaterede og fuldt ajourførte udgave af bogen. Siden 1. udgave fra 2000 er bogen solgt i mere end 6.000 eksemplarer. Den har været til uvurderlig nytte for mange danske institutioner, organisationer og virksomheder. Forfatterne er begge cand.mag. og ejer sammen firmaet Sprogkontoret. Antal sider: 291 - Indbinding: Softcover

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 18Billede af bogen Winning arguments. From Arostotle to Obama -

    Senest opdateret 18. september

    Winning arguments. From Arostotle to Obama -

    Af Jay Henrichs

    fra 2014 på forlaget Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-141-03258-0

    Kategorier: Interviewmetoder, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Retorik

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 262 gram

    "A romp through the rules of Rhetoric. A primer in the art of argument". - Observer Packed with humour, tips and anecdotes to help you get what you want" - Good Book Guide

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 19Billede af bogen Præsentationsteknik - med alle midler.

    Senest opdateret 18. september

    Præsentationsteknik - med alle midler.

    Af Kurt Hagemann og Paul Bay.

    1. udgave fra 1999 på forlaget Globe

    Oplag: active

    ISBN: 87-7900-030-4

    Kategori: Kommunikation

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 520 gram

    Vi kan alle komme ud for at skulle præsentere et produkt eller synspunkt over for en forsamling. Hører du til den gruppe, der egentlig gerne vil, men ikke føler dig tryg ved det, så læs denne bog. Præsentationsteknik skal læres.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 20Billede af bogen Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Senest opdateret 16. september

    Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Af Paul Allen

    fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-141-95371-6

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 276 gram

    "He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 21Billede af bogen The New Wealth Management

    Senest opdateret 16. september

    The New Wealth Management

    Af Harold Evensky et al. (editors)

    fra 2011 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-470-62400-5

    Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1012 gram

    Udsendt i CFA Institute Investment series.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 22Billede af bogen Dear Chairman  Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 16. september

    Dear Chairman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Graham

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 23Billede af bogen The Art of Cheating

    Senest opdateret 16. september

    The Art of Cheating

    Af Jessica Dorfman Jones

    1. udgave fra 2007 på forlaget Pocket Books

    Oplag: active

    ISBN: 1-4165-4913-0

    Kategorier: Folklore, Fortællinger, Kommunikation, Psykologi, Studiebøger

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 226 gram

    Undertitel: " A Nasty Little Book for Tricky Little Schemers and Their Hapless Victime". Nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 24Billede af bogen Under lup i offentligheden

    Senest opdateret 14. september

    Under lup i offentligheden

    Af Mie Femø Nielsen

    fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 87-593-0850-8

    Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Presse og Medier, Samfundsvidenskab, Sprog

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 660 gram

    "Under lup i offentligheden" er skrevet af Mie Femø Nielsen og har undertitlen "Introduktion til public relations". Bogen henvender sig ikke kun til studerende inden for public relations, sprog, kommunikation, medier, samfundsfag og ledelse, - men kort sagt til alle, der gerne vil vide, hvordan den offentlige debat er skruet sammen. Paparback. Bogen fremstår som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 25Billede af bogen Tillidseffekten

    Senest opdateret 12. september

    Tillidseffekten

    Af Larry Reynolds – På dansk ved Hanne Steinicke

    fra 1998 på forlaget Management Bogklubben – en Egmont bogklub

    Oplag: active

    ISBN: 87-608-0857-8

    Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 550 gram

    Tillidseffekten – 252 sider – Hardback - Sprog: Dansk. Tillidseffekten er Larry Reynolds’ bud på, hvordan vi som mennesker skal behandle hinanden ligeværdigt og tro på hinanden. Reynolds viser ved eksempler, hvor megen tid og hvor mange ressourcer en virksomhed, der mangler tillid, men ønsker at kontrollere sine medarbejdere,… - Pris ex forsendelse -#2206

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 26Billede af bogen Kommunikativ kompetence

    Senest opdateret 11. september

    Kommunikativ kompetence

    Af Keld Jensen

    1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub

    Oplag: active

    ISBN: 8790959434

    Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 650 gram

    Personlig gennemslagskraft gennem effektiv kommunikation. 251 sider, illustreret i s/h, heftet i rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 27Billede af bogen The Concept of Criticism. (Foundation of Language Supplementary Series).

    Senest opdateret 7. september

    The Concept of Criticism. (Foundation of Language Supplementary Series).

    Af Karl Aschenbrenner

    1. udgave fra 1974 på forlaget D Reidel Publishing co.

    Oplag: active

    ISBN: 9027704821

    Kategorier: Kommunikation, Litteraturhistorie, Litteraturvidenskab

    pris: 1020 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    xi+501 sider, hardback i rigtig fin stand, internationalt sjælden bog i omløb.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 28Billede af bogen Konflikter - sådan tackler du dem!

    Senest opdateret 5. september

    Konflikter - sådan tackler du dem!

    Af Lars Mogensen

    1. udgave fra 2011 på forlaget Politiken

    Oplag: active

    ISBN: 9788756795630

    Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 508 gram

    Om hvordan man gennem selvindsigt kan undgå optrapning af konflikter. Antal sider: 213 - Indbinding: Hardback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 29Billede af bogen Gennemslagskraft & nonverbal kommunikation. Bliv set, hørt og forstået.

    Senest opdateret 1. september

    Gennemslagskraft & nonverbal kommunikation. Bliv set, hørt og forstået.

    Af Birthe Hougaard-Andersen og Nete Nørgaard-Nielsen

    1. udgave fra 2010 på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    Kategorier: Kommunikation, Kompetenceudvikling

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 375 gram

    Bogen er foreligger i softback udgave og tæller 208 sider. Bogen er ny! - Om bogens indhold hedder det: Når vi taler sammen, foregår over 90 procent af kommunikationen nonverbalt gennem stemmeføringen og kropssproget. Vi har alle oplevet, når der ikke er overensstemmelse mellem ord, stemme og kropssprog. Når det sker, er det altid de nonverbale signaler fra stemmen og kropssproget vi tror på. Fx når chefen taler om åbenhed, men samtidig står med korslagte arme og en afvisende attitude og bruger et tonefald, der afslører hans manglende interesse i emnet. Disse nonverbale signaler, gør chefen utroværdig, og utroværdighed mindsker gennemslagskraften. Enhver, der arbejder med at formidle mundtligt, kan få stort udbytte af at træne stemmen og kropssprogets udtryk. Man behøver ikke at skulle optræde for en stor forsamling for at have brug for øget bevidsthed og træning af stemmen og kropssprogets virkemidler. Alle – fra foredragsholdere og ledere over undervisere, læger, sygeplejersker, advokater og journalister – kan have nytte af at øge deres gennemslagskraft. Denne bog tager ikke blot fat på kropssprogets virkemidler. Den behandler også stemmens værktøjer, stemmestøtte og vejrtrækningen. Kontrol over lydstyrke, taletempo, brugen af forskellige typer pauser og variationer i tonelejet m.m. er sammen med kropssproget essentielt for, hvordan man bliver set, hørt og forstået. Bogen tilbyder en lang række øvelser, som giver enhver mulighed for at blive bedre til at udtrykke sig gennem sin stemme og sit kropssprog. De leverer i bogen nyttig baggrundsviden, grundig instruktion og staldtips fra kunstnere, der optimerer gennemslagskraften.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 30Billede af bogen Medie- og kommunikationsleksikon

    Senest opdateret 1. september

    Medie- og kommunikationsleksikon

    Af Kolstrup, Søren m.fl. (red.)

    2. udgave fra 2010 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 9788759314814

    Kategorier: Kommunikation, Leksikon, Øvrige

    pris: 175 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1255 gram

    Over 500 artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere indenfor medie- og kommunikationsområderne. Antal sider: 644 - Indbinding: Hardback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort