Senest opdateret 22. april
2. udgave fra 2007 på forlaget Aschehoug
Oplag: active
ISBN: 8711310649
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 170 gram
"Takt og tone på jobbet" beskriver de simple regler for god omgangstone mellem kolleger, med samarbejdspartnere og kunder. Kan gode manerer være befordrende for din karriere? Af forfatteren til : Psykopater i jakkesæt. Paperback - 222 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2012 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788740005455
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 843 gram
UNBOSS er en bog om arbejde og ledelse, du ikke har set mage til. Den sætter spørgsmålstegn ved alt det, du troede var en selvfølge: Troede du, at virksomheders formål var at tjene penge? Nej, de skal først og fremmest gøre nytte. De skal blive til bevægelser, der forandrer verden. Du er ikke mere ansat i dit job. Du er partner i et team. Din leder har ikke alle svarene, men hun kan stille de gode spørgsmål. Du arbejder ikke for at tjene penge til nogle ejere, du ikke kender. Du arbejder for en sag. Og du får selv en rimelig del af den gevinst, du skaber. Du går ikke på arbejde fra 8 til 16. Du arbejder der, hvor du er og hvornår det passer dig. Din virksomhed sælger ikke produkter til kunderne. Den skaber værdi sammen med kunderne. Og arbejder du i det offentlige, er det ikke budgettet der tæller. Det er den værdi, du skaber for borgerne. UNBOSS er skrevet i samarbejde med 100 visionære personligheder fra hele verden. De er kommet med nye ideer og konkrete eksempler. Det hele er bundet sammen af Jacob Bøtter og Lars Kolind. Resultatet er blevet en bog, der ikke bare vil skabe debat. Den vil skabe revolution. Antal sider: 311 - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2005 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788776640484
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 180 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 641 gram
Ved hjælp af cases og eksempler gives et indblik i, hvordan ledelsen positivt og aktivt kan arbejde med forandringer. Antal sider: 235 - Indbinding: Kartonbind med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2012 på forlaget Berlingske, People's Press
Oplag: active
ISBN: 9788771370454
Kategorier: Biografier, Erhverv
pris: 190 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1053 gram
I billeder samt tekst fortælles historien om A.P. Møller Mærsk - om rederiet og om far og søn, Arnold Peter Møller og Mærsk Mc-Kinney Møller fra 1904 til 2012. Antal sider: 316. Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775538508
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 150 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 695 gram
Summary: Skulle det være noget særligt? - Organisation og ledelse i det offentlige bringer et nuanceret og realistisk billede af den offentlige sektor. Bogen giver læseren et overblik over, hvad offentlig organisation og ledelse drejer sig om, hvilke problemområder der kendetegner området, og hvilke brændpunkter der findes i debatten. Antal sider: 296 s. - Indbinding: Indbundet. Med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2004 på Gyldendals Akademiske Bogklubber efter aftale med Aschehoug Dansk Forlag A/S
Oplag: active
ISBN: 9788779364752
Kategorier: Erhverv, Krop & sind, Sygdom/sundhed
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 422 gram
Med udgangspunkt i interviews med ansatte på Hjørring Sygehus sætter bogen fokus på de faktorer, der kan fremkalde stress, så ansatte bliver bedre rustet til at håndtere og imødekomme de forskellige årsager hertil. Antal sider: 200 - Indbinding: Hæftet med flapper
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. april
fra 2014 på forlaget Libris Business
Oplag: active
ISBN: 9788778532985
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 683 gram
I denne bog gør Professor Steen Hildebrandt op med det ensidige vækstbegreb, og nuancerer bæredygtighedsbegrebet. Bogen er desuden et opgør med en vækst-, arbejds- og konkurrencetænkning, der har udviklet sig op gennem de sidste mange år, og som har ført til dybe kriser og dyb splittelse i verden. Hildebrandt argumenterer for at vækst er meget andet end kortsigtet økonomisk og materiel vækst. Vækst handler også om dannelse, uddannelse, miljø, livskvalitet, bevidsthed, menneskeligt nærvær, samarbejde og empati. Væksten er nødt til at være bæredygtig på den lange bane. Bogen rummer både udfordringer, håb og visioner for fremtiden, og er Hildebrandts hidtil mest personlige bud på betydningen af ledelse. 376 sider, Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. april
1. udgave fra 2005 på forlaget Bang 6 Olufsen
Oplag: active
ISBN: 87-9808-145-4
Kategori: Erhverv
pris: 270 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 4000 gram
From spark to Icon. Granit grå hellærredsbind incl. smudsbind 24,5x30,5 cm. Meget fin og velholdt stand. Indeholder mange billeder. (Bogen er på engelsk)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. april
1. udgave fra 2006 på Jyllands-Postens Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788776920586
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 804 gram
En praktisk håndsrækning til alle der interesserer sig for ledelse. Bl.a. om hvordan organisationer og virksomheder undgår stagnation Antal sider: 287 Indbinding: Hardback med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. april
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvhjælp
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Mere end 30 virksomheder! Så mange har Lars Tvede og Mads Faurholt stiftet. Nye og kommende iværksættere skæver til deres resultater og stiller dem mange spørgsmål om, hvad der skal til for at blive iværksætter. Derfor har de to serieiværksættere nu samlet deres erfaringer i denne bog: • Kan alle blive iværksættere? • Hvordan finder man investorer? • Gik du bare i gang, eller havde du en plan? • Får du overhovedet løn? Spørgsmålene spreder sig fra de helt grundlæggende til de videregående: • Hvordan fik du en bestyrelse? • Hvordan finder man de rigtige partnere eller medarbejdere? • Hvordan analyserer jeg markedet? Klar tale, gode råd, personlige erfaringer og rækker af punkter, iværksætteren skal huske og reflektere over. Samt nogle af de gode anekdoter. Bogen kommer hele vejen rundt om iværksætterlivet. Og giver viden, erfaringer og stof til eftertanke til enhver, der vil begynde eller er begyndt som iværksætter. Tvede og Faurholt gennemgår det, man skal vide om sig selv som iværksætter (sin rolle, sin personlige effektivitet og sin gennemslagskraft), det, man skal vide om sin virksomheds ideer og finansiering, og det, man skal vide om sit team og sin virksomhedskultur. Og hvis man er kommet i gang, skal man vide mere om sin virksomheds vækst, strategier og udfordringer, om børsnoteringer og bestyrelser - også det, kommer Faurholt og Tvede med sine personlige bud på. De giver endda giver input til at forberede sin exit fra virk-somheden: Hvornår er legen god? Hvad er næste projekt? Softcover, 344 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. april
1. udgave fra 2018 på Djøf Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788757442731
Kategorier: Erhverv, Historie:Danmark, Ledelse & Management, Politik, Øvrige
pris: 240 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 548 gram
Overmod og afmagt er beretningen om, hvordan selvsikre embedsmænd og famlende politikere kastede en af landets største og mest komplekse forvaltninger ud i en uheldssvanger forvandling. Den 1. november 2005 blev en skæbnesvanger dag. Den dag gik en gammel embedsmandsdrøm i opfyldelse, da det statslige enhedsskattevæsen og SKAT blev skabt, og Skatteministeriet overtog ansvaret for at inddrive alle offentlige fordringer. Løfterne var store, og forventningerne optimistiske. Danmark ville i løbet af få år få et digitaliseret og højeffektivt skattevæsen, der klarede opgaverne med en brøkdel af de hidtidige omkostninger. Ti år senere så det anderledes ud. Den statslige inddrivelse blev sat i stå, og det elektroniske fælles inddrivelsessystem (EFI) skrottet. Tilliden til SKATs ejendomsvurderinger var væk, og SKAT stod til at blive opløst. Indimellem var gået en periode, hvor Skatteministeriet havde kæmpet med at få virkeligheden til at rette sig ind efter de store planer, og hvor konsulenter leverede dyrekøbte, men letfærdige råd, som ikke holdt. Den ene møgsag efter den anden efterlod indtrykket af en forvaltning i forfald. Overmod og afmagt afdækker den uheldige cocktail af embedsmænds overmod og politikernes afmagt, der førte til SKATs storhed og fald og bogen afsluttes med en række anbefalinger til den nødvendige genopretning. Antal sider: 250 - Indbinding: Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. april
1. udgave fra 2011 på forlaget Politiken
Oplag: active
ISBN: 9788740004083
Kategorier: Erhverv, Krop & sind, Ledelse & Management, Selvudvikling, Sundhed
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 514 gram
Tag kontrol over krisen I den praktiske virkelighed forventes det, at lederen tager kontrol – i forhold til forretningen, ledelse af mennesker og personlig ledelse. Men den bedste forudsætning er faktisk, at lederen har kontrol over sit eget sind. Denne bog præsenterer en række enkle og praktiske teknikker og principper, som træner opmærksomheden. Resultatet er ikke blot overblik og ro i sindet, læseren opnår også forudsætninger for at håndtere og lykkes med de udfordringer, der følger med lederrollen – ikke mindst i en krisetid. Bogen er delt i to hovedafsnitDet første hovedafsnit indeholder en detaljeret gennemgang af de 7 principper. Først i forhold til ledelse af forretningen og ledelse af mennesker, og derefter en meget grundig og deltaljeret gennemgang af hvert princip til personlig ledelse, der er bogens hovedtema. Principperne er: beginner’s mind, ikke-bedømmelse, aversion of tiltrækning, tålmodighed, ikke-ambition, accept og letting-go. Det andet hovedafsnit præsenterer en række enkle og praktiske træningsmetoder, der styrke din opmærksomhed, effektivitet og etik. Teknikkerne indeholder: selvindsigt, opmærksomhedstræning, bevidsthedsvidnet, åndedrætstræning, kropsbevidsthed og energi. Bogen rummer også talrige citater fra ledere i mange forskellige sammenhænge, der fortæller, hvordan de bruger principperne i deres hverdag. Glæd dig til en praktisk guide, der lærer dig at blive fuldt opmærksom i alle situationer, tage kontrollen over dit sind og nå frem til de bedste resultater. Antal sider: 147. - Indbinding: Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 8. april
1. udgave fra 2008 på Turbine Forlaget
Oplag: active
ISBN: 978-87-92208-36-1
Kategorier: Erhverv, Lokalhistorie
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Banken, byen og banen – Hadsten Bank 100 års historie 1908-2008 – 147 sider - Hardback - Sprog: Dansk – Rigt illustreret i s/h og farver. – Pris ex forsendelse -B1747 – 02- 10820
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 8. april
fra 2012 på forlaget Pressto APS
Oplag: active
ISBN: 87-9033-341-1
Kategorier: Erhverv, Lokalhistorie
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1500 gram
Hardback , med smudsomslag. Stor format. Illustreret. Fra hønsehus til hele verden
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. april
1. udgave fra 2011 på forlaget Libris Business
Oplag: active
ISBN: 9788778439826
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Øvrige
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 779 gram
Professor Steen Hildebrandt er en af Danmarks førende kapaciteter indenfor ledelse. Han har i årtier arbejdet for at gøre virksomheder og ledelse mere menneskelig. Overalt i samfundet, fra virksomheder til hospitaler, til universiteter og folkeskoler, har Steen Hildebrandts tanker sat sine aftryk. Denne bog samler Steen Hildebrandts vigtigste indspark til ledelsesdebatten i Danmark gennem de sidste 5 år. Det gennemgående tema for bogen er, at ledelse er det vigtigste råstof vi har i Danmark. Men det er et råstof, der skal arbejdes med. Det er ikke noget vi blot kan trække op af jorden, eller ned af hylden. Ledelse er noget vi til stadighed skal arbejde med for at udvikle vores samfund nu og i fremtiden. Antal sider: 230 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. marts
1. udgave fra 2019
Oplag: active
ISBN: 9788792438010
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Studiebøger, Undervisning, Øvrige
pris: 315 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 485 gram
Der var du jo! - en fortælling om, hvordan medarbejderengagement, kundeoplevelser og lønsomhed skabes i praksis i en ægte kundecentreret kultur. Der var du jo! Jeg revner næsten af begejstring over, at du tog bogen i hånden, for det betyder, at jeg har fået din opmærksomhed. Tak for den! Jeg lover at bruge din dyrebare tid til at inspirere dig til at blive en endnu bedre leder eller medarbejder, så du i endnu højere grad kan lykkes med at nå dine mål; på arbejdspladsen såvel som i livet. Hvis du beslutter dig for at købe eller låne bogen, når du har læst bagsiden, kan du se frem mod en guidet tur rundt i emnerne medarbejderengagement, ledelse, service, værtskab og lønsomhed – alt det jeg og mit team af dygtige mennesker har arbejdet med i 30 år. Og det, som udgør en virksomheds eksistensberetti- gelse i kunders øjne. Bogen er spækket med fortællinger om dem, der har noget at sælge og dem, der skal købe det. Og som viser, hvor stor en forskel man kan gøre, hvis man virkelig vil og har lyst. Kig ind, læs videre og gør en endnu større forskel, hvor du er! Kærlig hilsen Henrik Meng Antal sider: 235 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. marts
1. udgave fra 2015 på forlaget Board Governance
Oplag: active
ISBN: 9788799458714
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 340 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1026 gram
"De duelige bestyrelsesmedlemmer" er en grundig og praktisk indføring i værdiskabende bestyrelsesarbejde, der har fokus på at udvikle kompetente og duelige bestyresesmedlemmer. "De duelige bestyrelsesmedlemmer: Kendetegn, arbejdsmetoder og resultater" præsenterer og gennemgår metoden Board Ground Zero, der hjælper læseren til at fastlægge bestyrelsens arbejde, bidrag og muligheder for at skabe værdier til virksomheden. Bogen er skrevet af Randi Ib, en af Danmarks førende bestyrelsesinstruktører, der har taget udgangspunkt i sine erfaringer som udvikler af bestyrelsesmedlemmer. Antal sider: 448. - Indbinding: Hardback med Smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. marts
1. udgave fra 2019 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 9788702267792
Kategorier: Erhverv, Fremtid, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Selvhjælp, Øvrige
pris: 185 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 463 gram
Design din fremtid - spot de relevante trends, og skab din egen plads i fremtidens samfund. Få mennesker er ligeså fremme i skoene som Soulaima Gourani, der i mange år har arbejdet som livsdesigner og fremtidsrådgiver. Med "Design din fremtid" deler Soulaima sin store viden om fremtidens trends med os, så vi selv kan planlægge forud og forberede os på fremtidens arbejdspladser og deres kompetencekrav. I "Design din fremtid" afslører rådgiver, debattør og forfatter Soulaima Gouran, hvordan bl.a. globalisering, automatisering og kunstig intelligens vil påvirke både hjemme- og arbejdslivet fremover, samt hvordan man kan lære at spotte - eller selv skabe! - sit drømmejob. Antal sider: 261 - Indbinding: Heftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. marts
1. udgave fra 2016 på forlaget Jyllands-Posten
Oplag: active
ISBN: 9788740021691
Kategorier: Biografier, Erhverv
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 673 gram
Portræt af Anders Dam (f. 1956), den impulsive, venlige og højtråbende topchef for Jyske Bank. En leder der ikke er bange for at tage beslutninger baseret på ren intuition, men som også er en kølig strateg. Antal sider: 309 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 22. marts
3. udgave fra 2013 på forlaget Hans Reitzel
Oplag: active
ISBN: 9788741257419
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 295 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1014 gram
“Organisation – videregående uddannelser” af Kai Hansen, Pia Lindkvist Knærkegaard, Asbjørn Heide og Henrik Bendixen Sørensen er den 3. reviderende udgave skrevet, således den er tilpasset den nye fagplan, som hører til faget ‘Organisation og arbejdspsykologi’ ved Akademiuddannelsen i Ledelse. Du vil som læser få et indblik i, hvordan omgivelsernes ændrede krav til virksomhederne ændrer på organisations- og ledelsesteorien. Baggrunden for ”Organisation – videregående uddannelser” er, at give dig egenskaberne til at analysere og vurdere ledelsesmæssige og organisatoriske problemer. Endvidere vil du med bogen være i stand til at planlægge en gennemførelse af organisatoriske ændringer. Antal sider: 4509 - Indbinding: Hæftet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. marts
fra 2008 på forlaget CR-Tryk
Oplag: active
ISBN: 978-87-992736-1-4
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 250 gram
24 sider - Hæfte - Sprog: Dansk. Jubilæumshæfte med apotekets receptkuverter. Ex forsendelse/1777-01-333
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Landbrug & gartneri, Ledelse & Management, Regnskab
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
Dette er en bog til dig, der er den lille nystartede solo-iværksætter såvel som dig, der er den mere erfarne selvstændige. Her får du al den hjælp, du har brug for, når du skal starte og din virksomhed. TV-programmer som Løvens Hule har sat iværksætteri på dagsordenen. Med bogen får du som iværksætter serveret den fulde palette af viden, det kræver for at komme godt i gang. Bogen afmystificerer reglerne om iværksætteri, og med den i hånden bliver du klogere og mere sikker i den videre drift af din drømmevirksomhed. Bogen indeholder opdateret viden om alt fra oprettelse af CVR, regnskab, forsikringer, indbetaling af pension, og hvordan du bedst undgår de psykologiske benspænd, som frygten for at fejle kan stille op for dig. Som en ekstra bonus indeholder bogen også en gennemgang af de seks typiske iværksættertyper og seks interview med succesfulde og ærlige iværksættere, der fortæller deres egen historie om op- og nedture og giver dig bedste tips. Softcover, 200 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
9. udgave fra 2007 på forlaget CENGAGE Lrng Business Press
Oplag: active
ISBN: 978-1-84480-990-5
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Studiebøger
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
The market-leading textbook on organization theory reaches a new level with Richard L. Daft being joined by Jonathan Murphy and Hugh Willmott (both Cardiff Business School) to provide an unparalleled resource for students in Europe, the Middle East and Africa (EMEA). After listening to the requirements of lecturers, the authors have added diverse global examples featuring such organizations as AirAsia, Philips NV, Carrefour, Bedlam Games and Circus Oz and cases supplied from a range of international academics. Students will benefit from a boosted critical focus, carefully threaded into the hallmark structure using a new Counterpoint feature, while a fully adapted set of lecturer and student resources makes this the complete textbook for modern courses.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
4. udgave fra 2003 på forlaget Jyllands-Postens
Oplag: active
ISBN: 978-87-400-0734-3
Kategorier: Erhverv, Studiebøger
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Strategi i vindervirksomheder handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens: Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet. Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for. Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag. Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 500 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er hhv. lektor og ekstern lektor inden for universitetsverdenen. Forfatterne har forsynet bogen med blandt andet nye cases, der alle dækker et bredt spektrum af danske virksomheder med hensyn til brancher såvel som typer af strategiske udfordringer. Mange af de anvendte casevirksomheer har forfatterne fulgt gennem en årrække, og hovedparten af casene er skrevet i et tæt samarbejde med de pågældende virksomheders ledelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
2. udgave fra 2011-02-24 på forlaget Oxford University Press, USA
Oplag: active
ISBN: 978-0-19-958161-0
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Studiebøger
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
This succinct textbook takes students through the key stages of strategic management: analysis, formulation, and implementation, with an emphasis on providing students with the essential tools of analysis.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
7. udgave fra 2011 på forlaget Academica
Oplag: active
ISBN: 87-7675-859-2
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
I "Økonomistyring og budgettering" gennemgår Jens Ocksen Jensen emner og områder som virksomhedens økonomistyring, den overordnede økonomiske regnskabsmodel, budgettering, budgetstyring, budgetkontrol, budgettering og regneark. Ved at gennemgå disse forskellige emner giver han dig et grundlæggende indblik i, hvordan en virksomheds økonomiske styring finder sted. "Økonomistyring og budgettering" henvender sig til studerende, som arbejder med økonomi og indeholder i forlængelse med bogens indhold udvalgte opgaver, der kan anvendes som supplement til undervisningen. Bogen er opsat på en overskuelig måde, så du som studerende let kan skabe dig et overblik over de forskellige kapitler i bogen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
Bogen sætter fokus på, hvordan sprog og ord bruges til effektivt at brande virksomheder og organisationer. Virksomheder og organisationer iscenesætter sig og italesætter sig, når de arbejder med deres brand og deres identitet. Man kan kort definere italesættelse som den sproglige iscenesættelse af et bestemt budskab eller ide. Der er eksempler og cases til hvert kapitel. Retter sig primært mod en bred gruppe af sprog- og kommunikationsstuderende. En sekundær målgruppe er erfarne kommunikationspraktikere. Softcover, 205 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes. I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring. Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer. Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet: • Online annoncering med Google AdWords • Søgemaskineoptimering • Webanalyse i Google Analytics • Konverteringsoptimering • Sociale medier • Kundeloyalitet og e-mail markedsføring • Strategiske råd om online markedsføring • ...og meget mere. Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markeds-føring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater. Softcover, 350 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
Tjen penge på verdens førende søgemaskine Med Google AdWords er det muligt for firmaer - store som små - at reklamere, og nå ud til internetbrugerne. Men hvordan kan du bruge Google til at promovere din virksomhed på en effektiv måde? Google AdWords der virker henvender sig til webstedsejere, marketingschefer, projektledere og alle som er interesserede i at promovere deres websted på en effektiv måde. Bogen er også til ikke-tekniske personer, som gerne vil involveres. Du får at vide, hvordan du researcher, udarbejder og kører din egen Adwords-kampagne. Jon Smith forklarer på en let og elegant måde, hvordan du maksimerer dine kampagnestrategier og optimerer dit udbud. Her får du hjælp til smutveje, til at finde den rette målgruppe, til at kontrollere budgettet – til at blive nr. 1! Bogen er en grundlæggende guide for alle, der ønsker at opnå langsigtet succes med markedsføring og at skabe øget omsætning. Den giver dig værktøjer til at kunne forklare dine samarbejdspartnere, hvad det er, du vil have ud af AdWords. Softcover, 143 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta. Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.