Beskrivelse her
Senest opdateret 29. januar
fra 1999 på forlaget Mcgraw-hill Education
Oplag: active
ISBN: 9780256225297
Kategorier: Psykologi, Lærerbøger, Studiebøger, Markedsføring, Europa, Faglitteratur
pris: 100 kr – stand: ★★★★
Vægt: 1370 gram
Paperback med noter/overstregninger. Drawing on the consumer research, this edition applies it to the marketing problems of European companies. It provides cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour. glossary, further reading, indexes
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 5. april
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1700 gram
Parragon Books 2006 320 s.Sider. Kartonbind med smudsomslag. Stort format. Over 350 klassiske øl, pilsnere, ales og portere - lige fra Belgiens trappistklostre til Amerikas mikrobryggerier. Med over 600 fotos i farver. 05042 alkohol øl
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. februar
1. udgave fra 1931 på Jespersen og Pios Forlag
Oplag: active
Kategorier: Markedsføring, Kogebøger
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
31 sider - i meget flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. marts
1. udgave fra 1933 på Jespersen & Pios Forlag
Oplag: active
Kategorier: Markedsføring, Kogebøger
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
28 sider - få brugsspor!
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. maj
1. udgave fra 2014 på forlaget Bro
Oplag: active
ISBN: 9788793284111
Kategorier: Retorik, Markedsføring, Presse og Medier
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. marts
fra 2010 på forlaget Oxford University Press
Oplag: active
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 648 gram
Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. maj
fra 2003 på forlaget Norton
Oplag: active
ISBN: 978-0-393-32535-0
Kategorier: Erhverv, Økonomi, Markedsføring, Ledelse & Management
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 426 gram
National bestseller. Udgaven her "Completely Revised and Updated". En klassisker. "The Time-Tested Strategy for Successful Investing"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. april
fra 2007 på forlaget Thunder's Mouth Press
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Økonomi, Markedsføring, Forvaltning, Erindringer, Erhverv, Memoirer
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 426 gram
Indbundet + omslag. "A hilarious odyssey through big name shareholder meetings, this terrific book is entertaining, informative, and a must-read for every annual meeting junkie" - Andy Kilpatrick.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
1. udgave fra 2015 på forlaget Palgrave Macmillan
Oplag: active
ISBN: 9781137462923
Kategori: Markedsføring
pris: 105 kr – stand: ★★★★★
225 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig fin stand, dog en hilsen/tilskrift på første blanke side.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 5. april
5. udgave fra 1996 på forlaget Prentice Hall
Oplag: active
ISBN: 0-13-305715-1
Kategorier: Ledelse & Management, Studiebøger, Markedsføring, Faglitteratur
pris: 255 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1250 gram
739 pages of marketing management
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 1995 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0554-1
Kategorier: Undervisning, Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Faglitteratur
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
samlingen er et hjælpemiddel til opgaveløsning samt skriftlig eksamen i markedsføring på videregående uddannelser. Bogen er opdelt i fire hovedområder: Markedet, Virksomheden, Produkt og kunden. Alt er forklaret med teoretiske sammenhænge , relevante begreber og eksempler på eksamensspørgsmål.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 28. februar
fra 1997 på forlaget Hal Leonard
Oplag: active
ISBN: 0-7935-8134-6
Kategorier: Organisation, Markedsføring, Musik
pris: 35 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1020 gram.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 5. april
fra 1995 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 0-471-12004-9
Kategorier: Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Ledelse & Management, Faglitteratur
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Differential marketing. Database marketing, direct marketing, data processing, branding. 300 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. maj
fra 2012 på forlaget Portfolio Penguin
Oplag: active
ISBN: 9781591845331
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 175 gram
Engelsk. Paperback, 210 sider. Næsten som ny, dog enkelte ridser.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. april
fra 1998 på forlaget Management Bogklubben
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 75 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 5. maj
på forlaget Gyldendal
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 209 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 790 gram
Bogen er i hardback, og omslaget har et lille buk - men bogens sider er perfekte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. maj
1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 8775537559
Kategorier: Markedsføring, Erhverv
pris: 170 kr – stand: ★★★★★
Hardback med smudsomslag. 272 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0754).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. april
fra 2018 på forlaget Picador
Oplag: active
ISBN: 978-1-5098-6806-3
Kategorier: Engelsk, Medicin, Markedsføring, IT-bøger
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 592 gram
Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. april
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-845-8
Kategorier: Markedsføring, Kommunikation, Faglitteratur, Erhverv
pris: 185 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. marts
1. udgave fra 2004 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 8776640213
Kategorier: Markedsføring, Erhverv
pris: 100 kr – stand: ★★★★
Hæftet med flapper. 284 sider. Sprog: Dansk. Beskriver hvorledes en række kendte, historiske og nutidige danskere ikke havde opnået den position, de er kendt for i dag, uden bevidst og professionel markedsføringsstrategi. Illustreret i sort-hvid. (1809-0264).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. april
fra 2016 på forlaget Puplicaffairs
Oplag: active
ISBN: 978-1-61039-413-0
Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Erhverv, Engelsk
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 678 gram
En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. april
1. udgave fra 2015 på forlaget Harvard Business Review Press
Oplag: active
ISBN: 9781625274496
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 530 gram
Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans; Hardcover;
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. februar
1. udgave fra 2005 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788776640507
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★
Vægt: 630 gram
Build Powerful Brands though Touch, Taste, Smell, Sight and Sound. Free Press New York 2005, 237s. orignal bind med smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. marts
fra 2014 på forlaget Faber & Faber
Oplag: active
Kategorier: Markedsføring, Biografier
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. december
7. udgave fra 2001 på forlaget Harcourt
Oplag: active
ISBN: 0-03-029179-8
Kategori: Markedsføring
pris: 410 kr – stand: ★★★★★★
Bogen er som ny, ingen noter, slid osv.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 5. april
5. udgave fra 1996 på forlaget Dryden
Oplag: active
ISBN: 0-03-018432-0
Kategorier: Studiebøger, Markedsføring, Ledelse & Management, Interviewmetoder , Faglitteratur
pris: 240 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1560 gram
830 sider om forretnings analyse, metoder og målinger
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. januar
fra 2010
Oplag: active
ISBN: 9780385523899
Kategori: Markedsføring
pris: 100 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 246 gram
Som ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. maj
3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka
Oplag: active
ISBN: 9788792098016
Kategorier: Markedsføring, Erhverv
pris: 120 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. marts
1. udgave fra 1995 på Forlaget Åløkke
Oplag: active
ISBN: 87-592-2140-2
Kategorier: Amerika/USA, Kommunikation, Markedsføring, Mad & gastronomi, Erhverv
pris: 210 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 410 gram
COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. marts
fra 1985 på forlaget The Free Press
Oplag: active
Kategorier: Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
En klassiker omkring strategiske processer, og hvordan virksomheden kan skabe og fastholde sine konkurrencefordele. Bogen kan bruges som et praktisk værktøj.til at vælge den rette strategi.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.