Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 182 bøger.


Beskrivelse her

  • 1Billede af bogen  Consumer Behavior and Marketing Strategy - European Edition

    Senest opdateret 29. januar

    Consumer Behavior and Marketing Strategy - European Edition

    Af Klaus Grunert

    fra 1999 på forlaget Mcgraw-hill Education

    Oplag: active

    ISBN: 9780256225297

    Kategorier: Psykologi, Lærerbøger, Studiebøger, Markedsføring, Europa, Faglitteratur

    pris: 100 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 1370 gram

    Paperback med noter/overstregninger. Drawing on the consumer research, this edition applies it to the marketing problems of European companies. It provides cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour. glossary, further reading, indexes

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 2Intet billede af bogen

    Senest opdateret 5. april

    Øl fra hele Verden

    Af KENNING, DAVID OG ROBERT JACKSON

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1700 gram

    Parragon Books 2006 320 s.Sider. Kartonbind med smudsomslag. Stort format. Over 350 klassiske øl, pilsnere, ales og portere - lige fra Belgiens trappistklostre til Amerikas mikrobryggerier. Med over 600 fotos i farver. 05042 alkohol øl

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 3Intet billede af bogen

    Senest opdateret 25. februar

    50 OSTERETTER - Prøvede og samlede af:

    Af Esther Steen-Møller

    1. udgave fra 1931Jespersen og Pios Forlag

    Oplag: active

    Kategorier: Markedsføring, Kogebøger

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    31 sider - i meget flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 4Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    50 stykker SMØRREBRØD

    Af Esther Steen-Møller

    1. udgave fra 1933Jespersen & Pios Forlag

    Oplag: active

    Kategorier: Markedsføring, Kogebøger

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    28 sider - få brugsspor!

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 5Intet billede af bogen

    Senest opdateret 13. maj

    8 ord du altid skal slette fra din tekst og 39 andre sølvkorn fra DK's største kommunikationsblog.

    Af Bro

    1. udgave fra 2014 på forlaget Bro

    Oplag: active

    ISBN: 9788793284111

    Kategorier: Retorik, Markedsføring, Presse og Medier

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 6Billede af bogen A Call for Judgment

    Senest opdateret 23. marts

    A Call for Judgment

    Af Amar Bhidé

    fra 2010 på forlaget Oxford University Press

    Oplag: active

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 648 gram

    Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 7Billede af bogen A Random Walk Down Wall Street

    Senest opdateret 3. maj

    A Random Walk Down Wall Street

    Af Burton G. Malkel

    fra 2003 på forlaget Norton

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-393-32535-0

    Kategorier: Erhverv, Økonomi, Markedsføring, Ledelse & Management

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 426 gram

    National bestseller. Udgaven her "Completely Revised and Updated". En klassisker. "The Time-Tested Strategy for Successful Investing"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 8Billede af bogen A Weekend with Warren Buffett and other shareholder Meeting Adventures

    Senest opdateret 29. april

    A Weekend with Warren Buffett and other shareholder Meeting Adventures

    Af Randy Cepuch

    fra 2007 på forlaget Thunder's Mouth Press

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Økonomi, Markedsføring, Forvaltning, Erindringer, Erhverv, Memoirer

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 426 gram

    Indbundet + omslag. "A hilarious odyssey through big name shareholder meetings, this terrific book is entertaining, informative, and a must-read for every annual meeting junkie" - Andy Kilpatrick.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 9Intet billede af bogen

    Senest opdateret 24. marts

    Adaptive marketing. Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company

    Af Norm Johnston

    1. udgave fra 2015 på forlaget Palgrave Macmillan

    Oplag: active

    ISBN: 9781137462923

    Kategori: Markedsføring

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★

    225 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig fin stand, dog en hilsen/tilskrift på første blanke side.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 10Billede af bogen Advertising Management

    Senest opdateret 5. april

    Advertising Management

    Af Rajeev Batra, John G. Meyers, David A. Aaker

    5. udgave fra 1996 på forlaget Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 0-13-305715-1

    Kategorier: Ledelse & Management, Studiebøger, Markedsføring, Faglitteratur

    pris: 255 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1250 gram

    739 pages of marketing management

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 11Intet billede af bogen

    Senest opdateret 18. april

    Afsætningsøkonomisk modelsamling

    Af Jørgen H.K. Jepsen og Anne Schoubye

    1. udgave fra 1995 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 87-593-0554-1

    Kategorier: Undervisning, Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Faglitteratur

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    samlingen er et hjælpemiddel til opgaveløsning samt skriftlig eksamen i markedsføring på videregående uddannelser. Bogen er opdelt i fire hovedområder: Markedet, Virksomheden, Produkt og kunden. Alt er forklaret med teoretiske sammenhænge , relevante begreber og eksempler på eksamensspørgsmål.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 12Billede af bogen All Area Access - Personal Management for Unsigned Musicians

    Senest opdateret 28. februar

    All Area Access - Personal Management for Unsigned Musicians

    Af Marc Davison

    fra 1997 på forlaget Hal Leonard

    Oplag: active

    ISBN: 0-7935-8134-6

    Kategorier: Organisation, Markedsføring, Musik

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1020 gram.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 13Billede af bogen All consumers are not created equal

    Senest opdateret 5. april

    All consumers are not created equal

    Af Gareth Hallberg

    fra 1995 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 0-471-12004-9

    Kategorier: Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Ledelse & Management, Faglitteratur

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Differential marketing. Database marketing, direct marketing, data processing, branding. 300 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 14Billede af bogen All Marketers Tell Stories

    Senest opdateret 1. maj

    All Marketers Tell Stories

    Af Seth Godin

    fra 2012 på forlaget Portfolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 9781591845331

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 175 gram

    Engelsk. Paperback, 210 sider. Næsten som ny, dog enkelte ridser.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 15Billede af bogen Alt om præsentation

    Senest opdateret 23. april

    Alt om præsentation

    Af Antony Jay & Ros Jay

    fra 1998 på forlaget Management Bogklubben

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 16Intet billede af bogen

    Senest opdateret 5. maj

    Amazon.com - Historien om Jeff Bezos

    Af Brad Stone

    på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 209 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 790 gram

    Bogen er i hardback, og omslaget har et lille buk - men bogens sider er perfekte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 17Intet billede af bogen

    Senest opdateret 10. maj

    Annoncer der virker - få mere ud af annoncekronerne

    Af Due, Claus

    1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 8775537559

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★

    Hardback med smudsomslag. 272 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0754).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 18Billede af bogen Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Senest opdateret 29. april

    Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Af John Carreyrou

    fra 2018 på forlaget Picador

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-5098-6806-3

    Kategorier: Engelsk, Medicin, Markedsføring, IT-bøger

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 592 gram

    Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 19Intet billede af bogen

    Senest opdateret 18. april

    Bench Marking, en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-845-8

    Kategorier: Markedsføring, Kommunikation, Faglitteratur, Erhverv

    pris: 185 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 20Intet billede af bogen

    Senest opdateret 1. marts

    Berømmelsens anatomi - Otte fortællinger om personlig branding

    Af Summer-Brason, John de

    1. udgave fra 2004Børsens Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 8776640213

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 100 kr – stand: ★★★★

    Hæftet med flapper. 284 sider. Sprog: Dansk. Beskriver hvorledes en række kendte, historiske og nutidige danskere ikke havde opnået den position, de er kendt for i dag, uden bevidst og professionel markedsføringsstrategi. Illustreret i sort-hvid. (1809-0264).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 21Billede af bogen Bloodsport

    Senest opdateret 29. april

    Bloodsport

    Af Robert Teitelman

    fra 2016 på forlaget Puplicaffairs

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-61039-413-0

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Erhverv, Engelsk

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 678 gram

    En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 22Billede af bogen Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

    Senest opdateret 24. april

    Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

    Af W. Chan Kim, Renée A. Mauborgne

    1. udgave fra 2015 på forlaget Harvard Business Review Press

    Oplag: active

    ISBN: 9781625274496

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 530 gram

    Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans; Hardcover;

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 23Intet billede af bogen

    Senest opdateret 12. februar

    Brand Sense - Branding for alle sanser: føle, smage, lugte, se og høre

    Af Martin Lindstrøm

    1. udgave fra 2005Børsens Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788776640507

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 630 gram

    Build Powerful Brands though Touch, Taste, Smell, Sight and Sound. Free Press New York 2005, 237s. orignal bind med smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 24Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. marts

    Branson - Behind the Mask

    Af Tom Bower

    fra 2014 på forlaget Faber & Faber

    Oplag: active

    Kategorier: Markedsføring, Biografier

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 25Billede af bogen Business Marketing Management

    Senest opdateret 30. december

    Business Marketing Management

    Af Michael D. Hutt, Thomas W. Speh

    7. udgave fra 2001 på forlaget Harcourt

    Oplag: active

    ISBN: 0-03-029179-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 410 kr – stand: ★★★★★★

    Bogen er som ny, ingen noter, slid osv.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 26Billede af bogen Business Research Methods

    Senest opdateret 5. april

    Business Research Methods

    Af William G. Zikmund

    5. udgave fra 1996 på forlaget Dryden

    Oplag: active

    ISBN: 0-03-018432-0

    Kategorier: Studiebøger, Markedsføring, Ledelse & Management, Interviewmetoder , Faglitteratur

    pris: 240 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1560 gram

    830 sider om forretnings analyse, metoder og målinger

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 27Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. januar

    Buyology - Truth and Lies about Why We Buy

    Af Martin Lindstrom

    fra 2010

    Oplag: active

    ISBN: 9780385523899

    Kategori: Markedsføring

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 246 gram

    Som ny

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 28Billede af bogen Cases og opgaver til international markedsføring

    Senest opdateret 10. maj

    Cases og opgaver til international markedsføring

    Af Andersen, Finn Rolighed, m.fl.

    3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka

    Oplag: active

    ISBN: 9788792098016

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 120 kr – stand: ★★★★

    Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 29Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 13. marts

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    Oplag: active

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Kommunikation, Markedsføring, Mad & gastronomi, Erhverv

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog



  • 30Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. marts

    Competitive advantage - creating and sustaining superior performance

    Af Michael E. Porter

    fra 1985 på forlaget The Free Press

    Oplag: active

    Kategorier: Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    En klassiker omkring strategiske processer, og hvordan virksomheden kan skabe og fastholde sine konkurrencefordele. Bogen kan bruges som et praktisk værktøj.til at vælge den rette strategi.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
    Se mere om bogenKøb bog