Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 132 bøger.



  • 1Billede af bogen International Markedsføring. Cases og opgaver

    Senest opdateret 25. marts

    International Markedsføring. Cases og opgaver

    Af Finn Rolighed Andersen & Co.

    4. udgave fra 2012Trojka/Gads Forlag A/S

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-92098-47-4

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 135 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 2Billede af bogen TAKT OG TONE PÅ JOBBET

    Senest opdateret 17. marts

    TAKT OG TONE PÅ JOBBET

    Af Sanne Udsen

    2. udgave fra 2007 på forlaget Aschehoug

    Oplag: active

    ISBN: 8711310649

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 170 gram

    "Takt og tone på jobbet" beskriver de simple regler for god omgangstone mellem kolleger, med samarbejdspartnere og kunder. Kan gode manerer være befordrende for din karriere? Af forfatteren til : Psykopater i jakkesæt. Paperback - 222 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 3Billede af bogen ord der brander

    Senest opdateret 16. marts

    ord der brander

    Af Lis Holm & Birgitte Nørlyk

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    Bogen sætter fokus på, hvordan sprog og ord bruges til effektivt at brande virksomheder og organisationer. Virksomheder og organisationer iscenesætter sig og italesætter sig, når de arbejder med deres brand og deres identitet. Man kan kort definere italesættelse som den sproglige iscenesættelse af et bestemt budskab eller ide. Der er eksempler og cases til hvert kapitel. Retter sig primært mod en bred gruppe af sprog- og kommunikationsstuderende. En sekundær målgruppe er erfarne kommunikationspraktikere. Softcover, 205 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 4Billede af bogen Online Markedsføring - den store grundbog

    Senest opdateret 16. marts

    Online Markedsføring - den store grundbog

    Af Anders Hingeberg m.fl.

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes. I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring. Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer. Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet: • Online annoncering med Google AdWords • Søgemaskineoptimering • Webanalyse i Google Analytics • Konverteringsoptimering • Sociale medier • Kundeloyalitet og e-mail markedsføring • Strategiske råd om online markedsføring • ...og meget mere. Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markeds-føring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater. Softcover, 350 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 5Billede af bogen Google AdWords der virker

    Senest opdateret 16. marts

    Google AdWords der virker

    Af Jon Smith

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Tjen penge på verdens førende søgemaskine Med Google AdWords er det muligt for firmaer - store som små - at reklamere, og nå ud til internetbrugerne. Men hvordan kan du bruge Google til at promovere din virksomhed på en effektiv måde? Google AdWords der virker henvender sig til webstedsejere, marketingschefer, projektledere og alle som er interesserede i at promovere deres websted på en effektiv måde. Bogen er også til ikke-tekniske personer, som gerne vil involveres. Du får at vide, hvordan du researcher, udarbejder og kører din egen Adwords-kampagne. Jon Smith forklarer på en let og elegant måde, hvordan du maksimerer dine kampagnestrategier og optimerer dit udbud. Her får du hjælp til smutveje, til at finde den rette målgruppe, til at kontrollere budgettet – til at blive nr. 1! Bogen er en grundlæggende guide for alle, der ønsker at opnå langsigtet succes med markedsføring og at skabe øget omsætning. Den giver dig værktøjer til at kunne forklare dine samarbejdspartnere, hvad det er, du vil have ud af AdWords. Softcover, 143 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 6Billede af bogen Glad Juul

    Senest opdateret 16. marts

    Glad Juul

    Af Anne Glad og Mona Juul

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta. Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 7Billede af bogen Det sikre Vækstmarked

    Senest opdateret 16. marts

    Det sikre Vækstmarked

    Af Claus Nordahl Petersen

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    Mens virksomhederne til stadighed leder efter nye markedsområder, der kan indtages, ligger den offentlige sektor som den største og mest stabile enkeltsektor nærmest uudnyttet hen. Erkendelsen af at den offentlige sektor skal håndteres specielt er ganske vist stigende, og brugen af b2g (business to government) som begreb er eksploderet. Men hvordan den skal håndteres står for mange virksomhedsledere stadig hen i det uvisse. Denne bog giver svar herpå. Softcover, 288 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 8Billede af bogen En sælgers bekendelser

    Senest opdateret 15. marts

    En sælgers bekendelser

    Af Rolf Høegh

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse. Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater. Softcover, 232 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 9Billede af bogen Gør kunden god igen

    Senest opdateret 14. marts

    Gør kunden god igen

    Af Pernille Hirshals & Søren Bechmann

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen. Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi. Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering: • Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde. • Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre. • Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes. • Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter. • Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder. Softcover, 215 sider. Helt ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 10Billede af bogen The Smashing Idea Book

    Senest opdateret 13. marts

    The Smashing Idea Book

    Af Cameron Chapman

    Oplag: active

    ISBN: 9781119977421

    Kategorier: Design, IT-bøger, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    An unparalleled compendium of inspirational designs, photos, and web site looks. As the world's most popular resource for web designers and developers, Smashing Magazine has a reputation for inspiring and informing and this new book upholds that stellar esteem. Unlike most other books available on the shelf that only provide thumbnail images, The Smashing Idea Book offers a lavish array of timeless and enduring graphic designs, photos, images, and web site designs... and then goes one step further to present you with practical guidance on how to apply this inspirational selection to your own designs. • You'll benefit from the coverage on current trends as well as valuable advice on where to go online to discover your own sources of inspiration. • Provides inspiration to web designers from a variety of sources, including existing web site designs, graphic designs, product design, photography, and more. • Encourages you to look to all areas of your life for inspiration and provides you with methods for finding more creativity beyond the book. • Offers helpful advice on how to use those visuals as inspiration and translate them into unique and memorable web site designs. • Examines what makes for good design, looks at a variety of web site design styles, and explores other avenues of inspiration including fashion, architecture, and interior design. The Smashing Idea Book is a great idea if you're looking for design inspiration and motivation! Softcover, 402 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 11Billede af bogen Design B

    Senest opdateret 13. marts

    Design B

    Af Rikke Slot Kristensen

    Oplag: active

    Kategorier: Design, Erhverv, Markedsføring

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Design er et begreb, som dækker over en bred vifte af områder: Fra design af virksomhedsstrukturer over ´design din egen pizza´ til design af en mangfoldighed af brugsgenstande, boliger, tøj, møbler, fysiske omgivelser etc. Hvordan man rent praktisk kommer i gang med at designe, kan du læse i bogen her! Design B beskriver såvel den overordnede proces ved det at designe som alle delprocesserne og metoderne. Den har hele værktøjskasssen: Problem- og designanalysen; metoderne til inspiration og fastlæggelse af målgruppe og marked; researchen; skitserings- og specificeringsfasen; briefingen; materialeundersøgelsen etc. Bogen udfolder en række praktiske eksempler på delprocesser, der på en enkel og ligetil facon viser, hvordan man griber en designproces an. Design B er målrettet faget Design B på teknisk gymnasium, men kan også anvendes i andre designfag på gymnasialt niveau. Indbundet, 326 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 12Billede af bogen The Media Student's Book

    Senest opdateret 12. marts

    The Media Student's Book

    Af Gill Branston

    5. udgave

    Oplag: active

    ISBN: 9780415558426

    Kategorier: Kommunikation, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    The Media Student's Book is a comprehensive introduction for students of media studies. It covers all the key topics and provides a detailed, lively and accessible guide to concepts and debates. Now in its fifth edition, this bestselling textbook has been thoroughly revised, re-ordered and updated, with many very recent examples and expanded coverage of the most important issues currently facing media studies. It is structured in three main parts, addressing key concepts, debates, and research skills, methods and resources. Softcover, 437 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 13Billede af bogen Brug af andres varemærker i digitale medier

    Senest opdateret 9. marts

    Brug af andres varemærker i digitale medier

    Af Knud Wallberg

    1. udgave fra 2015

    Oplag: active

    ISBN: 9788757435122

    Kategorier: Jura, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1200 gram

    Softcover, 416 sider. Helt ny og ubrugt. Den teknologiske udvikling har konstant udfordret immaterialretten på væsentlige dele af varemærkeret, og især de digitale medier har således givet mulighed for nye former for brug af andres varemærker i markedsføringen som f.eks. brugen af AdWords i søgemaskinebaseret markedsføring, som keywords til brug for søgemaskineoptimering og som domænenavne. Også på de sociale medier som Facebook, Twitter og YouTube findes der talrige eksempler på, at andres varemærker er brugt som en form for kendetegn. Senest har brugen af andres varemærker som apps til smartphones givet anledning til konflikter, og der ikke er grund til at tro andet end, at udviklingen af de digitale teknologier og af de dermed forbundne digitale medier vil fortsætte med uformindsket styrke, og at der således vil opstå nye måder at bruge varemærker på. Retstillingen omkring brugen af varemærker på internettet kan langt fra siges at være afklaret. For det første giver Domstolens afgørelser i sig selv anledning til en række yderligere spørgsmål. For det andet er det sparsomt med retningslinjer for det både i teorien og i praksis vigtige samspil mellem varemærkelovgivningen og anden lovgivning herunder ikke mindst med den almene konkurrenceret. Hertil kommer, for det tredje, at den voldsomme vækst i handler foretaget over internettet og den forventede vækst i handler foretaget via mobile enheder, har medført, at mulighederne for at anvende andres varemærker i forbindelse med kommercielle aktiviteter på de digitale medier er blevet centrale kommercielle og juridiske problemstillinger for mærkeindehaverne. Bogen giver en grundig retlig analyse af gældende ret inden for hver af de tre centrale varemærkeretlige forgreninger – varemærkelovgivningen, den almene konkurrenceret og reguleringen af domænenavne og skaber en øget klarhed og forudsigelighed i retstilstanden. Når brugen af en andens varemærke er omfattet af flere af de retlige forgreninger overlapper grænsefladerne. Bogen identificerer disse grænseflader, og fastlægger hvilke fortolkningsprincipper, der, i situationerne, finder anvendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 14Billede af bogen Unik nu - eller aldrig

    Senest opdateret 7. marts

    Unik nu - eller aldrig

    Af Jesper Kunde

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775538607

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1431 gram

    Unik nu - eller aldrig. - brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi. Indeholder cases med: Lego; Virgin; Danone; Bang & Olufsen; Heinz; TINE; Audi; Mercedes-benz; Levis; SAS; Armani; Kellogg's; The Body Shop; VW, Nestlé; Procter & Gamble; Unilever; PricewaterhouseCoopers. Antal sider: 384 - Indbinding: Lærredsbind med smudsomslag i original kassette

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 15Billede af bogen Hankøn - Iscenesættelsen af den moderne mand

    Senest opdateret 3. marts

    Hankøn - Iscenesættelsen af den moderne mand

    Af Anders K. Sørensen

    Oplag: active

    Kategorier: Markedsføring, Sociologi

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Softcover, 184 sider. Rigt illustreret værk om de seneste 25 års manderoller i mediekulturen. Husker du George Michaels føntørrede frisure og yuppiernes skulderpuder? Det var dengang mændene fik øjnene op for, at en rigtig mand ikke nødvendigvis var ham, der kunne fange den største fisk til middagsbordet eller skifte dæk i snestorm. Siden 1980´erne er den moderne mands roller og udseende blevet designet og iscenesat i en grad, vi aldrig tidligere har oplevet. Fra Calvin Klein til Casper Christensen, fra Carl-Mar Møller til David Beckham - alle har de bidraget til at definere tidens mandeideal; om han skal være blød eller hård, metroseksuel realitystjerne med barberede kønshår eller ølbøvsende drengerøv med bold og babes på hjernen. Hankøn - iscenesættelsen af den moderne mand tager læseren med på en farverig rejse gennem 25 års maskulin udviklingshistorie og søger bl.a. svar på spørgsmålene: Hvem sætter normen for tidens mandeidealer? Hvad betyder det for den nye generation af mænd?

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 16Billede af bogen Fra Servicemanagement til Oplevelsesøkonomi

    Senest opdateret 1. marts

    Fra Servicemanagement til Oplevelsesøkonomi

    Af Anton Christensen & Lars Graulund Jespersen

    Oplag: active

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Softcover, 171 sider. Ny og ubrugt. "Fra Servicemanagement til Oplevelsesøkonomi" gennemgår den svenske managementforsker Richard Normanns begreb servicemanagement og dets teoretiske udvikling - fra dets introduktion og frem til i dag, hvor oplevelsesøkonomien er i fokus. Bogen behandler og beskriver en række fagelementer, såsom service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd og brancheanalyse med fokus på PEST-analysen. Bogen er skrevet til serviceøkonomuddannelsen, men er også et fremragende værktøj for praktikere og på andre uddannelser.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 17Billede af bogen 111 tips du vil elske som leder i en virksomhed

    Senest opdateret 27. februar

    111 tips du vil elske som leder i en virksomhed

    Af Esben Mols Kabell og Anders Grønborg

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Indbundet, 179 sider. Med udgivelsen af bogen "111 tips du vil elske - hvis du er leder i en virksomhed" har ejerne af Lasertryk A/S i Aarhus, Esben Mols Kabell og Anders Grønborg, udfoldet deres pallette af egne, praktiske erfaringer, tips og tricks. Og det er sket på en aldeles charmerende måde, der distancerer sig fra langhårede businessbøger i management-segmentet. Og de to Aarhus-gutter har til fulde bevist, at der er vægt bag deres ord. Siden firmaets start i 1999 er omsætningen steget fra nul til 250 mio. kr. og har i dag en kundeliste, der omfatter 40.000 virksomheder og 55.000 privatpersoner.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 18Billede af bogen BRAND Sense

    Senest opdateret 27. februar

    BRAND Sense

    Af Martin Lindstom

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Hardback, 256 sider. Ny og ubrugt. Branding skal spille på alle menneskets sanser og ikke kun én enkelt eller to. Det betyder, at vi fremover kommer til at høre forskel på produkter, på samme måde som vi nu "ser" forskel. Derfor skal virksomheder og brands fremover udvikle en såkaldt "sanse-branding"-strategi, hvis de skal overleve i branding-junglen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 19Billede af bogen Sælg Historien om Landbrugsprodukter

    Senest opdateret 26. februar

    Sælg Historien om Landbrugsprodukter

    Af Steffen Andersen

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Landbrug & gartneri, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Indbundet, 255 sider. Som ny. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 20Billede af bogen LinkedIn. Job og karriereudvikling på nettet

    Senest opdateret 22. oktober

    LinkedIn. Job og karriereudvikling på nettet

    Af Annemarie Kirk

    1. udgave fra 2013 på forlaget Libris LæreDetSelv

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-7853-239-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Studiebøger, Øvrige

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 200 gram

    Visuelle guide. Få styr på din profil på nettet. Dyrk og styrke dit professionelle netværk. Lær om alle funktionerne. Pæne rene sider. Fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 21Billede af bogen The Failure og Risk Management

    Senest opdateret 23. september

    The Failure og Risk Management

    Af Douglas W. Hubbard

    fra 2009 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-470-38795-5

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 528 gram

    Undertitel. "Why It's Broken and how to Fix It"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 22Billede af bogen A Call for Judgment

    Senest opdateret 23. september

    A Call for Judgment

    Af Amar Bhidé

    fra 2010 på forlaget Oxford University Press

    Oplag: active

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 648 gram

    Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 23Billede af bogen Dear Chaiman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 23. september

    Dear Chaiman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Gramm

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-06-236983-3

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "Jeff Gramm's fascinating archaeology af shareholder activism lays bare the foundation upon which today's turbulent, performance-oriented stock market stands. Dear Chairman is an important, interesting, and insightful history." -- Frederick W. Smith, chairman and CEO, FedEx Corporation

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 24Billede af bogen NYC head over (high) heels

    Senest opdateret 20. september

    NYC head over (high) heels

    Af Kristina Korsholm

    1. udgave fra 2008 på forlaget Thanning & Appel

    Oplag: active

    ISBN: 87-413-0018-1

    Kategorier: Journalistik, Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Her kommer vi godt rundt i det fashionable New York.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 25Billede af bogen Bloodsport

    Senest opdateret 20. september

    Bloodsport

    Af Robert Teitelman

    fra 2016 på forlaget Puplicaffairs

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-61039-413-0

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 678 gram

    En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 26Billede af bogen Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Senest opdateret 20. september

    Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Af Paul Allen

    fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-141-95371-6

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 276 gram

    "He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 27Billede af bogen The Art of being unreasonable

    Senest opdateret 20. september

    The Art of being unreasonable

    Af Eli Broad

    fra 2012 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-118-17321-3

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Memoirer, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 428 gram

    Indbundet + omslag. På engelsk. Undertitel: " Lessons in Unconventional Thinking". "As a creator of succesful companies, Eli Broad has few equals, and The Art of Being Unreasonable clearly shows why. It's also a book that powerfully makes the case that wealth finds its ultimate purpose in public service" - Bill Gates Billede kommer

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 28Billede af bogen The New Wealth Management

    Senest opdateret 20. september

    The New Wealth Management

    Af Harold Evensky et al. (editors)

    fra 2011 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-470-62400-5

    Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1012 gram

    Udsendt i CFA Institute Investment series.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 29Billede af bogen Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Senest opdateret 20. september

    Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Af John Carreyrou

    fra 2018 på forlaget Picador

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-5098-6806-3

    Kategorier: Engelsk, IT-bøger, Markedsføring, Medicin

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 592 gram

    Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 30Billede af bogen Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Senest opdateret 20. september

    Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Af Sandipan Deb

    fra 2013 på forlaget Rupa

    Oplag: active

    ISBN: 978-81-291-2111-0

    Kategorier: Amerika/USA, Kriminalitet, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 178 gram

    Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort