Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 146 bøger.



  • 1Billede af bogen Conversational Capital: How to Create Stuff People Love to Talk About

    Senest opdateret 25. juni

    Conversational Capital: How to Create Stuff People Love to Talk About

    Af Bertrand Cesvet, Sidney Lee, Eric Alper, Tony Babinski

    1. udgave fra 2009 på forlaget FT Press

    Oplag: active

    ISBN: 9780137145508

    Kategori: Markedsføring

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    xxi+181 sider, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 2Billede af bogen Smoke gets in your eyes. Branding and Design in Cigarette Packaging

    Senest opdateret 25. juni

    Smoke gets in your eyes. Branding and Design in Cigarette Packaging

    Af Michael Thibodeau and Jana Martin

    1. udgave fra 2000 på forlaget Abbeville Press Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 0789206404

    Kategorier: Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    144 sider, rigt illustreret i farver, hardback i originalt smudsomslag, stort format, super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 3Billede af bogen Do It Wrong Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules

    Senest opdateret 25. juni

    Do It Wrong Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules

    Af Mike Moran

    1. udgave på forlaget IBM Pr

    Oplag: active

    ISBN: 0132255960

    Kategorier: IT-bøger, Markedsføring

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    377 sider, paperback, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 4Billede af bogen Digital Media Management - En helhedsorienteret metode

    Senest opdateret 23. juni

    Digital Media Management - En helhedsorienteret metode

    Af Louise Harder Fischer og Marie Oosterbaan

    3. udgave fra 2013Nyt Teknisk Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788757127232

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 557 gram

    Paperback, 218 sider. Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 5Billede af bogen Introduktion til Digital Marketing og Tværmedial Kommunikation

    Senest opdateret 23. juni

    Introduktion til Digital Marketing og Tværmedial Kommunikation

    Af Ezio Pillom og Michael Vodder

    1. udgave fra 2013Hans Reitzels Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788741256788

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 321 gram

    Paperback, 160 sider. Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 6Billede af bogen Being Direct - Making Advertising Pay

    Senest opdateret 23. juni

    Being Direct - Making Advertising Pay

    Af Lester Wunderman

    2. udgave fra 1996 på forlaget Direct Marketing Associates Inc.

    Oplag: active

    ISBN: 1931361436

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 684 gram

    Engelsk, Hardback, 306 sider. Meget pæn stand, originalt smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 7Billede af bogen The Longer Long Tail

    Senest opdateret 23. juni

    The Longer Long Tail

    Af Chris Anderson

    fra 2009 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 9781847940360

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 210 gram

    Engelsk, Paperback, 254 sider. Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 8Billede af bogen Permission Marketing

    Senest opdateret 23. juni

    Permission Marketing

    Af Seth Godin

    fra 2007 på forlaget Simon and Schuster

    Oplag: active

    ISBN: 9781416526667

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 188 gram

    Engelsk, Paperback, 218 sider. Som ny, dog let misfarvning af bagsiden på omslaget

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 9Billede af bogen Clicks, Bricks and Brands

    Senest opdateret 23. juni

    Clicks, Bricks and Brands

    Af Martin Lindstrøm

    fra 2002 på forlaget KoganPage

    Oplag: active

    ISBN: 0749438096

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 637 gram

    Engelsk Paperback, 302 sider. Pæn stand, dog har omslaget lidt skrammer

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 10Billede af bogen Connect - How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Senest opdateret 23. juni

    Connect - How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Af Lars Birkholm Petersen, Ron Person, Christopher Nash

    fra 2014 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 9781118963616

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 463 gram

    Engelsk, hardback, 240 sider. Som ny inkl. originalt smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 11Billede af bogen Free - ow today's smartest businesses profit by giving something for nothing

    Senest opdateret 23. juni

    Free - ow today's smartest businesses profit by giving something for nothing

    Af Chris Anderson

    fra 2009 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 9781905211494

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 211 gram

    Engelsk, Paperback, 257 sider. Ny

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 12Billede af bogen Makers - The new industrial revolution

    Senest opdateret 23. juni

    Makers - The new industrial revolution

    Af Chris Anderson

    fra 2012 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 9781847940674

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 201 gram

    Engelsk, Paperback, 242 sider. Ny

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 13Billede af bogen Poke the box

    Senest opdateret 23. juni

    Poke the box

    Af Seth Godin

    fra 2011 på forlaget The Domino Project

    Oplag: active

    ISBN: 9781936719006

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 223 gram

    Engelsk, hardback, 84 sider. Ny inkl. originalt smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 14Billede af bogen The business owners guide to making out like a bandit

    Senest opdateret 23. juni

    The business owners guide to making out like a bandit

    Af Charlie Hutton

    Oplag: active

    ISBN: 9781515169369

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 182 gram

    Engelsk, paperback, 122 sider. Ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 15Billede af bogen Connect. How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Senest opdateret 21. juni

    Connect. How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Af Lars Birkholm Petersen, Ron Person, Christopher Nash

    1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 9781118963616

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 16Billede af bogen Bagebiblen Den ultimative bagebog

    Senest opdateret 19. juni

    Bagebiblen Den ultimative bagebog

    Af Paul Allam & David Mcguinness

    fra 2011 på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    ISBN: 9788700788145

    Kategorier: Faglitteratur, Hobby, Hus & have, Håndarbejde/hobby/håndværk, Kogebøger, Markedsføring, Sundhed

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1250 gram

    Forfatterne ejer det australske bageri Bourke Street Bakery, hvor de deler deres yndlingsopskrifter og bageteknikker fra sunde surdejsbrød, postejer til tærter, kager og småkager. Hardback - 365 sider. Gennemillustreret. ( 26 x 20 cm ).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 17Billede af bogen International Markedsføring. Cases og opgaver

    Senest opdateret 18. juni

    International Markedsføring. Cases og opgaver

    Af Finn Rolighed Andersen & Co.

    4. udgave fra 2012Trojka/Gads Forlag A/S

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-92098-47-4

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 135 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 18Billede af bogen Outliers: The Story of Success

    Senest opdateret 7. juni

    Outliers: The Story of Success

    Af Malcolm Gladwell

    1. udgave fra 2009 på forlaget Penguin Books

    Oplag: active

    ISBN: 0141036257

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 235 gram

    Outliers: The Story of Success Malcolm Gladwell Penguin Books 1. udgave, 2009, 320 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0141036257 ISBN-13: 9780141036250 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 235 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 19Billede af bogen Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier

    Senest opdateret 7. juni

    Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier

    Af B. Joseph Pine II, Kim C. Korn

    1. udgave fra 2011 på forlaget Berrett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 160509563X

    Kategorier: IT, Markedsføring

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 548 gram

    Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier B. Joseph Pine II, Kim C. Korn Berrett-Koehler Publishers 1. udgave, 2011, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 160509563X ISBN-13: 9781605095639 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 548 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 20Billede af bogen What The Dog Saw and Other Adventures

    Senest opdateret 7. juni

    What The Dog Saw and Other Adventures

    Af Malcolm Gladwell

    1. udgave fra 2010 på forlaget Penguin Books

    Oplag: active

    ISBN: 0141044802

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 311 gram

    What The Dog Saw and Other Adventures Malcolm Gladwell Penguin Books 1. udgave, 2010, 412 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0141044802 ISBN-13: 9780141044804 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 311 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 21Billede af bogen Exploring Corporate Strategy: Text and Cases

    Senest opdateret 7. juni

    Exploring Corporate Strategy: Text and Cases

    Af Gerry Johnson, Kevan Scholes, Richard Whittington

    8. udgave fra 2008 på forlaget Financial Times Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 027371192X

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1756 gram

    Exploring Corporate Strategy: Text and Cases Gerry Johnson, Kevan Scholes, Richard Whittington Financial Times Prentice Hall 8. udgave, 2008, 878 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 027371192X ISBN-13: 9780273711926 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 1.756 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 22Billede af bogen The Experience Economy (Updated Edition)

    Senest opdateret 7. juni

    The Experience Economy (Updated Edition)

    Af B. Joseph Pine II, James H. Gilmore

    2. udgave fra 2011 på forlaget Harvard Business Review Press

    Oplag: active

    ISBN: 1422161978

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 406 gram

    The Experience Economy (Updated Edition) B. Joseph Pine II, James H. Gilmore Harvard Business Review Press 2. udgave, 2011, 400 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1422161978 ISBN-13: 9781422161975 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 406 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 23Billede af bogen Free: The Future of a Radical Price

    Senest opdateret 7. juni

    Free: The Future of a Radical Price

    Af Chris Anderson

    1. udgave fra 2010 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 190521149X

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 200 gram

    Free: The Future of a Radical Price Chris Anderson Random House Business Books 1. udgave, 2010, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 190521149X ISBN-13: 9781905211494 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 200 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 24Billede af bogen Long Tail

    Senest opdateret 7. juni

    Long Tail

    Af Chris Anderson

    2. udgave fra 2009 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 1847940366

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 201 gram

    Long Tail Chris Anderson Random House Business Books 2. udgave, 2009, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1847940366 ISBN-13: 9781847940360 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 201 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 25Billede af bogen Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers

    Senest opdateret 7. juni

    Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers

    Af Seth Godin

    1. udgave fra 2007 på forlaget Pocket Books Business

    Oplag: active

    ISBN: 1416526668

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 185 gram

    Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers Seth Godin Pocket Books Business 1. udgave, 2007, 256 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1416526668 ISBN-13: 9781416526667 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 185 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 26Billede af bogen Buyology

    Senest opdateret 4. juni

    Buyology

    Af Martin Lindstrøm

    1. udgave fra 2009 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 1847940137

    Kategori: Markedsføring

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 181 gram

    Buyology Martin Lindstrøm Random House Business Books 1. udgave, 2009, 272 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1847940137 ISBN-13: 9781847940131 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 181 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 27Billede af bogen Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy

    Senest opdateret 3. juni

    Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy

    Af Martin Lindstrøm

    1. udgave fra 2012 på forlaget Kogan Page

    Oplag: active

    ISBN: 0385531737

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 421 gram

    Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy Martin Lindstrøm Kogan Page 1. udgave, 2012, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0385531737 ISBN-13: 9780385531733 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 421 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 28Billede af bogen The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time

    Senest opdateret 1. juni

    The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time

    Af Don Peppers

    1. udgave fra 1993 på forlaget Crown Business

    Oplag: active

    ISBN: 385425287

    Kategori: Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 499 gram

    The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time Don Peppers Crown Business 1. udgave, 1993, 443 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 385425287 ISBN-13: 9780385425285 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 499 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 29Billede af bogen Mærk din Forretning

    Senest opdateret 30. maj

    Mærk din Forretning

    Af Jakob Zeuthen & Lars Ludvigsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788799844135

    Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler: 1. Derfor virker mærker. 2. Forstå mærkerne med Butterfly-modellen. 3. Strategiske positioner. 4. Mærke-trends frem mod 2030. 5. Kunsten at udvikle et nyt mærke. Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked. Softcover, 246 sider. Ny og ubrugt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 30Billede af bogen TAKT OG TONE PÅ JOBBET

    Senest opdateret 4. maj

    TAKT OG TONE PÅ JOBBET

    Af Sanne Udsen

    2. udgave fra 2007 på forlaget Aschehoug

    Oplag: active

    ISBN: 8711310649

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 170 gram

    "Takt og tone på jobbet" beskriver de simple regler for god omgangstone mellem kolleger, med samarbejdspartnere og kunder. Kan gode manerer være befordrende for din karriere? Af forfatteren til : Psykopater i jakkesæt. Paperback - 222 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort