Senest opdateret 20. november
1. udgave fra 2004 på forlaget Grafisk Litteratur & Design
Oplag: active
ISBN: 87-989956-1-8
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 800 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 3090 gram
490 sider. Bogen foreligger indbundet (lærred) + kassette (lærred) til opbevaring. Mål og vægt er som følger: B: 264mm, H: 270mm, D: 52mm, Vægt: 3055g. Bogen er ny! - Hør her: Intet er sparet for at vise de utrolige muligheder inden for grafisk design. De er her samlet på 490 sider, hvor de i virkeligheden aldrig optræder i den samme tryksag. - Bogen udmærker sig bl.a. ved, at de farver og trykteknikker, der beskrives, rent faktisk er trykt på den måde i bogen. Det betyder bl.a., at du præcis kan se, hvordan det ser ud. - Enestående bog om design og markedsføring. Bogen blev kåret som årets bog i 2004.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. oktober
4. udgave fra 2012 på Trojka/Gads Forlag A/S
Oplag: active
ISBN: 978-87-92098-47-4
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 129 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 27. oktober
6. udgave fra 2020 på forlaget Trojka
Oplag: active
ISBN: 978-87-7154-082-6
Kategorier: Logistik, Markedsføring, Organisation
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1375 gram
Paperback, rigtig god stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 22. oktober
1. udgave fra 2013 på forlaget Libris LæreDetSelv
Oplag: active
ISBN: 978-87-7853-239-8
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Studiebøger, Øvrige
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 200 gram
Visuelle guide. Få styr på din profil på nettet. Dyrk og styrke dit professionelle netværk. Lær om alle funktionerne. Pæne rene sider. Fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 19. oktober
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775538607
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1431 gram
Unik nu - eller aldrig. - brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi. Indeholder cases med: Lego; Virgin; Danone; Bang & Olufsen; Heinz; TINE; Audi; Mercedes-benz; Levis; SAS; Armani; Kellogg's; The Body Shop; VW, Nestlé; Procter & Gamble; Unilever; PricewaterhouseCoopers. Antal sider: 384 - Indbinding: Lærredsbind med smudsomslag i original kassette
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2009 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-0-470-38795-5
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 528 gram
Undertitel. "Why It's Broken and how to Fix It"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2010 på forlaget Oxford University Press
Oplag: active
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 648 gram
Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2016 på forlaget Harper Business
Oplag: active
ISBN: 978-0-06-236983-3
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 476 gram
"Jeff Gramm's fascinating archaeology af shareholder activism lays bare the foundation upon which today's turbulent, performance-oriented stock market stands. Dear Chairman is an important, interesting, and insightful history." -- Frederick W. Smith, chairman and CEO, FedEx Corporation
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Thanning & Appel
Oplag: active
ISBN: 87-413-0018-1
Kategorier: Journalistik, Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Her kommer vi godt rundt i det fashionable New York.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2016 på forlaget Puplicaffairs
Oplag: active
ISBN: 978-1-61039-413-0
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 678 gram
En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin
Oplag: active
ISBN: 978-0-141-95371-6
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 276 gram
"He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2012 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-1-118-17321-3
Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Memoirer, Samfund & historie
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 428 gram
Indbundet + omslag. På engelsk. Undertitel: " Lessons in Unconventional Thinking". "As a creator of succesful companies, Eli Broad has few equals, and The Art of Being Unreasonable clearly shows why. It's also a book that powerfully makes the case that wealth finds its ultimate purpose in public service" - Bill Gates Billede kommer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2011 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-0-470-62400-5
Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1012 gram
Udsendt i CFA Institute Investment series.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2018 på forlaget Picador
Oplag: active
ISBN: 978-1-5098-6806-3
Kategorier: Engelsk, IT-bøger, Markedsføring, Medicin
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 592 gram
Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2013 på forlaget Rupa
Oplag: active
ISBN: 978-81-291-2111-0
Kategorier: Amerika/USA, Kriminalitet, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 178 gram
Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2006 på forlaget University of Chicago Press
Oplag: active
Kategorier: Antologier, Erhverv, Faglitteratur, Historie:Kultur, Markedsføring, Økonomi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 984 gram
Som en skjald fra tidligere tider konkluderer McCloskey om kapitalismens succes på to måder: kvaliteten af den personlige adfærd, som muliggør at kapitalismen lykkedes og de personlige muligheder som den kapitalistiske økonomi historisk har medført.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2007 på forlaget Wiley
Oplag: active
Kategorier: Forvaltning, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 674 gram
Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2012 på forlaget Harvard Business Review Press
Oplag: active
ISBN: 978-1-221-6267-5
Kategorier: Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 388 gram
Bogens undertitel er: Eight Unconventional CEOs and Their Radically Rational Blueprint for Success. Must-read for leaders. Koster 240kr på saxo.com.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2014 på forlaget Princeton University Press
Oplag: active
ISBN: 978-0-691-15524-1
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 964 gram
Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2011 på forlaget bookshaker
Oplag: active
ISBN: 978-1-907498-71-8
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 324 gram
"Chock-Full of Know-How and Experience, and written in a style that is both rigorous and refreshingly light in jargon,"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2016 på forlaget Harper Business
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 476 gram
"This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 2014 på forlaget Princeton
Oplag: active
ISBN: 0-691-15684-2
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie, Økonomi
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 718 gram
"At last! Two eminent economists explain in plain english what is wrong with banks and what needs to be done to make them safer" - Mervyn King, Governor of the Bank of England
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
1. udgave fra 2005 på forlaget Indiana University Press
Oplag: active
ISBN: 9780253217615
Kategorier: IT, Kunst & kultur, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
227 sider, illustreret i s/h, paperback i super fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 2006 på forlaget The McGraw-Hill
Oplag: active
ISBN: 9780077104184
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
The primary aim of this book is to offer students a concise, modern and well-structured introduction to marketing planning. Suitable for modules in Marketing Planning and International Marketing Planning,
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST
Oplag: active
ISBN: 9788789755229
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 255 gram
Denne bog er skrevet til alle, som beskæftiger sig med webkommunikation, og den indeholder mange praksisnære eksempler på, hvad du skal være opmærksom på ved oprettelse af et velfungerende websted. Du får en grundig gennemgang af alle de dele, som du bør tage med i dine overvejelser som f.eks. planlægning og strukturering af samt navigation på webstedet samt navigation på webstedet, skrivning og formatering af gode webtekster samt korte og præcise forslag til brugervenlighedstest.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 436 gram
Et overblik over 13 af de mest populære sociale medier og deres fordele og ulemper i forbindelse med markedsføring, samt vejledning i, hvordan virksomheder med fordel kan agere på disse platforme.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall
Oplag: active
ISBN: 0131020250
Kategori: Markedsføring
pris: 268 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1263 gram
To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. september
1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 978-87-593-1231-5
Kategori: Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 280 gram
Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine
Oplag: active
ISBN: 978-87-406-1162-5
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 670 gram
Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
fra 2001 på Nordisk Forlag, Arnold Busck
Oplag: active
ISBN: 87-17-07084-8
Kategori: Markedsføring
pris: 98 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 810 gram
Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.