Senest opdateret 6. oktober
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781905211494
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 211 gram
Engelsk, Paperback, 257 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. september
2. udgave fra 2007 på forlaget Aschehoug
Oplag: active
ISBN: 8711310649
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 170 gram
"Takt og tone på jobbet" beskriver de simple regler for god omgangstone mellem kolleger, med samarbejdspartnere og kunder. Kan gode manerer være befordrende for din karriere? Af forfatteren til : Psykopater i jakkesæt. Paperback - 222 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 19. september
fra 2011 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 9788700788145
Kategorier: Faglitteratur, Hobby, Hus & have, Håndarbejde/hobby/håndværk, Kogebøger, Markedsføring, Sundhed
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1250 gram
Forfatterne ejer det australske bageri Bourke Street Bakery, hvor de deler deres yndlingsopskrifter og bageteknikker fra sunde surdejsbrød, postejer til tærter, kager og småkager. Hardback - 365 sider. Gennemillustreret. ( 26 x 20 cm ).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. september
fra 2010 på forlaget Oxford University Press
Oplag: active
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 648 gram
Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. september
fra 2016 på forlaget Harper Business
Oplag: active
ISBN: 978-0-06-236983-3
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 476 gram
"Jeff Gramm's fascinating archaeology af shareholder activism lays bare the foundation upon which today's turbulent, performance-oriented stock market stands. Dear Chairman is an important, interesting, and insightful history." -- Frederick W. Smith, chairman and CEO, FedEx Corporation
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. september
1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine
Oplag: active
ISBN: 978-87-406-1162-5
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 670 gram
Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. september
fra 2001 på Nordisk Forlag, Arnold Busck
Oplag: active
ISBN: 87-17-07084-8
Kategori: Markedsføring
pris: 98 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 810 gram
Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Thanning & Appel
Oplag: active
ISBN: 87-413-0018-1
Kategorier: Journalistik, Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Her kommer vi godt rundt i det fashionable New York.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2016 på forlaget Puplicaffairs
Oplag: active
ISBN: 978-1-61039-413-0
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 678 gram
En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin
Oplag: active
ISBN: 978-0-141-95371-6
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 276 gram
"He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2012 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-1-118-17321-3
Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Memoirer, Samfund & historie
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 428 gram
Indbundet + omslag. På engelsk. Undertitel: " Lessons in Unconventional Thinking". "As a creator of succesful companies, Eli Broad has few equals, and The Art of Being Unreasonable clearly shows why. It's also a book that powerfully makes the case that wealth finds its ultimate purpose in public service" - Bill Gates Billede kommer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2011 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-0-470-62400-5
Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1012 gram
Udsendt i CFA Institute Investment series.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2018 på forlaget Picador
Oplag: active
ISBN: 978-1-5098-6806-3
Kategorier: Engelsk, IT-bøger, Markedsføring, Medicin
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 592 gram
Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2013 på forlaget Rupa
Oplag: active
ISBN: 978-81-291-2111-0
Kategorier: Amerika/USA, Kriminalitet, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 178 gram
Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2007 på forlaget Wiley
Oplag: active
Kategorier: Forvaltning, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 674 gram
Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2014 på forlaget Princeton University Press
Oplag: active
ISBN: 978-0-691-15524-1
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 964 gram
Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2011 på forlaget bookshaker
Oplag: active
ISBN: 978-1-907498-71-8
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 324 gram
"Chock-Full of Know-How and Experience, and written in a style that is both rigorous and refreshingly light in jargon,"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2016 på forlaget Harper Business
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 476 gram
"This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. september
fra 2014 på forlaget Princeton
Oplag: active
ISBN: 0-691-15684-2
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie, Økonomi
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 718 gram
"At last! Two eminent economists explain in plain english what is wrong with banks and what needs to be done to make them safer" - Mervyn King, Governor of the Bank of England
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. september
1. udgave fra 2005 på forlaget Indiana University Press
Oplag: active
ISBN: 9780253217615
Kategorier: IT, Kunst & kultur, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
227 sider, illustreret i s/h, paperback i super fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 978-87-593-1231-5
Kategori: Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 280 gram
Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775538607
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1431 gram
Unik nu - eller aldrig. - brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi. Indeholder cases med: Lego; Virgin; Danone; Bang & Olufsen; Heinz; TINE; Audi; Mercedes-benz; Levis; SAS; Armani; Kellogg's; The Body Shop; VW, Nestlé; Procter & Gamble; Unilever; PricewaterhouseCoopers. Antal sider: 384 - Indbinding: Lærredsbind med smudsomslag i original kassette
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. august
1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 443 gram
Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. august
1. udgave fra 1995 på Forlaget Åløkke
Oplag: active
ISBN: 87-592-2140-2
Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 410 gram
COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 22. august
4. udgave fra 2012 på Trojka/Gads Forlag A/S
Oplag: active
ISBN: 978-87-92098-47-4
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 119 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 8. august
2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers
Oplag: active
ISBN: 9781576755822
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. august
1. udgave fra 2002 på Forlaget Roger
Oplag: active
ISBN: 8790860047
Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 900 gram
Rosser Reevers fra reklamebureauet Bates udviklede branchens mest epokegørende arbejdsværktøj: Unique Selling Preposition. 150 sider, illustreret i s/h, hardback, stort format, i rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. august
fra 2012
Oplag: active
ISBN: 04-1551-848-2
Kategorier: Markedsføring, Studiebøger
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 770 gram
Effective marketing is essential for any successful sport organization, from elite professional sports teams to local amateur leagues. Now in a fully revised and updated second edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only text to introduce key theory and best practice at an advanced level. The book covers every key functional and theoretical area of sport marketing, including marketing research, information systems, consumer behavior, logistics, retail management, sales management, e-commerce, promotions, advertising, sponsorship, and international business. This new edition includes expanded coverage of important contemporary issues, including social responsibility and ethics, social media and networking, relationship and experience marketing, recovery marketing, and social marketing. Every chapter contains extended cases and first-hand accounts from experienced sport marketing professionals from around the world. Following those cases are questions encouraging students and practitioners to apply their theoretical knowledge to real-world situations and to develop their critical thinking skills, while each chapter also includes helpful features such as definitions of key terms, summaries, and guides to further reading. A companion website includes an impressive array of additional teaching and learning resources, including a test bank of exam questions, PowerPoint slides, and extra case studies for lecturers and instructors, and useful web links, self-test multiple-choice questions, and glossary flashcards for students. Advanced Theory and Practice in Sport Marketing goes further than any other sport marketing text in preparing the student for the real world of sport marketing. It is essential reading for any upper-level undergraduate or postgraduate course in sport marketing or sport business, and for anybody working in sport marketing looking to develop and extend their professional skills.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 29. juli
1. udgave fra 1991 på Blytmanns Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-87569-46-9
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
243 sider, hæftet. Publikation nr. 9. Teknik-Samfund Initiativet, Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juli
1. udgave fra 2022 på forlaget Readyfarmerone
Oplag: active
ISBN: 9798839527591
Kategorier: Kommunikation, Landbrug & gartneri, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
X+393 sider, illustreret i s/h., paperback i super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.