Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 152 bøger.



  • 1Billede af bogen Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Senest opdateret 29. august

    Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Af Nikolaj Stagis

    1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 443 gram

    Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 2Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 26. august

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    Oplag: active

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 3Billede af bogen International Markedsføring. Cases og opgaver

    Senest opdateret 22. august

    International Markedsføring. Cases og opgaver

    Af Finn Rolighed Andersen & Co.

    4. udgave fra 2012Trojka/Gads Forlag A/S

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-92098-47-4

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 119 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 4Billede af bogen A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Senest opdateret 8. august

    A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Af Janelle Barlow and Claus Møller

    2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 9781576755822

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 5Billede af bogen Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Senest opdateret 4. august

    Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Af René Højris

    1. udgave fra 2002Forlaget Roger

    Oplag: active

    ISBN: 8790860047

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 900 gram

    Rosser Reevers fra reklamebureauet Bates udviklede branchens mest epokegørende arbejdsværktøj: Unique Selling Preposition. 150 sider, illustreret i s/h, hardback, stort format, i rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 6Billede af bogen Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

    Senest opdateret 1. august

    Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

    Af Eric C. Schwarz, Jason D. Hunter, Alan LaFleur

    fra 2012

    Oplag: active

    ISBN: 04-1551-848-2

    Kategorier: Markedsføring, Studiebøger

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 770 gram

    Effective marketing is essential for any successful sport organization, from elite professional sports teams to local amateur leagues. Now in a fully revised and updated second edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only text to introduce key theory and best practice at an advanced level. The book covers every key functional and theoretical area of sport marketing, including marketing research, information systems, consumer behavior, logistics, retail management, sales management, e-commerce, promotions, advertising, sponsorship, and international business. This new edition includes expanded coverage of important contemporary issues, including social responsibility and ethics, social media and networking, relationship and experience marketing, recovery marketing, and social marketing. Every chapter contains extended cases and first-hand accounts from experienced sport marketing professionals from around the world. Following those cases are questions encouraging students and practitioners to apply their theoretical knowledge to real-world situations and to develop their critical thinking skills, while each chapter also includes helpful features such as definitions of key terms, summaries, and guides to further reading. A companion website includes an impressive array of additional teaching and learning resources, including a test bank of exam questions, PowerPoint slides, and extra case studies for lecturers and instructors, and useful web links, self-test multiple-choice questions, and glossary flashcards for students. Advanced Theory and Practice in Sport Marketing goes further than any other sport marketing text in preparing the student for the real world of sport marketing. It is essential reading for any upper-level undergraduate or postgraduate course in sport marketing or sport business, and for anybody working in sport marketing looking to develop and extend their professional skills.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 7Billede af bogen Patenter og Innovation i Danmark

    Senest opdateret 29. juli

    Patenter og Innovation i Danmark

    Af Lee N. Davis

    1. udgave fra 1991Blytmanns Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 87-87569-46-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    243 sider, hæftet. Publikation nr. 9. Teknik-Samfund Initiativet, Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 8Billede af bogen Ready Farmer One.The Farmer's guide to selling and marketing.

    Senest opdateret 23. juli

    Ready Farmer One.The Farmer's guide to selling and marketing.

    Af Diego Footer and Nina Galle

    1. udgave fra 2022 på forlaget Readyfarmerone

    Oplag: active

    ISBN: 9798839527591

    Kategorier: Kommunikation, Landbrug & gartneri, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    X+393 sider, illustreret i s/h., paperback i super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 9Billede af bogen Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Senest opdateret 14. juli

    Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Af Rasmus Houlind

    1. udgave fra 2015 på forlaget Omnichannel Institute

    Oplag: active

    ISBN: 9788792562364

    Kategori: Markedsføring

    pris: 260 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 10Billede af bogen Praktisk Direct Marketing. Planlægning, implementering og opfølgning.

    Senest opdateret 9. juli

    Praktisk Direct Marketing. Planlægning, implementering og opfølgning.

    Af Frederik Bisbjerg

    1. udgave fra 2004 på forlaget Markedsføring A/S

    Oplag: active

    ISBN: 8798946439

    Kategori: Markedsføring

    pris: 135 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    142 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig flot stand

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 11Billede af bogen Spin   - Roman  -

    Senest opdateret 3. juli

    Spin - Roman - "Et fatalt museklik starter et mareridt "

    Af Per Helge Sørensen

    3. udgave fra 2005 på forlaget Sattelit

    Oplag: active

    ISBN: 87-7984-093-0

    Kategorier: Humor, Kommunikation, Markedsføring, Romaner, Skønlitteratur

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    409 sider. Orig. Pocketbog, Satirisk roman. ## En reklamepige med behov for ideer til kundens brandingplatform. En kontorchef på jagt efter en sag til sin handlekraftige minister. En journalistpraktikant med tre uger til at skaffe sig en dagbladsforside. Alle står de på spring for at udnytte historien, da en ung konsulent i frustration over job og parforhold en sen aften forvilder sig et museklik for langt ud i internettets gråzoner. ”… en fermt komponeret roman … rammer ikke bare plet som spændingsroman og samtidsfabel, men også som højaktuel kommentar til den måde, hvorpå enkeltpersoner pludselig bliver centrum i nyhedsindustriens kværn.” -Politiken. ## Nyt eksemplar

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 12Billede af bogen Conversational Capital: How to Create Stuff People Love to Talk About

    Senest opdateret 25. juni

    Conversational Capital: How to Create Stuff People Love to Talk About

    Af Bertrand Cesvet, Sidney Lee, Eric Alper, Tony Babinski

    1. udgave fra 2009 på forlaget FT Press

    Oplag: active

    ISBN: 9780137145508

    Kategori: Markedsføring

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    xxi+181 sider, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 13Billede af bogen Smoke gets in your eyes. Branding and Design in Cigarette Packaging

    Senest opdateret 25. juni

    Smoke gets in your eyes. Branding and Design in Cigarette Packaging

    Af Michael Thibodeau and Jana Martin

    1. udgave fra 2000 på forlaget Abbeville Press Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 0789206404

    Kategorier: Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    144 sider, rigt illustreret i farver, hardback i originalt smudsomslag, stort format, super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 14Billede af bogen Do It Wrong Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules

    Senest opdateret 25. juni

    Do It Wrong Quickly: How the Web Changes the Old Marketing Rules

    Af Mike Moran

    1. udgave på forlaget IBM Pr

    Oplag: active

    ISBN: 0132255960

    Kategorier: IT-bøger, Markedsføring

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    377 sider, paperback, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 15Billede af bogen Digital Media Management - En helhedsorienteret metode

    Senest opdateret 23. juni

    Digital Media Management - En helhedsorienteret metode

    Af Louise Harder Fischer og Marie Oosterbaan

    3. udgave fra 2013Nyt Teknisk Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788757127232

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 557 gram

    Paperback, 218 sider. Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 16Billede af bogen Introduktion til Digital Marketing og Tværmedial Kommunikation

    Senest opdateret 23. juni

    Introduktion til Digital Marketing og Tværmedial Kommunikation

    Af Ezio Pillom og Michael Vodder

    1. udgave fra 2013Hans Reitzels Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788741256788

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 321 gram

    Paperback, 160 sider. Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 17Billede af bogen Being Direct - Making Advertising Pay

    Senest opdateret 23. juni

    Being Direct - Making Advertising Pay

    Af Lester Wunderman

    2. udgave fra 1996 på forlaget Direct Marketing Associates Inc.

    Oplag: active

    ISBN: 1931361436

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 684 gram

    Engelsk, Hardback, 306 sider. Meget pæn stand, originalt smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 18Billede af bogen The Longer Long Tail

    Senest opdateret 23. juni

    The Longer Long Tail

    Af Chris Anderson

    fra 2009 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 9781847940360

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 210 gram

    Engelsk, Paperback, 254 sider. Som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 19Billede af bogen Permission Marketing

    Senest opdateret 23. juni

    Permission Marketing

    Af Seth Godin

    fra 2007 på forlaget Simon and Schuster

    Oplag: active

    ISBN: 9781416526667

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 188 gram

    Engelsk, Paperback, 218 sider. Som ny, dog let misfarvning af bagsiden på omslaget

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 20Billede af bogen Clicks, Bricks and Brands

    Senest opdateret 23. juni

    Clicks, Bricks and Brands

    Af Martin Lindstrøm

    fra 2002 på forlaget KoganPage

    Oplag: active

    ISBN: 0749438096

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 637 gram

    Engelsk Paperback, 302 sider. Pæn stand, dog har omslaget lidt skrammer

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 21Billede af bogen Connect - How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Senest opdateret 23. juni

    Connect - How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Af Lars Birkholm Petersen, Ron Person, Christopher Nash

    fra 2014 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 9781118963616

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 463 gram

    Engelsk, hardback, 240 sider. Som ny inkl. originalt smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 22Billede af bogen Free - ow today's smartest businesses profit by giving something for nothing

    Senest opdateret 23. juni

    Free - ow today's smartest businesses profit by giving something for nothing

    Af Chris Anderson

    fra 2009 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 9781905211494

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 211 gram

    Engelsk, Paperback, 257 sider. Ny

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 23Billede af bogen Makers - The new industrial revolution

    Senest opdateret 23. juni

    Makers - The new industrial revolution

    Af Chris Anderson

    fra 2012 på forlaget Random House Business Books

    Oplag: active

    ISBN: 9781847940674

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 201 gram

    Engelsk, Paperback, 242 sider. Ny

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 24Billede af bogen Poke the box

    Senest opdateret 23. juni

    Poke the box

    Af Seth Godin

    fra 2011 på forlaget The Domino Project

    Oplag: active

    ISBN: 9781936719006

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 223 gram

    Engelsk, hardback, 84 sider. Ny inkl. originalt smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 25Billede af bogen The business owners guide to making out like a bandit

    Senest opdateret 23. juni

    The business owners guide to making out like a bandit

    Af Charlie Hutton

    Oplag: active

    ISBN: 9781515169369

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 182 gram

    Engelsk, paperback, 122 sider. Ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 26Billede af bogen Connect. How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Senest opdateret 21. juni

    Connect. How to use data and experience marketing to create lifetime customers

    Af Lars Birkholm Petersen, Ron Person, Christopher Nash

    1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 9781118963616

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 27Billede af bogen Bagebiblen Den ultimative bagebog

    Senest opdateret 19. juni

    Bagebiblen Den ultimative bagebog

    Af Paul Allam & David Mcguinness

    fra 2011 på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    ISBN: 9788700788145

    Kategorier: Faglitteratur, Hobby, Hus & have, Håndarbejde/hobby/håndværk, Kogebøger, Markedsføring, Sundhed

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1250 gram

    Forfatterne ejer det australske bageri Bourke Street Bakery, hvor de deler deres yndlingsopskrifter og bageteknikker fra sunde surdejsbrød, postejer til tærter, kager og småkager. Hardback - 365 sider. Gennemillustreret. ( 26 x 20 cm ).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 28Billede af bogen Outliers: The Story of Success

    Senest opdateret 7. juni

    Outliers: The Story of Success

    Af Malcolm Gladwell

    1. udgave fra 2009 på forlaget Penguin Books

    Oplag: active

    ISBN: 0141036257

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 235 gram

    Outliers: The Story of Success Malcolm Gladwell Penguin Books 1. udgave, 2009, 320 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0141036257 ISBN-13: 9780141036250 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 235 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 29Billede af bogen Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier

    Senest opdateret 7. juni

    Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier

    Af B. Joseph Pine II, Kim C. Korn

    1. udgave fra 2011 på forlaget Berrett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 160509563X

    Kategorier: IT, Markedsføring

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 548 gram

    Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier B. Joseph Pine II, Kim C. Korn Berrett-Koehler Publishers 1. udgave, 2011, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 160509563X ISBN-13: 9781605095639 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 548 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 30Billede af bogen What The Dog Saw and Other Adventures

    Senest opdateret 7. juni

    What The Dog Saw and Other Adventures

    Af Malcolm Gladwell

    1. udgave fra 2010 på forlaget Penguin Books

    Oplag: active

    ISBN: 0141044802

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 311 gram

    What The Dog Saw and Other Adventures Malcolm Gladwell Penguin Books 1. udgave, 2010, 412 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0141044802 ISBN-13: 9780141044804 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 311 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort