Kategorien: Markedsføring


  1. Billede af bogen  Consumer Behavior and Marketing Strategy - European Edition

    Senest opdateret 19. august

    Consumer Behavior and Marketing Strategy - European Edition

    Af Klaus Grunert

    fra 1999 på forlaget Mcgraw-hill Education

    ISBN: 9780256225297

    Kategorier: Psykologi, Lærerbøger, Studiebøger, Markedsføring, Europa, Faglitteratur

    pris: 100 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 1370 gram

    Paperback med noter/overstregninger. Drawing on the consumer research, this edition applies it to the marketing problems of European companies. It provides cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour. glossary, further reading, indexes


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 1. december

    50 OSTERETTER - Prøvede og samlede af:

    Af Esther Steen-Møller

    1. udgave fra 1931Jespersen og Pios Forlag

    Kategorier: Markedsføring, Kogebøger

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    31 sider - i meget flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    50 stykker SMØRREBRØD

    Af Esther Steen-Møller

    1. udgave fra 1933Jespersen & Pios Forlag

    Kategorier: Markedsføring, Kogebøger

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    28 sider - få brugsspor!


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. november

    8 ord du altid skal slette fra din tekst og 39 andre sølvkorn fra DK's største kommunikationsblog.

    Af Bro

    1. udgave fra 2014 på forlaget Bro

    ISBN: 9788793284111

    Kategorier: Retorik, Markedsføring, Presse og Medier

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Billede af bogen A Call for Judgment

    Senest opdateret 9. september

    A Call for Judgment

    Af Amar Bhidé

    fra 2010 på forlaget Oxford University Press

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 648 gram

    Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Billede af bogen A History of Accounting and Accountants

    Senest opdateret 28. september

    A History of Accounting and Accountants

    Af Richard Brown

    fra 2004 på forlaget Cosimo Classic

    ISBN: 978-1-59605-084-5

    Kategorier: Økonomi, Samfund & historie, Markedsføring, Matematik, Historie:Kultur, Historie:Verden

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 589 gram

    Tiden lige fra Oldtiden gennemgås angående talsystemer og regnskab op til i dag. Interessant område. Må have været et kæmpearbejde.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Billede af bogen A Random Walk Down Wall Street

    Senest opdateret 31. oktober

    A Random Walk Down Wall Street

    Af Burton G. Malkel

    fra 2003 på forlaget Norton

    ISBN: 978-0-393-32535-0

    Kategorier: Erhverv, Økonomi, Markedsføring, Ledelse & Management

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 426 gram

    National bestseller. Udgaven her "Completely Revised and Updated". En klassisker. "The Time-Tested Strategy for Successful Investing"


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  8. Billede af bogen A Weekend with Warren Buffett and other shareholder Meeting Adventures

    Senest opdateret 16. oktober

    A Weekend with Warren Buffett and other shareholder Meeting Adventures

    Af Randy Cepuch

    fra 2007 på forlaget Thunder's Mouth Press

    Kategorier: Engelsk, Økonomi, Markedsføring, Forvaltning, Erindringer, Erhverv, Memoirer

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 426 gram

    Indbundet + omslag. "A hilarious odyssey through big name shareholder meetings, this terrific book is entertaining, informative, and a must-read for every annual meeting junkie" - Andy Kilpatrick.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  9. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 28. september

    Adaptive marketing. Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company

    Af Norm Johnston

    1. udgave fra 2015 på forlaget Palgrave Macmillan

    ISBN: 9781137462923

    Kategori: Markedsføring

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★

    225 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig fin stand, dog en hilsen/tilskrift på første blanke side.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  10. Billede af bogen Advertising Management

    Senest opdateret 13. juli

    Advertising Management

    Af Rajeev Batra, John G. Meyers, David A. Aaker

    5. udgave fra 1996 på forlaget Prentice Hall

    ISBN: 0-13-305715-1

    Kategorier: Ledelse & Management, Studiebøger, Markedsføring, Faglitteratur

    pris: 255 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1250 gram

    739 pages of marketing management


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  11. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. februar

    Afsætning: Højere Handelseksamen, Niveau B

    Af Trojel, Thomas

    1. udgave fra 1997

    ISBN: 978-87-89830-21-6

    Kategori: Markedsføring

    pris: 59 kr – stand: ★★

    Inkl. opgavesamling på 184 sider.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  12. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 19. oktober

    Afsætningsøkonomisk modelsamling

    Af Jørgen H.K. Jepsen og Anne Schoubye

    1. udgave fra 1995 på forlaget Samfundslitteratur

    ISBN: 87-593-0554-1

    Kategorier: Undervisning, Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Faglitteratur

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    samlingen er et hjælpemiddel til opgaveløsning samt skriftlig eksamen i markedsføring på videregående uddannelser. Bogen er opdelt i fire hovedområder: Markedet, Virksomheden, Produkt og kunden. Alt er forklaret med teoretiske sammenhænge , relevante begreber og eksempler på eksamensspørgsmål.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  13. Billede af bogen All Area Access - Personal Management for Unsigned Musicians

    Senest opdateret 28. februar

    All Area Access - Personal Management for Unsigned Musicians

    Af Marc Davison

    fra 1997 på forlaget Hal Leonard

    ISBN: 0-7935-8134-6

    Kategorier: Organisation, Markedsføring, Musik

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1020 gram.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  14. Billede af bogen All consumers are not created equal

    Senest opdateret 24. juli

    All consumers are not created equal

    Af Gareth Hallberg

    fra 1995 på forlaget Wiley

    ISBN: 0-471-12004-9

    Kategorier: Studiebøger, Markedsføring, Lærerbøger, Ledelse & Management, Faglitteratur

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Differential marketing. Database marketing, direct marketing, data processing, branding. 300 sider.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  15. Billede af bogen Alt om præsentation

    Senest opdateret 29. oktober

    Alt om præsentation

    Af Antony Jay & Ros Jay

    fra 1998 på forlaget Management Bogklubben

    Kategori: Markedsføring

    pris: 75 kr – stand: ★★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  16. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 13. november

    Annoncer der virker - få mere ud af annoncekronerne

    Af Due, Claus

    1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen

    ISBN: 8775537559

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★

    Hardback med smudsomslag. 272 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0754).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  17. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Ansvar og værdier

    Af Per Thygesen Poulsen red.

    1. udgave fra 1997 på forlaget Centrum

    ISBN: 87 583 1052 5

    Kategorier: Samfund & historie, Natur, Markedsføring, Ledelse & Management, Industri, Håndværk, Historie:Danmark, Erhverv, Antologier

    pris: 175 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, octo, 224 sider. Den meget omtalt antologi om ansvar og værdier i erhvervslivet. = CSR i dag.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  18. Billede af bogen Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Senest opdateret 18. oktober

    Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Af John Carreyrou

    fra 2018 på forlaget Picador

    ISBN: 978-1-5098-6806-3

    Kategorier: Engelsk, Medicin, Markedsføring, IT-bøger

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 592 gram

    Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  19. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. september

    Berømmelsens anatomi

    Af John de Summer-Brason

    1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    ISBN: 87-7664-021-3

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Bogen er ubrugt.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  20. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. december

    Berømmelsens anatomi - Otte fortællinger om personlig branding

    Af Summer-Brason, John de

    1. udgave fra 2004Børsens Forlag

    ISBN: 8776640213

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 100 kr – stand: ★★★★

    Hæftet med flapper. 284 sider. Sprog: Dansk. Beskriver hvorledes en række kendte, historiske og nutidige danskere ikke havde opnået den position, de er kendt for i dag, uden bevidst og professionel markedsføringsstrategi. Illustreret i sort-hvid. (1809-0264).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  21. Billede af bogen Bloodsport

    Senest opdateret 4. oktober

    Bloodsport

    Af Robert Teitelman

    fra 2016 på forlaget Puplicaffairs

    ISBN: 978-1-61039-413-0

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Erhverv, Engelsk

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 678 gram

    En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  22. Billede af bogen Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

    Senest opdateret 24. april

    Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

    Af W. Chan Kim, Renée A. Mauborgne

    1. udgave fra 2015 på forlaget Harvard Business Review Press

    ISBN: 9781625274496

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 530 gram

    Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans; Hardcover;


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  23. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Bogen om NOKIA

    Af Staffan Bruun & Mosse Wallén

    1. udgave fra 2000 på forlaget Management Bogklubben

    ISBN: 87-608-1273-7

    Kategorier: Programming, Samfund & historie, Teknik, Webudvikling, Rusland/Sovjetunionen, Markedsføring, Ledelse & Management, Kommunikation, Industri, Håndværk, Forvaltning, Europa

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Stift bind, octo,240 s. Som navnet siger: netop bogen om NOKIA


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  24. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. februar

    Brancheanalyse

    Af Peter Lotz

    3. udgave fra 2006

    ISBN: 978-87-593-1114-1

    Kategori: Markedsføring

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★

    Næsten aldrig brugt. Ingen overstregninger osv.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  25. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 9. november

    Branson - Behind the Mask

    Af Tom Bower

    fra 2014 på forlaget Faber & Faber

    Kategorier: Markedsføring, Biografier

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  26. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Bryd vanen og nå dine mål.

    Af Torben Wiese

    3. udgave fra 2007 på forlaget Jyllandsposten

    ISBN: 978-87-7692-169-9

    Kategorier: Personlig udvikling, Markedsføring, Ledelse & Management, Erhverv

    pris: 99 kr – stand: ★★★★★★

    Indb., 190 sider, octo,


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  27. Billede af bogen Business Marketing Management

    Senest opdateret 30. december

    Business Marketing Management

    Af Michael D. Hutt, Thomas W. Speh

    7. udgave fra 2001 på forlaget Harcourt

    ISBN: 0-03-029179-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 410 kr – stand: ★★★★★★

    Bogen er som ny, ingen noter, slid osv.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  28. Billede af bogen Business Research Methods

    Senest opdateret 13. juli

    Business Research Methods

    Af William G. Zikmund

    5. udgave fra 1996 på forlaget Dryden

    ISBN: 0-03-018432-0

    Kategorier: Studiebøger, Markedsføring, Ledelse & Management, Interviewmetoder , Faglitteratur

    pris: 240 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1560 gram

    830 sider om forretnings analyse, metoder og målinger


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  29. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Carmen

    Af Søren E. Jensen

    1. udgave fra 2011 på forlaget Vandkunstens Frlag

    ISBN: 978-87-7695-239-6

    Kategorier: Samfund & historie, Ledelse & Management, Markedsføring, Industri, Håndværk, Historie:Danmark, Erhverv

    pris: 135 kr – stand: ★★★★★★

    Hæfter, 206 sider, stor octo. Rigt illustreret


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  30. Billede af bogen Cases og opgaver til international markedsføring

    Senest opdateret 13. november

    Cases og opgaver til international markedsføring

    Af Andersen, Finn Rolighed, m.fl.

    3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka

    ISBN: 9788792098016

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 120 kr – stand: ★★★★

    Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  31. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 8. november

    Challenges in Relationship Marketing

    Af Per V. Freytag & Kristian Philipsen

    1. udgave fra 2010 på forlaget Academica

    ISBN: 9788776758042

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Softback. Som ny. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. Købes flere end 2 bøger samlet gives 10% rabat. (D432) Vejer 440 gram.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  32. Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 18. september

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Kommunikation, Markedsføring, Mad & gastronomi, Erhverv

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  33. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 9. november

    Competitive advantage - creating and sustaining superior performance

    Af Michael E. Porter

    fra 1985 på forlaget The Free Press

    Kategorier: Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    En klassiker omkring strategiske processer, og hvordan virksomheden kan skabe og fastholde sine konkurrencefordele. Bogen kan bruges som et praktisk værktøj.til at vælge den rette strategi.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  34. Billede af bogen Consumer Behaviour

    Senest opdateret 11. februar

    Consumer Behaviour

    Af Martin Evans, Ahmad Jamal, Gordon Foxall

    2. udgave fra 2009 på forlaget Wiley

    ISBN: 978-0-470-99465-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  35. Billede af bogen Creating Powerful Brands

    Senest opdateret 30. december

    Creating Powerful Brands

    Af Leslie De Chernatony, Malcolm McDonald, Elaine Wallace

    3. udgave fra 2003 på forlaget Elsevier

    ISBN: 0-75065980-7

    Kategori: Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★

    Minimal slid, og de noter der er i bogen, er alle med blyant.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  36. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. november

    Cult masterpieces. Vor tids ikoner

    Af Niefanger, Birgit m.fl.

    1. udgave fra 1999 på forlaget Globe

    Kategorier: Markedsføring, Foto

    pris: 280 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 2280 gram

    399 sider. Hardback. Om de produkter indenfor mode, motorer, gadgets, design, mad og drikke, underholdning, samt kosmetik, som har fået kultstatus, fordi de forener smukt design med eksklusivitet og en unik historie. - Bogen har stået på skolebibliotek, men fremstår næsten ulæst / ubrugt.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  37. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 5. oktober

    Data and Goliath. The hidden battles to collect your data and control your world.

    Af Bruce Schneider

    1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company

    ISBN: 9780393244816

    Kategori: Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  38. Billede af bogen De svenska RISK kapitalisterna. En berättelseom makt, pengar och hemligheter

    Senest opdateret 31. oktober

    De svenska RISK kapitalisterna. En berättelseom makt, pengar och hemligheter

    Af Carolina Neurath og Jan Almgren

    fra 2015 på forlaget Norstedts

    ISBN: 91-1-306771-1

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 40 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 158 gram

    Bogen på svensk. Et hjørne af bogens sider har engang været vådt. Men alt er tørret på en måde så det næsten ikke bemærkes. På trods at handle om økonomi er bogen meget underholdende. Forfatternes respektløshed overfor hovedpersonerne er befriende.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  39. Billede af bogen Dear Chaiman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 13. september

    Dear Chaiman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Gramm

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    ISBN: 978-0-06-236983-3

    Kategorier: Erhverv, Økonomi, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "Jeff Gramm's fascinating archaeology af shareholder activism lays bare the foundation upon which today's turbulent, performance-oriented stock market stands. Dear Chairman is an important, interesting, and insightful history." -- Frederick W. Smith, chairman and CEO, FedEx Corporation


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  40. Billede af bogen Dear Chairman  Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 31. oktober

    Dear Chairman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Graham

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Ledelse & Management, Kommunikation, Erhverv

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  41. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. oktober

    Den kundeorienterede servicevirksomhed

    Af Jarmo R. Lehtinen

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    ISBN: 8756917147

    Kategori: Markedsføring

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  42. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    Den Offentlige Sektors Økonomi

    Af Bent Greve

    Hans Reitzels forlag

    ISBN: 97-887-412-5799-0

    Kategorier: Markedsføring, Ledelse & Management, Samfundsvidenskab, Regnskab, Studiebøger, Økonomi

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Brugt til Administrationsbachelor (Offentlig Administration). Bogen er som ny, uden overstregninger.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  43. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. november

    Den politiske forbruger i det liberale samfund.

    Af Mads P. Sørensen

    1. udgave fra 2004Hans Reitzels Forlag

    ISBN: 9788741223889

    Kategorier: Markedsføring, Øvrige, Samfundsvidenskab, Politik

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★★

    136 sider, heftet, nærmest som ny.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  44. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. september

    Den store Barnum. Reklamens Konge.

    Af BARNUM, P.T. - WERNER, M.R.

    1. udgave fra 1937Rasmus Navers Forlag

    Kategorier: Markedsføring, Historie:Kultur, Øvrige

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★

    Dansk Udgave ved Christen Fribert. Omslagstegning af Arne Ungermann. Illustreret i s/h. 278 sider. Indb.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  45. Billede af bogen Dictionary of Marketing

    Senest opdateret 17. november

    Dictionary of Marketing

    Af P.H. Collin, A. Ivanovic

    2. udgave fra 1996 på forlaget Peter Collin

    ISBN: 0-948549-73-4

    Kategorier: Ordbøger & leksika, Engelsk, Sprog, Markedsføring

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  46. Billede af bogen Doing Business in China - a guide to the risks and the rewards

    Senest opdateret 13. august

    Doing Business in China - a guide to the risks and the rewards

    Af Chris Torrens

    1. udgave fra 2010 på forlaget The Economist

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 180 gram

    Hvis man har forretningsgang med kinesere og det kinesiske marked, bør man læse denne bog. Hvis man forstår hvordan man i kinesisk virksomhedsstrategi tænker, får man større chancer for kke bare et godt udbytte, men også en godt samarbejde. 200 sider


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  47. Billede af bogen E-kampagnen - fra strategi og medievalg til effektmåling

    Senest opdateret 9. oktober

    E-kampagnen - fra strategi og medievalg til effektmåling

    Af Ellegaard, Mads & Lundsgaard, Torben

    1. udgave fra 2002 på forlaget 1to1 Internet Marketing

    Kategori: Markedsføring

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Indhold: Valg af samarbejdspartnere ; Strategi for website og markedsføring ; On site markedsføring ; Onlinemedier til markedsføring af websitet ; Offlinemedier i markedsføring af websites ; Valg af medier ; Måling og vurdering af markedsføringens effekt ; Jura og e-kampagnen


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  48. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. februar

    Economics for students at the AP Programme in Service, Hospitality and Tourism

    Af Gry Asnæs & Annette Vangstrup

    2. udgave fra 2013Nyt Teknisk Forlag

    ISBN: 978-87-571-2798-0

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Studiebøger, Faglitteratur

    pris: 85 kr – stand: ★★★★

    Ganske få overstregninger i starten af bogen, ellers kun brugt til opslag i bogen. Forsiden bærer lidt præg af brug, ellers er den i rigtig fin stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  49. Billede af bogen Elizabeth I , Adm.direktør

    Senest opdateret 1. november

    Elizabeth I , Adm.direktør

    Af Alan Axelrod

    1. udgave fra 2002 på forlaget Birmar

    Kategorier: Industri, Håndværk, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  50. Billede af bogen Emotionomics

    Senest opdateret 15. maj

    Emotionomics

    Af Dan Hill

    1. udgave fra 2007 på forlaget Adams Business & Professional

    ISBN: 9781592981823

    Kategorier: Faglitteratur, Øvrige, Engelsk, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 109 kr – stand: ★★★★★★

    Står som ny helt uden overstregninger.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  51. Billede af bogen En kampagne - historien om en kommunikationskampagne fra teori til praksis

    Senest opdateret 1. oktober

    En kampagne - historien om en kommunikationskampagne fra teori til praksis

    Af Chandra Benjamin Mostov, Søren Østergaard & Kresten Søndergaard;

    1. udgave fra 2005Roskilde universitetsforlag

    ISBN: 87-7867-145-0

    Kategorier: Markedsføring, Humaniora, Kommunikation

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★★

    Helt ny. Har aldrig været i brug. Ingen overstregninger eller krøllede sider.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  52. Billede af bogen En sælgers bekendelser

    Senest opdateret 9. oktober

    En sælgers bekendelser

    Af Rolf Høegh

    1. udgave fra 2015 på forlaget Paludan

    ISBN: 9788772307879

    Kategori: Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  53. Billede af bogen Entreprenørskab - i Teori og Praksis

    Senest opdateret 23. november

    Entreprenørskab - i Teori og Praksis

    Af Suna Løwe Nielsen et.al

    1. udgave fra 2009 på forlaget IDEA

    Kategorier: Kommunikation, Markedsføring, Erhverv

    pris: 109 kr – stand: ★★★★★

    Meget let slid. Stort set som ny. Vejl. pris som ny er 3-400 kr.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  54. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Erhvervslivets takt og tone

    Af Marilyn Pincus

    1. udgave fra 2001Askholms Forlag

    ISBN: 87-90721-41-1

    Kategorier: Ledelse & Management, Kvinder, Mænd, Kønsroller, Markedsføring, Kunst & kultur, Kommunikation, Industri, Håndværk, Hjemkundskab, Erhverv

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet, octo, 222 sider. Erhvervslivets Emma Gad!


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  55. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 24. oktober

    Erhvervsøkonomi for AkademiMerkonomer

    Af Jørgen Waarst & Knud Erik Bang

    fra 2002 på forlaget Gyldendal Uddannelse

    ISBN: 87-02-01407-6

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi, Erhverv

    pris: 95 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 1060 gram

    Softback. Få notater/Highlites. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. (L1748) Vejer 860 gram. Sælges til fordel for hjælpearbejde.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  56. Billede af bogen Essentials of Marketing Research

    Senest opdateret 30. december

    Essentials of Marketing Research

    Af Naresh K. Malhotra, David F. Birks, Peter Wills

    1. udgave fra 2013 på forlaget Pearson

    ISBN: 9780273724339

    Kategori: Markedsføring

    pris: 310 kr – stand: ★★★★★★

    Som ny, ingen slid, noter osv.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  57. Billede af bogen Exploring Corporate Strategy. Text and Cases

    Senest opdateret 2. december

    Exploring Corporate Strategy. Text and Cases

    Af Gerry Johnson, Kevan Scholes, Richard Whittington

    7. udgave fra 2006 på forlaget Prentice Hall

    ISBN: 0-273-71017-6

    Kategorier: Engelsk, Faglitteratur, Økonomi, Kommunikation, Erhverv, Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1974 gram

    Lærebog i virksomhedsstrategi 1031 sider Grundig og systematisk.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  58. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. februar

    Exploring Innovation

    Af David Smith

    3. udgave fra 2015 på forlaget McGraw-Hill Education

    ISBN: 9780077158392

    Kategorier: Markedsføring, Studiebøger, Faglitteratur

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

    Næsten ikke brugt, ingen overstregninger.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  59. Billede af bogen Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Senest opdateret 22. oktober

    Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Af Sandipan Deb

    fra 2013 på forlaget Rupa

    ISBN: 978-81-291-2111-0

    Kategorier: Amerika/USA, Markedsføring, Kriminalitet

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 178 gram

    Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  60. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 1. oktober

    Finanskrisen 2008-2009. Nye værdier og spilleregler på finansmarkederne.

    Af George Soros

    1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland

    ISBN: 9788770701303

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  61. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. maj

    Focus Groups as Qualitative research

    Af David L. Morgan

    2. udgave fra 1997 på forlaget Sage University paper

    ISBN: 978-0-7619-0343-7

    Kategori: Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  62. Billede af bogen Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Senest opdateret 2. december

    Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Af David Einhorn

    fra 2007 på forlaget Wiley

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Ledelse & Management, Forvaltning

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 674 gram

    Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  63. Billede af bogen Forbrugssituationer - perspektiver på oplevelsesøkonomi

    Senest opdateret 1. oktober

    Forbrugssituationer - perspektiver på oplevelsesøkonomi

    Af Christian Jantzen & Tove Arendt Rasmussen (red.)

    fra 2007Aalborg Universitetsforlag

    ISBN: 13 978-87-7307-794-8

    Kategorier: Markedsføring, Kommunikation

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★

    Perfekt stand. Har næsten ikke læst i den. Enkelt overstregning to steder, men ellers ikke. Ingen kuglepen/notater, ingen bøjede sider.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  64. Billede af bogen Foundations of Marketing

    Senest opdateret 11. februar

    Foundations of Marketing

    Af David Jobber, John Fahy

    3. udgave fra 2009 på forlaget McGraw Hill

    ISBN: 978-0-07-712190-7

    Kategori: Markedsføring

    pris: 35 kr – stand: ★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  65. Billede af bogen Fra Boss til leveraged buyouts - en kapitalmarkedsretslig analyse

    Senest opdateret 18. september

    Fra Boss til leveraged buyouts - en kapitalmarkedsretslig analyse

    Af Anders Nyboe Andersen og Morten Melander

    1. udgave fra 2007Forlaget Thomson

    ISBN: 87-619-1823-9

    Kategorier: Jura, Erhverv, Forvaltning, Ledelse & Management, Økonomi, Undervisning, Markedsføring

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 284 gram

    Lærebog for flere studier eller senere.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  66. Billede af bogen Fragile By Design

    Senest opdateret 31. oktober

    Fragile By Design

    Af Charles W. Calomiris og Stephen H. Haber

    fra 2014 på forlaget Princeton University Press

    ISBN: 978-0-691-15524-1

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 964 gram

    Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  67. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Genvej til fremtiden

    Af Anne-Marie Dahl

    1. udgave fra 2000 på forlaget Lademann

    ISBN: 87-7692-056-9

    Kategorier: Samfund & historie, Sociologi, Samfundsvidenskab, Markedsføring, Ledelse & Management, Erhverv

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, 234 sider, illustreret, Stor octo.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  68. Billede af bogen Glad Juul

    Senest opdateret 1. november

    Glad Juul

    Af Anne Glad og Mona Juul

    1. udgave fra 2013 på forlaget Envision

    Kategorier: Presse og Medier, Markedsføring, Kvinder, Mænd, Kønsroller, Kommunikation

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Om juletraditioner og -ritualer set med kommercielle øjne. Bla. Juletraditioner i ind- og udland; Et juleritual i teorien. kan sendes m DAO for 39 kr oveni til nærmeste udleveringssted


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  69. Billede af bogen Global Entrepreneurship Monitor. Danish national report - 2002

    Senest opdateret 24. februar

    Global Entrepreneurship Monitor. Danish national report - 2002

    Af Mich Hancock & Torben Bager

    Kategorier: Markedsføring, Ledelse & Management, Erhverv

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    **med i tilbud: vælg 5 bøger for 150 kr** Global Entrepreneurship Monitor. Danish national report - 2002 Af Mich Hancock & Torben Bager få brugsspor sælges for 40 kr + evt. forsendelse *Handel kan foregå kontant, via bankkonto & Mobilepay*


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  70. Billede af bogen Global Marketing

    Senest opdateret 14. oktober

    Global Marketing

    Af Svend Hollensen

    2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management

    ISBN: 9780273646440

    Kategori: Markedsføring

    pris: 185 kr – stand: ★★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  71. Billede af bogen Global Marketing

    Senest opdateret 30. december

    Global Marketing

    Af Svend Hollensen

    4. udgave fra 2007 på forlaget Prentice Hall

    Kategori: Markedsføring

    pris: 185 kr – stand: ★★★★★

    MEGET få noter, fremgår næsten som ny!


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  72. Billede af bogen Global marketing

    Senest opdateret 20. januar

    Global marketing

    Af Svend Hollensen

    4. udgave fra 2007 på forlaget Prentice Hall / pearson

    ISBN: 978-0-273-70678-6

    Kategori: Markedsføring

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★

    Klassisk marketingsbog. Stort set ubrugt.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  73. Billede af bogen Global marketing

    Senest opdateret 20. januar

    Global marketing

    Af Warren J. Keegan & Mark C. Green

    7. udgave fra 2013 på forlaget Pearson

    ISBN: 978-0-273-76671-1

    Kategori: Markedsføring

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★

    Nærmest ubrugt


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  74. Billede af bogen Go' daw jeg hedder Lars Larsen – Jeg har et godt tilbud

    Senest opdateret 19. januar

    Go' daw jeg hedder Lars Larsen – Jeg har et godt tilbud

    ISBN: 87-91532-00-0

    Kategorier: Memoirer, Selvudvikling, Personlig udvikling, Markedsføring, Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Historie:Danmark, Erindringer, Erhverv, Biografier

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Illustreret i sort/hvid og farver. Selvbiografi af Lars Larsen (f. 1948), stifteren af den internationale koncern JYSK. 192 sider. Paperback


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  75. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 30. september

    Grib fremtiden

    Af Bill Gates

    1. udgave fra 1995 på forlaget Gyldendal

    ISBN: 87-00-20478-1

    Kategorier: IT-bøger, Kommunikation, Markedsføring, Naturvidenskab, Organisation, Presse og Medier, Teknik, Webudvikling, Økonomi, Samfund & historie, Politik, Programming, Biografier

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Hæftet, octo, 336 s. Med indlagt CD-Rom: The Road Ahead. Den berømte bog af verdens rigeste mand!


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  76. Billede af bogen Hjernen og den følelsesmæssige intelligens

    Senest opdateret 21. november

    Hjernen og den følelsesmæssige intelligens

    Af Daniel Goleman

    1. udgave fra 2014 på forlaget Gyldendal Business

    ISBN: 87-02-13692-0

    Kategorier: Selvudvikling, Markedsføring, Psykologi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 120 gram

    Goleman har for en del år siden skrevet en bestseller og en meget origimal bog om "Følelsernes intelligens". Nu er han kommet med "ny indsigt" i emnet.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  77. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. februar

    Human Resource Management for the hospitality and tourism industries

    Af Dennis Nickson

    1. udgave fra 2011 på forlaget Routledge

    ISBN: 978-0-7506-6572-8

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Studiebøger, Faglitteratur

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  78. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. september

    Hvornår smager en Tuborg Dem bedst?Tuborgs 75 års jubilæum

    fra 1943

    Kategori: Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  79. Billede af bogen Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Senest opdateret 11. oktober

    Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Af Paul Allen

    fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin

    ISBN: 978-0-141-95371-6

    Kategorier: Engelsk, Memoirer, Markedsføring, Matematik, Fysik, Kommunikation, Erhverv

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 276 gram

    "He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  80. Billede af bogen In for a Penny

    Senest opdateret 9. september

    In for a Penny

    Af Peter Hargreaves

    fra 2009 på forlaget Harriman

    ISBN: 978-1-905641-94-9

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Erhverv

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 462 gram

    Et forretnings eventyr. Om at opbygge en virksomhed.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  81. Billede af bogen Integrated Marketing Communications

    Senest opdateret 14. oktober

    Integrated Marketing Communications

    Af Pickton and Broderick

    2nd. udgave fra 2005 på forlaget Prentice Hall

    ISBN: 0-273-67645-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★

    Meget fin bog, der ikke har krøllede sider og kun få overstregninger med blyant. Forsendelse kan arrangeres mod ekstra betaling, men det er lettest, hvis bogen kan afhentes personligt på Nørrebro.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  82. Billede af bogen Intellectual Property Strategy

    Senest opdateret 4. november

    Intellectual Property Strategy

    Af John Palfrey

    fra 2012 på forlaget The MIT Press,

    ISBN: 0-262-51679-2

    Kategorier: Pædagogik, Psykologi, Markedsføring, Ledelse & Management

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 206 gram

    En vigtig bog om ledelse bl.a.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  83. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. november

    International Markedsføring

    Af Finn Rolighed Andersen m.fl.

    4. udgave fra 2012Trojka. Gads Forlag

    ISBN: 978-87-92098-46-7

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring

    pris: 310 kr – stand: ★★★★★★

    Næsten ikke brugt.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  84. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 25. februar

    international Markedsføring

    Af Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Kurt Jepsen, Mette Risgaard Olsen og Peter Schmalz

    4. udgave fra 2012 på forlaget Trojka

    ISBN: 978-87-92098-46-7

    Kategorier: Studiebøger, Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★

    inklusiv "cases og opgaver" bogen


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  85. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 16. marts

    International markedsføring

    Af Finn rolighed m.fl.

    4. udgave fra 2012 på forlaget Trojka

    ISBN: 9788740009484

    Kategori: Markedsføring

    pris: 205 kr – stand: ★★★


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  86. Billede af bogen International Marketing

    Senest opdateret 21. juni

    International Marketing

    Af Pervez Ghauri

    4. udgave fra 2014 på forlaget UK Higher Education Business Marketing

    ISBN: 9780077148157

    Kategori: Markedsføring

    pris: 260 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1208 gram

    International Marketing - Ghauri, P: International Marketing af Pervez Ghauri indgår i serie UK Higher Education Business Marketing Now in its fourth edition, this successful introduction to international marketing has been thoroughly revised, updated and developed throughout to reflect the most recent developments in today's dynamic business environment. Contemporary, engaging and accessible, International Marketing is essential reading for the aspiring practitioner.You will discover:*The importance of international marketing to creating growth and value*The management practices of companies, large and small, seeking market opportunities outside their home country*Why international marketing management strategies should be viewed from a global perspective*The role of emerging economies in today's business environment*The impact of increased competition, changing market structures, and differing cultures upon businessKey Features:*An extensive collection of in-depth Case Studies focus upon a diverse range of companies from around the world and are designed to apply understanding and provoke debate. *'Going International' vignettes go beyond the theory and demonstrate international marketing in real life with contemporary and engaging examples. *Further Reading sections have been designed to reflect both the most influential and the most recent studies relating to each chapter acting as a spring board to further study *Key Terms are highlighted where they first appear and define in the margin for ease of reference to aid understanding. A full Glossary is also provided at the end of the book and online. *A new chapter in response to reviewer feedback dedicated to International Segmentation and Positioning.Professor Pervez Ghauri teaches International Marketing and International Business at King's College London. He has been Editor-in-Chief of International Business Review since 1992 and editor (Europe) for the Journal of World Business, since 2008.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  87. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. juni

    International Marketing

    Af Pervez Ghauri

    4. udgave fra 2014 på forlaget UK Higher Education Business Marketing

    ISBN: 9780077148157

    Kategori: Markedsføring

    pris: 260 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1208 gram

    International Marketing - Ghauri, P: International Marketing af Pervez Ghauri indgår i serie UK Higher Education Business Marketing Now in its fourth edition, this successful introduction to international marketing has been thoroughly revised, updated and developed throughout to reflect the most recent developments in today's dynamic business environment. Contemporary, engaging and accessible, International Marketing is essential reading for the aspiring practitioner.You will discover:*The importance of international marketing to creating growth and value*The management practices of companies, large and small, seeking market opportunities outside their home country*Why international marketing management strategies should be viewed from a global perspective*The role of emerging economies in today's business environment*The impact of increased competition, changing market structures, and differing cultures upon businessKey Features:*An extensive collection of in-depth Case Studies focus upon a diverse range of companies from around the world and are designed to apply understanding and provoke debate. *'Going International' vignettes go beyond the theory and demonstrate international marketing in real life with contemporary and engaging examples. *Further Reading sections have been designed to reflect both the most influential and the most recent studies relating to each chapter acting as a spring board to further study *Key Terms are highlighted where they first appear and define in the margin for ease of reference to aid understanding. A full Glossary is also provided at the end of the book and online. *A new chapter in response to reviewer feedback dedicated to International Segmentation and Positioning.Professor Pervez Ghauri teaches International Marketing and International Business at King's College London. He has been Editor-in-Chief of International Business Review since 1992 and editor (Europe) for the Journal of World Business, since 2008.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  88. Billede af bogen INTERNET MARKETING: STRATEGY, IMPLEMENTATION AND PRACTICE

    Senest opdateret 24. april

    INTERNET MARKETING: STRATEGY, IMPLEMENTATION AND PRACTICE

    Af Dave Chaffey Fiona Ellis-Chadwick, Richard Mayer and Kevin Johnston

    3. udgave fra 206 på forlaget Pearson Education Ltd.

    ISBN: 9780273694052

    Kategori: Markedsføring

    pris: 40 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    Third edition Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  89. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 13. november

    Introduktion til intern markedsføring

    Af Lund, Klaus, Kim Knudsen & Claus Thomsen

    1. udgave fra 1986Civiløkonomernes Forlag

    ISBN: 8787787326

    Kategorier: Markedsføring, Erhverv

    pris: 105 kr – stand: ★★★

    Hæftet. 190 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0742).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  90. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 24. november

    Iternational markedsføring

    Af Finn Rolighed Andersen m.fl

    3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka

    ISBN: 9788792098009

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Næsten ikke brugt. Lidt slidt i hjørnerne på omslaget.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  91. Billede af bogen Jeff Bezos and the Age of Amazon

    Senest opdateret 10. november

    Jeff Bezos and the Age of Amazon

    Af Brad Stone

    fra 2013 på forlaget Bantam Press

    ISBN: 978-0-583-070447-5

    Kategorier: Markedsføring, Ledelse & Management, Bogvæsen, Amerika/USA, Biografier

    pris: 40 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 644 gram

    Bog - biografi - om manden der skabte Amazon.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  92. Billede af bogen KickStart din restaurant

    Senest opdateret 28. september

    KickStart din restaurant

    Af Annette Vamstrup & Gry Asnæs

    1. udgave fra 2008

    ISBN: 87-992277-0-9

    Kategorier: Jura, Studiebøger, Regnskab, Presse og Medier, Miljø, Markedsføring, Mad & gastronomi, Lærerbøger, IT-bøger, Industri, Håndværk, Faglitteratur, Erhverv

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 640 gram

    "En virkelig god fagbog som behandler relevante emner på en overskuelig og konstruktiv måde. Dybdegående uden at blive irrelevant." "Som nystartet ...er det næsten umuligt at overskue alle de opgaver, der skal løses. Med "KickStart" har jeg fået et usædvanligt nyttigt opslagsværk og inspirationskilde".


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  93. Billede af bogen King of Capital

    Senest opdateret 13. september

    King of Capital

    Af David Carey and John E. Morris

    fra 2012 på forlaget Crown Business

    ISBN: 978-0-307-88602-6

    Kategorier: Økonomi, Markedsføring, Ledelse & Management, Erhverv

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 320 gram

    The remarkable rise, fall, and rise again of Steve Scharzman and Blackstone.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  94. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 6. oktober

    Klimaforandringer - Hvad er din forretningsstrategi?

    Af Andrew J. Hoffman & John G. Woody

    fra 2009 på forlaget Gyldendal Business

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Erhverv, Samfundsvidenskab, Miljø

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Klimaforandringer er kommet for at blive - det samme er de forandringer, som de vil medføre for virksomhederne. Forfatterne taler om en "markedsovergang", hvor der vil være både vindere og tabere. De virksomheder, der viser lederskab og tager ansvar for den grønne omstilling, vil være morgendagens vindere. Bogen inspirerer til, hvordan ledere og virksomheder kan drage fordele ved at lede an i udviklingen.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  95. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 5. oktober

    konvergens og nye medier

    Af Bo Kampmann Walther

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    frikøbt biblioteksbog


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  96. Billede af bogen Kreativitet - Danmarks vigtigste råstof

    Senest opdateret 1. oktober

    Kreativitet - Danmarks vigtigste råstof

    Af Claus Buhl

    fra 2007Børsens Forlag

    ISBN: 978-87-7664-062-0

    Kategorier: Markedsføring, Kommunikation, Humaniora

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    HELT NY. Har aldrig været i brug, ingen overstregninger, ingen krøllede sider. Nyprisen var 480 kr.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  97. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 1. oktober

    Kreativitet der sælger

    Af Carsten Lynge

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    ISBN: 9788775536726

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  98. Billede af bogen Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Senest opdateret 14. oktober

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Af Fortalt af Hans Klarskov til Leif Plenov

    1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S

    Kategorier: Markedsføring, Erindringer, Erhverv

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  99. Billede af bogen Kulturforskelle og den internationale markedsføring

    Senest opdateret 27. oktober

    Kulturforskelle og den internationale markedsføring

    Af Erik Kærgaard Kristensen

    3. udgave fra 1993 på forlaget Samfundslitteratur - 1993 - 3. udgave -

    ISBN: 87-593-045-4

    Kategorier: Markedsføring, Undervisning

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★

    Kulturforskelle og den internationale markedsføring Bogen om evnen til at overvinde de kulturelle barriere bliver ”nøglen til kunderne” i de kommende års skærpede konkurrence. (lærebog). B2028-11-286 - Pris ex forsendelse, vægt 380g. Meget tæt på seks stjerner.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  100. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 9. november

    Kvinde kend din karriere - en personlig guide til din professionelle planlægning og karrierevalg

    Af Inge Berneke

    1. udgave fra 2010 på forlaget L&R Business

    Kategorier: Ledelse & Management, Kompetenceudvikling, Markedsføring, Selvudvikling

    pris: 235 kr – stand: ★★★★★★

    Meget velskreven guide til den moderne kvinde, som ønsker råd til at planlægge sin karriere. Læs om karriere-cyklus, netværk, personlig branding og work-life-balance.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog