Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 123 bøger.



  • 31Billede af bogen The Practice of Public Relations

    Senest opdateret 6. marts

    The Practice of Public Relations

    Af Fraser P. Seitel

    9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 0131020250

    Kategori: Markedsføring

    pris: 268 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1263 gram

    To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 32Billede af bogen Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Senest opdateret 3. marts

    Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Af Nikolaj Stagis

    1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 443 gram

    Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 33Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 3. marts

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    Oplag: active

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 34Billede af bogen International Markedsføring. Cases og opgaver

    Senest opdateret 28. februar

    International Markedsføring. Cases og opgaver

    Af Finn Rolighed Andersen & Co.

    4. udgave fra 2012Trojka/Gads Forlag A/S

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-92098-47-4

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 35Billede af bogen Black Box Thinking.

    Senest opdateret 23. februar

    Black Box Thinking.

    Af Matthew Syed

    1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-406-1162-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 670 gram

    Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 36Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Senest opdateret 23. februar

    Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Af Henrik Vejlgaard.

    fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

    Oplag: active

    ISBN: 87-17-07084-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 810 gram

    Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 37Billede af bogen A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Senest opdateret 15. februar

    A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Af Janelle Barlow and Claus Møller

    2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 9781576755822

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 38Billede af bogen Grafisk design: markedsføring i praksis og håndværk for den lidt øvede

    Senest opdateret 15. februar

    Grafisk design: markedsføring i praksis og håndværk for den lidt øvede

    Af Kay Werner Schmidt

    1. udgave fra 2004 på forlaget Grafisk Litteratur & Design

    Oplag: active

    ISBN: 87-989956-1-8

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 2450 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 3090 gram

    490 sider. Bogen foreligger indbundet (lærred) + kassette (lærred) til opbevaring. Mål og vægt er som følger: B: 264mm, H: 270mm, D: 52mm, Vægt: 3055g. Bogen er ny! - Hør her: Intet er sparet for at vise de utrolige muligheder inden for grafisk design. De er her samlet på 490 sider, hvor de i virkeligheden aldrig optræder i den samme tryksag. - Bogen udmærker sig bl.a. ved, at de farver og trykteknikker, der beskrives, rent faktisk er trykt på den måde i bogen. Det betyder bl.a., at du præcis kan se, hvordan det ser ud. - Enestående bog om design og markedsføring. Bogen blev kåret som årets bog i 2004.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 39Billede af bogen The Bourgeois Virtus. Ethics for an age of commerce

    Senest opdateret 12. februar

    The Bourgeois Virtus. Ethics for an age of commerce

    Af Deirdre N. McCloskey

    fra 2006 på forlaget University of Chicago Press

    Oplag: active

    Kategorier: Antologier, Erhverv, Faglitteratur, Historie:Kultur, Markedsføring, Økonomi

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 984 gram

    Som en skjald fra tidligere tider konkluderer McCloskey om kapitalismens succes på to måder: kvaliteten af den personlige adfærd, som muliggør at kapitalismen lykkedes og de personlige muligheder som den kapitalistiske økonomi historisk har medført.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 40Billede af bogen The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Senest opdateret 12. februar

    The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Af Anat Admati & Martin Hellwig

    fra 2014 på forlaget Princeton

    Oplag: active

    ISBN: 0-691-15684-2

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie, Økonomi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 718 gram

    "At last! Two eminent economists explain in plain english what is wrong with banks and what needs to be done to make them safer" - Mervyn King, Governor of the Bank of England

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 41Billede af bogen Unik nu - eller aldrig. Brandet driver virksomheden i den nye værdiøkonomi.

    Senest opdateret 11. februar

    Unik nu - eller aldrig. Brandet driver virksomheden i den nye værdiøkonomi.

    Af Jesper Kunde

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 8775538199

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    A corporate Religion book. 384 sider, illustreret i s/h og farver, hardback i originalt smudsomslag og Kassette. Tidligere jeres navnestempel øverst friblad ellers super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 42Billede af bogen Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Senest opdateret 10. februar

    Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Af René Højris

    1. udgave fra 2002Forlaget Roger

    Oplag: active

    ISBN: 8790860047

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 900 gram

    Rosser Reevers fra reklamebureauet Bates udviklede branchens mest epokegørende arbejdsværktøj: Unique Selling Preposition. 150 sider, illustreret i s/h, hardback, stort format, i rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 43Billede af bogen Patenter og Innovation i Danmark

    Senest opdateret 3. februar

    Patenter og Innovation i Danmark

    Af Lee N. Davis

    1. udgave fra 1991Blytmanns Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 87-87569-46-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    243 sider, hæftet. Publikation nr. 9. Teknik-Samfund Initiativet, Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 44Billede af bogen NYC head over (high) heels

    Senest opdateret 1. februar

    NYC head over (high) heels

    Af Kristina Korsholm

    1. udgave fra 2008 på forlaget Thanning & Appel

    Oplag: active

    ISBN: 87-413-0018-1

    Kategorier: Journalistik, Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Her kommer vi godt rundt i det fashionable New York.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 45Billede af bogen Bloodsport

    Senest opdateret 1. februar

    Bloodsport

    Af Robert Teitelman

    fra 2016 på forlaget Puplicaffairs

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-61039-413-0

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 678 gram

    En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 46Billede af bogen Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Senest opdateret 1. februar

    Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Af Paul Allen

    fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-141-95371-6

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 276 gram

    "He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 47Billede af bogen The Art of being unreasonable

    Senest opdateret 1. februar

    The Art of being unreasonable

    Af Eli Broad

    fra 2012 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-118-17321-3

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Memoirer, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 428 gram

    Indbundet + omslag. På engelsk. Undertitel: " Lessons in Unconventional Thinking". "As a creator of succesful companies, Eli Broad has few equals, and The Art of Being Unreasonable clearly shows why. It's also a book that powerfully makes the case that wealth finds its ultimate purpose in public service" - Bill Gates Billede kommer

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 48Billede af bogen The New Wealth Management

    Senest opdateret 1. februar

    The New Wealth Management

    Af Harold Evensky et al. (editors)

    fra 2011 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-470-62400-5

    Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1012 gram

    Udsendt i CFA Institute Investment series.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 49Billede af bogen Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Senest opdateret 1. februar

    Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Af John Carreyrou

    fra 2018 på forlaget Picador

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-5098-6806-3

    Kategorier: Engelsk, IT-bøger, Markedsføring, Medicin

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 592 gram

    Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 50Billede af bogen Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Senest opdateret 1. februar

    Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Af Sandipan Deb

    fra 2013 på forlaget Rupa

    Oplag: active

    ISBN: 978-81-291-2111-0

    Kategorier: Amerika/USA, Kriminalitet, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 178 gram

    Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 51Billede af bogen The Outsiders

    Senest opdateret 1. februar

    The Outsiders

    Af William N. Thorndike

    fra 2012 på forlaget Harvard Business Review Press

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-221-6267-5

    Kategorier: Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 388 gram

    Bogens undertitel er: Eight Unconventional CEOs and Their Radically Rational Blueprint for Success. Must-read for leaders. Koster 240kr på saxo.com.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 52Billede af bogen Fragile By Design

    Senest opdateret 1. februar

    Fragile By Design

    Af Charles W. Calomiris og Stephen H. Haber

    fra 2014 på forlaget Princeton University Press

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-691-15524-1

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 964 gram

    Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 53Billede af bogen The Performance Papers  Incisive Briefings For Busy Leaders

    Senest opdateret 1. februar

    The Performance Papers Incisive Briefings For Busy Leaders

    Af Andrew Bass

    fra 2011 på forlaget bookshaker

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-907498-71-8

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 324 gram

    "Chock-Full of Know-How and Experience, and written in a style that is both rigorous and refreshingly light in jargon,"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 54Billede af bogen Dear Chairman  Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 1. februar

    Dear Chairman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Graham

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 55Billede af bogen All consumers are not created equal

    Senest opdateret 26. januar

    All consumers are not created equal

    Af Gareth Hallberg

    fra 1995 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 0-471-12004-9

    Kategorier: Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Differential marketing. Database marketing, direct marketing, data processing, branding. 300 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 56Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    erhvervs jura for marketing og service

    Af Bjarke Tinten, Kennet FischerFöh, Anne Mette Bryde Nibe

    4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-7156-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 57Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Moderne markedsføring

    Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

    2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-6428-8

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 58Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Du skal ikke være der selv Erhvervspsykologens guide til at få det job, du gerne vil have

    Af Lars Lundmann

    1. udgave fra 2019 på forlaget Mental press

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-971339-0-3

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Studiebøger, Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 59Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Livsstrategier. Gør det, der virker. Gør det, der er væsentlig.

    Af Dr. Phil McGraw

    fra 2004 på forlaget Borgen

    Oplag: active

    ISBN: 87-21-02136-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Humaniora, IT-bøger, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Pædagogik, Selvhjælp, Selvudvikling, Sport & fritid, Undervisning, Øvrige

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 300 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 60Intet billede af bogen

    Senest opdateret 20. april

    Den politiske forbruger i det liberale samfund.

    Af Mads P. Sørensen

    1. udgave fra 2004Hans Reitzels Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788741223889

    Kategorier: Markedsføring, Politik, Samfundsvidenskab, Øvrige

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    136 sider, heftet, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort