Søg efter bog


Din søgning gav: 1 resultater
  1. Billede af bogen Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Senest opdateret 18. marts

    Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Af Lars Pynt Andersen (red) – Jeanette Rasmussen – Birgitte Tufte – Tessa Gjødesen

    1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur

    ISBN: 978-87-593-1231-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 280 gram

    Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort