Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 152 bøger.



  • 61Billede af bogen A Call for Judgment

    Senest opdateret 23. september

    A Call for Judgment

    Af Amar Bhidé

    fra 2010 på forlaget Oxford University Press

    Oplag: active

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 648 gram

    Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 62Billede af bogen Dear Chaiman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 23. september

    Dear Chaiman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Gramm

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-06-236983-3

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "Jeff Gramm's fascinating archaeology af shareholder activism lays bare the foundation upon which today's turbulent, performance-oriented stock market stands. Dear Chairman is an important, interesting, and insightful history." -- Frederick W. Smith, chairman and CEO, FedEx Corporation

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 63Billede af bogen NYC head over (high) heels

    Senest opdateret 20. september

    NYC head over (high) heels

    Af Kristina Korsholm

    1. udgave fra 2008 på forlaget Thanning & Appel

    Oplag: active

    ISBN: 87-413-0018-1

    Kategorier: Journalistik, Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Her kommer vi godt rundt i det fashionable New York.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 64Billede af bogen Bloodsport

    Senest opdateret 20. september

    Bloodsport

    Af Robert Teitelman

    fra 2016 på forlaget Puplicaffairs

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-61039-413-0

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 678 gram

    En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 65Billede af bogen Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Senest opdateret 20. september

    Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Af Paul Allen

    fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-141-95371-6

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 276 gram

    "He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 66Billede af bogen The Art of being unreasonable

    Senest opdateret 20. september

    The Art of being unreasonable

    Af Eli Broad

    fra 2012 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-118-17321-3

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Memoirer, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 428 gram

    Indbundet + omslag. På engelsk. Undertitel: " Lessons in Unconventional Thinking". "As a creator of succesful companies, Eli Broad has few equals, and The Art of Being Unreasonable clearly shows why. It's also a book that powerfully makes the case that wealth finds its ultimate purpose in public service" - Bill Gates Billede kommer

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 67Billede af bogen The New Wealth Management

    Senest opdateret 20. september

    The New Wealth Management

    Af Harold Evensky et al. (editors)

    fra 2011 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-470-62400-5

    Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1012 gram

    Udsendt i CFA Institute Investment series.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 68Billede af bogen Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Senest opdateret 20. september

    Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Af John Carreyrou

    fra 2018 på forlaget Picador

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-5098-6806-3

    Kategorier: Engelsk, IT-bøger, Markedsføring, Medicin

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 592 gram

    Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 69Billede af bogen Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Senest opdateret 20. september

    Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Af Sandipan Deb

    fra 2013 på forlaget Rupa

    Oplag: active

    ISBN: 978-81-291-2111-0

    Kategorier: Amerika/USA, Kriminalitet, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 178 gram

    Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 70Billede af bogen Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Senest opdateret 20. september

    Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Af David Einhorn

    fra 2007 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    Kategorier: Forvaltning, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 674 gram

    Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 71Billede af bogen Fragile By Design

    Senest opdateret 20. september

    Fragile By Design

    Af Charles W. Calomiris og Stephen H. Haber

    fra 2014 på forlaget Princeton University Press

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-691-15524-1

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 964 gram

    Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 72Billede af bogen The Performance Papers  Incisive Briefings For Busy Leaders

    Senest opdateret 20. september

    The Performance Papers Incisive Briefings For Busy Leaders

    Af Andrew Bass

    fra 2011 på forlaget bookshaker

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-907498-71-8

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 324 gram

    "Chock-Full of Know-How and Experience, and written in a style that is both rigorous and refreshingly light in jargon,"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 73Billede af bogen Dear Chairman  Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 20. september

    Dear Chairman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Graham

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 74Billede af bogen The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Senest opdateret 20. september

    The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Af Anat Admati & Martin Hellwig

    fra 2014 på forlaget Princeton

    Oplag: active

    ISBN: 0-691-15684-2

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie, Økonomi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 718 gram

    "At last! Two eminent economists explain in plain english what is wrong with banks and what needs to be done to make them safer" - Mervyn King, Governor of the Bank of England

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 75Billede af bogen Culture and Consumption II. Markets, Meaning, and Brand Management

    Senest opdateret 20. september

    Culture and Consumption II. Markets, Meaning, and Brand Management

    Af Grant McCracken

    1. udgave fra 2005 på forlaget Indiana University Press

    Oplag: active

    ISBN: 9780253217615

    Kategorier: IT, Kunst & kultur, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 450 gram

    227 sider, illustreret i s/h, paperback i super fin stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 76Billede af bogen Marketing Planning - a global perspective

    Senest opdateret 17. september

    Marketing Planning - a global perspective

    Af Sven Hollensen

    1. udgave fra 2006 på forlaget The McGraw-Hill

    Oplag: active

    ISBN: 9780077104184

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    The primary aim of this book is to offer students a concise, modern and well-structured introduction to marketing planning. Suitable for modules in Marketing Planning and International Marketing Planning,

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 77Billede af bogen Professionel webkommunikation – præcis og målrettet

    Senest opdateret 17. september

    Professionel webkommunikation – præcis og målrettet

    Af Bente Vestergaard

    1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST

    Oplag: active

    ISBN: 9788789755229

    Kategori: Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 255 gram

    Denne bog er skrevet til alle, som beskæftiger sig med webkommunikation, og den indeholder mange praksisnære eksempler på, hvad du skal være opmærksom på ved oprettelse af et velfungerende websted. Du får en grundig gennemgang af alle de dele, som du bør tage med i dine overvejelser som f.eks. planlægning og strukturering af samt navigation på webstedet samt navigation på webstedet, skrivning og formatering af gode webtekster samt korte og præcise forslag til brugervenlighedstest.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 78Billede af bogen Markedsføring på sociale medier

    Senest opdateret 17. september

    Markedsføring på sociale medier

    Af Bente Vestergaard

    1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 436 gram

    Et overblik over 13 af de mest populære sociale medier og deres fordele og ulemper i forbindelse med markedsføring, samt vejledning i, hvordan virksomheder med fordel kan agere på disse platforme.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 79Billede af bogen The Practice of Public Relations

    Senest opdateret 17. september

    The Practice of Public Relations

    Af Fraser P. Seitel

    9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 0131020250

    Kategori: Markedsføring

    pris: 268 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1263 gram

    To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 80Billede af bogen Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Senest opdateret 15. september

    Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Af Lars Pynt Andersen (red) – Jeanette Rasmussen – Birgitte Tufte – Tessa Gjødesen

    1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-593-1231-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 280 gram

    Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 81Billede af bogen Black Box Thinking.

    Senest opdateret 13. september

    Black Box Thinking.

    Af Matthew Syed

    1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-406-1162-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 670 gram

    Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 82Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Senest opdateret 13. september

    Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Af Henrik Vejlgaard.

    fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

    Oplag: active

    ISBN: 87-17-07084-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 810 gram

    Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 83Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. august

    Medieanalyse og relevans - grundbog i medieananlyse

    Af Peter Heller Lützen

    1. udgave fra 2010dansklærerforeningens forlag

    Oplag: active

    ISBN: 978.-87-7996-148-7

    Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring, Presse og Medier, Studiebøger, Undervisning

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    paperback. Medieanalyse og relevans – en grundbog i medieanalyse præsenterer mediefeltet på en ny og anderledes måde: bogen ser ikke isoleret på de enkelte medier, men tager udgangspunkt i de modaliteter som medier kommunikerer med, og præsenterer således en række tværgående analytiske begreber og m

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 84Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. august

    Bench Marking, en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-845-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 85Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. august

    Kotler om marketing

    Af Philip Kotler

    1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-725-7

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 86Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. august

    Sæt pris påm dine drømme

    Af Cam illa Hammerich

    2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-7188-231-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 87Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. august

    It's Alive

    Af Christopher Meyer & Stan Davis

    fra 2003 på forlaget Thomson

    Oplag: active

    ISBN: 1-58799-175-6

    Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 88Intet billede af bogen

    Senest opdateret 6. august

    Du skal ikke være der selv Erhvervspsykologens guide til at få det job, du gerne vil have

    Af Lars Lundmann

    1. udgave fra 2019 på forlaget Mental press

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-971339-0-3

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Studiebøger, Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 89Intet billede af bogen

    Senest opdateret 6. august

    Livsstrategier. Gør det, der virker. Gør det, der er væsentlig.

    Af Dr. Phil McGraw

    fra 2004 på forlaget Borgen

    Oplag: active

    ISBN: 87-21-02136-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Humaniora, IT-bøger, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Pædagogik, Selvhjælp, Selvudvikling, Sport & fritid, Undervisning, Øvrige

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 300 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 90Intet billede af bogen

    Senest opdateret 28. juli

    8 ord du altid skal slette fra din tekst og 39 andre sølvkorn fra DK's største kommunikationsblog.

    Af Bro

    1. udgave fra 2014 på forlaget Bro

    Oplag: active

    ISBN: 9788793284111

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier, Retorik

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort