Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 146 bøger.



  • 61Billede af bogen Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Senest opdateret 20. september

    Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Af David Einhorn

    fra 2007 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    Kategorier: Forvaltning, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 674 gram

    Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 62Billede af bogen Fragile By Design

    Senest opdateret 20. september

    Fragile By Design

    Af Charles W. Calomiris og Stephen H. Haber

    fra 2014 på forlaget Princeton University Press

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-691-15524-1

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 964 gram

    Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 63Billede af bogen The Performance Papers  Incisive Briefings For Busy Leaders

    Senest opdateret 20. september

    The Performance Papers Incisive Briefings For Busy Leaders

    Af Andrew Bass

    fra 2011 på forlaget bookshaker

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-907498-71-8

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 324 gram

    "Chock-Full of Know-How and Experience, and written in a style that is both rigorous and refreshingly light in jargon,"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 64Billede af bogen Dear Chairman  Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 20. september

    Dear Chairman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Graham

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 65Billede af bogen The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Senest opdateret 20. september

    The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Af Anat Admati & Martin Hellwig

    fra 2014 på forlaget Princeton

    Oplag: active

    ISBN: 0-691-15684-2

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie, Økonomi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 718 gram

    "At last! Two eminent economists explain in plain english what is wrong with banks and what needs to be done to make them safer" - Mervyn King, Governor of the Bank of England

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 66Billede af bogen Culture and Consumption II. Markets, Meaning, and Brand Management

    Senest opdateret 20. september

    Culture and Consumption II. Markets, Meaning, and Brand Management

    Af Grant McCracken

    1. udgave fra 2005 på forlaget Indiana University Press

    Oplag: active

    ISBN: 9780253217615

    Kategorier: IT, Kunst & kultur, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 450 gram

    227 sider, illustreret i s/h, paperback i super fin stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 67Billede af bogen Marketing Planning - a global perspective

    Senest opdateret 17. september

    Marketing Planning - a global perspective

    Af Sven Hollensen

    1. udgave fra 2006 på forlaget The McGraw-Hill

    Oplag: active

    ISBN: 9780077104184

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    The primary aim of this book is to offer students a concise, modern and well-structured introduction to marketing planning. Suitable for modules in Marketing Planning and International Marketing Planning,

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 68Billede af bogen Professionel webkommunikation – præcis og målrettet

    Senest opdateret 17. september

    Professionel webkommunikation – præcis og målrettet

    Af Bente Vestergaard

    1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST

    Oplag: active

    ISBN: 9788789755229

    Kategori: Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 255 gram

    Denne bog er skrevet til alle, som beskæftiger sig med webkommunikation, og den indeholder mange praksisnære eksempler på, hvad du skal være opmærksom på ved oprettelse af et velfungerende websted. Du får en grundig gennemgang af alle de dele, som du bør tage med i dine overvejelser som f.eks. planlægning og strukturering af samt navigation på webstedet samt navigation på webstedet, skrivning og formatering af gode webtekster samt korte og præcise forslag til brugervenlighedstest.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 69Billede af bogen Markedsføring på sociale medier

    Senest opdateret 17. september

    Markedsføring på sociale medier

    Af Bente Vestergaard

    1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 436 gram

    Et overblik over 13 af de mest populære sociale medier og deres fordele og ulemper i forbindelse med markedsføring, samt vejledning i, hvordan virksomheder med fordel kan agere på disse platforme.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 70Billede af bogen The Practice of Public Relations

    Senest opdateret 17. september

    The Practice of Public Relations

    Af Fraser P. Seitel

    9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 0131020250

    Kategori: Markedsføring

    pris: 268 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1263 gram

    To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 71Billede af bogen Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Senest opdateret 15. september

    Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Af Lars Pynt Andersen (red) – Jeanette Rasmussen – Birgitte Tufte – Tessa Gjødesen

    1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-593-1231-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 280 gram

    Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 72Billede af bogen Black Box Thinking.

    Senest opdateret 13. september

    Black Box Thinking.

    Af Matthew Syed

    1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-406-1162-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 670 gram

    Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 73Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Senest opdateret 13. september

    Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Af Henrik Vejlgaard.

    fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

    Oplag: active

    ISBN: 87-17-07084-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 810 gram

    Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 74Billede af bogen Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Senest opdateret 2. september

    Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Af Nikolaj Stagis

    1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 443 gram

    Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 75Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 30. august

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    Oplag: active

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 76Billede af bogen A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Senest opdateret 13. august

    A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Af Janelle Barlow and Claus Møller

    2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 9781576755822

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 77Billede af bogen Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Senest opdateret 9. august

    Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Af René Højris

    1. udgave fra 2002Forlaget Roger

    Oplag: active

    ISBN: 8790860047

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 900 gram

    Rosser Reevers fra reklamebureauet Bates udviklede branchens mest epokegørende arbejdsværktøj: Unique Selling Preposition. 150 sider, illustreret i s/h, hardback, stort format, i rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 78Billede af bogen Patenter og Innovation i Danmark

    Senest opdateret 2. august

    Patenter og Innovation i Danmark

    Af Lee N. Davis

    1. udgave fra 1991Blytmanns Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 87-87569-46-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    243 sider, hæftet. Publikation nr. 9. Teknik-Samfund Initiativet, Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 79Billede af bogen Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Senest opdateret 19. juli

    Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Af Rasmus Houlind

    1. udgave fra 2015 på forlaget Omnichannel Institute

    Oplag: active

    ISBN: 9788792562364

    Kategori: Markedsføring

    pris: 260 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 80Billede af bogen Praktisk Direct Marketing. Planlægning, implementering og opfølgning.

    Senest opdateret 14. juli

    Praktisk Direct Marketing. Planlægning, implementering og opfølgning.

    Af Frederik Bisbjerg

    1. udgave fra 2004 på forlaget Markedsføring A/S

    Oplag: active

    ISBN: 8798946439

    Kategori: Markedsføring

    pris: 135 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    142 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig flot stand

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 81Billede af bogen Spin   - Roman  -

    Senest opdateret 7. juli

    Spin - Roman - "Et fatalt museklik starter et mareridt "

    Af Per Helge Sørensen

    3. udgave fra 2005 på forlaget Sattelit

    Oplag: active

    ISBN: 87-7984-093-0

    Kategorier: Humor, Kommunikation, Markedsføring, Romaner, Skønlitteratur

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    409 sider. Orig. Pocketbog, Satirisk roman. ## En reklamepige med behov for ideer til kundens brandingplatform. En kontorchef på jagt efter en sag til sin handlekraftige minister. En journalistpraktikant med tre uger til at skaffe sig en dagbladsforside. Alle står de på spring for at udnytte historien, da en ung konsulent i frustration over job og parforhold en sen aften forvilder sig et museklik for langt ud i internettets gråzoner. ”… en fermt komponeret roman … rammer ikke bare plet som spændingsroman og samtidsfabel, men også som højaktuel kommentar til den måde, hvorpå enkeltpersoner pludselig bliver centrum i nyhedsindustriens kværn.” -Politiken. ## Nyt eksemplar

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 82Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. december

    The dream society : hvordan det kommende skift fra facts til følelser vil påvirke erhvervslivet og vor hverdag : dansk version

    Af Rolf Jensen

    1. udgave fra 1999 på forlaget Jyllands Postens Erhvervsbøger

    Oplag: active

    ISBN: 87-90605-65-9

    Kategorier: Markedsføring, Sociologi

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    En analyse af fremtidens samfund, det 5. samfund også kaldet The dream society, hvor følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 83Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. november

    NO LOGO : mærkerne, magten, modstanden

    Af Naomi Klein

    1. udgave fra 2001 på forlaget Klim

    Oplag: active

    ISBN: 87-7955-116-5

    Kategorier: Markedsføring, Essays

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitjagt med udnyttelse af den 3. verdens lønarbejdere såvel børn som voksne samt om græsrodsbevægelsernes reaktioner

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 84Intet billede af bogen

    Senest opdateret 20. september

    Data and Goliath. The hidden battles to collect your data and control your world.

    Af Bruce Schneider

    1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company

    Oplag: active

    ISBN: 9780393244816

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 85Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. september

    Markedsføringsplanlægning

    Af Bregendahl, Michael m.fl.

    1. udgave fra 1998 på forlaget Schønberg

    Oplag: active

    ISBN: 9788757015515

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Denne bog dækker hele pensum i markedsføringsplanlægning til merkonomeksamen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 86Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. september

    Total markedsorientering

    Af Erik Thelin

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 9788756921683

    Kategori: Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Denne bog giver overblik over og indføring i firmaets samspil med dets kunder.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 87Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    Finanskrisen 2008-2009. Nye værdier og spilleregler på finansmarkederne.

    Af George Soros

    1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland

    Oplag: active

    ISBN: 9788770701303

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 88Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    Kreativitet der sælger

    Af Carsten Lynge

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775536726

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 89Intet billede af bogen

    Senest opdateret 12. september

    Precision Marketing. Maximizing revenue through relevance.

    Af Sandra Zoratti;Lee Gallagher

    1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page

    Oplag: active

    ISBN: 9780749465353

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    208 sider, Paperback i rigtig fin stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 90Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Medieanalyse og relevans - grundbog i medieananlyse

    Af Peter Heller Lützen

    1. udgave fra 2010dansklærerforeningens forlag

    Oplag: active

    ISBN: 978.-87-7996-148-7

    Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring, Presse og Medier, Studiebøger, Undervisning

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    paperback. Medieanalyse og relevans – en grundbog i medieanalyse præsenterer mediefeltet på en ny og anderledes måde: bogen ser ikke isoleret på de enkelte medier, men tager udgangspunkt i de modaliteter som medier kommunikerer med, og præsenterer således en række tværgående analytiske begreber og m

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort