Søg efter bog


Din søgning gav: 18 resultater
  1. Billede af bogen Chaotics - The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence

    Senest opdateret 31. marts

    Chaotics - The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence

    Af Philip Kotler og John A. Caslione

    1. udgave fra 2009 på forlaget Amacom

    Oplag: 1

    ISBN: 9780814415214

    Kategori: Ledelse & Management

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    xiii+206 sider, halvlærredsbog i originalt smudsomslag, super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. marts

    Marketing 3.0. Markedsføring med mennesket i centrum.

    Af Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

    1. udgave fra 2010 på forlaget L & R Business

    ISBN: 9788711411841

    Kategori: Ledelse & Management

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    208 sider, illustreret i s/h, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    Kotler om marketing

    Af Philip Kotler

    1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: 1,

    ISBN: 87-7553-725-7

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Billede af bogen Marketing Management

    Senest opdateret 5. marts

    Marketing Management

    Af Philip Kotler, Kevin Lane Keller

    12. udgave fra 2006 på forlaget Prentice Hall

    ISBN: 01-3145-757-8

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 2100 gram

    This is the 12th edition of 'Marketing Management' which preserves the strengths of previous editions while introducing new material and structure to further enhance learning. Kan afhentes i Søborg eller sendes


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Billede af bogen Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control (seventh edition)

    Senest opdateret 26. februar

    Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control (seventh edition)

    Af Philip Kotler

    fra 1991 på forlaget Prentice – Hall International Edition

    ISBN: 0-13-563479-2

    Kategorier: Engelsk, Faglitteratur, Studiebøger

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1585 gram

    Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control (seventh edition) – 756 sider – Paperback - Sprog: English. - Pris ex forsendelse


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    Marketing 3.0

    Af Philip Kotler m.fl.

    fra 2010 på forlaget Lindhard og Ringhof

    Kategori: Øvrige

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★

    Indbinding: Hardback
    Med smudsomslag.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Billede af bogen Marketing for Hospitality and Tourism

    Senest opdateret 5. marts

    Marketing for Hospitality and Tourism

    Af Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

    4. udgave fra 2006

    ISBN: 01-3201-773-3

    pris: 120 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 1700 gram

    For undergraduate/graduate-level courses in Hospitality and Tourism Marketing.THE most widely used Hospitality marketing text-comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Easy-to-read and user-friendly, it provides examples and applications that illustrate the major decisions hospitality marketing managers face in their efforts to balance objectives and resources against needs and opportunities in today's global marketplace. Real-world in focus, it reflects the authors' rich combination of both teaching and international consulting experience in the hospitality and travel industries. An abundance of real-world examples and cases and experiential and internet exercises give students extraordinary insight into marketing situations they will actually encounter on the job.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  8. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    Chaotics/Ledelse i en turbulent tid

    Af Philip Kotler og John A. Caslione

    fra 2009Børsens Forlag

    Kategori: Øvrige

    pris: 205 kr – stand: ★★★★

    Indbinding: Hardback
    Med smudsomslag.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  9. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. april

    Marketing Management. 3rd edition

    Af Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane; Brady, Mairead; Goodman, Malcolm; Hansen, Torben

    fra 2016 på forlaget Pearson Education, 2016

    pris: 415 kr – stand: ★★★

    Sideantal: 976
    Indbinding: Hardback, large format
    Stand: Near fine
    The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller  an encyclopaedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial r. The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller  an encyclopaedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial r


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  10. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. april

    Principles Of Marketing, Fifth European Editoin

    Af Philip Kotler

    fra 2008 på forlaget Prentice Hall

    pris: 295 kr – stand: ★★★

    Sideantal: 1020
    Indbinding: Publishers softcover, large format
    Stand: Very good
    .


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort