Se information om den valgte bog


Billede af bogen ord der brander

Senest opdateret 16. marts

ord der brander

Af Lis Holm & Birgitte Nørlyk

Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 600 gram

Bogen sætter fokus på, hvordan sprog og ord bruges til effektivt at brande virksomheder og organisationer. Virksomheder og organisationer iscenesætter sig og italesætter sig, når de arbejder med deres brand og deres identitet. Man kan kort definere italesættelse som den sproglige iscenesættelse af et bestemt budskab eller ide. Der er eksempler og cases til hvert kapitel. Retter sig primært mod en bred gruppe af sprog- og kommunikationsstuderende. En sekundær målgruppe er erfarne kommunikationspraktikere. Softcover, 205 sider. Ny og ubrugt.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort