Senest opdateret 28. marts
1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2009 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 978-0-470-38795-5
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 528 gram
Undertitel. "Why It's Broken and how to Fix It"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2010 på forlaget Oxford University Press
Oplag: active
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 648 gram
Undertitel: "Sensible Finance for a Dynamic Economy"
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2016 på forlaget Harper Business
Oplag: active
ISBN: 978-0-06-236983-3
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 476 gram
"Jeff Gramm's fascinating archaeology af shareholder activism lays bare the foundation upon which today's turbulent, performance-oriented stock market stands. Dear Chairman is an important, interesting, and insightful history." -- Frederick W. Smith, chairman and CEO, FedEx Corporation
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781847940360
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 210 gram
Engelsk, Paperback, 254 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
Oplag: active
ISBN: 9781515169369
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 182 gram
Engelsk, paperback, 122 sider. Ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2011 på forlaget The Domino Project
Oplag: active
ISBN: 9781936719006
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 223 gram
Engelsk, hardback, 84 sider. Ny inkl. originalt smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2007 på forlaget Simon and Schuster
Oplag: active
ISBN: 9781416526667
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 188 gram
Engelsk, Paperback, 218 sider. Som ny, dog let misfarvning af bagsiden på omslaget
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2012 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781847940674
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 201 gram
Engelsk, Paperback, 242 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781905211494
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 211 gram
Engelsk, Paperback, 257 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
2. udgave fra 1996 på forlaget Direct Marketing Associates Inc.
Oplag: active
ISBN: 1931361436
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 684 gram
Engelsk, Hardback, 306 sider. Meget pæn stand, originalt smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2002 på forlaget KoganPage
Oplag: active
ISBN: 0749438096
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 637 gram
Engelsk Paperback, 302 sider. Pæn stand, dog har omslaget lidt skrammer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 463 gram
Engelsk, hardback, 240 sider. Som ny inkl. originalt smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
3. udgave fra 2013 på Nyt Teknisk Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788757127232
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 557 gram
Paperback, 218 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
1. udgave fra 2013 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788741256788
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 321 gram
Paperback, 160 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
1. udgave fra 2005 på forlaget Indiana University Press
Oplag: active
ISBN: 9780253217615
Kategorier: IT, Kunst & kultur, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
227 sider, illustreret i s/h, paperback i super fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. marts
6. udgave fra 2020 på forlaget Trojka
Oplag: active
ISBN: 978-87-7154-082-6
Kategorier: Logistik, Markedsføring, Organisation
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1375 gram
Paperback, rigtig god stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. marts
1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 978-87-593-1231-5
Kategori: Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 280 gram
Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. marts
fra 2007 på forlaget Wiley
Oplag: active
Kategorier: Forvaltning, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 674 gram
Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 2006 på forlaget The McGraw-Hill
Oplag: active
ISBN: 9780077104184
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
The primary aim of this book is to offer students a concise, modern and well-structured introduction to marketing planning. Suitable for modules in Marketing Planning and International Marketing Planning,
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST
Oplag: active
ISBN: 9788789755229
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 255 gram
Denne bog er skrevet til alle, som beskæftiger sig med webkommunikation, og den indeholder mange praksisnære eksempler på, hvad du skal være opmærksom på ved oprettelse af et velfungerende websted. Du får en grundig gennemgang af alle de dele, som du bør tage med i dine overvejelser som f.eks. planlægning og strukturering af samt navigation på webstedet samt navigation på webstedet, skrivning og formatering af gode webtekster samt korte og præcise forslag til brugervenlighedstest.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 436 gram
Et overblik over 13 af de mest populære sociale medier og deres fordele og ulemper i forbindelse med markedsføring, samt vejledning i, hvordan virksomheder med fordel kan agere på disse platforme.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall
Oplag: active
ISBN: 0131020250
Kategori: Markedsføring
pris: 268 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1263 gram
To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 443 gram
Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
1. udgave fra 1995 på Forlaget Åløkke
Oplag: active
ISBN: 87-592-2140-2
Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 410 gram
COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 28. februar
4. udgave fra 2012 på Trojka/Gads Forlag A/S
Oplag: active
ISBN: 978-87-92098-47-4
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. februar
1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine
Oplag: active
ISBN: 978-87-406-1162-5
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 670 gram
Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. februar
fra 2001 på Nordisk Forlag, Arnold Busck
Oplag: active
ISBN: 87-17-07084-8
Kategori: Markedsføring
pris: 98 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 810 gram
Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. februar
2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers
Oplag: active
ISBN: 9781576755822
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. februar
1. udgave fra 2004 på forlaget Grafisk Litteratur & Design
Oplag: active
ISBN: 87-989956-1-8
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 2450 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 3090 gram
490 sider. Bogen foreligger indbundet (lærred) + kassette (lærred) til opbevaring. Mål og vægt er som følger: B: 264mm, H: 270mm, D: 52mm, Vægt: 3055g. Bogen er ny! - Hør her: Intet er sparet for at vise de utrolige muligheder inden for grafisk design. De er her samlet på 490 sider, hvor de i virkeligheden aldrig optræder i den samme tryksag. - Bogen udmærker sig bl.a. ved, at de farver og trykteknikker, der beskrives, rent faktisk er trykt på den måde i bogen. Det betyder bl.a., at du præcis kan se, hvordan det ser ud. - Enestående bog om design og markedsføring. Bogen blev kåret som årets bog i 2004.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.