Søg efter bog


Din søgning gav: 1 resultater
  1. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Moderne markedsføring

    Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

    2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

    ISBN: 978-87-412-6428-8

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort