Se information om den valgte bog


Intet billede af bogen

Senest opdateret 23. juli

Moderne markedsføring

Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

ISBN: 978-87-412-6428-8

Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 1900 gram

kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.

Læg bogen i kurven

Flere bøger med samme titel

Hurtigt overblik over andre bøger til salg


TitelStandPris
Moderne Markedsføring6370 kr
Moderne Markedsføring6345 kr
Moderne markedsføring4195 kr

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort