Søg efter bog


Din søgning gav: 5 resultater
  1. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    Bench Marking, en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: 1.

    ISBN: 87-7553-845-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen Benchmarking - en praktisk tilgang

    Senest opdateret 3. februar

    Benchmarking - en praktisk tilgang

    Af Freytag, Per Vagn (red.)

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsens Bogklub

    ISBN: 8775538466

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 140 kr – stand: ★★★★

    Hardback med smudsomslag. 164 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort/hvid. (1804-0365).


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 5. marts

    Marketing - En introduktion

    Af Per Vagn Freytag, Jan Møller Jensen, Niels Jørgensen, Tage Koed Madsen

    2. udgave fra 2003Syddansk Universitetsforlag

    Oplag: 1

    ISBN: 87-7838-796-5

    pris: 70 kr – stand: ★★★

    Vægt: 550 gram

    Brugt med nogen highlights Del af HA studiet ved Syddansk Universitet. Kan afhentes i Søborg eller sendes.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 13. april

    Benchmarking - en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag m. fl.

    fra 2001Børsens Forlag. Kbh.

    Kategori: Øvrige

    pris: 195 kr

    Sideantal: 164
    Indbinding: IB
    Flot og velholdt eksemplar.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 13. april

    Marketing - en introduktion

    Af Per Vagn Freytag m.fl.

    fra 2005Syddansk Universitetsforlag.

    Kategori: Øvrige

    pris: 115 kr

    Sideantal: 270
    Indbinding: HF
    Lette lager-/brugsspor


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort