
Senest opdateret 6. august
1. udgave fra 2014 på forlaget Indblik
Oplag: active
ISBN: 978-87-93068-54-4
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Ledelse & Management, Parforhold, Personlig udvikling, Selvhjælp, Øvrige
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 350 gram
Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 5. august
1. udgave fra 2010 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788776758301
Kategorier: Kommunikation, Retorik
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
187 sider, heftet. Nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 31. juli
1. udgave fra 2012 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: active
ISBN: 978-87-02-10104-1
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 92 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 495 gram
Hæftet m. flapper. Ny og ulæst reolbog. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. (K513) Vejer 350 gram.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 28. juli
1. udgave fra 2013 på forlaget Hudson Street Press
Oplag: active
ISBN: 9781594631023
Kategorier: Kommunikation, Psykologi, Selvudvikling
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
251 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. juli
fra 2008 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 978-87-00-79427-6
Kategorier: Kommunikation, Kunst & kultur
pris: 68 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1480 gram
Hardback. Ny reolbog. Købes flere bøger samlet, sendes med én porto. (WB6b) Vejer 1280 gram.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. juli
2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels
Oplag: active
ISBN: 978-87-412-6428-8
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Introduktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virksomhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret produktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på digitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder valget af cases.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. juli
2. udgave fra 2016 på forlaget Systime
Oplag: active
ISBN: 978-87-616-6147-0
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Studiebøger, Undervisning
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
paperback Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt. Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent. Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri. 2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur. Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 18. juli
2. udgave fra 1995 på Borgens Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-604-0100-1
Kategorier: Kommunikation, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Parforhold
pris: 108 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 345 gram
Fra bogens bagside: Mænd kommer med løsninger og underkender følelser, når kvinder har brug for forståelse. Kvinder kommer uopfordret med gode råd, når mænd vil klare ærterne selv. Mænd trækker sig ind i sig selv, når de har problemer, hvorimod kvinder har behov for at snakke om dem. Mænd og kvinder misforstår nemt hinanden, fordi de taler vidt forskellige sprog. Mænd vil gerne føle, der er brug for dem. Kvinder vil gerne føle sig elsket. Mænd og kvinder giver den slags kærlighed, som de selv har brug for, og ikke hvad den anden har brug for. Forfatteren fortæller i bogen, hvad man kan gøre for at modvirke forskellene i de to køns måder at kommunikere på, og hvordan man tackler forskelle i følelsesmæssige behov. Han forklarer også, hvorfor vi kan skændes, så det brager, netop når vi er allermest forelskede. Originaltitel: Men are from Mars, women are from Venus. Oversat til dansk af Inge Bielefeldt. Udsendt af Bogklubben 12 Bøger efter overenskomst med forlaget. Indbinding: Indbundet. Omfang:316 sider. Fra ikke-ryger hjem,
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 12. juli
5. udgave fra 2000 på forlaget Politikkens
Oplag: active
ISBN: 87-567-5976-2
Kategorier: Dansk, Faglitteratur, Hobby, Kommunikation, Musik, Retorik, Sprog
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
indbundet Den nye 5. udgave er markedets mest omfattende med mange nye ord, bl.a. navne, udenlandske ord og slangudtryk. Desuden med oversigt over de mest brugte melodier til festsangene og praktisk vejledning i sangskrivning
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 10. juli
fra 1974 på forlaget Borgen
Oplag: active
Kategorier: Drama, Kommunikation, Retorik
pris: 135 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 420 gram
Bogen er på 276 sider, hæftet udgave og fremstår som ny! - Originaltitel: Muntlig framställning - oversat af Ole Henrik Kock - illustreret
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 8. juli
1. udgave fra 2002 på forlaget Apostrof
Oplag: active
ISBN: 87-591-0521-6
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Pædagogik, Studiebøger, Undervisning, Øvrige
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 750 gram
Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Hardback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 4. juli
1. udgave fra 2011 på forlaget Turbine
Oplag: active
ISBN: 87-7090-638-6
Kategorier: Biografier, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Samfundsvidenskab, Øvrige
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 439 gram
”Vi må gøre noget! Vi kan ikke bare se på, mens verden går sin skæve gang.” Med det udgangspunkt kalder biskop Kjeld Holm og professor Steen Hildebrandt til oprør – et oprør fra hjertet. Det umage par, biskoppen fra Aarhus Stift og professoren i organisation og ledelse, prøver med bogen at forstå verden og deres egen rolle i den – fra de blev født i midten af forrige århundrede til lige nu, hvor de tager hul på fremtiden. Formen er samtalebogens, men dialogen er stramt redigeret af journalist Lars Møller i en tematisk og næsten dramatisk afsøgning af de spor, der fører biskoppen og professoren ud på oprørets rand. At tænde et håb er, hvad deres oprør først og fremmet drejer sig om. At håbe er at turde bringe fremtiden ind i nutiden. Håbet om et bedre liv, ikke ud af det blå, men vakt i troen på, at der findes en mening med livet. Og den mening skaber man selv – hvis man kan gøre sig fri af fortiden. Kjeld Holm og Steen Hildebrandt fortæller hudløst ærligt om en barndom, der var fyldt med skyld og dårlig samvittighed, og hjem, der ikke levnede plads til håb. ”Oprør fra hjertet” er et personligt og samfundsengageret manifest fra to mænd på toppen af deres karrierer. Den er et opgør med industrisamfundets tænkning – og dermed værdierne i deres egen opvækst og modning. Bogen har budskaber til alle mennesker, der har brug for at standse op og mærke efter, om vi nu også er på rette vej. Bogen udfordrer læseren til at møde fremtiden med konkrete håb, ikke bare for sig selv, men for os alle og for samfundets og verdens svageste. For vores skæbner hænger sammen. Holm og Hildebrandt tænker stort: De vil en bedre fremtid for vore børn og børnebørn. De vil en verden uden krig. De vil tæmme den globale kapitalisme. Oprøret fra hjertet er på én gang politisk og dybt personligt. Holm og Hildebrandt udfordrer politikerne og efterlyser en ny drejebog for Danmark. Men hellere end at pege fingre af andre peger de på, hvad de selv kan gøre.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 30. juni
fra 2004 på forlaget Kvan
Oplag: active
ISBN: 87-9006-644-8
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Psykologi, Pædagogik
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1062 gram
Indhold: Bevidsthed (Søren Willert: Bevidsthed i virkeligheden). Mening (Erik Svejgaard: Mening og forståelse. Allan Holmgren: Spil med sproget : kommunikere, relatere og socialt konstruere). Relationer (Ole Løw: Relationer som sociale konstruktioner. Kjeld Sten Iversen: Psykodynamisk teori om lærer-elev-relationen). Indlevelse (Jette Fog: Empatiens to dobbeltheder. Judy Gammelgaard: Kan man lære at være empatisk?). Kommunikation (Benedicte Madsen: Kommunikationstrekanten : indhold, forhold og kontekst. Kommunikation som opbygning af relationer og læringsrum / Helle Alrø og Marianne Kristiansen). Socialisation (Dion Sommer: Grundsyn i socialiseringsteori : refleksioner efter paradigmeskiftet. Lars Dencik: Socialisation). Identitet (Per Schultz Jørgensen: Den konstruerede identitet. Bo Jacobsen: Identiteten og selvet). Læring (Hans Vejleskov: Læring og kognitiv udvikling. Mogens Hansen: Læring), Leg (Pernille Hviid: Leg og udvikling. Stig Brostöm: Leg). Forskellighed (Forskellighed : respekten for det enkeltstående / Peter Berliner, Malin Wiking og Mathias Blob. Henning Strand: Forskellighed). Social konflikt (Jørn Nielsen: Om konflikter. Irene Oestrich: Anvendelse af den kognitive model ved konfliktløsning)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 25. juli
1. udgave fra 197 på forlaget Egmont
Oplag: active
ISBN: 87-608-0656-7
Kategori: Kommunikation
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 450 gram
Hardback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 3. juli
fra 2000 på forlaget Aschehoug
Oplag: active
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation
pris: 135 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 609 gram
288 sider. hardback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 12. februar
1. udgave fra 2009
Oplag: active
Kategori: Kommunikation
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Bogen er ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 30. juli
fra 1988 på forlaget Rhodos
Oplag: active
Kategorier: Filosofi, Kommunikation, Samfundsvidenskab
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 20. juli
1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 9788759315620
Kategorier: Kommunikation, Kunst & kultur, Undervisning
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
315 s.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. oktober
1. udgave fra 1995 på forlaget Parlando
Oplag: active
ISBN: 87-984058-3-7
Kategori: Kommunikation
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 360 gram
Lotte Heise sætter ubehagelige emner til debat i denne bog, der blandt andet kommer ind på, hvorfor og hvordan mænd udøver magt over for kvinder, og hvad det gør ved offeret, både i forhold til psykisk og fysisk misbrug og vold. Bog købt af biblioteket.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 11. oktober
1. udgave fra 2017 på forlaget Frydenlund
Oplag: active
ISBN: 9788771187861
Kategorier: Faglitteratur, Humaniora, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Ledelse & Management, Psykologi, Pædagogik, Undervisning, Ungdom
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 550 gram
Virkemidler i voksenundervisning giver inspiration og praktiske værktøjer til voksenundervisere og uddannelsesinstitutioner (private såvel som offentlige), der har fokus på grund- og efteruddannelse af offentligt ansatte. Den stiller skarpt på de faktorer, der er grundlæggende for, at voksenundervisning skaber læring: Hvordan skabes relation til og mellem deltagerne? Hvordan kan modstand ira deltagere håndteres? Hvordan skabes refleksion, sả det understøtter læring? Hvordan og hvorfor er facilitering centralt i læreprocessen? Og meget mere. I en 7-trins-guide gennemgås et undervisningsforløb med alt lige fra velkomst, relationelle virkemidler, proaktivitet og imødegåelse af modstand, robusthedsfaktorer, læringsstile, motivation, og visuelle virkemidler m.m.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
1. udgave fra 2006 på Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-7684-038-7
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Hæftet. 159 sider. Sprog: Dansk. Stempel i bog. (2510-0112).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
fra 2005 på forlaget Aschehoug
Oplag: active
ISBN: 8763243229
Kategorier: Kommunikation, Krop & sind, Mystik/eventyr, Okkultisme, Spiritualitet
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
En guide til englenes verden Til alle tider har mennesket været fulde af af en næsten magisk fascination af kærlighedens budbringere-englene. I denne smukt illustrerede bog kan du læse hvordan de kan hjælpe dig med at skabe mere harmoni, kærlighed og glæde i dit liv. Her kan du læse om engletroens oprindelse, hvordan englenes verden egentlig ser ud, hvad englehealing er, hvem ærkeenglene er, hvad en skytsengel egentlig gør, unikke engle-affirmationer, der hjælper dig til at leve i harmoni, kærlighed , glæde og fred og meget mere, Bogen er rigt illustreret med fantastiske englebilleder i farve. Hardback m. omslag 181 sider-
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
1. udgave fra 2001 på forlaget Borgen
Oplag: active
ISBN: 9788721017743
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Psykologi
pris: 65 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 270 gram
Bogen forsøger at give et mere nuanceret billede af vore dages svigermødre og sætte ord på de problemer, man ikke tør diskutere i familiens skød. Svigermors rolle har ændret sig i takt med de nye familiemønstre. Brud, skilsmisse og dannelse af nye parforhold kan let skabe forviklinger i familielivet. Paperback - 202 sider. ( 13,9 x 21,4 cm ). Fin stand - der er navn på første blad.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
2. udgave fra 2011 på forlaget Frydenlund
Oplag: active
ISBN: 9788778878687
Kategorier: Dansk, Faglitteratur, Journalistik, Kommunikation, Presse og Medier
pris: 65 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 400 gram
Teddy Petersens bestseller "Skriv så det fænger" er her i en opdateret og revideret udgave, der guider dig sikkert igennem blandt andet det danske sprogs faldgruber og de journalistiske metoder, som er gode at kende, hvis man ønsker at blive bedre til at skrivefængende tekster. Bogens er fuld af inspirende eksempler på spændende sprog, lavet af mange forskellige mennesker med meget forskellig baggrund og erfaring: højskoleelever, kursister, journalistelever, uddannede journalister og forfattere. Bogen henvender sig til alle, der arbejder med professionel kommunikation, dem der blot ønsker at blive bedre til at skrive et brev, et notat eller en hjemmesidetekst, og så selvfølgelig journalister. Softback - 172 sider. FIN stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
1. udgave fra 2017 på Dans Psykologisk Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788771584639
Kategorier: Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 400 gram
Hvad kan være mere vigtigt for lederen end at vide, om de ting, han eller hun beslutter og igangsætter, skaber de effekter og resultater, som var intentionen? Om organisationen bevæger sig i den ønskede retning? Og om de beslutninger, der er blevet truffet, rent faktisk er gode? VIDENSINFORMERET LEDELSE er et bidrag ind i den offentlige sektors søgen efter, hvordan ledere bruger viden og data til at underbygge og træffe beslutninger, uden at det fører til overstyring og målmylder. Bogen argumenterer for, at lederen har et særligt ansvar for at lade sig informere af viden og giver samtidig grebene til at gøre det. At opbygge og tage vidensinformerede beslutninger er således lederens ansvar: “Lederen har en helt afgørende rolle i og ansvar for, at der er sammenhæng mellem vision, strategi, indsatser og effekter. At der er mening med de opstillede mål og den data, som skal informere om, hvorvidt de ønskede effekter er opnået. Det er ikke muligt for lederen at uddelegere at stille de rigtige og vigtige spørgsmål, fortolke viden og lave vurderinger. Netop det er lederens opgave. Det er derfor, at lederen har fået titlen ’leder’.” Softback med sideflapper ( 15,2 x 22,5 cm ). 203 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
1. udgave fra 1999 på forlaget KLIM
Oplag: active
ISBN: 8777348492
Kategorier: Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Organisation, Studiebøger
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 840 gram
Den femte disciplin beskrives som "systemtænkningen" der skal integrere de fire øvrige discipliner inden for den lærende organisation: personlig beherskelse, mentale modeller, fælles visioner og teamlæring Highligt pen forekommer gennem bogen en del steder. Ellers Softback i pæn stand - 358 sider. ( 25 x 18 cm ).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 29. september
fra 2015 på forlaget Ude og Hjemme
Oplag: active
ISBN: 9788793359598
Kategorier: Biografier, Dansk, Erindringer, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Okkultisme, Personlig udvikling, Psykologi, Selvudvikling, Spiritualitet
pris: 75 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 300 gram
I bogen fortæller Anne-Marie ærligt om sit fascinerende liv. Både om sine utrolige oplevelser som clairvoyant og om sine egne personlige tragedier, glæder og kærlighedshistorier. Anne-Marie hjælper desuden læserne med at bruge deres egne clairvoyante evner. Undervejs giver hun råd og vejledning til at tyde symboler, farver og tal, ligesom hun forklarer, hvordan man lærer dig selv bedre at kende gennem tarotkort. Flot stand - dog lidt smuds på underste snit - man knap bemærker. Softback - 173 sider. Illustreret.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 21. september
fra 1985 på forlaget Dansklærerforeningen
Oplag: active
ISBN: 87-87813-45-9
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Presse og Medier, Undervisning
pris: 75 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 505 gram
Reklamedrøm – Reklamebilledets bombe i underbevidstheden -144 sider –Papbind med flapper - Sprog: Dansk – Rigt illustreret i s/h og farver.... Navn klippet ud i øverste højre hjørne på titelblad. - Pris ex forsendelse - B1737- 18- 10346
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. september
1. udgave fra 1950 på Wilhelm Hansen, Forlag
Oplag: active
Kategorier: Billedbøger, Børnebøger, Børn & forældre, Fantasy, Fortællinger, Fysik, Fremtid, Gyser, Humor, Kommunikation, Mystik/eventyr, Naturvidenskab, Pædagogik, Science fiction, Studiebøger, Tegneserier, Undervisning, Ungdom, Samtalebøger
pris: 45 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 450 gram
RARITET, børnebog for børn i alle aldre, heftet illustreret papbind, 23x31cm, 22 upaginerede sider med farvestrålende pædagogiske tegninger af Ungermand og Soya's historie om Jan på 11 og Janne på 9 og deres oplevelser omkring et atomkraft-laboratorium !
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.
Senest opdateret 19. september
3. udgave fra 1980 på Chr Erichsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-555-0734--4
Kategorier: Erotik, Etik, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Leksikon, Parforhold, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling, Studiebøger, Sundhed, Undervisning, Ungdom
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1000 gram
Heftet bind med illustreret kartonomslag. Bogen opsprættet men ikke beskåret. Omslaget med brugsspor. 350 sider, 18x26cm. Label over ejerstempel på smudstitelbladet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.