Senest opdateret 23. juli
2. udgave fra 2016 på forlaget Systime
Oplag: 2.
ISBN: 978-87-616-6147-0
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Studiebøger, Undervisning
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
paperback Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt. Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent. Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri. 2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur. Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Hurtigt overblik over andre bøger til salg
Titel | Stand | Pris |
---|---|---|
Oplevelsesøkonomi | 6 | 115 kr |
Oplevelsesøkonomi | 6 | 220 kr |
Oplevelsesøkonomi | 4 | 145 kr |
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger