Kategorien: ErhvervDenne kategori indeholder 1891 bøger.



  • 91Billede af bogen Vinderen - den dramatiske historie om Vestas

    Senest opdateret 14. september

    Vinderen - den dramatiske historie om Vestas

    Af Ole Sønnichsen

    1. udgave fra 2009 på forlaget Gad

    Oplag: active

    ISBN: 9788712044857

    Kategorier: Biografier, Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 839 gram

    Historien om Vestas, der i løbet af 30 år er vokset fra at være et mindre vestjysk smedeværksted til verdens største producent af vindmøller. Direktøren Ditlev Engel (f. 1964) giver sit personlige bud på god ledelse, internationale spilleregler og vindermentalitet. Antal sider: 245 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 92Billede af bogen Miraklet i LEGO

    Senest opdateret 14. september

    Miraklet i LEGO

    Af Niels Lunde

    1. udgave fra 2012 på forlaget Jyllands-Posten

    Oplag: active

    ISBN: 9788776922399

    Kategorier: Biografier, Erhverv, Historie:Danmark, Ledelse & Management, Øvrige

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 620 gram

    Om Lego-koncernens vej fra en livstruende krise til enestående succes. Antal sider: 311 - Indbinding: Hæftet

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 93Billede af bogen Vi investerer i forening -en bog om investeringsforeninger

    Senest opdateret 14. september

    Vi investerer i forening -en bog om investeringsforeninger

    Af Torben Growth Hansen og Søren Bjerregaard Jepsen

    3. udgave fra 2004 på forlaget Danske Invest Administration A/S

    Oplag: active

    Kategori: Erhverv

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Vi investerer i forening -en bog om investeringsforeninger – 104 sider – Hardback - Sprog: Dansk – Rigt illustreret i farver. - Pris ex forsendelse -B1731 –22 - 10422

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 94Billede af bogen Guldsmede og guldsmedelaug i Danmark 1429 - 1900

    Senest opdateret 14. september

    Guldsmede og guldsmedelaug i Danmark 1429 - 1900

    Af Bent Knie-Andersen

    1. udgave fra 2009 på forlaget Nationalmuseet

    Oplag: active

    ISBN: 9788776021078

    Kategorier: Erhverv, Historie:Danmark, Historie:Kultur, Kunst & kultur

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1740 gram

    Bent Knie-Andersens "Guldsmede og guldsmedelaug i Danmark 1429 - 1900" kaster nyt lys over guldsmedenes håndværk og forhold gennem næsten 500 år. Bent Knie-Andersens var en kendt og respekteret erhvervsmand, og han lar lavet en meget grundig og spændende afdækning af et erhverv, som i særlig grad havde Kongens bevågenhed. Dem, der sidder på guldet, sidder på magten. 256 sider. Splinterny, ikke pakket ud. Hardback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 95Billede af bogen Mærsk Mc-Kinney Møller

    Senest opdateret 13. september

    Mærsk Mc-Kinney Møller

    Af Thomas Larsen og Finn Mortensen

    fra 2008 på forlaget Gyldendals Business

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-02071795

    Kategorier: Biografier, Erhverv

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    Mærsk Mc-Kinney Møller - Hardback - Sprog: Dansk - Ny og ubrugt. Et personligt portræt af Danmarks største erhvervsmand. –Pris ex forsendelse

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 96Billede af bogen Den perfekte storm

    Senest opdateret 13. september

    Den perfekte storm

    Af Peter Svarre

    1. udgave fra 2011 på forlaget Gyldendal Business

    Oplag: active

    ISBN: 9788702113754

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 185 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 481 gram

    Indeholder tre strategier: En forretningsstrategi for sociale medier, en kommunikationsstrategi og "en organisationsstrategi, som forbereder din organisation på den perfekte storms hærgen". Antal sider: 274 - Indbinding: Hæftet

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 97Billede af bogen Black box thinking - den overraskende sandhed om succes

    Senest opdateret 12. september

    Black box thinking - den overraskende sandhed om succes

    Af Matthew Syed

    1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine

    Oplag: active

    ISBN: 9788740611625

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 703 gram

    Med afsæt i eksempler fra en række kendte virksomheder og personer, hvor succeshistorier er skabt af ideen om at "fejl fører til læring, udvikling og fremskridt", argumenterer forfatteren for at de alle bruger Black Box Thinking for at skabe succes. Antal sider: 344 - Indbinding: Hæftet.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 98Billede af bogen Juridisk Lærebog for ejendomsmæglere

    Senest opdateret 12. september

    Juridisk Lærebog for ejendomsmæglere

    Af Jan Kobbernagel

    fra 1968Erhvervsøkonomisk Forlag

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Studiebøger

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1020 gram

    Juridisk Lærebog for ejendomsmæglere - 488 sider – Blåt lærredsbind med guldtryk på ryg og front - Sprog: Dansk – Fotografisk optryk. Denne bog er først og fremmest skrevet for dem, der forbereder sig til ejendomsmæglereksamen, og den indeholder derfor det juridiske stof, der kræves til denne eksamen. Af praktiske grunder er der dog medtaget en del stof, som ikke kræves lært til eksamen, men som det vil være nyttigt for en ejendomsmægler at have ved hånden, når han skal til at virke i praksis. – Pris ex forsendelse

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 99Billede af bogen Bryggeren - J. C. Jacobsen på Carlsberg

    Senest opdateret 12. september

    Bryggeren - J. C. Jacobsen på Carlsberg

    Af Kristof Glamann

    fra 1990 på forlaget Gyldendal - 2. oplag.

    Oplag: active

    ISBN: 87-01-00652-5

    Kategorier: Biografier, Erhverv

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Bryggeren - J. C. Jacobsen på Carlsberg - 333s - hæftet - Papbind. Biografien om Carlsbergs grundlægger. B2102-80.1 - Pris ex forsendelse, vægt 70g.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 100Billede af bogen LEGObogen - Lego

    Senest opdateret 12. september

    LEGObogen - Lego

    Af Daniel Lipkowitz

    fra 2011 på forlaget A Darling Kindersley Book

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-17-04108-0

    Kategori: Erhverv

    pris: 275 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1288 gram

    199 sider - Illustreret hardback i storformat - Sprog: Dansk. Fra bogens bagside: Den fantastiske historie om Lego virksomheden. Læs om LEGO klodserne, der har fortryllet millioner af mennesker - Find ud af, hvordan LEGO klodser bliver fremstillet - Udforsk LEGO Star Wars, LEGO Indiana Jones, LEGO Batman, LEGO Harry Potter, og mange flere. - Læs om LEGO mesterbyggernes hemmeligheder, om LEGO klubber, konkurrencer og LEGO undervisning - Dyk ned i digitale design, film, spil, klubber og livsstil. - Se fabelagtige værker som LEGO fans har bygget - Og kik på fantastisk LEGO kunst. Ex forsendelse/ 1727-12-259

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 101Billede af bogen Vestfynske fæstebønder

    Senest opdateret 11. september

    Vestfynske fæstebønder

    Af Karl Peder Pedersen

    fra 1984 på forlaget Landbohistorisk Selskab

    Oplag: active

    ISBN: 87-7526-013-1

    Kategorier: Erhverv, Landbrug & gartneri, Lokalhistorie

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 205 gram

    Vestfynske fæstebønder – 189 sider - Paperback - Sprog: Dansk -Rigt illustreret i s/h. En undersøgelse af de økonomiske og sociale forhold på de vestfynske godser Erholm-Søndergårde i 1700-tallet. - Pris ex forsendelse

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 102Billede af bogen Tryde Andrés 1934-2014 - Fra trikotage til lingeri

    Senest opdateret 11. september

    Tryde Andrés 1934-2014 - Fra trikotage til lingeri

    Af Nanna Stærmose (red.)

    fra 2014 på forlaget Tryde Andrés

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Mode

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Tryde Andrés 1934-2014 - Fra trikotage til lingeri - 80 sider - Hardback - Sprog: Dansk - Rigt illustreret i s/h og farver. 80 års Tryde Andrés jubilæum. – Pris ex forsendelse

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 103Billede af bogen Chaotics - ledelse i en turbulent tid

    Senest opdateret 10. september

    Chaotics - ledelse i en turbulent tid

    Af Philip Kotler, John A. Caslione

    1. udgave fra 2009 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776644482

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 265 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 638 gram

    Hvad gør man, når man indser, at turbulens, kaos, risici og usikkerhed er den nye dagligdag for virksomheder verden over? Man formulerer et kaosledelsessystem, som gør det muligt for virksomhederne at håndtere denne nye virkelighed. Chaotics er resultatet – og der er ingen tvivl: Det er en kommende international business-bestseller, på linje med fx Blue Ocean Strategy. Med Chaotics får virksomhedsledere en vejviser til omlægning af deres organisation og til etablering af varslingssystemer, som kan advare om turbulens i miljøet. Chaotics udgør et effektivt værktøj for organisationen til rettidigt at håndtere det forhøjede niveau af turbulens og kaos. Antal sider: 227 - Indbinding: Hardback med smudsomslag .

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 104Billede af bogen Fremtidens ledelse - sådan skabes langtidsholdbar succes

    Senest opdateret 10. september

    Fremtidens ledelse - sådan skabes langtidsholdbar succes

    Af Gary Hamel, Bill Breen

    1. udgave fra 2008Børsens Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788776642624

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 796 gram

    Sammendrag: Fremtidens Ledelse viser, at nutidens ledelsesmetoder hæmmer mange virksomheder i at udvikle sig og skabe succes. Gary Hamel og Bill Breen præsenterer en vision om fremtidige virksomheder, der fornyer sig spontant og fremmer innovation. Antal sider: 317 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 105Billede af bogen Styr turbulensen, styrk innovationen

    Senest opdateret 10. september

    Styr turbulensen, styrk innovationen

    Af Fons Trompenaars

    1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776642808

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 235 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 757 gram

    Nøglen til langtidsholdbar succes er en stærk innovationskultur. På den ene side skal de kreative kræfter sættes fri og på den anden side skal virksomheden kunne tæmme det talent kreativiteten åbner for. Bogen er skrevet med et smil på læben og i et letlæseligt sprog. Den henvender sig til ledere, der ønsker at forstå, hvilke konsekvenser deres adfærd har for den arbejdssammenhæng, deres medarbejdere befinder sig i, samt hvordan de som ledere kan skabe synergi mellem organisationens og den enkelte ansattes behov - og dermed sikre det optimale for alle. Antal sider: 295 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 106Billede af bogen Kundefokus skaber konkurrencekraft - key account management

    Senest opdateret 10. september

    Kundefokus skaber konkurrencekraft - key account management

    Af Mogens Bjerre, Jens Refshøj

    1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776641122

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 789 gram

    Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder. Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter. Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft. Antal sider: 306 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 107Billede af bogen Tag kunden med til bords - og få et nyt omdrejningspunkt for forretningsudvikling

    Senest opdateret 9. september

    Tag kunden med til bords - og få et nyt omdrejningspunkt for forretningsudvikling

    Af Charlotte Wandorf

    1. udgave fra 200 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776641702

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 450 gram

    Introduktion til RelationScore et strategisk ledelsesværktøj der kaster lys over virksomhedens kunderelationer og tydeliggører kundernes strategiske betydning for hele organisationen. Virksomhedens kunder skal være det forretningsmæssige omdrejningspunkt og derfor inddrages i en lang række centrale strategiprocesser som f.eks. forretningsudvikling og produktudvikling. Antal sider: 224 - Indbinding: Softcove

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 108Billede af bogen Strategi og viden - værdiskabelse i videnintensive virksomheder

    Senest opdateret 9. september

    Strategi og viden - værdiskabelse i videnintensive virksomheder

    Af Søren H. Jensen

    1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776640439

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 285 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 629 gram

    Strategi og viden handler om, hvordan videntunge virksomheder kan opsamle og lede den viden, de allerede har, og hvordan en klar videnstrategi øger deres muligheder for at skabe vækst og øge konkurrenceevnen. Når virksomheder har en klar videnstrategi, har de også lettere ved at forbedre deres eksisterende produkter og skabe nye produkter. Men det er ikke let at få styr på virksomhedens viden eller at opbygge en klar videnstrategi. Dette kræver, at virksomheden får skabt overblik over interne ressourcer og processer og udnyttelsen af viden. Hvordan virksomheden opnår dette overblik, beskrives på en konstruktivt og tilgængelig måde. Bogen er bygget op over syv praktiske case-historier fra videnintensive virksomheder, og den syntetiserer sig frem til nogle lighedspunkter, der fungere som guidelines for læseren. Antal sider: 223 - Indbinding: Kartonbind med smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 109Billede af bogen Den afgørende faktor - otte fortællinger om lederskabet

    Senest opdateret 9. september

    Den afgørende faktor - otte fortællinger om lederskabet

    Af Jette Skeem

    1. udgave fra 2009 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776644543

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 240 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 589 gram

    I 'Den afgørende faktor' fortæller otte meget forskellige ledere levende om nogle af de menneskelige egenskaber, der skaber grundlaget for god ledelse. De er alle drevet af lysten til at lede, men fælles for dem er også, at de både kigger ind og ud. De kigger på egne menneskelige egenskaber og på, hvordan disse egenskaber med gode resultater kan anvendes i relation til deres medarbejdere. Blandt de emner, de kommer ind på, er ydmyghed, håndtering af kaos, handlekraft, manipulation, selvindsigt og evnen til at skabe fascination. 'Den afgørende faktor' er en inspirerende og underholdende bog om at få ledelse til at lykkes. Den er illustreret med smukke og karakteristiske portrætter taget af Carsten Ingemann. Glæd dig til at læse om de otte lederes afgørende erfaringer med lederskabet. Antal sider: 170 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 110Billede af bogen Effektivisering som strategi - om den nødvendige forenkling i virksomheden

    Senest opdateret 9. september

    Effektivisering som strategi - om den nødvendige forenkling i virksomheden

    Af Knud E. Andreasen

    1. udgave fra 2003 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775539956

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 235 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 630 gram

    Denne bog går praktisk og operationelt til værks og viser, hvordan virksomheder på en begavet måde kan løse de foreliggende opgaver så effektivt som muligt. Bogen indeholder en kortfattet beskrivelse af teorier og empiriske undersøgelser samt en række praktiske eksempler på forenklinger og forbedringer. Hvordan etableres en nødvendig og tilstrækkelig organisation? Hvordan findes de rette medarbejdere? Hvordan motiverer man sine medarbejdere? Hvordan opbygges tilstrækkelige styringssystemer? Hvordan sikrer man sig effektive hjælpefunktioner? Hvornår og hvordan udliciterer man bedst muligt? Antal sider: 234 - Indbinding: Original bind med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 111Billede af bogen Strategi med mening - hvordan sikrer virksomheder strategisk effektivitet

    Senest opdateret 9. september

    Strategi med mening - hvordan sikrer virksomheder strategisk effektivitet

    Af Flemming Poulfelt, Mark Holst-Mikkelsen

    1. udgave fra 2008

    Oplag: active

    ISBN: 9788776641368

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 280 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 575 gram

    Forfatterne bag “Strategi med mening” ønsker med denne bog at give dig inspiration til, hvordan du bedre kan lykkes med dine strategier. På baggrund af ny forskning indenfor området arbejdes der med at udarbejde meningsfulde strategier, da dette har vist sig at skabe bedre resultater for virksomheder. Der er tale om, at strategien skal vurderes som relevant, fornuftig og nødvendig for ledere såvel som medarbejdere. “Strategi med mening” er dokumenteret med viden, eksempler og praktiske danske ledererfaringer, hvorfor bogen er både yderst relevant og aktuel for ledere, som ønsker succes i deres virksomheder. Antal sider: 199 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 112Billede af bogen Porten til det nye lederskab - om selvværdsbaseret ledelse

    Senest opdateret 9. september

    Porten til det nye lederskab - om selvværdsbaseret ledelse

    Af Martin Mourier

    1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776643065

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 285 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 664 gram

    Porten til det nye lederskab - om selvværdsbaseret ledelse handler om indgangen til en mening og et engagement, som er dybere og mere skabende, end det vi til dato har slået os til tåls med i ledelse. Lederen kan ikke længere motivere medarbejderne ved kun at måle og belønne ud fra præstationen. En ensidig præstationsorienteret tilgang til ledelse vækker ikke de ansattes følelse af for alvor at være noget værd. Lederskab handler i stigende grad om at aktivere følelser og oplevelser af at være af værdi. Forfatterne kalder denne tilgang til ledelse for selvværdsbaseret ledelse. En ledelsesform, der gør, at både lederen og medarbejderen mærker en ægte form for anerkendelse og for alvor begynder at vokse, udvikle sig, føle engagement og tage ansvar. Porten til det nye lederskab undersøger og beskriver motivationen hos tidens præstationsorienterede menneske - lederen og dem han skal lede. Bogens primære målgruppe er ledere og lederaspiranter, men bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for lederskab. »Tidens menneske motiveres mindre af autoriteten, men tiltrækkes derimod i tiltagende grad af autenticiteten. Der er lige modsat det, som vi i årtier har anset for god ledelse.« - Martin Mourier Antal sider: 247. - Indbinding: Hardback med Smudsomslag.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 113Billede af bogen Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke

    Senest opdateret 9. september

    Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke

    Af James C. Collins

    2. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776640118

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 667 gram

    Hvorfor formår nogle virksomheder at tage springet fra at være gode til at være fantastiske, mens andre virksomheders resultater forbliver på det jævne? Det spørgsmål forsøger Jim Collins - medforfatteren til bestselleren Built to Last (Skabt til succes) - at besvare. Gennem et omfattende researcharbejde fortæller han i denne opsigtsvækkende bog om de krav, der stilles til virksomheder, som vil hæve sig op over det almindelige. Vil gå fra Good til Great - og blive der. Antal sider: 315 - Indbinding: Softcover

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 114Billede af bogen Hot spots - why some companies buzz with energy and innovation - and others don't. (Engelsk)

    Senest opdateret 9. september

    Hot spots - why some companies buzz with energy and innovation - and others don't. (Engelsk)

    Af Lynda Gratton

    1. udgave fra 2007 på forlaget Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 9780273711469

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

    pris: 185 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 629 gram

    We've all heard about companies and teams that are buzzing with ideas, innovation and sheer trendiness - think Nokia, think Google, think Starbucks. Sometimes, without warning or explanation, there are condensed periods of growth and innovation within an organisation or culture. For a short time, new ideas flow freely and growth, co-operation and success are achieved at a level that exceeds all expectations. These are Hot Spots. But why do they occur in some companies and teams and not others? How can you avoid the Big Freeze and instead encourage these centres of creativity, action and energy? Hot Spots presents this powerful new idea which holds enormous potential for increasing productivity, co-operation and innovation. Hot Spots can be found anywhere that ideas converge - workplaces, companies, industries, coffee shops, hallways, conferences. And distance is no barrier either: Hot Spots can thrive across different geographical locations and different time zones. Based on extensive research with industry leaders such as BP, Nokia, Adidas, Linux, Goldman Sachs, Ogilvy One, Unilever and Reuters, Hot Spots explores the conditions and environments that are conducive to the creation of Hot Spots. With Hot Spots you can achieve higher levels of effectiveness and productivity than you ever thought possible. Antal sider: 213. - Indbinding: Hardback med Smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 115Billede af bogen Leder DNA

    Senest opdateret 9. september

    Leder DNA

    Af Rasmus Ankersen

    1. udgave fra 2008 på forlaget Turbulenz

    Oplag: active

    ISBN: 9788799191833

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Øvrige

    pris: 150 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 922 gram

    Forfatteren har mødt 25 danske ledere og viderebringer deres eksempler, oplevelser og historier om succeser og fiaskoer inden for ledelse; forfatteren uddrager sidst i bogen 10 markante mønstre i deres ledelseerfaringer. Antal sider: 368 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 116Billede af bogen Unik nu - eller aldrig

    Senest opdateret 9. september

    Unik nu - eller aldrig

    Af Jesper Kunde

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775538607

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1431 gram

    Unik nu - eller aldrig. - brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi. Indeholder cases med: Lego; Virgin; Danone; Bang & Olufsen; Heinz; TINE; Audi; Mercedes-benz; Levis; SAS; Armani; Kellogg's; The Body Shop; VW, Nestlé; Procter & Gamble; Unilever; PricewaterhouseCoopers. Antal sider: 384 - Indbinding: Lærredsbind med smudsomslag i original kassette

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 117Billede af bogen 111 tips du vil elske - hvis du er leder i en virksomhed

    Senest opdateret 9. september

    111 tips du vil elske - hvis du er leder i en virksomhed

    Af Anders Grønborg , Esben Mols Kabell

    1. udgave fra 2014 på forlaget LaserTryk.dk

    Oplag: active

    ISBN: 9788799685103

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 175 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 824 gram

    Praktiske tips til hvordan man arbejder mere effektivt, forbedrer sin kundeservice og optimerer den økonomiske styring ved bl.a. at lave månedsplaner og tjeklister, bruge humor i kommunikationen og følge op på kunderne. Antal sider: 179 - Indbinding: Kartonbind

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 118Billede af bogen Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke

    Senest opdateret 9. september

    Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke

    Af James C. Collins

    2. udgave fra 2004 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788776640118

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 180 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 673 gram

    Udfra eksempler fra USA behandles de krav, der ifølge forfatteren og hans researchgruppe er kendetegnende for de virksomheder, der er gået fra "good" til "great". Antal sider: 315. - Indbinding: Hæftet.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 119Billede af bogen 100 topchefer - guide til dansk erhvervsliv

    Senest opdateret 9. september

    100 topchefer - guide til dansk erhvervsliv

    Af Niels Lunde

    1. udgave fra 2011 på forlaget L&R Business

    Oplag: active

    ISBN: 9788711414170

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 180 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1923 gram

    Rangordnede portrætter af de 100 mest indflydelsesrige virksomhedsledere i Danmark, deres værktøjer, visioner og udfordringer. Antal sider: 437 - Indbinding: Hardback med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 120Billede af bogen Organisering. dk - Håndbogen om at få nye medlemmer og passe godt på de nuværende

    Senest opdateret 8. september

    Organisering. dk - Håndbogen om at få nye medlemmer og passe godt på de nuværende

    Af Paw S. Jensen og Knud Lindholm Lau

    2. udgave fra 2008Organisering. dk Forlag - 1. oplag

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-991819-1-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur

    pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Organisering. dk - Håndbogen om at få nye medlemmer og passe godt på de nuværende - 219 sider - Paperback - Sprog: Dansk - Med illustrationer af Urban Beinö. - Pris ex forsendelse - B1710 –15 - 10189

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort