Se information om den valgte bog


Billede af bogen Forretningsplanen - H?ndbog for nye virksomheder

Senest opdateret 19. september

Forretningsplanen - H?ndbog for nye virksomheder

Af Peter Dahlström, McKinsey & Company

1. udgave fra 2000Børsens Forlag

Oplag: 2.

ISBN: 87-7553-798-2

Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Økonomi

pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 650 gram

"Forretningsplanen – Håndbog for nye virksomheder" er udgivet af McKinsey & Company. Om hvordan man grundlægger en innovativ og vækststærk virksomhed. Den henvender sig til mennesker med gode idéer til nye virksomheder, iværksætteren. Bogen beskriver de mange elementer i virksomhedsopstart, og det centrale element: Forretningsplanen. Det er et opslagsværk, som kan bruges, når man står overfor konkrete problemer og spørgsmål i forbindelse med udarbejdelse af den forretningsplan, der igen skal sikre f.eks. risikovillig kapital til virksomhedens første vanskelige faser. Fremtiden venter på dine idéer – hvad venter du på. Bogen er som ny - Indbundet - 256 sider.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort