
Senest opdateret 19. september
1. udgave fra 2000 på Børsens Forlag
Oplag: 2.
ISBN: 87-7553-798-2
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Økonomi
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 650 gram
"Forretningsplanen – Håndbog for nye virksomheder" er udgivet af McKinsey & Company. Om hvordan man grundlægger en innovativ og vækststærk virksomhed. Den henvender sig til mennesker med gode idéer til nye virksomheder, iværksætteren. Bogen beskriver de mange elementer i virksomhedsopstart, og det centrale element: Forretningsplanen. Det er et opslagsværk, som kan bruges, når man står overfor konkrete problemer og spørgsmål i forbindelse med udarbejdelse af den forretningsplan, der igen skal sikre f.eks. risikovillig kapital til virksomhedens første vanskelige faser. Fremtiden venter på dine idéer – hvad venter du på. Bogen er som ny - Indbundet - 256 sider.
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger