Senest opdateret 25. juni
1. udgave fra 2009 på forlaget FT Press
Oplag: active
ISBN: 9780137145508
Kategori: Markedsføring
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
xxi+181 sider, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. juni
1. udgave fra 2000 på forlaget Abbeville Press Publishers
Oplag: active
ISBN: 0789206404
Kategorier: Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1100 gram
144 sider, rigt illustreret i farver, hardback i originalt smudsomslag, stort format, super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. juni
1. udgave på forlaget IBM Pr
Oplag: active
ISBN: 0132255960
Kategorier: IT-bøger, Markedsføring
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
377 sider, paperback, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
3. udgave fra 2013 på Nyt Teknisk Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788757127232
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 557 gram
Paperback, 218 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
1. udgave fra 2013 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788741256788
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 321 gram
Paperback, 160 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
2. udgave fra 1996 på forlaget Direct Marketing Associates Inc.
Oplag: active
ISBN: 1931361436
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 684 gram
Engelsk, Hardback, 306 sider. Meget pæn stand, originalt smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781847940360
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 210 gram
Engelsk, Paperback, 254 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2007 på forlaget Simon and Schuster
Oplag: active
ISBN: 9781416526667
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 188 gram
Engelsk, Paperback, 218 sider. Som ny, dog let misfarvning af bagsiden på omslaget
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2002 på forlaget KoganPage
Oplag: active
ISBN: 0749438096
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 637 gram
Engelsk Paperback, 302 sider. Pæn stand, dog har omslaget lidt skrammer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 463 gram
Engelsk, hardback, 240 sider. Som ny inkl. originalt smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781905211494
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 211 gram
Engelsk, Paperback, 257 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2012 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781847940674
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 201 gram
Engelsk, Paperback, 242 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2011 på forlaget The Domino Project
Oplag: active
ISBN: 9781936719006
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 223 gram
Engelsk, hardback, 84 sider. Ny inkl. originalt smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
Oplag: active
ISBN: 9781515169369
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 182 gram
Engelsk, paperback, 122 sider. Ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. juni
1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 19. juni
fra 2011 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 9788700788145
Kategorier: Faglitteratur, Hobby, Hus & have, Håndarbejde/hobby/håndværk, Kogebøger, Markedsføring, Sundhed
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1250 gram
Forfatterne ejer det australske bageri Bourke Street Bakery, hvor de deler deres yndlingsopskrifter og bageteknikker fra sunde surdejsbrød, postejer til tærter, kager og småkager. Hardback - 365 sider. Gennemillustreret. ( 26 x 20 cm ).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. juni
4. udgave fra 2012 på Trojka/Gads Forlag A/S
Oplag: active
ISBN: 978-87-92098-47-4
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 135 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2009 på forlaget Penguin Books
Oplag: active
ISBN: 0141036257
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 235 gram
Outliers: The Story of Success Malcolm Gladwell Penguin Books 1. udgave, 2009, 320 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0141036257 ISBN-13: 9780141036250 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 235 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2011 på forlaget Berrett-Koehler Publishers
Oplag: active
ISBN: 160509563X
Kategorier: IT, Markedsføring
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 548 gram
Infinite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier B. Joseph Pine II, Kim C. Korn Berrett-Koehler Publishers 1. udgave, 2011, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 160509563X ISBN-13: 9781605095639 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 548 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2010 på forlaget Penguin Books
Oplag: active
ISBN: 0141044802
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 311 gram
What The Dog Saw and Other Adventures Malcolm Gladwell Penguin Books 1. udgave, 2010, 412 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0141044802 ISBN-13: 9780141044804 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 311 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
8. udgave fra 2008 på forlaget Financial Times Prentice Hall
Oplag: active
ISBN: 027371192X
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1756 gram
Exploring Corporate Strategy: Text and Cases Gerry Johnson, Kevan Scholes, Richard Whittington Financial Times Prentice Hall 8. udgave, 2008, 878 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 027371192X ISBN-13: 9780273711926 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 1.756 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
2. udgave fra 2011 på forlaget Harvard Business Review Press
Oplag: active
ISBN: 1422161978
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 406 gram
The Experience Economy (Updated Edition) B. Joseph Pine II, James H. Gilmore Harvard Business Review Press 2. udgave, 2011, 400 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1422161978 ISBN-13: 9781422161975 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 406 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2010 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 190521149X
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 200 gram
Free: The Future of a Radical Price Chris Anderson Random House Business Books 1. udgave, 2010, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 190521149X ISBN-13: 9781905211494 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 200 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
2. udgave fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 1847940366
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 201 gram
Long Tail Chris Anderson Random House Business Books 2. udgave, 2009, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1847940366 ISBN-13: 9781847940360 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 201 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2007 på forlaget Pocket Books Business
Oplag: active
ISBN: 1416526668
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 185 gram
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers Seth Godin Pocket Books Business 1. udgave, 2007, 256 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1416526668 ISBN-13: 9781416526667 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 185 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. juni
1. udgave fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 1847940137
Kategori: Markedsføring
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 181 gram
Buyology Martin Lindstrøm Random House Business Books 1. udgave, 2009, 272 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1847940137 ISBN-13: 9781847940131 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 181 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. juni
1. udgave fra 2012 på forlaget Kogan Page
Oplag: active
ISBN: 0385531737
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 421 gram
Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy Martin Lindstrøm Kogan Page 1. udgave, 2012, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0385531737 ISBN-13: 9780385531733 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 421 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. juni
1. udgave fra 1993 på forlaget Crown Business
Oplag: active
ISBN: 385425287
Kategori: Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 499 gram
The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time Don Peppers Crown Business 1. udgave, 1993, 443 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 385425287 ISBN-13: 9780385425285 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 499 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. maj
Oplag: active
ISBN: 9788799844135
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler: 1. Derfor virker mærker. 2. Forstå mærkerne med Butterfly-modellen. 3. Strategiske positioner. 4. Mærke-trends frem mod 2030. 5. Kunsten at udvikle et nyt mærke. Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked. Softcover, 246 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. maj
2. udgave fra 2007 på forlaget Aschehoug
Oplag: active
ISBN: 8711310649
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 170 gram
"Takt og tone på jobbet" beskriver de simple regler for god omgangstone mellem kolleger, med samarbejdspartnere og kunder. Kan gode manerer være befordrende for din karriere? Af forfatteren til : Psykopater i jakkesæt. Paperback - 222 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.