Senest opdateret 4. januar
1. udgave fra 1965 på forlaget Hans Reitzel
Oplag: active
Kategorier: Erotik, Faglitteratur, Kommunikation, Parforhold, Psykologi, Studiebøger, Undervisning, Ungdom, Samtalebøger
pris: 45 kr – stand: ★★★
Vægt: 600 gram
RARITET. Heftet bog med lyserødt illustreret og noget slidt kartonomslag, opskåret men ikke beskåret, 300 sider, uden illustrationer, 15x24cm, label over ejerstempel på smudstitelbladet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. januar
1. udgave fra 1964 på forlaget Hans Reitzel
Oplag: active
Kategorier: Erotik, Faglitteratur, Kommunikation, Parforhold, Studiebøger, Undervisning
pris: 45 kr – stand: ★★★
Vægt: 500 gram
RARITET. Heftet bog med grønt illustreret og lidt slidt kartonomslag, opskåret men ikke beskåret, 239 sider, uden illustrationer, 15x24cm. Forord af Simone de Beauvoir. Label over ejerstempel på smudstitelbladet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. marts
fra 1968 på forlaget Gyldeldal
Oplag: active
Kategorier: Filosofi, Kommunikation, Okkultisme, Psykologi
pris: 65 kr – stand: ★★★
Indbinding: Hæftet
Forfatteren har søgt at vide, hvor meget filosofien har betydet for menneskehedens udvikling, og hvor meget den kan betyde for samfundet af i dag. Han påpeger bl.a. at filosofien må være et vigtigt og selvfølgeligt led i enhver tale om kulturpolitik
Senest opdateret 12. marts
2. udgave fra 1963 på Det Schønbergske Forlag
Oplag: active
Kategorier: Kommunikation, Sprog, Tysk
pris: 80 kr – stand: ★★★
Hardback med lærredsryg. 155 sider. Sprog: Dansk/Tysk. (1809-0697).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. februar
fra 1989 på forlaget Avisen i Undervisningen
Oplag: active
ISBN: 87-87241-61-7
Kategori: Kommunikation
pris: 70 kr – stand: ★★★
Hæftet. 48 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort/hvid. (1706-0216).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 28. januar
2. udgave fra 1996 på Bedriftsøkonomens Forlag
Oplag: active
ISBN: 8270378461
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 150 kr – stand: ★★★
Hæftet. 383 sider. Sprog: Norsk. Bogen præsenterer teorier, metoder og eksempler på strategisk brug af informationsteknologi i private og offentlige virksomheder. Alle forfattere tilknyttet Norges Handelshøyskole. Nogle overstregninger i teksten med blyant. (1901-0089).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. marts
fra 1932 på Gyldendalske Boghandel - Nordisk Forlag
Oplag: active
Kategorier: Filosofi, Kommunikation, Okkultisme, Psykologi
pris: 90 kr – stand: ★★★
Indbinding: Hæftet
Senest opdateret 25. februar
1. udgave fra 2008 på Roskilde Universitetsforlag
Oplag: active
ISBN: 9788778670304
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Retorik
pris: 105 kr – stand: ★
Hæftet. 115 sider. Sprog: Dansk. (2012-0040).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. februar
fra 1979 på forlaget Gondrom
Oplag: active
ISBN: 3-8112-0496-3
Kategorier: Faglitteratur, Hobby, Kommunikation, Mystik/eventyr, New Age, Orientalsk Filosofi og Livskunst, Studiebøger, Tysk
pris: 95 kr – stand: ★
Vægt: 700 gram
hardback Theodora Lau gibt eine Einführung in die chinesische Astrologie und beschreibt auf detaillierte und äußerst unterhaltsame Weise alle 12 chinesischen Tierkreiszeichen sowie ihre jeweiligen Persönlichkeiten und die Einflüsse der fünf Elemente und Aszendenten. Ihr Buch nennt außerdem die möglichen Ehekombinationen zwischen den Jahrestieren sowie die unterschiedlichen Kombinationen aller westlichen Sonnenzeichen und der chinesischen Mondzeichen, wie z.B. Stier-Pferd, Zwillings-Büffel, Jungfrau-Tiger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
fra 2002 på forlaget alcancia
Oplag: active
ISBN: 84-263-4802-5
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Spansk, Studiebøger
pris: 120 kr – stand: ★
Vægt: 500 gram
indbundet . spansk undervisning. en ersta moderna alcancia hemos recogido, un hermoso tesoro, que durante siglos se ha transmiido de padres a hiijos: Adivinanzas, trabalenguas, refranes, canciones, palabras curiosas.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
fra 2007 på Politikkens forlag
Oplag: active
ISBN: 987-87-567-8473-3
Kategorier: Børn & forældre, Dagbøger, Kommunikation, Romaner
pris: 85 kr – stand: ★
Vægt: 490 gram
kraftig paperback. Under et ophold i New York for at skrive en bog om Hillary Clinton oplever Morten Sabroe, hvordan han med hende som spejl trækkes ind i den dramatiske historie om den vinternat for mange år siden, hvor han hjalp sin døende mor hinsides. Langsomt optrevler Morten Sabroe den årelange og ødelæggende kamp mellem ham og moren, en stærk og viljefast kvinde forud for sin tid. Det er både barsk, hudløs og også meget morsom læsning, når Sabroe gør op med en kvindetype, han har brugt en stor del af sit liv på at gøre op med. Du som er i himlen er en gribende beretning om, hvordan vi på en gang kan hade og elske, rase og tilgive, og hvordan vi først med pistolen for tindingen, forstår vigtigheden af at få sagt, hvad vi virkelig føler, inden det er for sent.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-774-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.