Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2005 på forlaget M.G. vine
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Hjemkundskab, Kogebøger, Mad & gastronomi
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
indbundet. Ny og anderledes grill-kogebog, der sætter fokus på sommerens store arbejdsplads, udekøkkenet. Vin, fisk og vildt er ingredienserne. Nemt, bekvemt og hurtigt er kodeordene, til de over 100 opskrifter, og ligeså mange vin-forslag, der findes i bogen. Ideen bag bogen er, at bevare rødderne
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 1998 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-646-3
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
indbundet. Myte nr. 1: Den øverste chef er afgørende for, om virksomheden vinder eller taber. Myte nr. 2: Den øverste chef skal til hver en tid udøve al magt. Myte nr. 3: Ledergruppens hovedopgave er at gennemføre virksomhedens målsætning. Den amerikanske McKinsey-direktør Jon R. Katzenbach, gør op med de traditionelle myter om stærkt lederskab og viser, hvordan topledere anvender teams i ledelsen for at forbedre virksomhedens resultater. Teambuilding i ledelsen er kunsten at samarbejde om fælles målsætninger - både i teori og praksis. Forfatteren viser, at teambuilding kan styrke selv den mest effektive og succesrige ledelse. Hvordan selv de stærkeste chefer kan forbedre præstationerne hos ledergruppen ved at sætte dem i stand til at fungere som et team - uden at sætte den enkeltes lederevner og resultater over styr. Jon R. Katzenbach har som direktør i den internationale konsulentvirksomhed McKinsey & Company Inc. arbejdet med topledere i førende virksomheder i over 30 år. Han har specialiseret sig inden for koncernledelse og organisation og er medforfatter til bestselleren The Wisdom of Teams
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2004 på dansklærernes forlag
Oplag: active
ISBN: 87-7996-000-6
Kategorier: Dansk, Erhverv, Faglitteratur, Journalistik, Undervisning, Ungdom
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
paperback Journalist Rikke Viemose har skrevet en bog om journalistik for folkeskolens ældste klasser, som både vil være lærebog, manual og skaber af kritisk bevidsthed. Det er en stor mundfuld, som godt kan give fordøjelsesvanskeligheder. teoretisk og praktisk mediehåndbog, der kan anvendes i både dansk- og medieundervisningen i folkeskolens overbygning. Skriv en avis er tilrettelagt så den kan bruges kronologisk i et forløb, hvor klassen producerer sin egen avis
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
på forlaget Harvard Business School Press
Oplag: active
ISBN: 0-87584-877-X
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Organisation, Studiebøger, Øvrige
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
hardcover. Richness or reach? The trade-off used to be simple but absolute. Your business strategy could either focus on rich information - customised products and services tailored to a niche audience, or could reach out to a larger market, but with watered-down information, that sacrificed richness in favour of a broad, general appeal. This volume shows how to build new strategies that reflect a world where richness and reach go hand in hand, and explains how to make the most of the new forces shaping competitive advantage.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2008 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: active
ISBN: 978-87-02-07-394-2
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
paperback. Passion er det, der driver os, og det, vi brænder for. Passion er en stor indre styrke, og kan vi finde ind til den har vi mulighed for at skabe handlekraft.m.m bogen henvender sig til alle med ambitioner om at udvikle sig i deres arbejdsliv, eller ønsker at udvikle medarbejdernes potent
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 1972
Oplag: active
ISBN: 87-7560-011-0
Kategorier: Billedbøger, Dokumentar, Erhverv, Faglitteratur, Hobby, Landbrug & gartneri, Studiebøger, Undervisning, Varia, Vinbøger
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
meget flot indbundet bog, er i kraftig papkassete. DEN STORE VINBOG er et opslagsværk om verdens vine og vindistrikter. Om markerne, regionerne, landene og vinmagerne. Kort sagt om alt det, der giver vinen dens særlige karakter. Alt om verdens vine og vindistrikter, om markerne, regionerne, landene og vinproducenterne. Udvidet med nye afsnit om Californien, Australien, New Zealand, Argentina, Sydafrika, Spanien, Østrig, Canada og Kina. Det er en oplagt gavebog til vinelskere. Både de unge og ældre årgange. Bogen er båret af forfatternes enorme viden om og enorme begejstring for emnet og fortæller om distrikternes karakter i tekst og kort. Kortene er så detaljerede, at man kan køre efter dem og se navnene på de vigtigste vinmarker og vingårde efterhånden, som man kommer frem.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2005 på Aschehoug forlag
Oplag: active
ISBN: 87-11-16811-0
Kategorier: Billedbøger, Erhverv, Faglitteratur, Hjemkundskab, Hobby, Kogebøger, Mad & gastronomi, Øvrige
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Aschehougs kagebog er en moderne klassiker. Siden 1986 har denne populære kagebog budt på lækre småkager, brød, formkager, tærter, konditorkager, lagkager m.m. Alle opskrifterne er med udførlige anvisninger og inspirerende farvebilleder, velegnet til både nybegynderen og den mere rutinerede hjemmebager. indbundet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2007 på Dansklærerforeningens forlag
Oplag: active
ISBN: 978-87-7996-256-9
Kategorier: Dansk, Erhverv, Faglitteratur, Litteraturhistorie, Studiebøger
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
hæftet. Fra en anden klode. Læs litteratur i 5.-6. klasse følger op på materialet Omme bag klædeskabet. Læs litteratur i 3.-4. klasse. Begge bøger lægger op til, at eleverne både oplever og arbejde. Der er tale om litteraturundervisning, der fører til noget, forstået på den måde at eleverne skal blive bevidste om sig selv som litteraturlæsere, og hvad det er, der gør læsning af litteratur værdifuld. De skal udvikle deres fiktionskompetencer og lære de danskfaglige begreber og udtryk, som knytter sig til læsningen af litteratur på mellemtrinnet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2007 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 978-87-02-06064-5
Kategorier: Biografier, Erhverv
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
indbundet, er stadig i indpakning. Siden 1998 har Straarup stået i spidsen for Danske Bank, der i dag er landets suverænt største finanskoncern med næsten 24.000 ansatte og et overskud på 13,5 milliarder kroner. I sin tid som direktør har han forvandlet Danske Bank fra at være en hovedsagelig national bank til at blive en ledende nordisk bank med betydelige aktiviteter i alle de nordiske lande og Irland. Senest har Straarup stået bag det dristige opkøb af Sampo Bank i Finland for 30,1 milliarder kroner. Gennem interview med venner og fjender tegnes et billede af en magtfuld, næsten urørlig topchef, som med lige dele held og dygtighed har stået for den forvandling af banken, som er sket. Internt i banken er han kendt for sin hårde ledelsesstil, der nærmere bygger på frygt end tillid.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2001 på forlaget Politikken
Oplag: active
ISBN: 87-567-5401-9
Kategorier: Billedbøger, Erhverv, Faglitteratur, Hus & have, Varia
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
hardback. nspirerende grundbog der beskriver 180 danske roser. Praktiske oversigtsskemaer med farve, højde, blomstring, duft, afskæring mv.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
5. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-702-8
Kategorier: Biografier, Dokumentar, Erhverv
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 850 gram
kraftig paperback En af forlaget Børsens største succeser Myten Møller, bogen om skibsreder Mærsk Mc-Kinney Møller, der for længst har rundet de 50.000 solgte eksemplarer, udkommer nu i en revideret og aktualiseret udgave. Jan Cortzens bog Myten Møller, der udkom første gang i oktober 1993 og i en ændret version året efter, har længe været udsolgt fra forlaget. Men bogen efterspørges stadig, og efter at TV2 i påsken sendte portrætprogrammerne ´Hr. Møller Privat´ er der igen behov for at få afdækket nye sider af dette århundredes største danske erhvervsleder. I denne nye udvidede udgave er samtlige kapitler gennemskrevet og ajourført. Nye kapitler er føjet til, bl.a. et om Mærsk Mc-Kinney Møllers enestående besøg hos den kinesiske præsident Jiang Zemin i det officielle gæstehus i Beijing i oktober 1998. Bogen fortæller også om, hvordan Nyrup-regeringens pinsepakke kaldte vreden frem på Esplanaden og ryddede avisernes forsider, fordi planen indeholdt et forslag om skattediskriminerende behandling af A.P.Møllers olieaktiviteter i Nordsøen. Desuden fortælles der om den igangværende reetablering af Kastellet i København, restaureringen af Sally"s rytterstatue på Amalienborg Slotsplads og genindvielsen af kommandørgården på Rømø. Alle sammen projekter der er blevet til på Mærsk Mc-Kinney Møllers initiativ. Bogen er rigt illustreret med nye fotos.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-836-9
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Logistik
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 900 gram
indbundet og med smudsomslag E-logistik - grundlaget for succes med e-handel giver et indblik i logistikkens afgørende betydning for e-handel. Bogen henvender sig til både nye og gamle virksomheder, der ønsker at optimere deres e-logistik og kundeservice og at opprioritere satsningen på business to business- eller business to customer-markedet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7664-017-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 900 gram
indbundet og med smudsomslag Strategikortet er det nyeste skud på stammen inden for balanced scorecard. Strategikortet er et præcist designet billede af virksomhedens strategi. Virksomhedens strategi bliver lettere at forstå for medarbejderne og lettere at kommunikere for lederne.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-845-8
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 1998 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-629-3
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
indbundet Ledelse over landegrænser beskriver de store og små - og ofte uskrevne, men afgørende vigtige - forskelle, der er mellem forskellige kulturer. Og hvordan kulturforskellene påvirker måden at lede virksomheder på. Forfatterne forklarer de kulturforskelle og faldgruber, der findes, og hvordan de kommer til udtryk i forskellige sammenhænge. Misforståelser, konflikter og manglende succes i forhold til udlændinge skyldes ifølge forfatterne, at vi hver især har faste forventninger til, hvordan andre "bør" tænke og handle. Ud over at give en bred kulturel international forståelse og en "opskrift" på, hvad der skal til for at få gennemslagskraft uden for Danmark, har bogen tre formål: At gøre op med idÚen om, at der inden for ledelse og organisation findes Ún "rigtig måde" at gøre tingene på. Som det vigtigste at give en bedre forståelse af egen kultur - og dermed af kulturforskelle. Og at give en kulturel indsigt i den "globale" kontra den "lokale" udfordring, man står overfor med aktiviteter uden for landets grænser.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2014 på forlaget LIndhardt og Ringhof
Oplag: active
ISBN: 978-87-11-322017
Kategorier: Biografier, Billedbøger, Erhverv, Film/teater
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 2000 gram
indbundet og med smudsomslag flot bog. Læs den dybe og selvbiografiske erindringsbog “Alletiders Ghita” og lær mere om mennesket bag talentet. Langt de fleste danskere kender Ghita Nørby, som den folkekære skuespillerinde, der i en lang årrække har medvirket i populære film, tv-serier og teaterforestillinger. Hun har nu i selskab med venner, familie og kolleger skrevet sine erindringer ned i “Alletiders Ghita” – en bog fyldt med personlige fortællinger fra et allerede langt liv. Foruden dejlig tekst og gode historier, er der også en masse fantastiske billeder, der bidrager til den hyggelige stemning, der altid omringer Ghita Nørby.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen bogklub
Oplag: active
ISBN: 87-7553-857-1
Kategorier: Dansk, Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 245 kr – stand: ★★★★★★
indbundet og med smudsomslag Bogen giver et kvalificeret bud på, hvad en supply chain management-strategi er, og hvad den skal indeholde.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-725-7
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-740-0
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag kompetence strategi fortæller , hvordan man kan arbejde med virksomheders kompetence i dialog med produkt-markedsområdet. For at give en mere detaljeret forståelse af, hvad kompetence består af, beskrives fire indholdselselementer til en bred definition af kompetencer som et samspil mellem mennesker, teknologi, organisation og kultur.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD
Oplag: active
ISBN: 978-87-7188-231-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 250 gram
Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 2007 på forlaget Klematis
Oplag: active
ISBN: 978-87-641-0015-0
Kategorier: Billedbøger, Botanik, Erhverv, Faglitteratur, Hus & have, Håndarbejde/hobby/håndværk
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
indbundet Beskrivelser af væksthuse og orangerier der både tjener som vækststed for planter og som opholdssrum. I bogen behandles foruden pasning af forskellige planter også emner som placering og indretning, dufte, belægninger, skyggegardiner og meget andet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
indbundert og med smudsomslagKarl Marx fik ret! Medarbejderne har endelig overtaget kapitalen - i dag er den vigtigste kapital den intellektuelle kapital. Virksomhedernes intellektuelle kapital er et af fremtidens aktiver. Det er en af årsagerne til, at behovet for professionel Human Resource Management aldrig har været større. HRM, som vel at mærke bidrager til virksomhedens forretningsudvikling. Som fokuserer på værdiskabende resultater, og som, gennem udvikling af differentieret, organisatorisk kompetence - skaber konkurrencemæssige fordele. Det har i de sidste mange år været god politik i virksomhederne at sætte fokus på de menneskelige ressourcer. Selv om der er mange eksempler på gode og effektfulde Human Resource-aktiviteter, er det svært for de fleste virksomheder at få sammenhæng og konsistens i disse "bløde", dynamiske, og uhåndterbare aktiviteter, som handler om det menneskelige element - og endnu færre er lykkedes med at sætte hele HR-perspektivet i relation til forretningsstrategien. Human Resource Management - fremtidens vinderkriterium er en bog, hvor man kan lade sig inspirere af de overordnede, strategiske overvejelser, andre har gjort sig, og få kendskab til de taktiske og operationelle værktøjer, som kan anvendes i forbindelse med virksomhedens strategiske planlægning. I bogen Human Resource Management får læseren bl.a. indblik i en række danske virksomheders praktiske erfaringer med at implementere Human Resource Management-aktiviteter som støtte for forretningsudvikling. Virksomhederne er: Kapital Holding, Novo Nordisk, Hewlett Packard, MD Foods, Valby Bydel og McDonald"s.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 2017 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
Kategorier: Biografier, Dansk, Dokumentar, Erhverv
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
indbundet. bogen er aldrig pakket ud af original plasten. Under bjælken" tegner et portræt af Danmarks næste konge, Kronprins Frederik. Igennem otte kapitler, der stiller skarpt på et aspekt af hans person, såsom akademiker, frømand og konge, fortæler Jens Andersen om menneskets og monarkens liv. Bogen beretter om det usædvanlige liv Kronprinsen har haft indtil nu, og det der venter ham. Andersen har igennem halvandet år fulgt Kronprinsen og baserer sin bog på utallige interviews, både med ham og med hans kone, forældre, venner og mange andre. "Under bjælken" er en fortælling om vilje, oprør og stort, stort ansvar..
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 1999
Oplag: active
ISBN: 87-7880-704-2
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
indbundet strategisk planlægning, regler og adfærdskontrol skaber ikke altid de resultater, som man skulle tro. Det er derfor , du må forny dine overbevisninger om kontrol og ledelse
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2008 på forlaget Munksgaard Danmark
Oplag: active
ISBN: 978-87-628-0475-3
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Krop & sind, Ordbøger & leksika, Studiebøger, Sundhed, Undervisning, Varia, Værker
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 2400 gram
indbundet BASISBOG I SYGDOMSLÆRE Basisbog i sygdomslære omfatter alle de kirurgiske og intern medicinske sygdomme og også alle de øvrige store fag som gynækologi, obstetrik, øre-, næse- og halssygdomme, hud- og kønssygdomme samt øjensygdomme. tager udgangspunkt i sygeplejeuddannelsen, men kan også anvendes af studerende ved alle de mellem lange sundhedsuddannelser, som f.eks. fysio-og ergoterapeut uddannelserne og bioanalytikeruddannelsen. et meget relevant fagbog og opslagsværk
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2008 på forlaget Klematis
Oplag: active
ISBN: 978-87-641-033
Kategorier: Billedbøger, Erhverv, Faglitteratur, Hobby, Hus & have, Landbrug & gartneri
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
indbunClaus Dalby har sin helt egen havestil. I denne bog forklarer han, hvordan man kan skabe et frodigt univers med planter i krukker – en krukkehave. Det gennemgående tema er farver og former, og det overordnede princip er, at der kun plantes én slags planter i hver krukke. Det giver mulighed for at flytte rundt og skabe nye sammensætninger i afstemte farvegrupper, der næsten får karakter af små bede. Med smittende entusiasme fortæller Claus Dalby om krukkerne, indretning af siddepladser og haverum, og ikke mindst valg, dyrkning og pasning af planterne.det
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 1998 på forlaget Peter Asschenfeldts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Krop & sind, Personlig udvikling
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 900 gram
kraftig paperback bogen om at anvende dine skjulte ressourcer på jobbet samt privat Bogen er lavet som et aktivt arbejdsredskab med mange spændende opgaver og diskussionsoplæg, tænksomme betragtninger til reflektion og morsomme gåder og udfordringer. -en bog i serien Den lærende Organisation
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
2. udgave fra 2007
Oplag: active
ISBN: 978-87-17-03965-0
Kategorier: Biologi, Erhverv, Faglitteratur, Krop & sind, Psykologi
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1400 gram
indbuAnne Stokkebæk er en universitetsuddannet psykolog med mange års erfaring indenfor området. “Psykologi – Udviklingspsykologi” er Anne Stokkebæks bog omkring den nyere udviklingspsykologi og i denne bog giver hun dig et indblik udviklingspsykologien. I ”Psykologi – Udviklingspsykologi” tager hun udgangspunkt i en inddeling af livsforløbet i otte aldre for således at gennemgå den psykiske udvikling fra spædbarnsalder til alderdom. Herigennem arbejder hun med forskellige udviklingspsykologiske temaer som eksempelvis tilknytning, identitet og autonomi. Bogen er desuden udvidet med syv nye kapitler og tilrettelagt efter professionsbacheloruddannelses krav. “Psykologi – Udviklingspsykologi” henvender sig primært til studerende som færdiguddannede sygeplejersker, pædagoger, lærere, radiografer, ergoterapeuter, fysioterapeuter og sundhedsplejersker.ndet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 2003 på forlaget Thomson
Oplag: active
ISBN: 1-58799-175-6
Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 2009 på forlaget greenpenguin
Oplag: active
ISBN: 978-141-03625-0
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 350 gram
paperbackIn this stunning new book, Malcolm Gladwell takes us on an intellectual journey through the world of "outliers"--the best and the brightest, the most famous and the most successful. He asks the question: what makes high-achievers different? His answer is that we pay too much attention to what successful people are like, and too little attention to where they are from: that is, their culture, their family, their generation, and the idiosyncratic experiences of their upbringing. Along the way he explains the secrets of software billionaires, what it takes to be a great soccer player, why Asians are good at math, and what made the Beatles the greatest rock band.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.