Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 132 bøger.



  • 121Billede af bogen  Consumer Behavior and Marketing Strategy - European Edition

    Senest opdateret 21. august

    Consumer Behavior and Marketing Strategy - European Edition

    Af Klaus Grunert

    fra 1999 på forlaget Mcgraw-hill Education

    Oplag: active

    ISBN: 9780256225297

    Kategorier: Europa, Faglitteratur, Markedsføring, Psykologi, Studiebøger

    pris: 110 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 1370 gram

    Paperback med noter/overstregninger. Drawing on the consumer research, this edition applies it to the marketing problems of European companies. It provides cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour. glossary, further reading, indexes

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 122Billede af bogen Cases og opgaver til international markedsføring

    Senest opdateret 31. juli

    Cases og opgaver til international markedsføring

    Af Andersen, Finn Rolighed, m.fl.

    3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka

    Oplag: active

    ISBN: 9788792098016

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★

    Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 123Billede af bogen TV Reklame

    Senest opdateret 8. juli

    TV Reklame

    Af ?

    fra 1989 på forlaget TV2 Reklame A/S

    Oplag: active

    Kategorier: Foto, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 150 gram

    8o siders hefte med indklæbet animationshologram.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 124Billede af bogen E-mail nyhedsbreve

    Senest opdateret 26. juni

    E-mail nyhedsbreve

    Af Rikke Moos

    1. udgave fra 2006 på forlaget Libris

    Oplag: active

    ISBN: 8778437431

    Kategori: Markedsføring

    pris: 45 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 297 gram

    Paperback, 151 sider. Pæn stand, dog har forsiden af omslaget en lille flænge (se billede)

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 125Billede af bogen Relationsmarkedsføring

    Senest opdateret 23. juni

    Relationsmarkedsføring

    Af Hougaard, Søren

    1. udgave fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 87-593-0689-0

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 105 kr – stand: ★★★★

    Hæftet. 249 sider. Sprog: Dansk. Principper for strategisk udvikling af kunderelationer. (2310-0017).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 126Intet billede af bogen

    Senest opdateret 25. august

    Berømmelsens anatomi - Otte fortællinger om personlig branding

    Af Summer-Brason, John de

    1. udgave fra 2004Børsens Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 8776640213

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 110 kr – stand: ★★★★

    Hæftet med flapper. 284 sider. Sprog: Dansk. Beskriver hvorledes en række kendte, historiske og nutidige danskere ikke havde opnået den position, de er kendt for i dag, uden bevidst og professionel markedsføringsstrategi. Illustreret i sort-hvid. (1809-0264).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 127Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. juli

    Personlig karriere udvikling og jobsøgning

    Af Sven Wolff-Jacobsen og Poul Lykholt

    fra 1989 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 87-609-0230-2

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Studiebøger, Undervisning, Ungdom, Øvrige

    pris: 95 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 500 gram

    Lidt blyantstreger som er visket ud og nogle løse sider (derfor vurderet til 4). Ellers pænt eksemplar der næsten fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 128Billede af bogen Om selvbetjening...

    Senest opdateret 12. februar

    Om selvbetjening...

    Af Jørgen Thygesen

    fra 1951

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★

    I rimelig stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 129Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. august

    Reklamen i det 20. århundredes Danmark

    Af Max Kjær-Hansen og Peter Olufsen

    fra 1974Nyt Nordisk Forlag. Arnold Busck

    Oplag: active

    Kategorier: Historie:Kultur, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 915 gram

    Hardcover. 346 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 130Billede af bogen Markedsanalyse i praksis

    Senest opdateret 18. august

    Markedsanalyse i praksis

    Af Vilstrup, Kasper

    3. udgave fra 1974 på forlaget Munksgaard

    Oplag: active

    ISBN: 87-16-01005-1

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 80 kr – stand: ★★★

    Hardback. 176 sider. Sprog: Dansk. (2311-0347).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 131Intet billede af bogen

    Senest opdateret 31. juli

    Introduktion til intern markedsføring

    Af Lund, Klaus, Kim Knudsen & Claus Thomsen

    1. udgave fra 1986Civiløkonomernes Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 8787787326

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 115 kr – stand: ★★★

    Hæftet. 190 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0742).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 132Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Keyaccount Management, Et strategisk værktøj

    Af Mogens Bjerre

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-774-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 170 kr – stand:

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort