Senest opdateret 12. marts
4. udgave
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1000 gram
The fourth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, packed with new and updated information In the Digital Age, marketing tactics seem to change on a day-to-day basis. As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, the newest online videos, the latest mobile apps, and all the other high-tech influences can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The seventh edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate the best kind of attention for your business. Softcover, 448 sider i nær ny stand. Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 31. januar
1. udgave fra 2010 på forlaget Berrett-Koehler Publishers
Oplag: active
ISBN: 978-1-60509-522-6
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvudvikling, Studiebøger
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Paperback. Engelsk. Vi ved alle godt, at netværk hjælper med at få job, udvikle projekter og meget mere. Men hvordan overvinder vi den indre modstand mod... netværkeri? Denne bog giver en praktisk og indbydende indgang.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2001 på forlaget Moment
Oplag: active
ISBN: 87-986121-3-1
Kategorier: Erotik, Kommunikation, Markedsføring
pris: 50 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 163 gram
undertitel "Flirt på internettet". Bogen indeholder talrige tanker fra erfarne blind datere, historier om webdating på godt og ondt - og en lille guide til hvordan du også kan score på internettet! Omslaget lette påvirkninger, men ellers fremtræder bogen som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 1995 på forlaget Rævens Sorte Bibliotek
Oplag: active
ISBN: 87-7378-140-1
Kategorier: Foto, Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 85 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 234 gram
Har et overdækket navnstempel og omslaget kan virke lidt slidt, men ellers fremtræder bogen som ulæst. Tekster om kunst, fortografi, snapshots og virkelighed. Mange fotos.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2003 på forlaget Simon & Schuters
Oplag: active
ISBN: 978-0-7432-5984-X
Kategorier: Kriminalitet, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 412 gram
"Klein has written a corporate saga both investigative and entertaining…This is a business book for ages." - Baltimore Sun
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2009 på forlaget Harriman
Oplag: active
ISBN: 978-1-905641-94-9
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 462 gram
Et forretnings eventyr. Om at opbygge en virksomhed.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 1989 på forlaget Penguin
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kriminalitet, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 256 gram
En markedsførings historie (virkelig) som ender med bedrag og stor sag -og dom. Lærerig.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2012 på forlaget Crown Business
Oplag: active
ISBN: 978-0-307-88602-6
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 320 gram
The remarkable rise, fall, and rise again of Steve Scharzman and Blackstone.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. august
1. udgave fra 1995 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0554-1
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
samlingen er et hjælpemiddel til opgaveløsning samt skriftlig eksamen i markedsføring på videregående uddannelser. Bogen er opdelt i fire hovedområder: Markedet, Virksomheden, Produkt og kunden. Alt er forklaret med teoretiske sammenhænge , relevante begreber og eksempler på eksamensspørgsmål.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. august
1. udgave fra 1931 på Jespersen og Pios Forlag
Oplag: active
Kategorier: Kogebøger, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★
31 sider - i meget flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juli
1. udgave fra 2000 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 8775537559
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 180 kr – stand: ★★★★★
Hardback med smudsomslag. 272 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0754).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juli
1. udgave fra 2000 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 8775538245
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 155 kr – stand: ★★★★★
Hardback med smudsomslag. 296 sider. Sprog: Dansk. Udgivet i samarbejde med DRB. Illustreret i sort-hvid. (1806-0756).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
fra 1996 på forlaget Harvard Business Scholl Press
Oplag: active
ISBN: 1-57851-687-0
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 446 gram
"Deserve to become a business classic" - The Financial Times
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 1999 på forlaget Schønberg
Oplag: active
ISBN: 8757015597
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★
Omslaget er lidt slidt, men indmaden er ok.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2015 på forlaget Palgrave Macmillan
Oplag: active
ISBN: 9781137462923
Kategori: Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★★★
225 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig fin stand, dog en hilsen/tilskrift på første blanke side.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. juli
2. udgave fra 1996 på forlaget Peter Collin
Oplag: active
ISBN: 0-948549-73-4
Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Ordbøger & leksika, Sprog
pris: 45 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 250 gram
Hæftet.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
1. udgave fra 2011 på forlaget Libris Business
Oplag: active
ISBN: 9788778439598
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring
pris: 65 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 410 gram
Paperback, 207 sider
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 28. juli
fra 1943
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. august
fra 2001 på forlaget HarperCollins UK
Oplag: active
ISBN: 00-0653-040-0
Kategorier: Design, Etik, Faglitteratur, Filosofi, Humaniora, Journalistik, Kommunikation, Markedsføring
pris: 100 kr – stand: ★★★★
Vægt: 370 gram
Bogen har aldrig været åben.. kun stået på en hylde This study examines the power of the logo, noting its increasing capacity for making the product subservient. It then reaches its core argument - the now uneasy struggle between corporate power and anti-corporate activism - via sweatshop labour, submerged identity and subversive action.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 31. juli
fra 1989 på forlaget TV2 Reklame A/S
Oplag: active
Kategorier: Foto, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★
Vægt: 150 gram
8o siders hefte med indklæbet animationshologram.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juli
3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka
Oplag: active
ISBN: 9788792098016
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
1. udgave fra 2006 på forlaget Libris
Oplag: active
ISBN: 8778437431
Kategori: Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★
Vægt: 297 gram
Paperback, 151 sider. Pæn stand, dog har forsiden af omslaget en lille flænge (se billede)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 19. juni
1. udgave fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0689-0
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 105 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 249 sider. Sprog: Dansk. Principper for strategisk udvikling af kunderelationer. (2310-0017).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. maj
fra 1999 på forlaget Mcgraw-hill Education
Oplag: active
ISBN: 9780256225297
Kategorier: Europa, Faglitteratur, Markedsføring, Psykologi, Studiebøger
pris: 90 kr – stand: ★★★★
Vægt: 1370 gram
Paperback med noter/overstregninger. Drawing on the consumer research, this edition applies it to the marketing problems of European companies. It provides cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour. glossary, further reading, indexes
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. august
1. udgave fra 2004 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 8776640213
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★
Hæftet med flapper. 284 sider. Sprog: Dansk. Beskriver hvorledes en række kendte, historiske og nutidige danskere ikke havde opnået den position, de er kendt for i dag, uden bevidst og professionel markedsføringsstrategi. Illustreret i sort-hvid. (1809-0264).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. august
fra 1989 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 87-609-0230-2
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Studiebøger, Undervisning, Ungdom, Øvrige
pris: 95 kr – stand: ★★★★
Vægt: 500 gram
Lidt blyantstreger som er visket ud og nogle løse sider (derfor vurderet til 4). Ellers pænt eksemplar der næsten fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. februar
fra 1951
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★
I rimelig stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. juli
fra 1974 på Nyt Nordisk Forlag. Arnold Busck
Oplag: active
Kategorier: Historie:Kultur, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★
Vægt: 915 gram
Hardcover. 346 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. august
3. udgave fra 1974 på forlaget Munksgaard
Oplag: active
ISBN: 87-16-01005-1
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 80 kr – stand: ★★★
Hardback. 176 sider. Sprog: Dansk. (2311-0347).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juli
1. udgave fra 1986 på Civiløkonomernes Forlag
Oplag: active
ISBN: 8787787326
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★
Hæftet. 190 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0742).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.