Senest opdateret 21. august
fra 1999 på forlaget Mcgraw-hill Education
Oplag: active
ISBN: 9780256225297
Kategorier: Europa, Faglitteratur, Markedsføring, Psykologi, Studiebøger
pris: 110 kr – stand: ★★★★
Vægt: 1370 gram
Paperback med noter/overstregninger. Drawing on the consumer research, this edition applies it to the marketing problems of European companies. It provides cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour. glossary, further reading, indexes
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 31. juli
3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka
Oplag: active
ISBN: 9788792098016
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 8. juli
fra 1989 på forlaget TV2 Reklame A/S
Oplag: active
Kategorier: Foto, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★
Vægt: 150 gram
8o siders hefte med indklæbet animationshologram.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
1. udgave fra 2006 på forlaget Libris
Oplag: active
ISBN: 8778437431
Kategori: Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★
Vægt: 297 gram
Paperback, 151 sider. Pæn stand, dog har forsiden af omslaget en lille flænge (se billede)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
1. udgave fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0689-0
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 105 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 249 sider. Sprog: Dansk. Principper for strategisk udvikling af kunderelationer. (2310-0017).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. august
1. udgave fra 2004 på Børsens Forlag
Oplag: active
ISBN: 8776640213
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★
Hæftet med flapper. 284 sider. Sprog: Dansk. Beskriver hvorledes en række kendte, historiske og nutidige danskere ikke havde opnået den position, de er kendt for i dag, uden bevidst og professionel markedsføringsstrategi. Illustreret i sort-hvid. (1809-0264).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. juli
fra 1989 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 87-609-0230-2
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Studiebøger, Undervisning, Ungdom, Øvrige
pris: 95 kr – stand: ★★★★
Vægt: 500 gram
Lidt blyantstreger som er visket ud og nogle løse sider (derfor vurderet til 4). Ellers pænt eksemplar der næsten fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. februar
fra 1951
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★
I rimelig stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. august
fra 1974 på Nyt Nordisk Forlag. Arnold Busck
Oplag: active
Kategorier: Historie:Kultur, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★
Vægt: 915 gram
Hardcover. 346 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. august
3. udgave fra 1974 på forlaget Munksgaard
Oplag: active
ISBN: 87-16-01005-1
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 80 kr – stand: ★★★
Hardback. 176 sider. Sprog: Dansk. (2311-0347).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 31. juli
1. udgave fra 1986 på Civiløkonomernes Forlag
Oplag: active
ISBN: 8787787326
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★
Hæftet. 190 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i sort-hvid. (1806-0742).
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-774-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.