Senest opdateret 19. juli
4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels
Oplag: active
ISBN: 978-87-412-7156-9
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 19. juli
2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels
Oplag: active
ISBN: 978-87-412-6428-8
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Introduktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virksomhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret produktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på digitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder valget af cases.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. juli
1. udgave fra 2004 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788741223889
Kategorier: Markedsføring, Politik, Samfundsvidenskab, Øvrige
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
136 sider, heftet, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. december
1. udgave fra 1999 på forlaget Jyllands Postens Erhvervsbøger
Oplag: active
ISBN: 87-90605-65-9
Kategorier: Markedsføring, Sociologi
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
En analyse af fremtidens samfund, det 5. samfund også kaldet The dream society, hvor følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. november
1. udgave fra 2001 på forlaget Klim
Oplag: active
ISBN: 87-7955-116-5
Kategorier: Markedsføring, Essays
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitjagt med udnyttelse af den 3. verdens lønarbejdere såvel børn som voksne samt om græsrodsbevægelsernes reaktioner
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company
Oplag: active
ISBN: 9780393244816
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 1998 på forlaget Schønberg
Oplag: active
ISBN: 9788757015515
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog dækker hele pensum i markedsføringsplanlægning til merkonomeksamen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 9788756921683
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog giver overblik over og indføring i firmaets samspil med dets kunder.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland
Oplag: active
ISBN: 9788770701303
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775536726
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page
Oplag: active
ISBN: 9780749465353
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
208 sider, Paperback i rigtig fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juli
fra 2016 på forlaget Service Design Institute
Oplag: active
ISBN: 978-87-999107-0-0
Kategori: Markedsføring
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 150 gram
Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
5. udgave fra 2018 på forlaget Kursusfabrikken
Oplag: active
ISBN: 9788799760565
Kategori: Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 713 gram
Paperback, 430 sider. Ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
fra 2002 på forlaget Butterworth Heinemann
Oplag: active
ISBN: 0-7506-53335-3
Kategori: Markedsføring
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 740 gram
E handel.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. september
2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management
Oplag: active
ISBN: 9780273646440
Kategori: Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. september
1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 8756917147
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. august
2. udgave fra 2015 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 9788702178784
Kategorier: Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 490 gram
Får du tit kreative idéer, men har du svært ved at føre dem ud i livet? Danmarks første professor i kreativitet, Lene Tanggaard, og ejeren af sportsmærket Hummel, Christian Stadil, har sammen skrevet bogen "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ", hvori de interviewer en række af Danmarks mest kreative mennesker, alt fra designeren til direktøren, for at finde ud af, hvordan de administrerer og fremmer deres kreativitet. "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ" er en spændende og lærerig bog, hvis mål er at sætte tankerne om din egen kreativitet i gang. Softback med sideflapper - 292 sider ( 14,4 x 22,1 cm )
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juli
1. udgave fra 2001 på forlaget Thames & Hudson
Oplag: active
ISBN: 9780500282773
Kategorier: Grafik, Kommunikation, Kunst & kultur, Markedsføring, Musik, Ungdom
pris: 145 kr – stand: ★★★★★
Visuelt gennemført og indholdsmæssigt stærk bog om grafisk design i klubkulturens tjeneste. Design After Dark: The Story of Dancefloor Style af Cynthia Rose, udgivet af Thames & Hudson i 2001, dokumenterer den kreative eksplosion, der opstod i mødet mellem musik, ungdomskultur og visuel kommunikation fra 1980’erne og frem. Bogen udforsker alt fra underground flyers og rave-æstetik til acid house og sound system-kultur. Gennem interviews med 11 toneangivende designere og en righoldig mængde farverige eksempler kortlægges en periode, hvor typografi, farver og attitude smeltede sammen i et særligt formsprog med global indflydelse. Et vigtigt referenceværk for grafikere, kulturformidlere og samlere med interesse for musikdesign, visuel kultur og subkulturel stilhistorie. Stand: Super flot eksemplar uden nævneværdige brugsspor. Sprog: Engelsk. Udgivelse: Thames & Hudson, 2001. ISBN: 9780500282773. Sendes forsvarligt emballeret. Se gerne mine øvrige annoncer for flere bøger om grafisk design og visuel kultur.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. juli
fra 1980 på forlaget Prentice-Hall, New Jersey
Oplag: active
ISBN: 9780135229538
Kategorier: Grafik, Kommunikation, Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★
En ikonisk og gennemillustreret fagbog for samlere, designere og vintage-nørder. The Language of Layout af Bud Donahue, Associate Professor ved Louisiana Tech University, er en guldgrube af viden fra mere end 30 års erfaring som illustrator, layout artist og art director. Bogen er fyldt med håndtegnede skitser, reklameeksempler med glimt i øjet, tekniske greb og “do’s and don’ts” inden for layout og visuel formidling. Den henvender sig til designstuderende, grafikere, typografi-entusiaster og alle med kærlighed til old-school reklameæstetik. Oplagt som både referenceværk og samlerobjekt. Bogen er i flot vintage stand med normale brugsspor – intet der forstyrrer læsning eller æstetik. Se billeder for detaljer. Titel: The Language of Layout. Forfatter: Bud Donahue. Udgiver: Prentice-Hall, New Jersey. Udgivelsesår: 1980. Sprog: Engelsk. ISBN: 978-0135229538. Antal sider: ca. 160. Format: Paperback, ca. 28 × 22 cm. Stand: Let patineret, ingen løse sider. Se også mine øvrige annoncer på Bogbasen – jeg har flere bøger om design, typografi og reklamehistorie til salg.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. juli
1. udgave fra 1983 på forlaget Watson-Guptill
Oplag: active
ISBN: 9780823001545
Kategorier: Design, Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 345 kr – stand: ★★★★★
Advertising Layout Techniques af Harry Borgman er en ikonisk klassiker fra reklameverdenens guldalder. Bogen er en skattekiste af håndtegnede layouts, typografi, idéudvikling og kreative skitser, og viser trin for trin, hvordan visuelle budskaber blev opbygget før de digitale værktøjers tid. Denne udgave er 100 % autentisk vintage og spækket med illustrationer og teknikker, der stadig inspirerer designere og reklamefolk i dag. Velegnet til grafikere, kunstnere, samlere af reklamehistorie, studerende i visuel kommunikation – og alle med kærlighed til old-school art direction. Original amerikansk udgave udgivet af Watson-Guptill. Rigt illustreret, stort format (ca. 130 sider). Blødt omslag, lækkert layout. Let patineret men i rigtig god stand – ingen løse sider eller skader. Perfekt som referenceværk, gave eller dekorativ coffee table-bog.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. juli
1. udgave fra 1956 på forlaget Reinhold Publishing Corporation
Oplag: active
Kategorier: Design, Grafik, Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 295 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 800 gram
Sjældent udbudt originaludgivelse for samlere og fagfolk med interesse for klassisk reklameillustration og tegneteknik. Rendering Techniques for Commercial Art and Advertising af Charles R. Kinghan A.W.S., udgivet af Reinhold Publishing ca. 1960, er en grundig og visuelt imponerende gennemgang af de teknikker, der blev anvendt i reklameverdenen før digitaliseringen. Bogen dokumenterer en svunden æra i kommerciel kunst og fungerer i dag både som historisk kilde og praktisk håndbog. Indholdet dækker alt fra skitsering, farvelægning og perspektivtegning til komplette eksempler på annoncekompositioner, typografi og layout. Illustreret med både sort/hvide og farvetryk, tekniske guides og eksempler fra tidens reklamer. Bogen har høj samlerværdi for dem, der interesserer sig for vintage design, mid-century æstetik og faglitteratur om grafisk kommunikation. Den er samtidig et nyttigt værktøj for illustratorer, grafikere, kunstnere og studerende, der ønsker at forstå håndværket bag traditionel rendering og præsentationsteknik. Stand: God vintage stand med lette, alderssvarende brugsspor (se billeder). Sprog: Engelsk. Bemærk: Denne udgivelse er fra før ISBN-systemets indførelse og har derfor intet registreret ISBN. Bogen sendes forsvarligt og omhyggeligt pakket. Se også mine øvrige annoncer for relaterede titler inden for kunst, grafik og visuel kultur.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. juli
1. udgave fra 1999 på forlaget Globe
Oplag: active
Kategorier: Design, Foto, Kunst & kultur, Kunsthistorie, Markedsføring
pris: 245 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 2280 gram
399 sider. Hardback. Navn på tidl. ejer ses på friblad. Velholdt eksemplar! - Om de produkter indenfor mode, motorer, gadgets, design, mad og drikke, underholdning samt kosmetik, som har fået kultstatus, fordi de forener smukt design med eksklusivitet og en unik historie. - Der er produkter, der er forskellige fra andre produkter, de er slående og skiller sig ud fra mængden. Cult Mesterværker viser respekt for disse produkter og præsenterer dem på 400 rigt illustrerede sider (farvefotos & sort/hvid)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. juli
3. udgave fra 1993 på forlaget Samfundslitteratur - 1993 - 3. udgave -
Oplag: active
ISBN: 87-593-045-4
Kategorier: Markedsføring, Undervisning
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Kulturforskelle og den internationale markedsføring Bogen om evnen til at overvinde de kulturelle barriere bliver ”nøglen til kunderne” i de kommende års skærpede konkurrence. (lærebog). B2028-11-286 - Pris ex forsendelse, vægt 380g. Meget tæt på seks stjerner.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. juni
1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Erindringer, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2009 på forlaget New Holland Publishers
Oplag: active
ISBN: 9781847734877
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 320 gram
Engelsk. Paperback, 269 sider. Næsten som ny, dog enkelte æselører. Ingen knæk eller overstregninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2012 på forlaget Portfolio Penguin
Oplag: active
ISBN: 9781591845331
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 175 gram
Engelsk. Paperback, 210 sider. Næsten som ny, dog enkelte ridser.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
3. udgave fra 2014 på forlaget KoganPage
Oplag: active
ISBN: 9780749471026
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 641 gram
Engelsk. Paperback, 409 sider. Næsten som ny, dog enkelte krøllede hjørner og få overstregninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. juni
1. udgave fra 2002 på forlaget Abacus
Oplag: active
ISBN: 0349113467
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 228 gram
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference Malcolm Gladwell Abacus 1. udgave, 2002, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0349113467 ISBN-13: 9780349113463 Brugt – men i god stand Vægt: 228 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2004 på Forlaget Hansen Mejgade
Oplag: active
ISBN: 87-9153-200-0
Kategorier: Biografier, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Møbler
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 300 gram
192 siders paperback. Omslaget har nogle slidmærker.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 800 gram
2.udg. Softcover, 595 sider. Lidt plettet cover, ellers fin stand - Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.