Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 152 bøger.



  • 91Intet billede af bogen

    Senest opdateret 19. juli

    erhvervs jura for marketing og service

    Af Bjarke Tinten, Kennet FischerFöh, Anne Mette Bryde Nibe

    4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-7156-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 92Intet billede af bogen

    Senest opdateret 19. juli

    Moderne markedsføring

    Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

    2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-6428-8

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 93Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. juli

    Den politiske forbruger i det liberale samfund.

    Af Mads P. Sørensen

    1. udgave fra 2004Hans Reitzels Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788741223889

    Kategorier: Markedsføring, Politik, Samfundsvidenskab, Øvrige

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    136 sider, heftet, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 94Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. december

    The dream society : hvordan det kommende skift fra facts til følelser vil påvirke erhvervslivet og vor hverdag : dansk version

    Af Rolf Jensen

    1. udgave fra 1999 på forlaget Jyllands Postens Erhvervsbøger

    Oplag: active

    ISBN: 87-90605-65-9

    Kategorier: Markedsføring, Sociologi

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    En analyse af fremtidens samfund, det 5. samfund også kaldet The dream society, hvor følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 95Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. november

    NO LOGO : mærkerne, magten, modstanden

    Af Naomi Klein

    1. udgave fra 2001 på forlaget Klim

    Oplag: active

    ISBN: 87-7955-116-5

    Kategorier: Markedsføring, Essays

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitjagt med udnyttelse af den 3. verdens lønarbejdere såvel børn som voksne samt om græsrodsbevægelsernes reaktioner

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 96Intet billede af bogen

    Senest opdateret 20. september

    Data and Goliath. The hidden battles to collect your data and control your world.

    Af Bruce Schneider

    1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company

    Oplag: active

    ISBN: 9780393244816

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 97Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. september

    Markedsføringsplanlægning

    Af Bregendahl, Michael m.fl.

    1. udgave fra 1998 på forlaget Schønberg

    Oplag: active

    ISBN: 9788757015515

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Denne bog dækker hele pensum i markedsføringsplanlægning til merkonomeksamen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 98Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. september

    Total markedsorientering

    Af Erik Thelin

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 9788756921683

    Kategori: Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Denne bog giver overblik over og indføring i firmaets samspil med dets kunder.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 99Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    Finanskrisen 2008-2009. Nye værdier og spilleregler på finansmarkederne.

    Af George Soros

    1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland

    Oplag: active

    ISBN: 9788770701303

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 100Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. september

    Kreativitet der sælger

    Af Carsten Lynge

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775536726

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 101Intet billede af bogen

    Senest opdateret 12. september

    Precision Marketing. Maximizing revenue through relevance.

    Af Sandra Zoratti;Lee Gallagher

    1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page

    Oplag: active

    ISBN: 9780749465353

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    208 sider, Paperback i rigtig fin stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 102Billede af bogen Kunderejsen - De første skridt

    Senest opdateret 7. juli

    Kunderejsen - De første skridt

    Af Søren Bechmann

    fra 2016 på forlaget Service Design Institute

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-999107-0-0

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 150 gram

    Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 103Billede af bogen Online Marketing - Den store grundbog

    Senest opdateret 23. juni

    Online Marketing - Den store grundbog

    Af Anders Hingeberg, Jacob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen

    5. udgave fra 2018 på forlaget Kursusfabrikken

    Oplag: active

    ISBN: 9788799760565

    Kategori: Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 713 gram

    Paperback, 430 sider. Ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 104Billede af bogen e Marketing eXellence. The heart of e business.

    Senest opdateret 13. september

    e Marketing eXellence. The heart of e business.

    Af PR Smith and Dave Chaffey

    fra 2002 på forlaget Butterworth Heinemann

    Oplag: active

    ISBN: 0-7506-53335-3

    Kategori: Markedsføring

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 740 gram

    E handel.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 105Billede af bogen Global Marketing

    Senest opdateret 11. september

    Global Marketing

    Af Svend Hollensen

    2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management

    Oplag: active

    ISBN: 9780273646440

    Kategori: Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 106Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. september

    Den kundeorienterede servicevirksomhed

    Af Jarmo R. Lehtinen

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 8756917147

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 107Billede af bogen I bad med Picasso. Sådan bliver du mere kreativ.

    Senest opdateret 11. august

    I bad med Picasso. Sådan bliver du mere kreativ.

    Af Lene Tanggaard - Christian Stadil

    2. udgave fra 2015 på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    ISBN: 9788702178784

    Kategorier: Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 490 gram

    Får du tit kreative idéer, men har du svært ved at føre dem ud i livet? Danmarks første professor i kreativitet, Lene Tanggaard, og ejeren af sportsmærket Hummel, Christian Stadil, har sammen skrevet bogen "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ", hvori de interviewer en række af Danmarks mest kreative mennesker, alt fra designeren til direktøren, for at finde ud af, hvordan de administrerer og fremmer deres kreativitet. "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ" er en spændende og lærerig bog, hvis mål er at sætte tankerne om din egen kreativitet i gang. Softback med sideflapper - 292 sider ( 14,4 x 22,1 cm )

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 108Billede af bogen Design After Dark – legendarisk visuel stil fra nattelivets guldalder

    Senest opdateret 23. juli

    Design After Dark – legendarisk visuel stil fra nattelivets guldalder

    Af Cynthia Rose

    1. udgave fra 2001 på forlaget Thames & Hudson

    Oplag: active

    ISBN: 9780500282773

    Kategorier: Grafik, Kommunikation, Kunst & kultur, Markedsføring, Musik, Ungdom

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★

    Visuelt gennemført og indholdsmæssigt stærk bog om grafisk design i klubkulturens tjeneste. Design After Dark: The Story of Dancefloor Style af Cynthia Rose, udgivet af Thames & Hudson i 2001, dokumenterer den kreative eksplosion, der opstod i mødet mellem musik, ungdomskultur og visuel kommunikation fra 1980’erne og frem. Bogen udforsker alt fra underground flyers og rave-æstetik til acid house og sound system-kultur. Gennem interviews med 11 toneangivende designere og en righoldig mængde farverige eksempler kortlægges en periode, hvor typografi, farver og attitude smeltede sammen i et særligt formsprog med global indflydelse. Et vigtigt referenceværk for grafikere, kulturformidlere og samlere med interesse for musikdesign, visuel kultur og subkulturel stilhistorie. Stand: Super flot eksemplar uden nævneværdige brugsspor. Sprog: Engelsk. Udgivelse: Thames & Hudson, 2001. ISBN: 9780500282773. Sendes forsvarligt emballeret. Se gerne mine øvrige annoncer for flere bøger om grafisk design og visuel kultur.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 109Billede af bogen The Language of Layout – sjælden amerikansk designklassiker fra 1980

    Senest opdateret 20. juli

    The Language of Layout – sjælden amerikansk designklassiker fra 1980

    Af Bud Donahue

    fra 1980 på forlaget Prentice-Hall, New Jersey

    Oplag: active

    ISBN: 9780135229538

    Kategorier: Grafik, Kommunikation, Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★

    En ikonisk og gennemillustreret fagbog for samlere, designere og vintage-nørder. The Language of Layout af Bud Donahue, Associate Professor ved Louisiana Tech University, er en guldgrube af viden fra mere end 30 års erfaring som illustrator, layout artist og art director. Bogen er fyldt med håndtegnede skitser, reklameeksempler med glimt i øjet, tekniske greb og “do’s and don’ts” inden for layout og visuel formidling. Den henvender sig til designstuderende, grafikere, typografi-entusiaster og alle med kærlighed til old-school reklameæstetik. Oplagt som både referenceværk og samlerobjekt. Bogen er i flot vintage stand med normale brugsspor – intet der forstyrrer læsning eller æstetik. Se billeder for detaljer. Titel: The Language of Layout. Forfatter: Bud Donahue. Udgiver: Prentice-Hall, New Jersey. Udgivelsesår: 1980. Sprog: Engelsk. ISBN: 978-0135229538. Antal sider: ca. 160. Format: Paperback, ca. 28 × 22 cm. Stand: Let patineret, ingen løse sider. Se også mine øvrige annoncer på Bogbasen – jeg har flere bøger om design, typografi og reklamehistorie til salg.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 110Billede af bogen Vintage designperle – “Advertising Layout Techniques” af Harry Borgman

    Senest opdateret 20. juli

    Vintage designperle – “Advertising Layout Techniques” af Harry Borgman

    Af Harry Borgman

    1. udgave fra 1983 på forlaget Watson-Guptill

    Oplag: active

    ISBN: 9780823001545

    Kategorier: Design, Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 345 kr – stand: ★★★★★

    Advertising Layout Techniques af Harry Borgman er en ikonisk klassiker fra reklameverdenens guldalder. Bogen er en skattekiste af håndtegnede layouts, typografi, idéudvikling og kreative skitser, og viser trin for trin, hvordan visuelle budskaber blev opbygget før de digitale værktøjers tid. Denne udgave er 100 % autentisk vintage og spækket med illustrationer og teknikker, der stadig inspirerer designere og reklamefolk i dag. Velegnet til grafikere, kunstnere, samlere af reklamehistorie, studerende i visuel kommunikation – og alle med kærlighed til old-school art direction. Original amerikansk udgave udgivet af Watson-Guptill. Rigt illustreret, stort format (ca. 130 sider). Blødt omslag, lækkert layout. Let patineret men i rigtig god stand – ingen løse sider eller skader. Perfekt som referenceværk, gave eller dekorativ coffee table-bog.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 111Billede af bogen Sjældent udbudt: Rendering Techniques for Commercial Art and Advertising af Charles R. Kinghan A.W.S

    Senest opdateret 20. juli

    Sjældent udbudt: Rendering Techniques for Commercial Art and Advertising af Charles R. Kinghan A.W.S

    Af Charles R. Kinghan A.W.S

    1. udgave fra 1956 på forlaget Reinhold Publishing Corporation

    Oplag: active

    Kategorier: Design, Grafik, Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 295 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Sjældent udbudt originaludgivelse for samlere og fagfolk med interesse for klassisk reklameillustration og tegneteknik. Rendering Techniques for Commercial Art and Advertising af Charles R. Kinghan A.W.S., udgivet af Reinhold Publishing ca. 1960, er en grundig og visuelt imponerende gennemgang af de teknikker, der blev anvendt i reklameverdenen før digitaliseringen. Bogen dokumenterer en svunden æra i kommerciel kunst og fungerer i dag både som historisk kilde og praktisk håndbog. Indholdet dækker alt fra skitsering, farvelægning og perspektivtegning til komplette eksempler på annoncekompositioner, typografi og layout. Illustreret med både sort/hvide og farvetryk, tekniske guides og eksempler fra tidens reklamer. Bogen har høj samlerværdi for dem, der interesserer sig for vintage design, mid-century æstetik og faglitteratur om grafisk kommunikation. Den er samtidig et nyttigt værktøj for illustratorer, grafikere, kunstnere og studerende, der ønsker at forstå håndværket bag traditionel rendering og præsentationsteknik. Stand: God vintage stand med lette, alderssvarende brugsspor (se billeder). Sprog: Engelsk. Bemærk: Denne udgivelse er fra før ISBN-systemets indførelse og har derfor intet registreret ISBN. Bogen sendes forsvarligt og omhyggeligt pakket. Se også mine øvrige annoncer for relaterede titler inden for kunst, grafik og visuel kultur.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 112Billede af bogen Cult Masterpieces - Icons of Our Generation

    Senest opdateret 9. juli

    Cult Masterpieces - Icons of Our Generation

    Af Niefanger, Birgit m.fl.

    1. udgave fra 1999 på forlaget Globe

    Oplag: active

    Kategorier: Design, Foto, Kunst & kultur, Kunsthistorie, Markedsføring

    pris: 245 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 2280 gram

    399 sider. Hardback. Navn på tidl. ejer ses på friblad. Velholdt eksemplar! - Om de produkter indenfor mode, motorer, gadgets, design, mad og drikke, underholdning samt kosmetik, som har fået kultstatus, fordi de forener smukt design med eksklusivitet og en unik historie. - Der er produkter, der er forskellige fra andre produkter, de er slående og skiller sig ud fra mængden. Cult Mesterværker viser respekt for disse produkter og præsenterer dem på 400 rigt illustrerede sider (farvefotos & sort/hvid)

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 113Billede af bogen Kulturforskelle og den internationale markedsføring

    Senest opdateret 6. juli

    Kulturforskelle og den internationale markedsføring

    Af Erik Kærgaard Kristensen

    3. udgave fra 1993 på forlaget Samfundslitteratur - 1993 - 3. udgave -

    Oplag: active

    ISBN: 87-593-045-4

    Kategorier: Markedsføring, Undervisning

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    Kulturforskelle og den internationale markedsføring Bogen om evnen til at overvinde de kulturelle barriere bliver ”nøglen til kunderne” i de kommende års skærpede konkurrence. (lærebog). B2028-11-286 - Pris ex forsendelse, vægt 380g. Meget tæt på seks stjerner.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 114Billede af bogen Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Senest opdateret 24. juni

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Af Fortalt af Hans Klarskov til Leif Plenov

    1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Erindringer, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 115Billede af bogen Digital Marketing - Strategies for Online Success

    Senest opdateret 23. juni

    Digital Marketing - Strategies for Online Success

    Af Godfrey Parkin

    fra 2009 på forlaget New Holland Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 9781847734877

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 320 gram

    Engelsk. Paperback, 269 sider. Næsten som ny, dog enkelte æselører. Ingen knæk eller overstregninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 116Billede af bogen All Marketers Tell Stories

    Senest opdateret 23. juni

    All Marketers Tell Stories

    Af Seth Godin

    fra 2012 på forlaget Portfolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 9781591845331

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 175 gram

    Engelsk. Paperback, 210 sider. Næsten som ny, dog enkelte ridser.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 117Billede af bogen Understanding Digital Marketing

    Senest opdateret 23. juni

    Understanding Digital Marketing

    Af Damian Ryan

    3. udgave fra 2014 på forlaget KoganPage

    Oplag: active

    ISBN: 9780749471026

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 641 gram

    Engelsk. Paperback, 409 sider. Næsten som ny, dog enkelte krøllede hjørner og få overstregninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 118Billede af bogen The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference

    Senest opdateret 4. juni

    The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference

    Af Malcolm Gladwell

    1. udgave fra 2002 på forlaget Abacus

    Oplag: active

    ISBN: 0349113467

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 228 gram

    The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference Malcolm Gladwell Abacus 1. udgave, 2002, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0349113467 ISBN-13: 9780349113463 Brugt – men i god stand Vægt: 228 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 119Billede af bogen Go'daw jeg hedder Lars Larsen

    Senest opdateret 24. marts

    Go'daw jeg hedder Lars Larsen

    Af Lars Larsen

    fra 2004Forlaget Hansen Mejgade

    Oplag: active

    ISBN: 87-9153-200-0

    Kategorier: Biografier, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Møbler

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 300 gram

    192 siders paperback. Omslaget har nogle slidmærker.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 120Billede af bogen Retailing

    Senest opdateret 16. marts

    Retailing

    Af Allan Sørensen & Flemming Sørensen

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 800 gram

    2.udg. Softcover, 595 sider. Lidt plettet cover, ellers fin stand - Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort