Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-845-8
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-725-7
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD
Oplag: active
ISBN: 978-87-7188-231-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 250 gram
Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 2003 på forlaget Thomson
Oplag: active
ISBN: 1-58799-175-6
Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 2. august
1. udgave fra 2014 på forlaget Bro
Oplag: active
ISBN: 9788793284111
Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier, Retorik
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juli
2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels
Oplag: active
ISBN: 978-87-412-6428-8
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Introduktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virksomhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret produktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på digitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder valget af cases.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juli
4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels
Oplag: active
ISBN: 978-87-412-7156-9
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. juli
1. udgave fra 2019 på forlaget Mental press
Oplag: active
ISBN: 978-87-971339-0-3
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Studiebøger, Øvrige
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 21. juli
fra 2004 på forlaget Borgen
Oplag: active
ISBN: 87-21-02136-8
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Humaniora, IT-bøger, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Pædagogik, Selvhjælp, Selvudvikling, Sport & fritid, Undervisning, Øvrige
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 300 gram
Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. juli
1. udgave fra 2004 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788741223889
Kategorier: Markedsføring, Politik, Samfundsvidenskab, Øvrige
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
136 sider, heftet, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
5. udgave fra 2018 på forlaget Kursusfabrikken
Oplag: active
ISBN: 9788799760565
Kategori: Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 713 gram
Paperback, 430 sider. Ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. september
fra 2002 på forlaget Butterworth Heinemann
Oplag: active
ISBN: 0-7506-53335-3
Kategori: Markedsføring
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 740 gram
E handel.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. september
2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management
Oplag: active
ISBN: 9780273646440
Kategori: Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. september
1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 8756917147
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. juni
1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Erindringer, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2009 på forlaget New Holland Publishers
Oplag: active
ISBN: 9781847734877
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 320 gram
Engelsk. Paperback, 269 sider. Næsten som ny, dog enkelte æselører. Ingen knæk eller overstregninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
fra 2012 på forlaget Portfolio Penguin
Oplag: active
ISBN: 9781591845331
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 175 gram
Engelsk. Paperback, 210 sider. Næsten som ny, dog enkelte ridser.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. juni
3. udgave fra 2014 på forlaget KoganPage
Oplag: active
ISBN: 9780749471026
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 641 gram
Engelsk. Paperback, 409 sider. Næsten som ny, dog enkelte krøllede hjørner og få overstregninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. juni
1. udgave fra 2002 på forlaget Abacus
Oplag: active
ISBN: 0349113467
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 228 gram
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference Malcolm Gladwell Abacus 1. udgave, 2002, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0349113467 ISBN-13: 9780349113463 Brugt – men i god stand Vægt: 228 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. maj
2. udgave fra 2015 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
ISBN: 9788702178784
Kategorier: Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling
pris: 85 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 490 gram
Får du tit kreative idéer, men har du svært ved at føre dem ud i livet? Danmarks første professor i kreativitet, Lene Tanggaard, og ejeren af sportsmærket Hummel, Christian Stadil, har sammen skrevet bogen "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ", hvori de interviewer en række af Danmarks mest kreative mennesker, alt fra designeren til direktøren, for at finde ud af, hvordan de administrerer og fremmer deres kreativitet. "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ" er en spændende og lærerig bog, hvis mål er at sætte tankerne om din egen kreativitet i gang. Softback med sideflapper - 292 sider ( 14,4 x 22,1 cm )
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
fra 2004 på Forlaget Hansen Mejgade
Oplag: active
ISBN: 87-9153-200-0
Kategorier: Biografier, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Møbler
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 300 gram
192 siders paperback. Omslaget har nogle slidmærker.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 800 gram
2.udg. Softcover, 595 sider. Lidt plettet cover, ellers fin stand - Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. marts
4. udgave
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1000 gram
The fourth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, packed with new and updated information In the Digital Age, marketing tactics seem to change on a day-to-day basis. As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, the newest online videos, the latest mobile apps, and all the other high-tech influences can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The seventh edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate the best kind of attention for your business. Softcover, 448 sider i nær ny stand. Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 31. januar
1. udgave fra 2010 på forlaget Berrett-Koehler Publishers
Oplag: active
ISBN: 978-1-60509-522-6
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvudvikling, Studiebøger
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Paperback. Engelsk. Vi ved alle godt, at netværk hjælper med at få job, udvikle projekter og meget mere. Men hvordan overvinder vi den indre modstand mod... netværkeri? Denne bog giver en praktisk og indbydende indgang.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2001 på forlaget Moment
Oplag: active
ISBN: 87-986121-3-1
Kategorier: Erotik, Kommunikation, Markedsføring
pris: 50 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 163 gram
undertitel "Flirt på internettet". Bogen indeholder talrige tanker fra erfarne blind datere, historier om webdating på godt og ondt - og en lille guide til hvordan du også kan score på internettet! Omslaget lette påvirkninger, men ellers fremtræder bogen som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 1995 på forlaget Rævens Sorte Bibliotek
Oplag: active
ISBN: 87-7378-140-1
Kategorier: Foto, Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 85 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 234 gram
Har et overdækket navnstempel og omslaget kan virke lidt slidt, men ellers fremtræder bogen som ulæst. Tekster om kunst, fortografi, snapshots og virkelighed. Mange fotos.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2003 på forlaget Simon & Schuters
Oplag: active
ISBN: 978-0-7432-5984-X
Kategorier: Kriminalitet, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 412 gram
"Klein has written a corporate saga both investigative and entertaining…This is a business book for ages." - Baltimore Sun
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2009 på forlaget Harriman
Oplag: active
ISBN: 978-1-905641-94-9
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 462 gram
Et forretnings eventyr. Om at opbygge en virksomhed.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 1989 på forlaget Penguin
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kriminalitet, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 256 gram
En markedsførings historie (virkelig) som ender med bedrag og stor sag -og dom. Lærerig.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. september
fra 2012 på forlaget Crown Business
Oplag: active
ISBN: 978-0-307-88602-6
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 320 gram
The remarkable rise, fall, and rise again of Steve Scharzman and Blackstone.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.