Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 146 bøger.



  • 91Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Bench Marking, en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-845-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 92Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Kotler om marketing

    Af Philip Kotler

    1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-725-7

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 93Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Sæt pris påm dine drømme

    Af Cam illa Hammerich

    2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-7188-231-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 94Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    It's Alive

    Af Christopher Meyer & Stan Davis

    fra 2003 på forlaget Thomson

    Oplag: active

    ISBN: 1-58799-175-6

    Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 95Intet billede af bogen

    Senest opdateret 2. august

    8 ord du altid skal slette fra din tekst og 39 andre sølvkorn fra DK's største kommunikationsblog.

    Af Bro

    1. udgave fra 2014 på forlaget Bro

    Oplag: active

    ISBN: 9788793284111

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier, Retorik

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 96Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. juli

    Moderne markedsføring

    Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

    2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-6428-8

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 97Intet billede af bogen

    Senest opdateret 23. juli

    erhvervs jura for marketing og service

    Af Bjarke Tinten, Kennet FischerFöh, Anne Mette Bryde Nibe

    4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-7156-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 98Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. juli

    Du skal ikke være der selv Erhvervspsykologens guide til at få det job, du gerne vil have

    Af Lars Lundmann

    1. udgave fra 2019 på forlaget Mental press

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-971339-0-3

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Studiebøger, Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 99Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. juli

    Livsstrategier. Gør det, der virker. Gør det, der er væsentlig.

    Af Dr. Phil McGraw

    fra 2004 på forlaget Borgen

    Oplag: active

    ISBN: 87-21-02136-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Humaniora, IT-bøger, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Pædagogik, Selvhjælp, Selvudvikling, Sport & fritid, Undervisning, Øvrige

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 300 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 100Intet billede af bogen

    Senest opdateret 20. juli

    Den politiske forbruger i det liberale samfund.

    Af Mads P. Sørensen

    1. udgave fra 2004Hans Reitzels Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788741223889

    Kategorier: Markedsføring, Politik, Samfundsvidenskab, Øvrige

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    136 sider, heftet, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 101Billede af bogen Online Marketing - Den store grundbog

    Senest opdateret 23. juni

    Online Marketing - Den store grundbog

    Af Anders Hingeberg, Jacob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen

    5. udgave fra 2018 på forlaget Kursusfabrikken

    Oplag: active

    ISBN: 9788799760565

    Kategori: Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 713 gram

    Paperback, 430 sider. Ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 102Billede af bogen e Marketing eXellence. The heart of e business.

    Senest opdateret 13. september

    e Marketing eXellence. The heart of e business.

    Af PR Smith and Dave Chaffey

    fra 2002 på forlaget Butterworth Heinemann

    Oplag: active

    ISBN: 0-7506-53335-3

    Kategori: Markedsføring

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 740 gram

    E handel.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 103Billede af bogen Global Marketing

    Senest opdateret 11. september

    Global Marketing

    Af Svend Hollensen

    2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management

    Oplag: active

    ISBN: 9780273646440

    Kategori: Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 104Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. september

    Den kundeorienterede servicevirksomhed

    Af Jarmo R. Lehtinen

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 8756917147

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 105Billede af bogen Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Senest opdateret 24. juni

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Af Fortalt af Hans Klarskov til Leif Plenov

    1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Erindringer, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 106Billede af bogen Digital Marketing - Strategies for Online Success

    Senest opdateret 23. juni

    Digital Marketing - Strategies for Online Success

    Af Godfrey Parkin

    fra 2009 på forlaget New Holland Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 9781847734877

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 320 gram

    Engelsk. Paperback, 269 sider. Næsten som ny, dog enkelte æselører. Ingen knæk eller overstregninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 107Billede af bogen All Marketers Tell Stories

    Senest opdateret 23. juni

    All Marketers Tell Stories

    Af Seth Godin

    fra 2012 på forlaget Portfolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 9781591845331

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 175 gram

    Engelsk. Paperback, 210 sider. Næsten som ny, dog enkelte ridser.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 108Billede af bogen Understanding Digital Marketing

    Senest opdateret 23. juni

    Understanding Digital Marketing

    Af Damian Ryan

    3. udgave fra 2014 på forlaget KoganPage

    Oplag: active

    ISBN: 9780749471026

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 641 gram

    Engelsk. Paperback, 409 sider. Næsten som ny, dog enkelte krøllede hjørner og få overstregninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 109Billede af bogen The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference

    Senest opdateret 4. juni

    The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference

    Af Malcolm Gladwell

    1. udgave fra 2002 på forlaget Abacus

    Oplag: active

    ISBN: 0349113467

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 228 gram

    The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference Malcolm Gladwell Abacus 1. udgave, 2002, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0349113467 ISBN-13: 9780349113463 Brugt – men i god stand Vægt: 228 gram

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 110Billede af bogen I bad med Picasso. Sådan bliver du mere kreativ.

    Senest opdateret 4. maj

    I bad med Picasso. Sådan bliver du mere kreativ.

    Af Lene Tanggaard - Christian Stadil

    2. udgave fra 2015 på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    ISBN: 9788702178784

    Kategorier: Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Selvhjælp, Selvudvikling

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 490 gram

    Får du tit kreative idéer, men har du svært ved at føre dem ud i livet? Danmarks første professor i kreativitet, Lene Tanggaard, og ejeren af sportsmærket Hummel, Christian Stadil, har sammen skrevet bogen "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ", hvori de interviewer en række af Danmarks mest kreative mennesker, alt fra designeren til direktøren, for at finde ud af, hvordan de administrerer og fremmer deres kreativitet. "I bad med Picasso - Sådan bliver du mere kreativ" er en spændende og lærerig bog, hvis mål er at sætte tankerne om din egen kreativitet i gang. Softback med sideflapper - 292 sider ( 14,4 x 22,1 cm )

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 111Billede af bogen Go'daw jeg hedder Lars Larsen

    Senest opdateret 24. marts

    Go'daw jeg hedder Lars Larsen

    Af Lars Larsen

    fra 2004Forlaget Hansen Mejgade

    Oplag: active

    ISBN: 87-9153-200-0

    Kategorier: Biografier, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Møbler

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 300 gram

    192 siders paperback. Omslaget har nogle slidmærker.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 112Billede af bogen Retailing

    Senest opdateret 16. marts

    Retailing

    Af Allan Sørensen & Flemming Sørensen

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 800 gram

    2.udg. Softcover, 595 sider. Lidt plettet cover, ellers fin stand - Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 113Billede af bogen The New Rules of Marketing and PR

    Senest opdateret 12. marts

    The New Rules of Marketing and PR

    Af David Meerman Scott

    4. udgave

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    The fourth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, packed with new and updated information In the Digital Age, marketing tactics seem to change on a day-to-day basis. As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, the newest online videos, the latest mobile apps, and all the other high-tech influences can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The seventh edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate the best kind of attention for your business. Softcover, 448 sider i nær ny stand. Ingen tilskrivninger eller highlightede sætninger.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 114Billede af bogen Networking for People Who Hate Networking - a field guide for introverts, the overwhelmed and the underconnected

    Senest opdateret 31. januar

    Networking for People Who Hate Networking - a field guide for introverts, the overwhelmed and the underconnected

    Af Devora Zack

    1. udgave fra 2010 på forlaget Berrett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-60509-522-6

    Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvudvikling, Studiebøger

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★

    Paperback. Engelsk. Vi ved alle godt, at netværk hjælper med at få job, udvikle projekter og meget mere. Men hvordan overvinder vi den indre modstand mod... netværkeri? Denne bog giver en praktisk og indbydende indgang.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 115Billede af bogen Webdating

    Senest opdateret 23. september

    Webdating

    Af Sanne Westergaard, Lasse Havndrup & Kristian Engberg

    fra 2001 på forlaget Moment

    Oplag: active

    ISBN: 87-986121-3-1

    Kategorier: Erotik, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 163 gram

    undertitel "Flirt på internettet". Bogen indeholder talrige tanker fra erfarne blind datere, historier om webdating på godt og ondt - og en lille guide til hvordan du også kan score på internettet! Omslaget lette påvirkninger, men ellers fremtræder bogen som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 116Billede af bogen Sex, løgn og fotografi

    Senest opdateret 23. september

    Sex, løgn og fotografi

    Af Mette Sandbye og Erik Steffensen

    fra 1995 på forlaget Rævens Sorte Bibliotek

    Oplag: active

    ISBN: 87-7378-140-1

    Kategorier: Foto, Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 234 gram

    Har et overdækket navnstempel og omslaget kan virke lidt slidt, men ellers fremtræder bogen som ulæst. Tekster om kunst, fortografi, snapshots og virkelighed. Mange fotos.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 117Billede af bogen Stealing Time. Steve Case, Jerry Levin, and the Collapse of AOL Time Warner

    Senest opdateret 23. september

    Stealing Time. Steve Case, Jerry Levin, and the Collapse of AOL Time Warner

    Af Alec Klein

    fra 2003 på forlaget Simon & Schuters

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-7432-5984-X

    Kategorier: Kriminalitet, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 412 gram

    "Klein has written a corporate saga both investigative and entertaining…This is a business book for ages." - Baltimore Sun

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 118Billede af bogen In for a Penny

    Senest opdateret 23. september

    In for a Penny

    Af Peter Hargreaves

    fra 2009 på forlaget Harriman

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-905641-94-9

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 462 gram

    Et forretnings eventyr. Om at opbygge en virksomhed.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 119Billede af bogen The Predators' Ball

    Senest opdateret 23. september

    The Predators' Ball

    Af Connie Bruck

    fra 1989 på forlaget Penguin

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kriminalitet, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 256 gram

    En markedsførings historie (virkelig) som ender med bedrag og stor sag -og dom. Lærerig.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 120Billede af bogen King of Capital

    Senest opdateret 23. september

    King of Capital

    Af David Carey and John E. Morris

    fra 2012 på forlaget Crown Business

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-307-88602-6

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 320 gram

    The remarkable rise, fall, and rise again of Steve Scharzman and Blackstone.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort