Søg efter bog


Din søgning gav: 5 resultater
  1. Billede af bogen Skolesang i 200 år - Skolesangens udvikling gennem 24 sange

    Senest opdateret 28. februar

    Skolesang i 200 år - Skolesangens udvikling gennem 24 sange

    Af Søren Bechmann

    1. udgave fra 2014 på forlaget Dansk Sang

    Oplag: 1

    ISBN: 978-87-7612-926-2

    Kategorier: Musik, Undervisning

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 330 gram

    I bogen beskrives skolesangens udvikling gennem 24 udvalgte sange, som tager afsæt i en række væsentlige forfattere, komponister, begivenheder, tendenser og ikke mindst sange gennem de sidste 200 år. Sangbogen er til læreren. Alle sangene fremstår med noder med becifring samt en indledende præsentation, der henvender sig direkte til eleverne. Herudover fremstår hver sang med relevant baggrundsviden for læreren samt en række tips til undervisningen. Mange af sangene er forsynet med en overskuelig spillestemme, der egner sig til keyboard, xylofon, klokkespil eller blokfløjte. Sangbogen er relevant i forbindelse med tværfaglig undervisning, fagdage omkring ”gamle dage” eller den almindelige undervisning, hvor en række af sangene fortsat er aktuelle. Sangbog er skrevet i forbindelse med folkeskolens jubilæumsår – 200-året for undervisningspligten i Danmark, men kan bruges til alle tider. Sangliste • Vift stolt på Kodans bølge • Dejlig er den himmel blå • Lysets engel går med glans • Roselil og hendes moder • Tordenskjolds vise • Lille føl, ved du hvad • Sneflokke kommer vrimlende • Nord og syd og øst og vest • Joanna • Skoven er så underfuld • Brevet fra ham • Godnatsangen • Vor verden er en tumleplads • Til naturen • Kong David • Den tapre landsoldat • Oppe i Norge • Jens Vejmand • Jeg ved en lærkerede • Aben • I min klasse • Anemonesangen • Godmorgen, lille land • Go’ morgen giraffer


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen Servicedesign

    Senest opdateret 26. januar

    Servicedesign

    Af Søren Bechmann

    1. udgave fra 2010Hans Reitzels Forlag

    Oplag: 3.

    ISBN: 987-87-7675-776-2

    Kategorier: Ledelse & Management, Organisation

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft. Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder. Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen Kunderejsen - De første skridt

    Senest opdateret 18. marts

    Kunderejsen - De første skridt

    Af Søren Bechmann

    fra 2016 på forlaget Service Design Institute

    ISBN: 978-87-999107-0-0

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 150 gram

    Hæfte.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 27. marts

    Julesang i skolen - Julerier gennem 24 sange

    Af Søren Bechmann

    fra 2015

    Kategori: Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★

    Sideantal: 135
    Indbinding: Hardback
    Illustreret af Kirsten Raagaard. Med krybbespillet: Lam og julefår.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    Gør kunden god igen - om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

    Af Søren Bechmann & Hirshals, Pernille

    fra 2014 på forlaget Gyldendal Business

    Kategori: Øvrige

    pris: 205 kr – stand: ★★★★★

    Indbinding: Hæftet
    Illustreret - Indhold: Udfordringer og muligheder , Klagen , Kundeadfærd , Virksomhedsadfærd , Kundetilfredshed og -loyalitet , Marketing og kommunikation , Effektivitet og innovation , Medarbejdertilfredshed , Klager i den offentlige sektor , Klageh


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort