Senest opdateret 16. juni
1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur
ISBN: 978-87-593-1231-5
Kategori: Markedsføring
pris: 160 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 280 gram
Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275
Senest opdateret 11. juni
6. udgave fra 2020 på forlaget Trojka
Oplag: 4
ISBN: 978-87-7154-082-6
Kategorier: Logistik, Markedsføring, Organisation
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1375 gram
Paperback, rigtig god stand.
Senest opdateret 10. juni
1. udgave fra 2006 på forlaget The McGraw-Hill
ISBN: 9780077104184
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
The primary aim of this book is to offer students a concise, modern and well-structured introduction to marketing planning. Suitable for modules in Marketing Planning and International Marketing Planning,
Senest opdateret 10. juni
1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST
Oplag: 1
ISBN: 9788789755229
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 255 gram
Denne bog er skrevet til alle, som beskæftiger sig med webkommunikation, og den indeholder mange praksisnære eksempler på, hvad du skal være opmærksom på ved oprettelse af et velfungerende websted. Du får en grundig gennemgang af alle de dele, som du bør tage med i dine overvejelser som f.eks. planlægning og strukturering af samt navigation på webstedet samt navigation på webstedet, skrivning og formatering af gode webtekster samt korte og præcise forslag til brugervenlighedstest.
Senest opdateret 10. juni
1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 436 gram
Et overblik over 13 af de mest populære sociale medier og deres fordele og ulemper i forbindelse med markedsføring, samt vejledning i, hvordan virksomheder med fordel kan agere på disse platforme.
Senest opdateret 10. juni
9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall
ISBN: 0131020250
Kategori: Markedsføring
pris: 268 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1263 gram
To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.
Senest opdateret 3. juni
1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine
Oplag: 1
ISBN: 978-87-406-1162-5
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 670 gram
Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.
Senest opdateret 3. juni
fra 2001 på Nordisk Forlag, Arnold Busck
ISBN: 87-17-07084-8
Kategori: Markedsføring
pris: 98 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 810 gram
Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.
Senest opdateret 2. juni
1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis
Oplag: 1.
Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 443 gram
Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.
Senest opdateret 1. juni
1. udgave fra 1995 på Forlaget Åløkke
ISBN: 87-592-2140-2
Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 410 gram
COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.