Senest opdateret 7. juni
8. udgave fra 2008 på forlaget Financial Times Prentice Hall
Oplag: active
ISBN: 027371192X
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1756 gram
Exploring Corporate Strategy: Text and Cases Gerry Johnson, Kevan Scholes, Richard Whittington Financial Times Prentice Hall 8. udgave, 2008, 878 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 027371192X ISBN-13: 9780273711926 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 1.756 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
2. udgave fra 2011 på forlaget Harvard Business Review Press
Oplag: active
ISBN: 1422161978
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 406 gram
The Experience Economy (Updated Edition) B. Joseph Pine II, James H. Gilmore Harvard Business Review Press 2. udgave, 2011, 400 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1422161978 ISBN-13: 9781422161975 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 406 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2010 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 190521149X
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 200 gram
Free: The Future of a Radical Price Chris Anderson Random House Business Books 1. udgave, 2010, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 190521149X ISBN-13: 9781905211494 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 200 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
2. udgave fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 1847940366
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 201 gram
Long Tail Chris Anderson Random House Business Books 2. udgave, 2009, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1847940366 ISBN-13: 9781847940360 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 201 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juni
1. udgave fra 2007 på forlaget Pocket Books Business
Oplag: active
ISBN: 1416526668
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 185 gram
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers Seth Godin Pocket Books Business 1. udgave, 2007, 256 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1416526668 ISBN-13: 9781416526667 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 185 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. juni
1. udgave fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 1847940137
Kategori: Markedsføring
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 181 gram
Buyology Martin Lindstrøm Random House Business Books 1. udgave, 2009, 272 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 1847940137 ISBN-13: 9781847940131 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 181 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. juni
1. udgave fra 2012 på forlaget Kogan Page
Oplag: active
ISBN: 0385531737
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 421 gram
Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy Martin Lindstrøm Kogan Page 1. udgave, 2012, 288 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 0385531737 ISBN-13: 9780385531733 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 421 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. juni
1. udgave fra 1993 på forlaget Crown Business
Oplag: active
ISBN: 385425287
Kategori: Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 499 gram
The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time Don Peppers Crown Business 1. udgave, 1993, 443 sider Sprog: Engelsk ISBN-10: 385425287 ISBN-13: 9780385425285 Som ny – ingen synlige brugsspor Vægt: 499 gram
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. maj
Oplag: active
ISBN: 9788799844135
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler: 1. Derfor virker mærker. 2. Forstå mærkerne med Butterfly-modellen. 3. Strategiske positioner. 4. Mærke-trends frem mod 2030. 5. Kunsten at udvikle et nyt mærke. Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked. Softcover, 246 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. maj
2. udgave fra 2007 på forlaget Aschehoug
Oplag: active
ISBN: 8711310649
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Forvaltning, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 170 gram
"Takt og tone på jobbet" beskriver de simple regler for god omgangstone mellem kolleger, med samarbejdspartnere og kunder. Kan gode manerer være befordrende for din karriere? Af forfatteren til : Psykopater i jakkesæt. Paperback - 222 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. maj
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 310 gram
Skab en succesfuld abonnementsforretning i 20 enkle trin. SIGN UP er Andreas Dirksens udførlige guide til, hvordan du skaber en succesfuld forretning med abonnementsfordele. Bogen giver dig gode råd og gennemgår de 20 vigtigste trin, som ruster dig til at kaste dig ud i et abonnementseventyr. Samtidig er SIGN UP historien om, hvordan det lykkedes for Andreas Dirksen at få succes med millionforretningen Plusbog, en nyskabende bogklub, som ruskede op i den danske bogbranche. Softcover, 224 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. april
2. udgave fra 2012 på forlaget Pearson Education
Oplag: active
ISBN: 02-7374-361-9
Kategori: Markedsføring
pris: 240 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 2500 gram
All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. april
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvhjælp
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Mere end 30 virksomheder! Så mange har Lars Tvede og Mads Faurholt stiftet. Nye og kommende iværksættere skæver til deres resultater og stiller dem mange spørgsmål om, hvad der skal til for at blive iværksætter. Derfor har de to serieiværksættere nu samlet deres erfaringer i denne bog: • Kan alle blive iværksættere? • Hvordan finder man investorer? • Gik du bare i gang, eller havde du en plan? • Får du overhovedet løn? Spørgsmålene spreder sig fra de helt grundlæggende til de videregående: • Hvordan fik du en bestyrelse? • Hvordan finder man de rigtige partnere eller medarbejdere? • Hvordan analyserer jeg markedet? Klar tale, gode råd, personlige erfaringer og rækker af punkter, iværksætteren skal huske og reflektere over. Samt nogle af de gode anekdoter. Bogen kommer hele vejen rundt om iværksætterlivet. Og giver viden, erfaringer og stof til eftertanke til enhver, der vil begynde eller er begyndt som iværksætter. Tvede og Faurholt gennemgår det, man skal vide om sig selv som iværksætter (sin rolle, sin personlige effektivitet og sin gennemslagskraft), det, man skal vide om sin virksomheds ideer og finansiering, og det, man skal vide om sit team og sin virksomhedskultur. Og hvis man er kommet i gang, skal man vide mere om sin virksomheds vækst, strategier og udfordringer, om børsnoteringer og bestyrelser - også det, kommer Faurholt og Tvede med sine personlige bud på. De giver endda giver input til at forberede sin exit fra virk-somheden: Hvornår er legen god? Hvad er næste projekt? Softcover, 344 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
Bogen sætter fokus på, hvordan sprog og ord bruges til effektivt at brande virksomheder og organisationer. Virksomheder og organisationer iscenesætter sig og italesætter sig, når de arbejder med deres brand og deres identitet. Man kan kort definere italesættelse som den sproglige iscenesættelse af et bestemt budskab eller ide. Der er eksempler og cases til hvert kapitel. Retter sig primært mod en bred gruppe af sprog- og kommunikationsstuderende. En sekundær målgruppe er erfarne kommunikationspraktikere. Softcover, 205 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
Tjen penge på verdens førende søgemaskine Med Google AdWords er det muligt for firmaer - store som små - at reklamere, og nå ud til internetbrugerne. Men hvordan kan du bruge Google til at promovere din virksomhed på en effektiv måde? Google AdWords der virker henvender sig til webstedsejere, marketingschefer, projektledere og alle som er interesserede i at promovere deres websted på en effektiv måde. Bogen er også til ikke-tekniske personer, som gerne vil involveres. Du får at vide, hvordan du researcher, udarbejder og kører din egen Adwords-kampagne. Jon Smith forklarer på en let og elegant måde, hvordan du maksimerer dine kampagnestrategier og optimerer dit udbud. Her får du hjælp til smutveje, til at finde den rette målgruppe, til at kontrollere budgettet – til at blive nr. 1! Bogen er en grundlæggende guide for alle, der ønsker at opnå langsigtet succes med markedsføring og at skabe øget omsætning. Den giver dig værktøjer til at kunne forklare dine samarbejdspartnere, hvad det er, du vil have ud af AdWords. Softcover, 143 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta. Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 16. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
Mens virksomhederne til stadighed leder efter nye markedsområder, der kan indtages, ligger den offentlige sektor som den største og mest stabile enkeltsektor nærmest uudnyttet hen. Erkendelsen af at den offentlige sektor skal håndteres specielt er ganske vist stigende, og brugen af b2g (business to government) som begreb er eksploderet. Men hvordan den skal håndteres står for mange virksomhedsledere stadig hen i det uvisse. Denne bog giver svar herpå. Softcover, 288 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse. Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater. Softcover, 232 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. marts
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen. Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi. Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering: • Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde. • Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre. • Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes. • Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter. • Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder. Softcover, 215 sider. Helt ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. marts
Oplag: active
ISBN: 9781119977421
Kategorier: Design, IT-bøger, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
An unparalleled compendium of inspirational designs, photos, and web site looks. As the world's most popular resource for web designers and developers, Smashing Magazine has a reputation for inspiring and informing and this new book upholds that stellar esteem. Unlike most other books available on the shelf that only provide thumbnail images, The Smashing Idea Book offers a lavish array of timeless and enduring graphic designs, photos, images, and web site designs... and then goes one step further to present you with practical guidance on how to apply this inspirational selection to your own designs. • You'll benefit from the coverage on current trends as well as valuable advice on where to go online to discover your own sources of inspiration. • Provides inspiration to web designers from a variety of sources, including existing web site designs, graphic designs, product design, photography, and more. • Encourages you to look to all areas of your life for inspiration and provides you with methods for finding more creativity beyond the book. • Offers helpful advice on how to use those visuals as inspiration and translate them into unique and memorable web site designs. • Examines what makes for good design, looks at a variety of web site design styles, and explores other avenues of inspiration including fashion, architecture, and interior design. The Smashing Idea Book is a great idea if you're looking for design inspiration and motivation! Softcover, 402 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. marts
Oplag: active
Kategorier: Design, Erhverv, Markedsføring
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Design er et begreb, som dækker over en bred vifte af områder: Fra design af virksomhedsstrukturer over ´design din egen pizza´ til design af en mangfoldighed af brugsgenstande, boliger, tøj, møbler, fysiske omgivelser etc. Hvordan man rent praktisk kommer i gang med at designe, kan du læse i bogen her! Design B beskriver såvel den overordnede proces ved det at designe som alle delprocesserne og metoderne. Den har hele værktøjskasssen: Problem- og designanalysen; metoderne til inspiration og fastlæggelse af målgruppe og marked; researchen; skitserings- og specificeringsfasen; briefingen; materialeundersøgelsen etc. Bogen udfolder en række praktiske eksempler på delprocesser, der på en enkel og ligetil facon viser, hvordan man griber en designproces an. Design B er målrettet faget Design B på teknisk gymnasium, men kan også anvendes i andre designfag på gymnasialt niveau. Indbundet, 326 sider. Ny og ubrugt.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. marts
5. udgave
Oplag: active
ISBN: 9780415558426
Kategorier: Kommunikation, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
The Media Student's Book is a comprehensive introduction for students of media studies. It covers all the key topics and provides a detailed, lively and accessible guide to concepts and debates. Now in its fifth edition, this bestselling textbook has been thoroughly revised, re-ordered and updated, with many very recent examples and expanded coverage of the most important issues currently facing media studies. It is structured in three main parts, addressing key concepts, debates, and research skills, methods and resources. Softcover, 437 sider.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. marts
1. udgave fra 2015
Oplag: active
ISBN: 9788757435122
Kategorier: Jura, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1200 gram
Softcover, 416 sider. Helt ny og ubrugt. Den teknologiske udvikling har konstant udfordret immaterialretten på væsentlige dele af varemærkeret, og især de digitale medier har således givet mulighed for nye former for brug af andres varemærker i markedsføringen som f.eks. brugen af AdWords i søgemaskinebaseret markedsføring, som keywords til brug for søgemaskineoptimering og som domænenavne. Også på de sociale medier som Facebook, Twitter og YouTube findes der talrige eksempler på, at andres varemærker er brugt som en form for kendetegn. Senest har brugen af andres varemærker som apps til smartphones givet anledning til konflikter, og der ikke er grund til at tro andet end, at udviklingen af de digitale teknologier og af de dermed forbundne digitale medier vil fortsætte med uformindsket styrke, og at der således vil opstå nye måder at bruge varemærker på. Retstillingen omkring brugen af varemærker på internettet kan langt fra siges at være afklaret. For det første giver Domstolens afgørelser i sig selv anledning til en række yderligere spørgsmål. For det andet er det sparsomt med retningslinjer for det både i teorien og i praksis vigtige samspil mellem varemærkelovgivningen og anden lovgivning herunder ikke mindst med den almene konkurrenceret. Hertil kommer, for det tredje, at den voldsomme vækst i handler foretaget over internettet og den forventede vækst i handler foretaget via mobile enheder, har medført, at mulighederne for at anvende andres varemærker i forbindelse med kommercielle aktiviteter på de digitale medier er blevet centrale kommercielle og juridiske problemstillinger for mærkeindehaverne. Bogen giver en grundig retlig analyse af gældende ret inden for hver af de tre centrale varemærkeretlige forgreninger – varemærkelovgivningen, den almene konkurrenceret og reguleringen af domænenavne og skaber en øget klarhed og forudsigelighed i retstilstanden. Når brugen af en andens varemærke er omfattet af flere af de retlige forgreninger overlapper grænsefladerne. Bogen identificerer disse grænseflader, og fastlægger hvilke fortolkningsprincipper, der, i situationerne, finder anvendelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. marts
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775538607
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1431 gram
Unik nu - eller aldrig. - brand'et driver virksomheden i den nye værdiøkonomi. Indeholder cases med: Lego; Virgin; Danone; Bang & Olufsen; Heinz; TINE; Audi; Mercedes-benz; Levis; SAS; Armani; Kellogg's; The Body Shop; VW, Nestlé; Procter & Gamble; Unilever; PricewaterhouseCoopers. Antal sider: 384 - Indbinding: Lærredsbind med smudsomslag i original kassette
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
Oplag: active
Kategorier: Markedsføring, Sociologi
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Softcover, 184 sider. Rigt illustreret værk om de seneste 25 års manderoller i mediekulturen. Husker du George Michaels føntørrede frisure og yuppiernes skulderpuder? Det var dengang mændene fik øjnene op for, at en rigtig mand ikke nødvendigvis var ham, der kunne fange den største fisk til middagsbordet eller skifte dæk i snestorm. Siden 1980´erne er den moderne mands roller og udseende blevet designet og iscenesat i en grad, vi aldrig tidligere har oplevet. Fra Calvin Klein til Casper Christensen, fra Carl-Mar Møller til David Beckham - alle har de bidraget til at definere tidens mandeideal; om han skal være blød eller hård, metroseksuel realitystjerne med barberede kønshår eller ølbøvsende drengerøv med bold og babes på hjernen. Hankøn - iscenesættelsen af den moderne mand tager læseren med på en farverig rejse gennem 25 års maskulin udviklingshistorie og søger bl.a. svar på spørgsmålene: Hvem sætter normen for tidens mandeidealer? Hvad betyder det for den nye generation af mænd?
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. marts
Oplag: active
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides, Økonomi
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Softcover, 171 sider. Ny og ubrugt. "Fra Servicemanagement til Oplevelsesøkonomi" gennemgår den svenske managementforsker Richard Normanns begreb servicemanagement og dets teoretiske udvikling - fra dets introduktion og frem til i dag, hvor oplevelsesøkonomien er i fokus. Bogen behandler og beskriver en række fagelementer, såsom service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd og brancheanalyse med fokus på PEST-analysen. Bogen er skrevet til serviceøkonomuddannelsen, men er også et fremragende værktøj for praktikere og på andre uddannelser.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 27. februar
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Indbundet, 179 sider. Med udgivelsen af bogen "111 tips du vil elske - hvis du er leder i en virksomhed" har ejerne af Lasertryk A/S i Aarhus, Esben Mols Kabell og Anders Grønborg, udfoldet deres pallette af egne, praktiske erfaringer, tips og tricks. Og det er sket på en aldeles charmerende måde, der distancerer sig fra langhårede businessbøger i management-segmentet. Og de to Aarhus-gutter har til fulde bevist, at der er vægt bag deres ord. Siden firmaets start i 1999 er omsætningen steget fra nul til 250 mio. kr. og har i dag en kundeliste, der omfatter 40.000 virksomheder og 55.000 privatpersoner.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 27. februar
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Hardback, 256 sider. Ny og ubrugt. Branding skal spille på alle menneskets sanser og ikke kun én enkelt eller to. Det betyder, at vi fremover kommer til at høre forskel på produkter, på samme måde som vi nu "ser" forskel. Derfor skal virksomheder og brands fremover udvikle en såkaldt "sanse-branding"-strategi, hvis de skal overleve i branding-junglen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. februar
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Landbrug & gartneri, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Indbundet, 255 sider. Som ny. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 22. oktober
1. udgave fra 2013 på forlaget Libris LæreDetSelv
Oplag: active
ISBN: 978-87-7853-239-8
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Studiebøger, Øvrige
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 200 gram
Visuelle guide. Få styr på din profil på nettet. Dyrk og styrke dit professionelle netværk. Lær om alle funktionerne. Pæne rene sider. Fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.