Senest opdateret 2. september
1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 443 gram
Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. august
1. udgave fra 1995 på Forlaget Åløkke
Oplag: active
ISBN: 87-592-2140-2
Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 410 gram
COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 13. august
2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers
Oplag: active
ISBN: 9781576755822
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 9. august
1. udgave fra 2002 på Forlaget Roger
Oplag: active
ISBN: 8790860047
Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 900 gram
Rosser Reevers fra reklamebureauet Bates udviklede branchens mest epokegørende arbejdsværktøj: Unique Selling Preposition. 150 sider, illustreret i s/h, hardback, stort format, i rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 2. august
1. udgave fra 1991 på Blytmanns Forlag
Oplag: active
ISBN: 87-87569-46-9
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
243 sider, hæftet. Publikation nr. 9. Teknik-Samfund Initiativet, Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 19. juli
1. udgave fra 2015 på forlaget Omnichannel Institute
Oplag: active
ISBN: 9788792562364
Kategori: Markedsføring
pris: 260 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. juli
1. udgave fra 2004 på forlaget Markedsføring A/S
Oplag: active
ISBN: 8798946439
Kategori: Markedsføring
pris: 135 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
142 sider, hardback i originalt smudsomslag, rigtig flot stand
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 7. juli
3. udgave fra 2005 på forlaget Sattelit
Oplag: active
ISBN: 87-7984-093-0
Kategorier: Humor, Kommunikation, Markedsføring, Romaner, Skønlitteratur
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 250 gram
409 sider. Orig. Pocketbog, Satirisk roman. ## En reklamepige med behov for ideer til kundens brandingplatform. En kontorchef på jagt efter en sag til sin handlekraftige minister. En journalistpraktikant med tre uger til at skaffe sig en dagbladsforside. Alle står de på spring for at udnytte historien, da en ung konsulent i frustration over job og parforhold en sen aften forvilder sig et museklik for langt ud i internettets gråzoner. ”… en fermt komponeret roman … rammer ikke bare plet som spændingsroman og samtidsfabel, men også som højaktuel kommentar til den måde, hvorpå enkeltpersoner pludselig bliver centrum i nyhedsindustriens kværn.” -Politiken. ## Nyt eksemplar
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. juni
1. udgave fra 2009 på forlaget FT Press
Oplag: active
ISBN: 9780137145508
Kategori: Markedsføring
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
xxi+181 sider, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. juni
1. udgave fra 2000 på forlaget Abbeville Press Publishers
Oplag: active
ISBN: 0789206404
Kategorier: Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1100 gram
144 sider, rigt illustreret i farver, hardback i originalt smudsomslag, stort format, super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 30. juni
1. udgave på forlaget IBM Pr
Oplag: active
ISBN: 0132255960
Kategorier: IT-bøger, Markedsføring
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1000 gram
377 sider, paperback, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
3. udgave fra 2013 på Nyt Teknisk Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788757127232
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 557 gram
Paperback, 218 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
1. udgave fra 2013 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: active
ISBN: 9788741256788
Kategori: Markedsføring
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 321 gram
Paperback, 160 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
2. udgave fra 1996 på forlaget Direct Marketing Associates Inc.
Oplag: active
ISBN: 1931361436
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 684 gram
Engelsk, Hardback, 306 sider. Meget pæn stand, originalt smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781847940360
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 210 gram
Engelsk, Paperback, 254 sider. Som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2007 på forlaget Simon and Schuster
Oplag: active
ISBN: 9781416526667
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 188 gram
Engelsk, Paperback, 218 sider. Som ny, dog let misfarvning af bagsiden på omslaget
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2002 på forlaget KoganPage
Oplag: active
ISBN: 0749438096
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 637 gram
Engelsk Paperback, 302 sider. Pæn stand, dog har omslaget lidt skrammer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 463 gram
Engelsk, hardback, 240 sider. Som ny inkl. originalt smudsomslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2009 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781905211494
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 211 gram
Engelsk, Paperback, 257 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2012 på forlaget Random House Business Books
Oplag: active
ISBN: 9781847940674
Kategorier: Engelsk, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 201 gram
Engelsk, Paperback, 242 sider. Ny
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
fra 2011 på forlaget The Domino Project
Oplag: active
ISBN: 9781936719006
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 223 gram
Engelsk, hardback, 84 sider. Ny inkl. originalt smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
Oplag: active
ISBN: 9781515169369
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 182 gram
Engelsk, paperback, 122 sider. Ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. juni
1. udgave fra 2014 på forlaget Wiley
Oplag: active
ISBN: 9781118963616
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
253 sider, hardback i originalt smudsomslag, nærmest som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. september
1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company
Oplag: active
ISBN: 9780393244816
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 1998 på forlaget Schønberg
Oplag: active
ISBN: 9788757015515
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog dækker hele pensum i markedsføringsplanlægning til merkonomeksamen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 9788756921683
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog giver overblik over og indføring i firmaets samspil med dets kunder.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland
Oplag: active
ISBN: 9788770701303
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. september
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775536726
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page
Oplag: active
ISBN: 9780749465353
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
208 sider, Paperback i rigtig fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. august
fra 1985 på forlaget The Free Press
Oplag: active
Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
En klassiker omkring strategiske processer, og hvordan virksomheden kan skabe og fastholde sine konkurrencefordele. Bogen kan bruges som et praktisk værktøj.til at vælge den rette strategi.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.