Senest opdateret 12. april
2. udgave fra 2002 på Danmarks Forvaltningshøjskole forlag
Oplag: 1
ISBN: 87-7392-589-6
Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Studiebøger
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 275 gram
Fin som næsten ny - 146 sider - BEMÆRK jeg har også del ll og lll, som er samlet i en bog til salg her på siden. TEKSTEN PÅ BOGENS BAGSIDE: ORGANISATION OG LEDELSE Strategisk reflekterende kompetenceudvikling tager udgangspunkt i, at i en senmoderne offentlig organisation er der mange forskellige perspektiver, hvorfra kompetenceudviklings- processer kan tillægges betydning. Kompeten- cen til at kompetenceudvikle er en forudsætning for at kunne orientere sig i dette organisatoriske krydspres. Konceptet Kompetencebroen implementerer reflekterende kommunikationsprocesser som grundlag for kompetencen til at kompetenceudvikle. I bogens del I præsenteres konceptet og et casemateriale, der viser, hvordan man kan arbejde med konceptet i praksis. I del II præ- senteres konstruktionismen som videnskabs- teoretisk grundlag for konceptet og arbejdet med det i det organisatoriske krydspres. I del III præsenteres Luhmanns systemteori og Foucaults samt Laclau og Mouffes diskurs- teorier som teoretiske perspektiver, hvori såvel forståelsen af som arbejdet med konceptet kvalificeres.
Senest opdateret 12. april
2. udgave fra 2005 på Danmarks Forvaltningshøjskoles forlag
Oplag: 1
ISBN: 87-7392-589-6
Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Organisation, Studiebøger
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 625 gram
Som næsten ny - 482 sider - BEMÆRK: jeg har også Del l til salg her på siden - TEKSTEN PÅ BOGENS BAGSIDE: ORGANISATION OG LEDELSE Strategisk reflekterende kompetenceudvikling tager udgangspunkt i, at i en senmoderne of- fentlig organisation er der mange forskellige perspektiver, hvorfra kompetenceudviklings- processer kan tillægges betydning. Kompeten- cen til at kompetenceudvikle er en forudsæt- ning for at kunne orientere sig i dette organi- satoriske krydspres. Konceptet Kompetencebroen implementerer reflekterende kommunikationsprocesser som grundlag for kompetencen til at kompetence- udvikle. I bogens del I præsenteres konceptet og et casemateriale, der viser, hvordan man kan arbejde med konceptet i praksis. I del II præsenteres konstruktionismen som videnskabsteore- tisk grundlag for konceptet og arbejdet med det i det organisatoriske krydspres. I del III præsenteres Luhmanns systemteori og Foucaults samt Laclau og Mouffes diskursteorier som teoretiske perspektiver, hvori såvel forståelsen af som arbejdet med konceptet kvalificeres.
Senest opdateret 25. april
1. udgave fra 1986 på Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck
ISBN: 87-17-05451-6
Kategorier: Dokumentar, Historie:Europa
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Heftet med originalt omslag, fint eksemplar . Forord ved Klaus Rifbjerg. En søndag i midten af august 1936 steg tre københavnske brødre......
Senest opdateret 5. april
2. udgave fra 2002 på forlaget Danmarks Forvaltningshøjskole
Oplag: 1
ISBN: 87-7392-584-5
Kategorier: Pædagogik, Sociologi, Studiebøger
pris: 50 kr – stand: ★★★★★
Sociologiske teorier og empiri med relevans for socialt arbejde
Senest opdateret 25. april
fra 1999 på forlaget Danmarks Forvaltningshøjskole
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 337
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Eksemplar med brugsspor. + nogle sider m. understregninger