Senest opdateret 1. august
4. udgave fra 2012
Oplag: active
ISBN: 87-9209-846-0
Kategorier: Markedsføring, Studiebøger
pris: 70 kr – stand: ★
Vægt: 1330 gram
Bogen er lidt slidt, og med nogle overskregninger og noter i.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. august
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-774-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.