Senest opdateret 7. marts
2. udgave fra 2006 på forlaget Børsen
ISBN: 9788776641696
Kategorier: Ledelse & Management, Økonomi
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
215 sider, hæftet, nærmest som ny.
Senest opdateret 11. februar
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
ISBN: 8790959807
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Presse og Medier
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
200 sider. Hæftet med orig. omslag. Nærmest som ny.
Senest opdateret 25. april
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
ISBN: 87-90959-80-9
Kategori: Samfundsvidenskab
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Hæftet med flapper. 200 sider. Sprog: Dansk. Fra corporate identity til corporate story. Fra reklame til storytelling. Fra job/fritid til tilværelse. (2202-0078).
Senest opdateret 1. februar
1. udgave fra 2005 på Børsens Forlag
Oplag: 1
ISBN: 8776640523
Kategorier: Samfundsvidenskab, Samfund & historie
pris: 230 kr – stand: ★★★★★
Hardback med smudsomslag. 228 sider. Sprog: Dansk. Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse. Illustreret i sort-hvid. (1806-0760).
Senest opdateret 12. marts
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
ISBN: 87-90959-80-9
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Samfundsvidenskab
pris: 105 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 200 sider. Sprog: Dansk. The Dream Society 2. Fra corporate identity til corporate story. Fra reklame til storytelling. Fra job/fritid til tilværelse. (2306-0033).
Senest opdateret 26. marts
fra 2001 på forlaget Jyllands-Postens erhvervsbogklub
pris: 90 kr – stand: ★★★★
Indbinding: Hæftet
Senest opdateret 14. april
fra 2005 på forlaget Børsen
ISBN: 8776640523
pris: 165 kr – stand: ★★★
Sideantal: 228
Indbinding: Indbundet. Med smudsomslag
Stand: Pænt eksemplar
Illustreret - Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse - Indhold: Fremtidsmagerne - et overblik ; Når oplevelsesøkonomien er blevet hverdag ; På shopping om 25 år ; Fremtidens org. Illustreret - Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse - Indhold: Fremtidsmagerne - et overblik ; Når oplevelsesøkonomien er blevet hverdag ; På shopping om 25 år ; Fremtidens org
Senest opdateret 14. april
fra 2003 på forlaget JP Bøger
ISBN: 8790959795
pris: 110 kr – stand: ★★★
Sideantal: 200
Indbinding: Hæftet.
Stand: Fejlfrit eksemplar.
Fortæller om den gode histories principper, som f.eks. kan benyttes i kommunikation, markedsføring og dialog. Principperne er nødvendige for at være klar til en fremtid der satser mere på det emotionelle, såvel i virksomheden som i livet. Fortæller om den gode histories principper, som f.eks. kan benyttes i kommunikation, markedsføring og dialog. Principperne er nødvendige for at være klar til en fremtid der satser mere på det emotionelle, såvel i virksomheden som i livet
Senest opdateret 26. april
fra 2005 på Børsens Forlag, København
Kategori: Øvrige
pris: 130 kr
Indbinding: IB
Ubrugt
Senest opdateret 26. april
fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub, Viby
Kategori: Øvrige
pris: 115 kr
Indbinding: HF
Nyt og ubrugt eksemplar