Senest opdateret 26. januar
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
ISBN: 87-90959-80-9
Kategori: Samfundsvidenskab
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Hæftet med flapper. 200 sider. Sprog: Dansk. Fra corporate identity til corporate story. Fra reklame til storytelling. Fra job/fritid til tilværelse. (2202-0078).
Senest opdateret 1. februar
1. udgave fra 2005 på Børsens Forlag
Oplag: 1
ISBN: 8776640523
Kategorier: Samfundsvidenskab, Samfund & historie
pris: 230 kr – stand: ★★★★★
Hardback med smudsomslag. 228 sider. Sprog: Dansk. Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse. Illustreret i sort-hvid. (1806-0760).
Senest opdateret 12. marts
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
ISBN: 87-90959-80-9
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Samfundsvidenskab
pris: 105 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 200 sider. Sprog: Dansk. The Dream Society 2. Fra corporate identity til corporate story. Fra reklame til storytelling. Fra job/fritid til tilværelse. (2306-0033).
Senest opdateret 14. april
fra 2005 på forlaget Børsen
ISBN: 8776640523
pris: 165 kr – stand: ★★★
Sideantal: 228
Indbinding: Indbundet. Med smudsomslag
Stand: Pænt eksemplar
Illustreret - Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse - Indhold: Fremtidsmagerne - et overblik ; Når oplevelsesøkonomien er blevet hverdag ; På shopping om 25 år ; Fremtidens org. Illustreret - Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse - Indhold: Fremtidsmagerne - et overblik ; Når oplevelsesøkonomien er blevet hverdag ; På shopping om 25 år ; Fremtidens org
Senest opdateret 14. april
fra 2003 på forlaget JP Bøger
ISBN: 8790959795
pris: 110 kr – stand: ★★★
Sideantal: 200
Indbinding: Hæftet.
Stand: Fejlfrit eksemplar.
Fortæller om den gode histories principper, som f.eks. kan benyttes i kommunikation, markedsføring og dialog. Principperne er nødvendige for at være klar til en fremtid der satser mere på det emotionelle, såvel i virksomheden som i livet. Fortæller om den gode histories principper, som f.eks. kan benyttes i kommunikation, markedsføring og dialog. Principperne er nødvendige for at være klar til en fremtid der satser mere på det emotionelle, såvel i virksomheden som i livet
Senest opdateret 15. april
fra 2003 på forlaget Jp bøger
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 200
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Fejlfrit eksemplar Fortæller om den gode histories principper, som f.eks. kan benyttes i kommunikation, markedsføring og dialog. Principperne er nødvendige for at være klar til en fremtid der satser mere på d
Senest opdateret 15. april
fra 2005. på forlaget Børsen
Kategori: Øvrige
pris: 170 kr
Sideantal: 228
Sprog: Dansk Indbinding: Helshirting med smudsomslag. Tilstand: Fejlfrit eksemplar. Illustreret - Forfatteren skaber visioner om fremtidens kunder, organisationer, familiemønstre og meget mere på sin tidsrejse - Indhold: Fremtidsmagerne - et overblik
Senest opdateret 14. april
fra 1999 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbøger
ISBN: 9,79E+12
pris: 165 kr – stand: ★★★
Sideantal: 201
Indbinding: Originalt hæftet med forsideillustration
Stand: Velholdt eksemplar
En analyse af fremtidens samfund, det 5. samfund også kaldet The dream society, hvor følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor.. En analyse af fremtidens samfund, det 5. samfund også kaldet The dream society, hvor følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor.