Kategorien: ErhvervDenne kategori indeholder 1746 bøger.



  • 1741Billede af bogen Driftsøkonomi

    Senest opdateret 31. juli

    Driftsøkonomi

    Af Hansen, Lone, Søren Holm-Rasmussen & Jens Ocksen Jensen

    2. udgave fra 2009 på forlaget Academica

    Oplag: active

    ISBN: 9788776757274

    Kategorier: Erhverv, Økonomi

    pris: 155 kr – stand:

    Hardback. 261 sider. Sprog: Dansk. Mindre mængde understregning med blyant. (1908-0035).

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 1742Billede af bogen The Mind of the Leader

    Senest opdateret 24. april

    The Mind of the Leader

    Af Rasmus Hougaard, Jacqueline Carter

    fra 2018 på forlaget Harvard Business Review Press

    Oplag: active

    ISBN: 16-3369-342-2

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Psykologi

    pris: 195 kr – stand:

    Vægt: 460 gram

    Most leaders think they're effective at motivating their employees, but studies show that employees are more disengaged and uninspired than ever. The solution lies in looking within-- into the mind of the leader. Hougaard and Carter identify three qualities as being foundational for leaders today: mindfulness, selflessness, and compassion. Discover how every leader can learn to embody what makes for great leadership in today's challenging organizational environment. -- adapted from publisher info

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 1743Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Løvehjerte

    Af Ståle Solbakken

    1. udgave fra 2017 på forlaget Politikken hus

    Oplag: active

    ISBN: 978-400-3961-0

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Sport & fritid

    pris: 120 kr – stand:

    paperback Ståle Solbakken har i to omgange været cheftræner i FC København. Begge gange har han formået at skabe det, som mange iagttagere kalder ”alle tiders bedste danske klubhold”. I denne bog inviterer han for første gang nogensinde læseren med ind bag kulisserne, hvor han lægger taktikken, forhandler kontrakterne og stræber efter de små forbedringer, som kan gøre FC København til en konkurrencedygtig aktør på den helt store europæiske fodboldscene. Den 49-årige temperamentsfulde nordmand fortæller om sin voldsomme higen efter at vinde og om de kampe, som er en konsekvens af hans store ambitioner. Ståle Solbakken er en mand med mange facetter. Han er fx erklæret socialist og reflekterer i bogen over de absurde summer i moderne fodbold, og han fortæller åbenhjertigt om de vilde tilbud fra eksotiske lande, som han selv har modtaget, og som han har sagt nej til, fordi penge dybest set ikke interesserer ham. Ståle Solbakken er også den succesrige træners egen beretning om, hvordan han har udviklet FC København siden 2006. Det handler om at skabe en kultur, således at holdet ikke kun har gode chancer for at vinde ’på søndag’, men også ’om tre år’. Som læser er man med på sidelinjen under hans mislykkede ophold i FC Köln og Wolverhampton. Og man møder en hudløst ærlig Ståle Solbakken, der blankt erkender, at han er ”mere end almindeligt socialt handicappet”, fordi ”det eneste, jeg dybest set ved noget om, er fodbold”.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 1744Intet billede af bogen

    Senest opdateret 17. august

    Keyaccount Management, Et strategisk værktøj

    Af Mogens Bjerre

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-774-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 170 kr – stand:

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 1745Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. juli

    Anerkendende følgeskab. Når organisationer lykkes

    Af Maja Loua Haslebo og Magnus Harald Haslebo

    1. udgave fra 2013Dansk psykologisk forlag

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-7706-5637

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Ledelse & Management, Organisation, Psykologi, Studiebøger, Øvrige

    pris: 120 kr – stand:

    Vægt: 300 gram

    Erhvervs psykologiserien Pæne rene sider. Fremstår som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 1746Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. juli

    Trivsel. En guide til motivation og arbejdsglæde.

    Af Thomas Milsted

    Jyllands-Posten forlag

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Krop & sind, Ledelse & Management, Selvhjælp, Øvrige

    pris: 45 kr – stand:

    Vægt: 400 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort