Senest opdateret 30. september
1. udgave fra 2021 på forlaget Business Danmark
ISBN: 9788797245101
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 300 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1139 gram
Bogen formidler de metoder, teorier og værktøjer som er udsprunget af forskningsprojektet Morgendagens Salg som blev gennemført af Business Danmark, DI Handel, CBS og Customer Agency. Indhold: 1) Om morgendagens salg, 2) Hvad er salg- og hvor er salgsfunktionen på vej hen?, 3) Trends og tendenser som vil forme morgendagens salg. 4) Salget bliver mere strategisk, 5) Kundeindsigt skaber bedre kundeforståelse, 6) Den analyserende salgsafdeling, 7) Salgets hovedfunktioner, 8) Salgsledelse, 9) Salg gennem forhandlere, 10) Potentialevurdering, prognoserm, budget og andre prædiktive analyser, 11) Planlægning og processer - om at få tingene til at ske, 12) Salgsopfølgning og målstyring, 13) Tænk fremtiden ind i salget allerede i dag, 14) Fra morgendagens salg til morgendagens salgsorganisation, 15) Salgskultur, 16) Perspektiver for salg og salgsledelse Antal sider: 352. - Indbinding: Hardback.
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger