Se information om den valgte bog


Billede af bogen Kundefokus skaber konkurrencekraft - key account management

Senest opdateret 10. september

Kundefokus skaber konkurrencekraft - key account management

Af Mogens Bjerre, Jens Refshøj

1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen

ISBN: 9788776641122

Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation

pris: 210 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 789 gram

Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder. Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter. Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft. Antal sider: 306 - Indbinding: Hardback med smudsomslag.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort