Senest opdateret 9. september
1. udgave fra 2004 på forlaget Børsen
ISBN: 9788776640439
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Organisation
pris: 285 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 629 gram
Strategi og viden handler om, hvordan videntunge virksomheder kan opsamle og lede den viden, de allerede har, og hvordan en klar videnstrategi øger deres muligheder for at skabe vækst og øge konkurrenceevnen. Når virksomheder har en klar videnstrategi, har de også lettere ved at forbedre deres eksisterende produkter og skabe nye produkter. Men det er ikke let at få styr på virksomhedens viden eller at opbygge en klar videnstrategi. Dette kræver, at virksomheden får skabt overblik over interne ressourcer og processer og udnyttelsen af viden. Hvordan virksomheden opnår dette overblik, beskrives på en konstruktivt og tilgængelig måde. Bogen er bygget op over syv praktiske case-historier fra videnintensive virksomheder, og den syntetiserer sig frem til nogle lighedspunkter, der fungere som guidelines for læseren. Antal sider: 223 - Indbinding: Kartonbind med smudsomslag.
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger