Senest opdateret 30. maj
ISBN: 9788799844135
Kategorier: Erhverv, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler: 1. Derfor virker mærker. 2. Forstå mærkerne med Butterfly-modellen. 3. Strategiske positioner. 4. Mærke-trends frem mod 2030. 5. Kunsten at udvikle et nyt mærke. Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked. Softcover, 246 sider. Ny og ubrugt.
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger