Senest opdateret 11. august
1. udgave fra 2010 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: 3.
ISBN: 987-87-7675-776-2
Kategorier: Ledelse & Management, Organisation
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft. Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder. Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde.
Hurtigt overblik over andre bøger til salg
Titel | Stand | Pris |
---|---|---|
Servicedesign | 6 | 270 kr |
Servicedesign | 6 | 115 kr |
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger