Senest opdateret 17. august
fra 2012 på forlaget Pearson- Books
ISBN: 978-0-273-74361-3
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 220 kr – stand: ★★★★★
indbundet BOGEN ER PÅ ENGELSK Phil T. Kotler mfl. er en dybdegående grundbog om marketing. "Marketing Management" præsenterer og beskriver de mest centrale begreber, teorier og retninger inden for marketing i en europæisk kontekst. Bogens forfattere gennemgår løbende marketings mest fundamentale grundelementer og sætter dem i en nutidig og fremtidig digital kontekst. I løbet af bogen inddrages også en række eksempler fra virkelighedens verden, som sætter det teoretiske i et praksisnært perspektiv "Marketing Management" er en international bestseller, og betragtes af mange som den essentielle grundbog for at forstå marketing. Bogen indeholder bidrag fra Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Braddy, Malcolm Goodman og Torben Hansen.et. bogen er på ENGELSK!
Hurtigt overblik over andre bøger til salg
Titel | Stand | Pris |
---|---|---|
Marketing Management | 120 kr | |
Marketing Management | 3 | 120 kr |
Marketing Management | 4 | 170 kr |
Marketing Management | 5 | 170 kr |
Marketing management | 5 | 120 kr |
marketing Management | 1 | 170 kr |
Marketing Management | 5 | 220 kr |
Marketing Management | 220 kr | |
Marketing Management | 5 | 170 kr |
Marketing Management | 5 | 170 kr |
Marketing Management | 4 | 170 kr |
Marketing Management | 5 | 120 kr |
Marketing Management | 5 | 220 kr |
Marketing Management | 5 | 65 kr |
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger