Se information om den valgte bog


Intet billede af bogen

Senest opdateret 17. august

Marketing Management

Af Philip Keller

fra 2012 på forlaget Pearson- Books

ISBN: 978-0-273-74361-3

Kategorier: Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management

pris: 220 kr – stand: ★★★★★

indbundet BOGEN ER PÅ ENGELSK Phil T. Kotler mfl. er en dybdegående grundbog om marketing. "Marketing Management" præsenterer og beskriver de mest centrale begreber, teorier og retninger inden for marketing i en europæisk kontekst. Bogens forfattere gennemgår løbende marketings mest fundamentale grundelementer og sætter dem i en nutidig og fremtidig digital kontekst. I løbet af bogen inddrages også en række eksempler fra virkelighedens verden, som sætter det teoretiske i et praksisnært perspektiv "Marketing Management" er en international bestseller, og betragtes af mange som den essentielle grundbog for at forstå marketing. Bogen indeholder bidrag fra Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Braddy, Malcolm Goodman og Torben Hansen.et. bogen er på ENGELSK!

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort