Senest opdateret 28. maj
1. udgave fra 2014 på forlaget Dansk Sang
Oplag: 1
ISBN: 978-87-7612-926-2
Kategorier: Musik, Undervisning
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 330 gram
I bogen beskrives skolesangens udvikling gennem 24 udvalgte sange, som tager afsæt i en række væsentlige forfattere, komponister, begivenheder, tendenser og ikke mindst sange gennem de sidste 200 år. Sangbogen er til læreren. Alle sangene fremstår med noder med becifring samt en indledende præsentation, der henvender sig direkte til eleverne. Herudover fremstår hver sang med relevant baggrundsviden for læreren samt en række tips til undervisningen. Mange af sangene er forsynet med en overskuelig spillestemme, der egner sig til keyboard, xylofon, klokkespil eller blokfløjte. Sangbogen er relevant i forbindelse med tværfaglig undervisning, fagdage omkring ”gamle dage” eller den almindelige undervisning, hvor en række af sangene fortsat er aktuelle. Sangbog er skrevet i forbindelse med folkeskolens jubilæumsår – 200-året for undervisningspligten i Danmark, men kan bruges til alle tider. Sangliste • Vift stolt på Kodans bølge • Dejlig er den himmel blå • Lysets engel går med glans • Roselil og hendes moder • Tordenskjolds vise • Lille føl, ved du hvad • Sneflokke kommer vrimlende • Nord og syd og øst og vest • Joanna • Skoven er så underfuld • Brevet fra ham • Godnatsangen • Vor verden er en tumleplads • Til naturen • Kong David • Den tapre landsoldat • Oppe i Norge • Jens Vejmand • Jeg ved en lærkerede • Aben • I min klasse • Anemonesangen • Godmorgen, lille land • Go’ morgen giraffer
Senest opdateret 11. maj
1. udgave fra 2010 på Hans Reitzels Forlag
Oplag: 3.
ISBN: 987-87-7675-776-2
Kategorier: Ledelse & Management, Organisation
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft. Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder. Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde.
Senest opdateret 28. marts
1. udgave fra 2010 på forlaget Academica
Oplag: 1
ISBN: 9788776757762
Kategorier: Samfundsvidenskab, Øvrige
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 700 gram
288 sider, heftet, rigtig flot stand.
Senest opdateret 18. marts
fra 2016 på forlaget Service Design Institute
ISBN: 978-87-999107-0-0
Kategori: Markedsføring
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 150 gram
Hæfte.
Senest opdateret 28. april
fra 2015
Kategori: Øvrige
pris: 145 kr – stand: ★★★★★
Sideantal: 135
Indbinding: Hardback
Illustreret af Kirsten Raagaard. Med krybbespillet: Lam og julefår.
Senest opdateret 26. marts
fra 2014 på forlaget Gyldendal Business
Kategori: Øvrige
pris: 205 kr – stand: ★★★★★
Indbinding: Hæftet
Illustreret - Indhold: Udfordringer og muligheder , Klagen , Kundeadfærd , Virksomhedsadfærd , Kundetilfredshed og -loyalitet , Marketing og kommunikation , Effektivitet og innovation , Medarbejdertilfredshed , Klager i den offentlige sektor , Klageh
Senest opdateret 28. april
fra 2012 på forlaget Gyldendal Business
pris: 145 kr
Sideantal: 206
Indbinding: Softcover