Senest opdateret 15. juni
1. udgave fra 2010 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: 1
ISBN: 9788702081695
Kategorier: Ledelse & Management, Selvudvikling
pris: 100 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 675 gram
228 sider, heftet, rigtig flot stand.
Senest opdateret 12. april
1. udgave fra 2010 på forlaget Gyldendal Busuness
Oplag: 2
ISBN: 9788702081695
Kategorier: Kompetenceudvikling, Selvudvikling
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 454 gram
indb. med papomslag og flapper. let nusset på omslag, men ellers fejlfri
Senest opdateret 8. april
1. udgave fra 2005 på Børsens Forlag
ISBN: 8776640612
Kategori: Erhverv
pris: 190 kr – stand: ★★★★★
Hæftet med flapper. 197 sider. Sprog: Dansk. Idérig branding til idésultne forbrugere. Illustreret i sort/hvid. (1805-0017).
Senest opdateret 28. april
fra 2007 på Børsens Forlag
Kategori: Øvrige
pris: 125 kr – stand: ★★★★
Sideantal: 272
Indbinding: Hardback
Claus Buhl skriver indlevende og provokerende om de nødvendige tiltag, stat, kommune, virksomheder og individer skal iværksætte for, at Danmark kan vedblive med at være en frontløber. Vi skal bl.a. arbejde aktivt på at skabe de rette rammer for kreative processer i folkeskolen, på universiteter og højere læreanstalter samt i virksomheder. Vi skal herudover sikre, at kreative og innovative individer får plads i vores organisationer. Bliver danske og for den sags skyld europæiske virksomheder overhalet af asiatiske, er vejen tilbage i førertrøjen noget nær umulig. Derfor skal den livsnødvendige kreativitet inkorporeres i vores kultur og arbejdsliv allerede i dag.
Senest opdateret 14. juni
fra 2007 på Børsens Forlag
Kategori: Øvrige
pris: 145 kr
Sideantal: 272
Sprog: Dansk Indbinding: Indbundet med smudsomslag Tilstand: Fejlfrit eksemplar Claus Buhl skriver indlevende og provokerende om de nødvendige tiltag, stat, kommune, virksomheder og individer skal iværksætte for, at Danmark kan vedblive med at være e
Senest opdateret 22. maj
fra 2005 på Børsens forlag
Kategori: Øvrige
pris: 145 kr
Indbinding: HF
Minimale lagerspor. Indhold fremtræder ubrugt.