Senest opdateret 17. august
1. udgave fra 2002 på forlaget Klim
Kategorier: Samfundsvidenskab, Samfund & historie, Sociologi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Naomi Klein viser med sit røntgenblik, hvordan mærkevarerne udbreder deres magt - mens andre, især i de fattige lande, betaler prisen. Kritikken gælder også byrummet og hun kommer med bud på, hvordan vi erobrer det tilbage fra de multinationale virksomheder, som har købt sig til at kunne ramme os med deres budskaber hvor som helst. En vigtig bog for enhver forbrugeraktivist. 513 sider og i fin stand.
Hurtigt overblik over andre bøger til salg
Titel | Stand | Pris |
---|---|---|
No logo - mærkerne, magten, modstanden | 3 | 95 kr |
No logo - mærkerne, magten, modstanden | 3 | 135 kr |
No Logo - Mærkerne, magten, modstanden | 5 | 115 kr |
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger