Senest opdateret 17. august
fra 2001 på forlaget People's Press
Kategori: Samfundsvidenskab
pris: 115 kr – stand: ★★★★★
Den ikoniske bog om mærkevarernes glade budskab, som forbrugerne modtager. Under overfladen ser virkeligheden mindre lys ud. Naomi Klein afdækker medaljens bagside: Udbytningen af fattige arbejdere i udviklingslandene. Bogen opfordrer forbrugerne til at gøre oprør og ikke lade sig nøje med firmaernes forløjede budskaber.
Hurtigt overblik over andre bøger til salg
Titel | Stand | Pris |
---|---|---|
No logo - mærkerne, magten, modstanden | 3 | 95 kr |
No logo - mærkerne, magten, modstanden | 3 | 135 kr |
No Logo - mærkerne, magten, modstanden | 5 | 80 kr |
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger