Senest opdateret 12. september
1. udgave fra 2010 på forlaget Per Kofod
ISBN: 9788792494221
Kategorier: Presse og Medier, Samfundsvidenskab
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Som ny. 148 sider, illustreret i farver, heftet.
Senest opdateret 16. august
1. udgave fra 2004 på forlaget ICMM
ISBN: 9788776650025
Kategorier: Kommunikation, Presse og Medier
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Illustreret i s/h. 158 sider. Heftet. Rigtig fin stand. Ny og uåbnet.
Senest opdateret 9. august
1. udgave fra 2013 på forlaget Christianhave.dk
ISBN: 9788740419337
Kategori: Kunst & kultur
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
107 sider, heftet, nærmest som ny.
Senest opdateret 2. september
fra 2015 på Christian Have / Forlaget Underskoven
ISBN: 9788793382121
Kategorier: Erhverv, Kunst & kultur, Ledelse & Management
pris: 105 kr – stand: ★★★★★
Hæftet. 129 sider. Sprog: Dansk. Præsentation af begrebet corporate cultural responsibility (CCR) - virksomheders eller organisationers aktive medansvar for udviklingen, genopbygningen, aktiveringen, driften eller tilpasningen af et samfunds kulturelle identifikationsfaktorer - og præcisering af dets effekter på virksomheder, samfundet, kunsten og kulturen. (2312-0107).
Senest opdateret 28. august
1. udgave fra 2019 på Muusmann Forlag
Oplag: 1
ISBN: 9788793679429
pris: 155 kr – stand: ★★★★★
Hæftet. 288 sider. Sprog: Dansk. Kultur, erhverv og fremtidens partnerskaber. Illustreret i sort-hvid. (2312-0059).
Senest opdateret 2. september
fra 2014 på forlaget Have Publishing
ISBN: 9788740419337
Kategorier: Kunst & kultur, Samfund & historie
pris: 80 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 107 sider. Sprog: Dansk. Forfatteren diskuterer de kunst- og kulturpolitiske udfordringer, som vi står overfor nu og giver sit bud på, hvordan vi kan sikre at kulturelt ansvar spirer frem i samfundet gennem et nyt kulturbegreb. (2312-0108).
Senest opdateret 2. september
1. udgave fra 2012 på Aalborg Universitetsforlag
Oplag: 1
ISBN: 9788771120158
Kategorier: IT, Journalistik, Kommunikation, Kunst & kultur
pris: 105 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 165 sider. Sprog: Dansk. Kunstens og kulturens PR og kommunikation i den digitale tidsalder. Personlig hilsen fra forfatteren indlagt. (2312-0095).
Senest opdateret 17. september
fra 2019 på forlaget Muusmann
Kategori: Øvrige
pris: 180 kr – stand: ★★★★
Indbinding: Hæftet
Senest opdateret 9. juli
1. udgave fra 2013 på Jurist- og Økonomforbundets Forlag
Oplag: 1
ISBN: 9788757427219
Kategorier: Erhverv, Presse og Medier
pris: 120 kr – stand: ★★★
Hæftet. 168 sider. Sprog: Dansk. Om hvilke konsekvenser og indflydelse de sociale medier har og vil få for såvel virksomhedens kommunikation som organisations- og ledelsestænkning. Ledere skal ikke tænke i "kommunikation", men i "konversation". Det gælder i stigende grad om at bygge relationer til kunder og brugere. Med cases. (2404-0107).
Senest opdateret 22. juli
fra 2005 på forlaget World Pictures
ISBN: 8787541696
pris: 170 kr – stand: ★★★
Sideantal: 159
Indbinding: Hæftet
Stand: Pænt eksemplar
Translation Monica Wesemann, German - ill. i farver - Denmark special - En præsentation af nogle af de mange aktiviteter, der finder sted i Danmark og resten af verden i året 2005. Translation Monica Wesemann, German - ill. i farver - Denmark special - En præsentation af nogle af de mange aktiviteter, der finder sted i Danmark og resten af verden i året 2005