Se information om den valgte bog


Billede af bogen At skabe en klient : institutionelle identiteter i socialt arbejde

Senest opdateret 15. september

At skabe en klient : institutionelle identiteter i socialt arbejde

Af Margaretha Järvinen, Nanna Mik-Meyer

1. udgave fra 2003 på forlaget Hans Reitzels

Oplag: 3

ISBN: 87-4122-369-1

Kategorier: Faglitteratur, Humaniora, Sociologi, Studiebøger

pris: 140 kr – stand: ★★★★★

Vægt: 370 gram

Bogen er i fin stand. Fem sider hvor der er markeret lidt tekst med overstregning. Brugsridser på omslag. Men ellers rigtig fin. En beskrivelse af, hvordan velfærdsinstitutioner sætter nogle bestemte - og begrænsende - rammer for mødet mellem klient og "system". Med udgangspunkt i analyser af en række konkrete cases flyttes fokus fra individet - klienten - til institutionerne, hvori det sociale arbejde foregår Eksempler fra praksis: Bidragene illustrerer dette princip gennem analyser af forskellige områder, herunder alkoholbehandling, håndtering af "farlige" forældre, forhandling af diagnoser i et revalideringscenter, og strategier for hjemløse mænd Målgruppe: Bogen henvender sig til studerende og praktikere inden for socialt og sundhedsfagligt arbejde, herunder dem ved sociale højskoler og universiteter.

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort