Se information om den valgte bog


Billede af bogen E-tailhandel - Clicks, Bricks & Brands

Senest opdateret 6. maj

E-tailhandel - Clicks, Bricks & Brands

Af Martin Lindstrom med Don Peppers & Martha Rogers

1. udgave fra 2001Børsens Forlag

Oplag: 1

ISBN: 87-7553-865-2

Kategorier: Erhverv, IT-bøger

pris: 150 kr – stand: ★★★★★

Vægt: 1005 gram

E-tailhandel - Clicks, Bricks & Brands - 343 sider – Hardback –Smudsbind med lette brugsspor- Sprog: Dansk - Martin Lindstrom giver i denne bog en inspirerende vision til hvordan fremtidens virksomhed kommer til at se ud: Nystartede onlinevirksomheder og etablerede offlinevirksomheder kan skabe stærke alliancer gennem tæt samarbejde, såkaldte mus & mørtel-virksomheder. – Pris ex forsendelse -B1713 – 05 -10665

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort