Se information om den valgte bog


Billede af bogen Kreativ vækst via new media - Om strategisk brug af sociale medier

Senest opdateret 9. juli

Kreativ vækst via new media - Om strategisk brug af sociale medier

Af Have, Christian

1. udgave fra 2013Jurist- og Økonomforbundets Forlag

Oplag: 1

ISBN: 9788757427219

Kategorier: Erhverv, Presse og Medier

pris: 120 kr – stand: ★★★

Hæftet. 168 sider. Sprog: Dansk. Om hvilke konsekvenser og indflydelse de sociale medier har og vil få for såvel virksomhedens kommunikation som organisations- og ledelsestænkning. Ledere skal ikke tænke i "kommunikation", men i "konversation". Det gælder i stigende grad om at bygge relationer til kunder og brugere. Med cases. (2404-0107).

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort