Se information om den valgte bog


Billede af bogen Strategi i vindervirksomheder

Senest opdateret 2. februar

Strategi i vindervirksomheder

Af Jørgen Lægaard & Mikael Vest

4. udgave fra 2003Jyllands – Postens Forlag – 2. oplag

ISBN: 978-87-400-0734-3

Kategori: Erhverv

pris: 420 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 1250 gram

Strategi i vindervirksomheder – 527 sider - Hardback - Sprog: Dansk. Så er den her igen. I en ny, revideret 4. udgave. Og stadig den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed. Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Strategi i vindervirksomheder handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens. B2024 – 19 -10292 – Pris ex forsendelse

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort