Senest opdateret 26. april
4. udgave fra 2012 på Trojka/Gads Forlag A/S
ISBN: 978-87-92098-47-4
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.
Senest opdateret 1. juli
4. udgave fra 2011 på forlaget Trojka
Oplag: 1
ISBN: 87-9209-846-0
Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 195 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1388 gram
Trojkas lærebog International Markedsføring er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor dagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Senest opdateret 2. maj
3. udgave fra 2007 på forlaget Trojka
Oplag: 1
ISBN: 9788792098016
Kategorier: Erhverv, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 253 sider. Sprog: Dansk. Illustreret i farver. (1908-0036).
Senest opdateret 1. juli
fra 2016 på forlaget Trojka
ISBN: 9788792098467
Kategori: Øvrige
pris: 320 kr
Sideantal: 796
Indbinding: Hæftet
Ill. i farver