Senest opdateret 24. november
1. udgave fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
ISBN: 9788700687486
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1028 gram
Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitjagt med udnyttelse af den 3. verdens lønarbejdere såvel børn som voksne samt om græsrodsbevægelsernes reaktioner. Antal sider: 515 - Indbinding: Hæftet
Hurtigt overblik over andre bøger til salg
Titel | Stand | Pris |
---|---|---|
No logo - mærkerne, magten, modstanden | 3 | 95 kr |
No logo - mærkerne, magten, modstanden | 3 | 135 kr |
No Logo - mærkerne, magten, modstanden | 5 | 80 kr |
No Logo - Mærkerne, magten, modstanden | 5 | 115 kr |
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Find flere bøger fra samme bogsælger