Se information om den valgte bog


Intet billede af bogen

Senest opdateret 14. marts

Digitale verdener

Af Engholm, Ida og Lisbeth Klastrup

fra 2004 på forlaget Gyldendal

ISBN: 8702023687

pris: 170 kr

Sideantal: 358
Indbinding: Hæftet
MED DEDIKATION AF IDA ENGHOLM. IT-historie (Anker Helms Jørgensen: Fra beregning til æstetik : computeren i det akademiske landskab set i et HCI-perspektiv. Gert Balling: Computeren i kontekst : i hovedet, i samfundet, i æstetikken og under armen) ; Webdesign (Ida Engholm: Webgenrer og stilarter - om at analysere og kategorisere websites. Lisbeth Thorlacius: Visuel kommunikation på WWW) ; Digital kunst (Mette Sandbye: The shock of the new - om at analysere og kategorisere netkunst. Lars Qvortrup: Det gode digitale kunstværk) ; Digital litteratur (Rasmus Blok: Den digitale litteraturs litterære bølgeslag - digitale fortællingers særegne æstetik, set gennem Caitlin Fishers These wawes of girls. Raine Koskimaa: Disse bølger af erindringer : en analyse af Caitlin Fishers These wawes of girls) ; Computerspil (Jesper Juul: Hvad spillet betyder : om Grand theft auto 3. Gonzalo Frasca: Snyd er ikke, hvad det har været : listige spillere og computerspil) ; Online verdener (Lars Konzack: Analysestrategi til computerspil : EverQuest i spilkritisk perspektiv. T.L. Taylor: Powergamers just wanna have fun? : spil som håndværk i en online verden) ; Fremtidens interfaces (Anders Fagerjord: Interaktiv grafik : et studie af fremtiden i dag. Mette Ramsgård Thomsen: Fremtidens interfaces : konstruktion af medierede virkeligheder)

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten!


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort