Senest opdateret 17. september
1. udgave fra 2008 på Roskilde Universitetsforlag
Oplag: 5
ISBN: 87-7867-030-6
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
115 sider - Paperback med dansk indbinding - Sprog: Dansk. Bogen ny. Fra bogens bagside: Denne bog henvender sig især til mennesker, der arbejder med planlægning af kommunikation. Film, video, radio, tv, udstilling, teater, artikel, foredrag, plakat m.m. er forskellige medier. Overvejelserne bag er dog ofte de samme, og det er spørgsmålene til producenter derfor også: Hvem er målgruppen? Hvem er afsender? Hvad er budskabet? Hvilken effekt skal produktet have hos målgruppen? Hvilke fortællemåder skal bruges? Hvilke genrer skal bruges? Kan man svare på de 25 spørgsmål i denne bog, er man godt på vej til at lave et vellykket formidlingsprodukt. Ex forsendelse/1765-00-72
Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger